Informații dosare ce cuprind 26/1259/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 26/1259/2024
Data înregistrării: 8 februarie 2024, ora 13:41:00
Data ultimei modificări: 9 octombrie 2025, ora 11:48:39
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ALEX L ROYAL HOTEL SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR CORCODEL ILIE - Debitor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor

Ședințe:
5 februarie 2026, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:

9 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii - termen administrativ de control: 05.02.2026; B. lichidatorul judiciar provizoriu: - va depune procesul-verbal al adunării creditorilor convocate pentru confirmarea lichidatorului judiciar; - va continua demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului; - va depune lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, însoţit de dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.

12 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, termen administrativ de control – 09.10.2025; B. lichidatorul judiciar: 1. va lămuri dacă lichidatorul judiciar provizoriu desemnat prin sentinţa nr. 432/03.10.2024 a fost confirmat / desemnat de adunarea creditorilor, conform art. 63 rap. art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85 / 2014; 2. va continua demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului; 3. va prezenta situaţia arhivei debitorului şi va îndeplini obligaţiile prevăzute de Legea nr. 16/1996 privind Arhivele Naţionale; 4. va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI.

6 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, termen administrativ de control – 12.06.2025; B. lichidatorul judiciar: 1. va efectua demersuri pentru evaluarea şi valorificarea bunurilor debitorului; 2. va prezenta situaţia arhivei debitorului şi va îndeplini obligaţiile prevăzute de Legea nr. 16/1996 privind Arhivele Naţionale; 3. va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI.

3 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar Art Pro Insolv SRPL. Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitorului Alex L Royal Hotel SRL. Dispune dizolvarea debitorului. Ridică dreptul de administrare al debitorului. Desemnează Art Pro Insolv SRPL în calitate de lichidator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu fix în sumă de 1.000 lei / lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat. Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, de 10 zile. Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii. Dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitorului tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e) din Legea nr. 85/2014, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Notificarea se comunică creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: 1. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: cel mult 45 de zile de la data intrării în faliment, respectiv 18.11.2024: cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; 2. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: cel mult 30 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 1, respectiv 19.12.2024; 3. termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor: 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar; 4. termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: cel mult 30 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 2, respectiv 20.01.2025. Dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Lichidatorul judiciar întocmeşte la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării şi prezintă comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. Raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul prevede şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli. Lichidatorul judiciar întocmeşte şi depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, însoţite de dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului acestor rapoarte. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar; lichidatorul judiciar comunică de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. Fixează termen administrativ de control la data de 6.02.2025. Executorie. Supusă numai apelului, în termen de 7 de zile de la comunicare; apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 03.10.2024.

12 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic fixează termen de judecată la data de 03.10.2024, în şedinţă publică, cu citarea prin Buletinul procedurilor de insolvenţă a administratorului judiciar, debitorului şi creditorii, în vederea discutării propunerii formulate de administratorul judiciar pentru intrarea în faliment.

5 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen preschimbat la data de 12.09.2024.

28 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În temeiul art. 230 Cod procedură civilă, se preschimbă termenul administrativ de control din data de 05.09.2024 în 12.09.2024 (MTA).

4 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Aprobă raportul întocmit de administratorul judiciar provizoriu Art Pro Insolv SPRL privind propunerea de continuare a perioadei de observaţie din procedura generală. Dispune continuarea perioadei de observaţie din procedura generală a debitorului Alex L Royal Hotel SRL. Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată astăzi, 04.04.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

25 martie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitorul Alex L Royal Hotel SRL. Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma generală a debitorului Alex L Royal Hotel SRL. Menţine debitorului dreptul de administrare. Desemnează practicianul în insolvenţă Art Pro Insolv SRPL în calitate de administrator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu lunar de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat. Administratorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii: a) notifică deschiderea procedurii generale de insolven?ă tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comer?ului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde: 1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opozi?iilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opozi?iile se vor timbra cu suma de 200 lei, conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru); 2. termenul de solu?ionare a opozi?iilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; 3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 10.05.2024 (cererile se timbrează cu suma de 200 le); cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; 4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe: cel mult 20 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 31.05.2024; 5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei); 6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 26.06.2024; 7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 06.06.2024; 8. adresa de e-mail a administratorului judiciar provizoriu, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. b) întocmeşte şi depune raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 15.04.2024; c) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 07.05.2024; d) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate; e) face demersuri pentru identificarea bunurilor debitorului şi depune dovezi în acest sens, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; f) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii: termen - cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 27.05.2024; g) dispune evaluarea bunurilor debitorului, astfel încât această să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor şi transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere h) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune; i) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură; j) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI. După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi coresponden?a emise de debitor sau administratorul judiciar cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, men?iunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective". Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia lichidatorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dispune ca suportarea cheltuielilor aferente procedurii să se facă din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti să fie păstrate într-un cont special de depozit bancar. Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75. Fixează termen administrativ de control la data de 05.09.2023. Executorie. Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Arge?. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 25.03.2024.

14 martie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 25.03.2024. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 14.03.2024.

6 martie 2024, ora 12:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 14.03.2024. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 06.03.2024.

22 februarie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează pentru debitor proba cu înscrisurile existente la dosar. Pune în vedere debitorului să depună declaraţia prevăzută de art. 67 alin. 1 lit. j) din Legea nr. 85/2014 cu respectarea conţinutului actual al acestui text de lege, respectiv cu indicarea tuturor actelor normative indicate de textul menţionat. Amână judecarea cauzei la 06.03.2024, ora 12:00. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din 22 Februarie 2024



Pagina principală