Informații dosare ce cuprind 2650/30/2021

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2650/30/2021
Data înregistrării: 10 iunie 2021, ora 11:20:00
Data ultimei modificări: 26 mai 2025, ora 17:51:11
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi pe acţiuni
Stadiu procesual: Fond

Părți:
MERIDIAN 22 SA - Debitor
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANAT - Creditor
MERIDIAN 22 S.A. - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR ZENIT MANAGEMENT S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ, ÎNREGISTRATĂ LA U.N.P.I.R. SUB NR. RFO II 0413/2009, AVÂND C.I.F. RO 26513468 - Debitor
MUNICIPIUL LUGOJ - PRIN PRIMAR - Creditor
SC LIVIO DARIO SRL - Creditor
MEDUSA SECURITY SRL - Creditor
SOCIETATEA ELECTRICA FURNIZARE SA - Creditor
INCD- ECOIND - Creditor
SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA - Creditor
ŞERONI TRANS SRL - Creditor
WEINBERG GEORGINA - Creditor
SC CHIMWEST SRL - Creditor
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS SA - Creditor
AJFP TIMIŞ - Creditor
SC CARGO COM PARC SRL - Creditor
OMV PETROM MARKETING SRL - Creditor
PPC ENERGIE S.A. (FOSTA ENEL ENERGIE S.A.) - Creditor
A.N.R.S.C.DE UTILITATI PUBLICE - Creditor
BANCA TRANSILVANIA - Creditor
SC LA FANTANA SRL - Creditor
CENTRUL DE MEDICINA MUNCII DR. BACEAN SRL - Creditor
ASIGURAREA ROMÂNEASCĂ -ASIROM VIENNA INSURANCE GROUP SA - Creditor
ŢUŢU ANCA MIRABELA - Creditor
CRĂSNEANU ANA - Creditor

Ședințe:
6 noiembrie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

8 mai 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de conţinutul raportului de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 06/11/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 30/10/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 2650/30/2021/a8, având ca obiect contestaţia împotriva Raportului de evaluare a bunului imobil situat în Lugoj, str. Splaiul Plopilor nr. 22, judeţul Timiş, înscris în CF 401595-C1-U2 Lugoj, proprietatea debitoarei, compus din spaţii de birouri, cu suprafaţă utilă de 370,20 m.p., întocmit în prezenta procedură de expertul autorizat Alina Elena Cozma (Roşu), raport înregistrat sub nr. 16/31.01.2024 formulată de creditoarea BANCA TRANSILVANIA S.A. în contradictoriu cu intimatul ZENIT MANAGEMENT S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ – în calitate de administrator judiciar al debitoarei S.C. MERIDIAN 22 S.A., cu sediul în Lugoj, str. Plopilor nr. 22, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/454/1992, având C.I.F. 1846548 şi creditorii debitoarei – soluţionat de Tribunalul Timiş la data de 14/03/2025; - întocmirea şi depunerea la dosar a tabelului definitiv al creanţelor privind debitoarea, în acord cu hotărârile judecătoreşti pronunţate în dosarul asociat nr. 2650/30/2021/a7, cât şi raportat la valoarea atribuită bunului imobil – construcţii de tip spaţii de birouri, cu suprafaţă utilă de 370,20 m.p. (conform CF 401595-C1-U2 Lugoj, CF vechi 3688/I/LG); - să indice, în concret, demersurile efectuate ce demersuri mai sunt de efectuat în prezenta procedură faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 08 Mai 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

28 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune constituirea dosarului asociat nr. 2650/30/2021/a8, având ca obiect contestaţia împotriva Raportului de evaluare a bunului imobil situat în Lugoj, str. Splaiul Plopilor nr. 22, judeţul Timiş, înscris în CF 401595-C1-U2 Lugoj, proprietatea debitoarei, compus din spaţii de birouri, cu suprafaţă utilă de 370,20 m.p., întocmit în prezenta procedură de expertul autorizat Alina Elena Cozma (Roşu), raport înregistrat sub nr. 16/31.01.2024 formulată de creditoarea BANCA TRANSILVANIA S.A. în contradictoriu cu intimatul ZENIT MANAGEMENT S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ – în calitate de administrator judiciar al debitoarei S.C. MERIDIAN 22 S.A., cu sediul în Lugoj, str. Plopilor nr. 22, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/454/1992, având C.I.F. 1846548 şi creditorii debitoarei, căruia îi fixează termen de judecată la data de 13/02/2025, dată pentru când se vor cita părţile, potrivit C.pr.civ., contestatoarea – creditoare BANCA TRANSILVANIA S.A. şi intimatul ZENIT MANAGEMENT S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ – în calitate de administrator judiciar al debitoarei S.C. MERIDIAN 22 S.A., cu menţiunea de a formula întâmpinare în termen de 5 zile de la comunicare, sub sancţiunea decăderii, iar creditorii debitoarei / Comitetul Creditorilor debitoarei prin B.P.I. Dispune xeroxarea filelor 70 – 74, vol. 13 şi ataşarea lor la prezenta cauză. Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 08/05/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 30/04/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 2650/30/2021/a8, având ca obiect contestaţia împotriva Raportului de evaluare a bunului imobil situat în Lugoj, str. Splaiul Plopilor nr. 22, judeţul Timiş, înscris în CF 401595-C1-U2 Lugoj, proprietatea debitoarei, compus din spaţii de birouri, cu suprafaţă utilă de 370,20 m.p., întocmit în prezenta procedură de expertul autorizat Alina Elena Cozma (Roşu), raport înregistrat sub nr. 16/31.01.2024 formulată de creditoarea BANCA TRANSILVANIA S.A. în contradictoriu cu intimatul ZENIT MANAGEMENT S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ – în calitate de administrator judiciar al debitoarei S.C. MERIDIAN 22 S.A., cu sediul în Lugoj, str. Plopilor nr. 22, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/454/1992, având C.I.F. 1846548 şi creditorii debitoarei – cu termen de judecată la data de 13/02/2025; - întocmirea şi depunerea la dosar a tabelului definitiv al creanţelor privind debitoarea, în acord cu hotărârile judecătoreşti pronunţate în dosarul asociat nr. 2650/30/2021/a7, cât şi raportat la valoarea atribuită bunului imobil – construcţii de tip spaţii de birouri, cu suprafaţă utilă de 370,20 m.p. (conform CF 401595-C1-U2 Lugoj, CF vechi 3688/I/LG); - să indice, în concret, ce demersuri mai sunt de efectuat în prezenta procedură; Dispune comunicarea cu administratorul judiciar a cererii de plată formulată de creditoarea CRĂSNEANU ANA şi a înscrisurilor ataşate, căruia i se va pune în vedere să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenta şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar, sub sancţiunea amendării. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Noiembrie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

4 aprilie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 28/11/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21/11/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - întocmirea şi depunerea la dosar a tabelului definitiv al creanţelor privind debitoarea, în acord cu hotărârile judecătoreşti pronunţate în dosarul asociat nr. 2650/30/2021/a7, cât şi raportat la valoarea atribuită bunului imobil – construcţii de tip spaţii de birouri, cu suprafaţă utilă de 370,20 m.p. (conform CF 401595-C1-U2 Lugoj, CF vechi 3688/I/LG); - să indice, în concret, ce demersuri mai sunt de efectuat în prezenta procedură; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 04 Aprilie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

11 ianuarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 04/04/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 28/03/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - întocmirea şi depunerea la dosar a tabelului definitiv al creanţelor privind debitoarea, în acord cu hotărârile judecătoreşti pronunţate în dosarul asociat nr. 2650/30/2021/a7; - să indice, în concret, ce demersuri mai sunt de efectuat în prezenta procedură; Ia act de modificarea denumirii societăţii creditoare din ENEL ENERGIE S.A. în PPC ENERGIE S.A., restul datelor de identificare ale societăţii rămânând nemodificate şi dispune conceptarea acesteia sub noua denumire. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 11 Ianuarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

29 iunie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere dispoziţiile Hotărârii nr. 3/20.06.2023 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Timiş, privind adoptarea măsurilor de protest necesare faţă de Proiectul privind pensiile de serviciu, conform amendamentelor, care aduce atingere statutului judecătorilor, acordă termen administrativ de control.

16 martie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 22.06.2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.

12 ianuarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control pentru când administratorul judiciar: - va întocmi, conform art. 59 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 2650/30/2021/a6, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar al creanţelor privind debitoarea; - întocmirea tabelului definitiv al creanţelor privind debitoarea; - întocmirea şi depunerea de către debitoare – prin administratorul special a planului de reorganizare, eventual convocarea Adunării Creditorilor în vederea votării acestuia. Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea Serviciului Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Pune în vedere administratorului judiciar să-şi îndeplinească atribuţiile ce-i revin, în sensul de a depune la dosar raport de activitate cu privire la demersurile efectuate, cât şi cu privire la demersurile ce urmează a fi efectuate, sub sancţiunea amendării.

29 septembrie 2022, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise şi va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în vederea evaluării şi, eventual, a valorificării bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

7 aprilie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

24 februarie 2022, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

21 octombrie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

18 iunie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: INCH./18.06.2021 Admite cererea formulată de debitoarea S.C. MERIDIAN 22 S.A. În temeiul art. 71 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa; Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. MERIDIAN 22 S.A., cu sediul în Lugoj, str. Plopilor nr. 22, judeţul Timiş înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/454/1992, având C.I.F. 1846548. Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă ZENIT MANAGEMENT S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ, cu sediul în Timi?oara, str. Paris nr. 2/A, Camera 407, judeţul Timi?, înregistrată la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II 0413/2009, având C.I.F. RO 26513468, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens. În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa, dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei S.C. MERIDIAN 22 S.A., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 08.07.2021. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 02.08.2021. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 23.08.2021. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui. Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel. Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei. Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă. Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 13.09.2021. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 28.07.2021. Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 27.08.2021, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi pune în vedere administratorului judiciar provizoriu sa convoace în acest sens creditorii debitoarei. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control la data de 21.10.2021, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le însereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar. În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Califică cererile de deschidere a procedurii insolven?ei formulate de reclamanta ADMINISTRAŢIA BAZINALĂ DE APĂ BANAT, cu sediul în Timişoara, Bd. Mihai Viteazu nr. 32, judeţul Timiş, având C.I.F. RO 23886284 şi de reclamantul MUNICIPIUL LUGOJ – prin PRIMAR BUCIU ALEXANDRU CLAUDIU, cu sediul în Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4, judeţul Timiş, având C.U.I. 4527381, ca fiind cereri de creanţă care urmează să fie verificate de administratorul judiciar. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la publicarea încheierii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?. Dată în Camera de consiliu ?i pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 18 Iunie 2021.



Pagina principală