Informații dosare ce cuprind 263/1371/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
263/1371/2024
Data înregistrării:
16 decembrie 2024, ora 13:32:00
Data ultimei modificări:
16 mai 2025, ora 15:32:41
Instanță:
Tribunalul Comercial Mureș
Secție:
INSOLVENTA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
A&L MICLEA CAFFEE SRL - Debitor
SOCIETATEA MAT CON UNIVERS S.R.L. - Petent
SOCIETATEA SAROGRUP S.R.L. - Petent
INVICTUS LA SEDIUL PROCESUAL ALES URBAN ŞI ASOCIAŢII S.R.L. - Creditor
J.W.CAPPELEN CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
SOCIETATEA PALLBOX AMBALAJE S.R.L. LA SEDIUL PROCESUAL ALES CABINET DE AVOCAT GREU ANCUŢA-BIANCA - Creditor
SOCIETATEA LECO IMPEX S.R.L. LA SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
D.G.R.F.P.BRAŞOV-A.J.F.P.MUREŞ - Creditor
MINISTERUL INVESTIŢIILOR ŞI PROIECTELOR EUROPENE - Creditor
Miclea Andrea - Creditor
Toma Florin - Creditor
SOCIETATEA THINK GREEN CONSULTING S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA BHS TRANS S.R.L. LA AVOCAT NANU MELINDA-CSILLA - Creditor
SOCIETATEA EUROCRIS TRANS S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA MAT CON UNIVERS S.R.L. LA SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
BANCA TRANSILVANIA S.A. - Creditor
BT LEASING TRANSILVANIA I.F.N.S.A. - Creditor
SOCIETATEA ADCHINAN INVEST S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA CAD-CAM SOLUTIONS S.A. - Creditor
SOCIETATEA RAIFFEISEN BANK S.A. - Creditor
U.A.T.ORAŞUL LUDUŞ - Creditor
DIRECŢIA FISCALĂ LOCALĂ TÎRGU-MUREŞ - Creditor
ADMINISTRAŢIA FONDULUI PENTRU MEDIU - Creditor
SOCIETATEA CARSPEED S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA PPC ENERGIE S.A. - Creditor
SOCIETATEA NOVA POWER&GAS S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA FAN COURIER EXPRESS S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA ARHICONSTRUCT S.R.L. - Creditor
SOCIETATEA DFP DRUCKFARBEN S.R.L. - Creditor
EUROPEAN INVESTMENT FUND - Creditor
ING BANK N.V.AMSTERDAM-SUCURSALA BUCUREŞTI - Creditor
Ședințe:
20 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
25 aprilie 2025, ora 09:00
Complet: C7 sindice
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic dispune prorogarea definitivării tabelului de obligaţii al debitoarei.
10 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată în temeiul art. 66 al.1 din Legea nr. 85/2014 de către debitoarea A&L MICLEA CAFFEE S.R.L. CUI 34038344, J26/469/2017 prin M. A. în calitate de administrator.
Constată că debitoarea A&L MICLEA CAFFEE S.R.L. CUI 34038344, J26/469/2017, este în stare de insolvenţă.
În temeiul dispoziţiilor art. 71 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei faţă de societatea debitoare A&L MICLEA CAFFEE S.R.L
În temeiul art.66 al. 6 din Legea nr. 85/2014 dispune conexarea la prezentul dosar a cererilor de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de către creditoarele Invictus şi J.W Cappelen Gmbh împotriva aceleiaşi debitoare cerere ce formează obiectul dosarului nr. 215/1371/2024 al Tribunalului Specializat Mureş pe care administratorul judiciar urmează să le analizeze ca declaraţii de creanţă.
În baza art. 75 din Legea nr. 85/2014 constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului sau a bunurilor sale.
În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege.
Pune în vedere debitoarei să respecte dispozi?iile art. 87 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, în perioada de observa?ie, debitoarea va putea să continue desfă?urarea activită?ilor curente ?i poate efectua plă?i către creditorii cunoscu?i, care se încadrează în condi?iile obi?nuite de exercitare a activită?ii curente, sub supravegherea administratorului judiciar. Actele, opera?iunile ?i plă?ile care depă?esc condi?iile prevăzute la art. 87 alin. (1) vor putea fi autorizate în exercitarea atribu?iilor de supraveghere de administratorul judiciar; acesta va convoca o ?edin?ă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În cazul în care o anumită opera?iune care excedează activită?ii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special.
În temeiul dispoziţiilor art. 73 şi art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr.85/2014 desemnează provizoriu în calitate de administrator judiciar (indicat de creditoarea J.W Cappelen Gmbh) CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ DOMOKOS ZOLTAN şi stabileşte o remuneraţie provizorie de 5.000 lei, (fără alte taxe) pentru perioada de observaţie. În prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va fi definitivată remuneraţia ce va fi suportată din averea debitoarei, în temeiul art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, examinând situaţia actelor şi operaţiunilor încheiate de societatea debitoare în cei doi ani anteriori deschiderii procedurii în conformitate cu prevederile art. 117 şi urm. din Legea nr.85/2014 şi a contractelor în derulare conform prevederilor art. 123 şi urm. din Legea nr.85/2014.
În vederea asigurării fondurilor necesare acoperirii cheltuielilor de procedură, în situaţia în care debitoarea nu dispune de acestea, stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar aplicarea prevederilor art. 39 alin. 4-6 din Legea nr. 85/2014, cu excluderea posibilităţii finanţării acestora din fondurile proprii ale practicianului în insolvenţă.
În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014 menţine în favoarea debitoarei dreptul de administrare constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, toate aceste atribute fiind lăsate pe seama acesteia, însă sub controlul şi supravegherea administratorului judiciar, în condiţiile stabilite de dispoziţiile art. 87 alin. 1 lit. a) ori cele ale art. 87 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 şi cu respectarea exigenţelor prevăzute de dispoziţiile art. 5 alin. 1 pct. 66 din Legea nr. 85/2014.
În baza art. 74 din lege pune în vedere debitoarei să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la primirea notificării, toate actele şi informaţiile prevăzute de art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În baza prevederilor art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie administratorului judiciar ca până pe data de 22.01.2025 cel târziu, să convoace adunarea asociaţilor societăţii debitoare A&L MICLEA CAFFEE S.R.L (cu luarea în considerare a timpului necesar notificării) pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. În temeiul aliniatului 2 al aceluiaşi articol, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea asocia?ilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asocia?ii sunt decăzu?i din drepturile recunoscute de procedură ?i care sunt exercitate prin administrator special.
În temeiul dispoziţiilor art. 54 din Legea nr. 85/2014 încetează de la data desemnării administratorului special mandatul administratorilor statutari, consecinţa imediată fiind aceea a naşterii obligaţiei de predare a gestiunii.
În temeiul dispoziţiilor art. 55 din Legea nr.85/2014 activitatea adunării generale a asociaţilor se suspendă, întrunirea acesteia realizându-se numai la convocarea lichidatorului judiciar şi doar în cazurile expres şi limitativ prevăzute.
Atrage atenţia debitoarei prin administrator special asupra consecinţelor prescrise prin prevederile art. 84 alin.1-2 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 84 alin. 3 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei şi sub autoritatea administratorului judiciar, potrivit atribuţiilor de control şi supraveghere a modului de conducere a activităţii debitorului, a obligaţiei de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după data deschiderii procedurii.
În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării in aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei.
În temeiul dispoziţiilor art. 86 din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al administratorului judiciar, sub sancţiunea amenzi judiciare. Administratorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul dispozi?iilor art. 100 din Legea nr. 85/2014 coroborate cu cele ale art. 99 din Legea nr. 85/2014, stabile?te în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a notifica deschiderea procedurii falimentului fa?ă de debitoare tuturor creditorilor, debitoarei, oficiului registrului comer?ului în vederea efectuării men?iunii. În temeiul art. 99 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, notificarea se realizează potrivit Codului de procedură civilă, şi se publică, totodată pe cheltuiala averii debitoarei într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI). Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate men?iunile prevăzute la art. 100 din lege, respectiv:
? termenele stabilite prin hotărâre pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor şi cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art. 102 din Legea nr. 85/2014, taxa judiciară de timbru aferentă– de 200 lei, sancţiunea nedepunerii dovezii plăţii acesteia – anularea cererii, precum şi precizarea că actele de procedură se impun a fi depuse cu respectarea multiplului exemplar, iar actele cu caracter litigios – contestaţii, obiecţiuni, se impune a fi comunicate şi în format electronic, împreună cu încă un exemplar în format scriptic – în vederea realizării procedurii de comunicare prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă;
? termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului preliminar, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor, când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, cu respectarea condiţiilor speciale prevăzute de art. 111 din Legea nr. 85/2014 ;
? locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având următoarea ordine de zi: confirmarea sau după caz, desemnarea lichidatorului judiciar şi a remuneraţiei acestuia, alegerea comitetului creditorilor, analizarea raportului cu cauze. Lichidatorul va publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă această hotărâre a Adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare;
? termenul de depunere a raportului privind cauzele ajungerii în insolvenţă, precum şi posibilitatea studierii acestuia la sediul administratorului Registrul Comerţului sau la arhiva Tribunalului Specializat Mureş.
Stabileşte în sarcina administratorul judiciar să depună până la 30.01.2025 un raport de observaţie de felul şi având conţinutul arătat prin prevederile art. 92 alin. 1-2 din Legea nr.85/2014. În cazul identificării vreuneia din situaţiile prevăzute de dispoziţiile art. 38 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 şi a formulării propunerii de intrare în faliment prin procedură simplificată, are obligaţia de a prezenta documentele doveditoare, precum şi a dovezilor notificării raportului respectiv debitorului-prin administrator special, dacă acesta este desemnat la acel moment.
În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 fixează la data de 21.02.2025 termenul pentru înregistrarea de către lichidatorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispoziţiilor art. 169-173 din lege. Lichidatorul va aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor, dacă constată, din verificarea activităţii debitorului, existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor, precum şi intenţia de a formula acţiuni pentru anularea lor.
În temeiul art. 97 alin. 2 din Legea nr. 97 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, raportul va indica dacă există o posibilitate reală de reorganizare efectivă a activităţii debitorului ori, după caz, motivele care nu permit reorganizarea şi, în acest caz, va propune intrarea în faliment, iar administratorul judiciar va proceda pe cale de consecinţă potrivit art. 97 alin. 3 sau art. 97 alin. 4 şi 5, după caz.
În temeiul art. 97 alin. 6 din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea de consultare a raportului la sediul său profesional, pe cheltuiala solicitantului. În acela?i termen, o copie de pe raport va fi depusă la dosarul cauzei ?i la registrul comer?ului ?i va fi comunicată societă?ii debitoare.
În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei pe data de 26.02.2025, data poştei.
În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe la data de 20.03.2025.
În baza dispoziţiilor art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 în anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabel; contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar; sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei; obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc lichidatorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă; întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, lichidatorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă.
Potrivit dispoziţiilor art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele.
Potrivit dispoziţiilor art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 25.04.2025, ora 09:00, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de lichidatorul judiciar.
În baza dispoziţiilor art. art. 100 alin. (1) lit. e), art. 50 alin. (4) ?i art. 57 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 25.03.2025 la ora şi locul comunicat de administratorul judiciar, având următoarea ordine de zi: desemnarea administrator judiciar/confirmarea administratorului judiciar desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului.
Conform art. 48 alin. 6 şi 8 din Legea nr. 85/2014 stabile?te obliga?ia administratorului judiciar să depună la dosarul cauzei procesul-verbal ?i hotărârea adunării creditorilor, precum ?i dovada publicării acesteia în Buletinul procedurilor de insolven?ă, cu men?iunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă.
Stabile?te în sarcina administratorului judiciar, în temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, obliga?ia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societă?ii debitoare în conformitate cu prevederile art. 151 - 153 din Legea nr. 85/2014 ?i de a efectua evaluarea acestora în conformitate cu dispoziţiile art. 154 din Legea nr. 85/2014, urmând ca procesul verbal de inventariere a bunurilor să fie întocmit ?i depus la dosarul cauzei în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, nu mai târziu de 13.03.2025, nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului şi cărţilor funciare, etc. Lichidatorul judiciar va trimite spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, în termen de 2 zile de la depunerea la dosarul cauzei, un anun? cu privire la depunerea raportului de evaluare ?i un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare, indicând în anun? ?i loca?ia unde poate fi consultat raportul de evaluare de către creditori.
Stabileşte în sarcina debitoarei, în temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de a deschidere un cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribu?iei, contul urmând a fi deschis de lichidatorul judiciar provizoriu. În situa?ia existen?ei disponibilită?ilor băne?ti ale debitoarei, acestea vor fi păstrate într-un cont bancar special de depozit.
În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar va depune lunar (până în data de 15 a fiecărei luni, pentru luna precedentă) la dosarul cauzei şi va transmite spre publicare un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras întocmit în condiţiile art. 5 pct. 28 şi art. 64 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 (un rezumat al măsurilor luate ) va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă.
În baza art. 76 din Legea nr. 85/2014, comunică prezenta hotărâre către toate instan?ele judecătore?ti de pe raza jude?ului Mure? ?i tuturor băncilor unde societatea debitoare are conturi deschise, comunicare ce se va realiza de către administratorul judiciar. În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al administratorului judiciar, care va comunica de urgen?ă băncilor instituirea acestei interdic?ii.
Fără cheltuieli de judecată.
În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, hotărârea este executorie.
În temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014, creditorii pot formula opozi?ie în termen de 10 zile de la primirea notificării reglementate de dispoziţiile art. 100 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. Opoziţia de depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se soluţionează de judecătorul sindic.
Stabileşte termen de judecată la data de 25.04.2025, ora 09:00.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş.
Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 10.01.2025.
20 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: C7 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea îndeplinirii obligaţiilor stabilite în sarcina debitoarei.
Pagina principală