Informații dosare ce cuprind 266/1259/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 266/1259/2023
Data înregistrării: 25 octombrie 2023, ora 11:04:00
Data ultimei modificări: 11 septembrie 2025, ora 13:32:08
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
OBŞTEA MOŞNENILOR NĂMĂEŞTI, PRIN PREŞEDINTE HERIŞANU OVIDIU - Creditor
DENICAS MARIA SRL - Debitor
BANCA COMERCIALA ROMANA SA - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI - Creditor
PRIMĂRIA VALEA MARE PRAVĂŢ - Creditor
PRIMĂRIA CÂMPULUNG MUSCEL - Creditor
BT MICROFINANŢARE IFN SA - Creditor
PRESIDENT STAR B&M SRL - Creditor
MINISTERUL FINANŢELOR - Creditor

Ședințe:
18 decembrie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:

30 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

11 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune: A. continuarea procedurii - termen administrativ de control: 18.12.2025; B. administratorul judiciar: 1. va supraveghea activitatea debitorului; 2. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă. C. se fixează termen de judecată la data de 30.10.2025, în şedinţă publică, cu citarea debitorului prin administrator special, administratorului judiciar, creditorilor, pentru discutarea trecerii la faliment ca urmare a nedepunerii unui plan de reorganizare în termenul legal, conform art. 132 alin. 5 din Legea nr. 85 / 2014.

5 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea de prelungire a perioadei de observaţie, formulată de debitorul Denicas Maria SRL. Supusă numai apelului, în termen de 7 de zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 05.06.2025.

15 mai 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune: A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 11.09.2025; B. lichidatorul judiciar: 1. va lămuri situaţia soluţionării cererii de plată formulate de creditorul Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş pentru suma de 11.557 lei; 2. va analiza cererea de plată formulată de creditorul Municipiul Câmpulung pentru suma de 4.632 lei; 3. va supraveghea activitatea debitorului; 5. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă. C. Se fixează termen de judecată la data de 05.06.2025, ora 10:00, în şedinţă publică, cu citarea prin BPI a debitorului prin administrator special, administratorului judiciar, creditorilor, pentru discutarea cererii formulate de debitor pentru prelungirea perioadei de observaţie cu o perioadă de maxim 12 luni.

23 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune: A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 15.05.2025; B. lichidatorul judiciar: 1. va depune dovada publicării în BPI a tabelului definitiv de creanţe modificat nr 33/12.11.2024; 2. va analiza cererea formulată de creditorul Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş nr. AGG_DEX – 24167/12.12.2024; 3. va supraveghea activitatea debitorului; 4. va examina dacă a fost propus un plan de reorganizare, în condiţiile art. 132 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, urmând să dispună măsurile necesare; 5. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.

31 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Respinge cererea formulată de administratorul judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă Ciolcă Bogdan pentru îndreptarea erorii materiale cuprinse în tabelul definitiv de creanţe al debitorului Denicas Maria SRL, ca inadmisibilă. Supusă numai apelului, în termen de 7 de zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 31.10.2024.

12 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 23.01.2025; B. lichidatorul judiciar: 1. va îndeplini obligaţiile stabilite în hotărârea de deschidere a procedurii insolvenţei; 2. va supraveghea activitatea debitorului; 3. va examina dacă a fost propus un plan de reorganizare, în condiţiile art. 132 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, urmând să dispună măsurile necesare; 4. va analiza cererea de plată formulată de Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş la data de 11.07.2024; 5. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.

5 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen preschimbat la data de 12.09.2024.

28 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În temeiul art. 230 Cod procedură civilă, se preschimbă termenul administrativ de control din data de 05.09.2024 în 12.09.2024 (MTA).

16 mai 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Aprobă raportul nr. 7/24.04.2024 întocmit de administratorul judiciar provizoriu Cabinet Individual de Insolvenţă Ciolcă Bogdan privind propunerea de continuare a perioadei de observaţie din procedura generală. Dispune continuarea perioadei de observaţie din procedura generală a debitorului Denicas Maria SRL. Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 16.05.2024.

4 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditorul Obştea Moşnenilor Nămăeşti. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitorului Denicas Maria SRL. Ridică debitorului dreptul de administrare. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu Cabinet Individual de Insolvenţă Ciolcă Bogdan, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu lunar de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat. Administratorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii: a) notifică deschiderea procedurii generale de insolvenţă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde: 1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opoziţiilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile se vor timbra cu suma de 200 lei, conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru); 2. termenul de soluţionare a opoziţiilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; 3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 20.05.2024 (cererile se timbrează cu suma de 200 le); cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; 4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe: cel mult 20 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 10.06.2024; 5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei); 6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 08.07.2024; 7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 17.06.2024; 8. adresa de e-mail a administratorului judiciar provizoriu, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. b) întocmeşte şi depune raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 25.04.2024; c) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 15.05.2024; d) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate; e) face demersuri pentru identificarea bunurilor debitorului şi depune dovezi în acest sens, respectiv răspunsul la adresele către oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; f) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii: termen - cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 04.06.2024; g) dispune evaluarea bunurilor debitorului, astfel încât această să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor şi transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere h) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune; i) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură; j) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI. După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi corespondenţa emise de debitor sau administratorul judiciar cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective". Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dispune ca suportarea cheltuielilor aferente procedurii să se facă din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti să fie păstrate într-un cont special de depozit bancar. Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.. Fixează termen administrativ de control la data de 05.09.2024. Executorie. Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată astăzi, 04.04.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

14 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 04.04.2024, ora 09.00, prin învoiala părţilor. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din 14 Decembrie 2023



Pagina principală