Informații dosare ce cuprind 2635/30/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2635/30/2022
Data înregistrării:
22 iunie 2022, ora 07:45:00
Data ultimei modificări:
10 septembrie 2025, ora 09:37:17
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
RAMFI INSTAL SRL - Debitor
SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA - Creditor
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor
EON ENERGIE ROMANIA SA - Creditor
BRD SOGELEASE IFN SA - Creditor
RAMFI INSTAL SRL - PRIN LICHIDATOR JUDICIAR AD PRO MANAGEMENT S.P.R.L. - Debitor
TIPLEA MARIA NICOLETA - Creditor
SC WATTVISOR SRL - Creditor
MUTU RAMONA CRISTINA - Creditor
Ședințe:
18 septembrie 2025, ora 13:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
18 septembrie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
20 martie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 18.09.2025, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 11.09.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 20.03.2025.
3 octombrie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru soluţionarea litigiilor sau dosarelor asociate privind debitoarea, la data de 20.03.2025, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 13.03.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi modul sau stadiul de soluţionare a litigiilor sau dosarelor asociate privind debitoarea. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 03.10.2024.
21 martie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de valorificare, la data de 03.10.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi stadiul valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 21.03.2024.
16 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru soluţionarea litigiilor sau dosarelor asociate privind debitoarea, la data de 21.03.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi modul sau stadiul de soluţionare a litigiilor sau dosarelor asociate privind debitoarea.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 16.11.2023.
15 iunie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 16.11.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru soluţionarea litigiilor sau dosarelor asociate privind debitoarea.
Practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 09.11.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi stadiul soluţionării litigiilor sau dosarelor asociate privind debitoarea.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 15.06.2023.
2 martie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 60 alin. 2 din Legea 85/2014,
Amendează practicianul în insolvenţă cu amendă în cuantum de 1.000 lei pentru neîndeplinirea atribuţiilor prevăzute de lege (nu a notificat deschiderea procedurii în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, într-un ziar de largă circulaţie – art. 99 alin. 3 din legea 85/2014; nu a depus termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, dovada efectuării a inventarierii bunurilor din averea debitorului- art. 101 alin. 1 din Legea 85/2014).
Acordă termen administrativ de control la data de 15.06.2023, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 08.06.2023, prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă toate actele emise, să procedeze la convocarea creditorilor cu privire la şedinţele Comitetului creditorilor, în termenul prevăzute de art. 48 din Legea 85/2014.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Executorie cu privire la sancţiunea amendării.
Cu drept de cerere de reexaminare pentru lichidatorul judiciar, în termen de 15 zile de la data comunicării măsurii amendării, în condiţiile art. 191 alin. 1 şi 2 din Codul de procedură civilă; cererea de reexaminare se va depune la Tribunalul Timiş.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 02.03.2023.
17 noiembrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se va emite adresă către lichidatorul judiciar, solicitându-i-se să depună la dosarul cauzei dovezile tuturor demersurilor întreprinse de la data declanşării procedurii, astfel:
1. Conform art. 99 alin. 1 din Legea 85/2014,
- dovada întocmirii notificării privind declanşarea procedurii, cu menţiunile prevăzute de art. 100 alin. 1 lit. a-f din Legea 85/2014; dovada transmiterii notificării cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor (art. 100 din Legea 85/2014) tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. (1) lit. c) aflată la filele 54-55 volumul I dosar, debitorului, oficiului registrului comerţului pentru efectuarea menţiunii, (borderoul de expediţii a notificărilor potrivit prevederilor Codului de procedură civilă, conformările de primire restituite, dovada publicării notificării într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
2. Conform art. 101 alin. 1din Legea 85/2014,
- dovada efectuării în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, a inventarierii bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii.
3. respectarea criteriilor prevăzute de art. 50 alin. 4 pentru desemnarea componenţei Comitetului creditorilor (comitet format din 3 sau 5 creditori, dintre primii 20 de creditori cu drept de vot, dintre cei deţinând creanţe ce beneficiază de cauze de preferinţă, creanţe bugetare şi creanţe chirografare, cele mai mari în ordinea valorii şi care se oferă voluntar, selecţia fiind efectuată prin întrunirea acestor criterii cumulative) şi ataşarea la procesul verbal al şedinţei Adunării Creditorilor nr. 308 din data de 13.09.2022 a voturilor transmise de creditori prin corespondenţă;
4. să clarifice rangul de prioritate al creditorului bugetar Administratia Judeteană a Finantelor Publice Timis;
5. referitor la demersurile efectuate pentru recuperarea creanţelor societăţii debitoare (antepenultimul aliniat din raportul de activitate), să depună documente justificative, să precizeze sumele care reprezintă garanţii de bună execuţie şi să indice societăţile de la care urmează a le recupera, să facă dovada aprobării creditorilor pentru cheltuielile privind persoanele de specializate angajate, potrivit disp. art. 61 din Legea 85/2014 „În vederea îndeplinirii atribuţiilor sale, administratorul judiciar va putea desemna persoane de specialitate precum avocaţi, experţi contabili, evaluatori autorizaţi sau alţi specialişti. Numirea şi nivelul remuneraţiilor acestor persoane vor fi supuse aprobării comitetului creditorilor”.
Acordă termen administrativ de control la data de 02.03.2023, Camera de Consiliu ora 12, pentru când :
Lichidatorul judiciar va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolventei şi de insolventă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu la data de 23.02.2023, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise, raport prin care va informa instanţa cu privire la: demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere lichidatorului că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din L. 85/2014 rap. la art. 194 CPC separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică din data de 17.11.2022.
14 iulie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea RAMFI INSTAL S.R.L.
În temeiul art. 71 alin 1 si 2 din Legea privind procedura insolvenţei, dispune deschiderea procedurii simplificate a insolvenţei, prevăzută de Legea 85/2014, împotriva debitoarei RAMFI INSTAL S.R.L.
În temeiul art. 45 alin 1 lit. d şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile OUG nr. 86/2006, desemnează ca lichidator judiciar provizoriu practicianului în insolvenţă AD PRO MANAGEMENT S.P.R.L.Stabileşte termen administrativ de control la data de 17.11.2022.Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, astăzi 14.07.2022.
Pagina principală