Informații dosare ce cuprind 261/1259/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 261/1259/2023
Data înregistrării: 15 aprilie 2025, ora 11:04:00
Data ultimei modificări: 29 mai 2025, ora 11:31:40
Instanță: Curtea de Apel Pitești
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: închiderea procedurii
Stadiu procesual: Apel

Părți:
CONSORŢIUL FORMAT DIN ART INSOLV SPRL ŞI CASA DE INSOLVENŢĂ GMC SPRL - Lichidator
CLEMENŢA BRAŞOVEANU SRL - Intimat Debitor
FNGCIMM REPREZENTATĂ DE D.G.R.F.P. PLOIEŞTI PRIN A.J.F.P. ARGEŞ - Intimat Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - Intimat Creditor
D.G.R.F.P.PLOIEŞTI PRIN ADMINISTRATIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Apelant Creditor
Şerban Clementina - Intimat Creditor
ALFA CON TEXTIL SRL (ÎN FALIMENT) - Intimat Creditor

Ședințe:
23 mai 2025, ora 8:30
Complet: APEL 1-
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge, ca nefondat, apelul declarat de creditor. Definitivă. Pronunţată conform art. 402 teza finală Cod procedură civilă.



2. Numărul dosarului: 261/1259/2023
Data înregistrării: 16 octombrie 2023, ora 13:34:00
Data ultimei modificări: 15 aprilie 2025, ora 11:08:41
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
CLEMENŢA BRAŞOVEANU SRL - Debitor
FNGCIMM REPREZENTATĂ DE D.G.R.F.P. PLOIEŞTI PRIN A.J.F.P. ARGEŞ - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
D.G.R.F.P.PLOIEŞTI PRIN A.J.F.P. ARGEŞ - Creditor
Şerban Clementina - Creditor
ALFA CON TEXTIL SRL (ÎN FALIMENT) - Creditor

Ședințe:
5 martie 2025, ora 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 174 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei CLEMENŢA BRAŞOVEANU SRL. În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar Consorţiul format din ART INSOLV SPRL şi CASA DE INSOLVENŢĂ GMC SPRL, de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi. Lipsind disponibilităţile în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în condiţiile art. 39 din Legea nr. 85/2014 din fondul de lichidare, potrivit O.U.G. nr. 86/2006, astfel: Dispune achitarea către lichidatorul judiciar Consorţiul format din ART INSOLV SPRL şi CASA DE INSOLVENŢĂ GMC SPRL a onorariului de 6.000 lei, care se adaugă TVA şi a cheltuielilor de procedură în sumă de 63 lei şi către lichidatorul judiciar LEADER INSOLV EXPERT IPURL a onorariului de 4.000 lei, la care se adaugă TVA. În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunii de radiere şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei O.C.P.I. Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii. Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014. Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 05.03.2025, la Tribunalul Specializat Argeş.

19 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru discutarea propunerii de închidere a procedurii insolvenţei debitoarei, Dispune: - se stabileşte termen de judecată la data de 05.03.2025, ora 09,00 – şedinţă publică; - se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, cu menţiunea discutării cererii de închidere a procedurii insolvenţei şi de a preciza dacă înţeleg să avanseze sumele necesare continuării procedurii;

16 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CLEMENŢA BRAŞOVEANU SRL, procedura simplificată de faliment, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar Consorţiul format din CASA DE INSOLVENŢĂ GMC SPRL şi ART INSOLV SPRL, următoarele: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat nr. 261/1259/2023/a1 - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 19.02.2025.

19 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CLEMENŢA BRAŞOVEANU SRL, procedura simplificată de faliment, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar Consorţiul format din CASA DE INSOLVENŢĂ GMC SPRL şi ART INSOLV SPRL, următoarele: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 261/1259/2023/a1 şi nr. 261/1259/2023/a2 - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 16.10.2024.

28 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 45 alin. 1 lit. e rap. la art. 63 alin. 1 şi art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, confirmă lichidatorul judiciar definitiv Consorţiul format din CASA DE INSOLVENŢĂ GMC SPRL şi ART INSOLV SPRL, conform hotărârii adunării generale a creditorilor debitoarei Clemenţa Braşoveanu SRL din data de 28.12.2023 (proces-verbal al adunării creditorilor nr. 111/28.12.2023 publicat în BPI nr. 21096/29.12.2023), cu un onorariu lunar de 33 lei + TVA şi un onorariu de succes de 1% din sumele repartizate creditorilor + TVA, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014. Dispune comunicarea numirii noului lichidator judiciar. Dispune încetarea atribuţiilor lichidatorului judiciar provizoriu LEADER INSOLV EXPERT IPURL. Dispune achitarea către lichidatorul judiciar LEADER INSOLV EXPERT IPURL a onorariului de 4.000 lei, la care se adaugă TVA potrivit legii, din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în condiţiile art. 39 din Legea nr. 85/2014 din fondul de lichidare. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 28.02.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.

21 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CLEMENŢA BRAŞOVEANU SRL, procedura simplificată de faliment, dispune: Pune în sarcina administratorului judiciar provizoriu LEADER INSOLV EXPERT IPURL, următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să completeze raportul cauzal, potrivit hotărârii adunării creditorilor ( proces verbal nr. 111/28.12.2023) - să depună răspunsul la adresa înaintată Primăriei comunei Leordeni - să urmărească soluţionarea dosarelor asociate nr. 261/1259/2023/a1 şi nr. 261/1259/2023/a2 - să depună la dosar dovada publicării în BPI a raportului prin care a analizat cererea depusă de ALFA CON TEXTIL SRL - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Stabileşte termen pentru confirmarea lichidatorului judiciar desemnat prin hotărârea adunării creditorilor din data de 28.12.2023, la data de 28.02.2024, ora 10,00, în camera de consiliu, fără citarea părţilor Acordă un termen administrativ de control la data de 19.06.2024.

25 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza a II-a raportat la art. 67 alin. 1 lit. g şi la art. 38 alin. 2 lit. e din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea CLEMENŢA BRAŞOVEANU SRL, prin administrator. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma simplificată a debitoarei. În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea debitoarei şi ridicarea dreptului de administrare al acesteia. În temeiul art. 86 din Legea nr. 85/2014, dă dispozi?ii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgen?ă băncilor instituirea acestei interdic?ii. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, la propunerea debitoarei, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu SP LEADER INSOLV EXPERT IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1000 lei lunar, dar fără a depăşi 7000 lei pentru întreaga procedură, la care se adaugă TVA. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014 (să pună la dispozi?ia lichidatorului judiciar toate informa?iile ?i documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea ?i averea sa, precum ?i lista cuprinzând plă?ile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii ?i transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii). Pune în vedere debitoarei ?i lichidatorului judiciar prevederile art. 83 ?i art. 84 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 96 din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, va solicita rela?ii privind sediul principal al societă?ii, punctele de lucru sau alte loca?ii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfă?oară activită?i ale acestuia, precum ?i date privind administra?ia societă?ii, rela?ii privind bunurile patrimoniale ?i documentele privind activitatea societă?ii de la autorită?ile care de?in sau ar putea să de?ină informa?iile solicitate (acestea vor elibera informa?iile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activită?i). În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, Lichidatorul judiciar provizoriu va efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului. Dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune lichidatorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei. În temeiul art. 71 alin. 2 rap. la art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune lichidatorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c, de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulări); - termenul de soluţionare a opoziţiilor - 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe, formulate potrivit art. 104 din Legea nr. 85/2014, se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 11.12.2023; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 22.12.2023; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); - termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 17.01.2024; - prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 28.12.2023 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia). - adresa de e-mail a lichidatorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori Lichidatorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 05.12.2023, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014. Lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului în care este înregistrat debitorul ?i va fi comunicată debitorului. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare/lichidatorul judiciar a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. Lichidatorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. Lichidatorul judiciar va conduce activitatea debitoarei ?i va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei. În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 21.02.2024. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 25.10.2023, la Tribunalul Specializat Argeş.



Pagina principală