Informații dosare ce cuprind 2676/110/2016

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2676/110/2016
Data înregistrării: 8 august 2016, ora 14:33:00
Data ultimei modificări: 15 mai 2025, ora 13:02:37
Instanță: Tribunalul Bacău
Secție: Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
LERA PRODUCT SRL - Debitor
LERA PRODUCT SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ CRUCIANU MARIANA CARMEN - Debitor
GARANTI BANK - Creditor
AJFP - Creditor
FGCR IFN SA - Creditor
IVOEXIM SRL - Creditor

Ședințe:
26 mai 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

24 februarie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 26 mai 2025, ora 12.00, CF3 2022, pentru continuarea procedurii, pentru valorificarea bunurilor ramase. Pune in vedere lichidatorului judiciar sa facă dovada publicării conform art. 156 alin,. 4 din Legea 85/2014 a publica?iilor de vânzare, sub sanc?iunea amendării.

2 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 24 februarie 2025, ora 12.00, CF3 2022 pentru continuarea procedurii si in vederea valorificării bunurilor rămase.

23 septembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 02 decembrie 2024, ora 12.00, CF3u 2022 pentru continuarea procedurii si in vederea valorificării bunurilor rămase.

20 mai 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 23 septembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022, pentru continuarea procedurii şi în vederea valorificării bunurilor debitoarei. Pune in vedere lichidatorul judiciar, sub sanctiunea amendării, să depună dovada publicării in Buletin Procedurilor de Insolventă a publicatiei de vânzare nr. 115/15.04.2024;

26 februarie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 20.05.2024, ora 12:00, complet CF3 2022, pentru continuarea procedurii şi în vederea valorificării bunurilor debitoarei.

27 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 26.02.2024, ora 12:00, complet CF3 2022, pentru continuarea procedurii şi în vederea valorificării bunurilor debitoarei. Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 27.11.2023

18 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 27.11.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, în vederea continuării procedurii şi valorificarea bunurilor debitorului. Pune în vedere lichidatorului să depună la dosar dovezi de publicare în BPI a tuturor actelor care au fost depuse pentru acest termen Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 18.09.2023.

19 iunie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 18.09.2023, ora 12:00, complet CF3 2022 în vederea continuării procedurii ?i valorificarea bunurilor debitorului. Pune în vedere lichidatorului judiciar de a depune la dosar dovada publicării în BPI ultimului raport de activitate. Pronunţată în şedintă publică, astări, 19.06.2023.

30 martie 2023, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 19.06.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, pentru valorificarea activelor societăţii a pune în vedere lichidatorului judiciar de a face dovada publicării în BPI a publicatiilor de vânzare. Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 30.03.2023.

15 decembrie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 30.03.2023, ora 13:00, complet CF3 2022 în vederea valorificării bunurilor. Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 15.12.2022.

15 septembrie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere cererea de valorificare a bunurilor, de asemenea şi aprobarea vânzării bunurilor la licitaţie publică, luând în considerare numărul de licitaţii cât şi încercarea de valorificări a bunurilor, instanţa aprobă solicitările şi acordă termen la data de 15.12.2022, ora 13:00. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 15.09.2022.

16 iunie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii de faliment se acordă termen administrativ de control la data de 15.09.2022, ora 13:00 complet CF3 2022. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 16.06.2022

24 martie 2022, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că se solicită termen pentru valorificarea bunurilor rămase, instanţa admite cererea şi acordă termen pentru continuarea procedurii la data de 16.06.2022, ora 13:00, complet CF3 2022. Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 24.03.2022

16 decembrie 2021, ora 15:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen la data de 24.03.2022, ora 14:00, complet CF3 în vederea valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei şi recuperarea creantelor cu care debitoarea figurează înscrisă la masa credală a altei societăti, pentru solutionarea definitivă a dosarului nr.999/110/2018. Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 16.12.2021.

9 septembrie 2021, ora 15:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei şi recuperarea creantelor cu care debitoarea figurează înscrisă la masa credală a altor societăti, pentru a se solutiona dosarul nr.999/110/2018, în temeiul art. 59 alin 3 din Legea insolventei, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ în data de 16.12.2021, ora 15.00, complet CF3.

17 iunie 2021, ora 15:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei , pentru recuperarea creantelor cu care debitoarea figurează înscrisă la masa credală a altei societăti,pentru solutionarea dosarului nr. 999/110/2018, pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a raportului de activitate pentru termenul de astăzi ?i a procesului verbal al adunării generale a creditorilor din 09.04.2021, a adunării generale a creditorilor din 09.06.2021 acordă termen la data de 09.09.2021, ora 15.00

11 martie 2021, ora 15:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei , pentru recuperarea creantelor cu care debitoarea figurează înscrisă la masa credală,pentru solutionarea dosarului nr. 999/110/2018, pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a ultimului raport de activitate, acordă termen la data de 17.06.2021, ora 15.00

17 decembrie 2020, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei , pentru recuperarea creanţei cu care debitoarea figurează înscrisă la masa credală,pentru solutionarea litigiilor, acordă termen la data de 11.03.2021, ora 15.00

10 septembrie 2020, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru valorificarea bunurilor şi recuperarea creanţelor,pentru solutionarea litigiilor, acordă termen administrativ de control la data de 17.12.2020, ora 13.00

28 mai 2020, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se convoca Adunarea Creditorilor pentru a se pune în discutie propunerea cumpărătorului de a se men?ine partial vânzarea pentru bunul achitat, pentru a se întocmi raport asupra fondurilor ?i plan de distributie,pentru valorificarea bunurilor ?i recuperarea crean?elor,pentru solutionarea litigiilor, acordă termen administrativ de control la data de 10.09.2020, ora 13.00

9 aprilie 2020, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 6 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „în temeiul prezentului decret, judecarea proceselor civile, altele decât cele prevăzute la alin. (1) se suspendă de plin drept pe durata stării de urgen?ă instituite prin acesta, fără a fi necesară efectuarea vreunui act de procedură în acest scop”, în perioada 16 martie – 16 aprilie urmând a se soluţiona numai cauzele de urgenţă deosebită stabilite prin Hotărârea Colegiului de Conducere al Curţii de Apel Bacău nr. 12 din 18 martie 2020, respectiv următoarele cauze din materia falimentului: suspendarea executării silite, poprire asigurătorie, sechestru asigurător, sechestru judiciar, ordonanţele preşedinţiale având ca obiect măsuri care justifică urgenţa deosebită în contextul declarării stării de urgenţă, măsuri asigurătorii, categorii de cereri (conflict negativ de competenţă, îndreptare eroare materială, ajutor public judiciar, reexaminare ajutor public judiciar, reexaminare taxă de timbru judiciar, reexaminare anulare acţiune introductivă, abţinere şi recuzare) care se judecă fără citarea părţilor formulate strict în cauzele enumerate anterior, cauze a căror suspendare ar fi de natură să cauzeze reclamantului o pagubă iminentă, însemnată şi care nu s-ar putea repara ori a cărei reparare ar fi dificilă în viitor, cauzele generate de aplicarea măsurilor prevăzute de Decretul 195/2020 al Preşedintelui României, prezenta cauză neîncadrându-se în această categorie. Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 8 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „după încetarea stării de urgen?ă, judecarea proceselor prevăzute la alin. (6) se reia din oficiu. În termen de 10 zile de la încetarea stării de urgen?ă, instan?a de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată ?i citarea păr?ilor” dispoziţii în aplicarea cărora instanţa, în 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, va lua măsuri pentru fixarea unui nou termen de judecată şi citarea părţilor.

16 ianuarie 2020, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere dispoziţiile art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2014, reţinând lipsa cvorumului la Adunarea generală a creditorilor din 15 01.2020 cu menţiunile în sensul că va fi reconvocată cu aceeşi ordine de zi, pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei , cu îndeplinirea demersurilor pentru a a asigura publicitatea licitaţiilor conform art. 156 alin 4 din Legea insolvenţei, pentru recuperarea creanţelor cu care debitoarea figurează înscrisă la masa credală a altor societăţi şi pentru soluţionarea litigiilor în care este implicată debitoarea, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ în data de 09.04.2020.

10 octombrie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere dispoziţiile art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2014, pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei şi recuperarea creanţelor cu care figurează înscrisă în masa credală, pentru a se reconvoca adunarea creditorilor, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ în data de 16 .01.2020.

6 iunie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 10 octombrie 2019, pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei şi recuperare creanţe.

4 aprilie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ la 06.06.2019, pentru valorificare bunuri şi recuperare creanţe pretinse în dosarul nr. 999/110/2018, reţinând soluţia pronunţată de Curtea de Apel Bacău.

17 ianuarie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 04.04.2019, pentru valorificarea bunurilor, recuperarea creanţelor pretinse în dosarul nr. 999/110/2018.

13 septembrie 2018, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 17.01.2019, pentru a se depune strategia de valorificare a bunurilor, recuperare creanţe.

10 mai 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: DOSAR NR. 2676/110/2016 HOT: 10.05.2018 Admite excepţia netimbrării cererii având ca obiect obiecţiuni la raportul de evaluare invocată din oficiu. Anulează cererea formulată de administratorul special al debitoarei LERA PRODUCT SRL, LEONTE MIRELA ELENA, în contradictoriu cu debitoarea LERA PRODUCT SRL prin administrator judiciar CRUCIANU MARIANA CARMEN şi creditorii în procedură, având ca obiect obiecţiuni la raportul de evaluare bunuri mobile, ca netimbrată. Reţine că s-a stabilit termen administrativ pentru verificarea stadiului procedurii în data de 13.09.2018, termen care va fi menţinut. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău – Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 10.05.2018.

12 aprilie 2018, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 13.09.2018, pentru stabilirea metodei de valorificare şi depunerea la dosar a înscrisurilor solicitate.

11 ianuarie 2018, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen pentru continuarea procedurii- 12.04.2018.

5 octombrie 2017, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pt. continuarea procedurii - 11.01.2018, pentru a se depune adresă de la Prefectură privind autovehiculul, dovada publicării raportului preliminar din dosarul 1416/110/2017.

8 iunie 2017, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acordă termen administrativ de control la data de 5.10.2017.

2 martie 2017, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acordă termen administrativ de control la data de 8.06.2017.

8 decembrie 2016, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge ca neîntemeiată cererea de repunere în termenul de înscriere a creanţei suplimentare la masa credală formulată de creditorul AJFP BACĂU –DGRFP IAŞI,. Admite excepţia tardivităţii cererii de înscriere a creanţei suplimentare în cuantum de 15965 lei la masa credală. Respinge ca tardiv formulată cererea de înscriere la masa credală a creanţei suplimentare formulată de creditorul AJFP BACĂU – DGRFP IAŞI. În temeiul prevederilor art. 145 alin. 1 lit. D din Legea 85/2014, deschide procedura falimentului în formă generală împotriva debitoarei LERA PRODUCT SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea 85/2014 desemnează provizoriu, până la prima adunare generală a creditorilor, în calitate de lichidator judiciar pe CII CRUCIANU MARIANA CARMEN, acesta având atribuţiile prevăzute de art. 64 din Lg. 85/2014 precum şi cele de la art. 58 din lg. 85/2014 compatibile cu calitatea de lichidator. Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin. 1 şi 2 din Legea 85/2014. În temeiul art. 146 alin. 1 din Legea 85/2014 lichidatorul judiciar va notifica toţi creditorii menţionaţi în lista depusă de debitor / administratorul judiciar prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitoarea şi O.R.C. Bacău iar sentinţa se va publica, pe cheltuiala debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Notificarea va cuprinde termenele stabilite de art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014: - termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii sau al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii, la data de 22 ianuarie 2017, - termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 21 februarie 2017, - termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat la data de 23 martie 2017, - termen de depunere a contestaţiilor la tribunal va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar - termenul stabilit pentru prima şedinţă a adunării creditorilor, a cărei ordine de zi va include confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, 26 februarie 2017. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca in tabelele de creanţe pe care le va întocmi să fie trecute datele de identificare ale creditorilor conform art. 6 alin. 2 din HG 460/2005. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin. 1 lit. c) din Lg. 85/2014. Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin.1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii, sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, precum şi, dacă este cazul, stadiul inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. După rămânerea irevocabilă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”. Dispune ca unităţile poştale şi de curierat să comunice la sediul lichidatorului judiciar desemnat întreaga corespondenţă adresată debitoarei. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. Pune în vedere debitoarei să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar toate informaţiile cerute de lichidator şi apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa sub sancţiunea prev. de art. 60 alin. 2 din Legea 85/2014. În acest sens lichidatorul va notifica debitoarea - prin administratorul statutar conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2014. Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special sau administratorul statutar dacă unul special nu a fost desemnat, conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar. După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului. După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptătiţi, vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996. În temeiul art. 45 lit. h) teza a doua coroborat cu art. 58 alin.2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei autorizează lichidatorul judiciar pentru sesizarea organelor de cercetare penală în legătură cu săvârşirea unor infracţiuni. Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii în data de: 02.03.2017. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 08.12.2016.

10 noiembrie 2016, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 8.12.2016.

17 august 2016, ora 09:00
Complet: CF3V
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei LERA PRODUCT SRL cu sediul în sat Plopana, comuna Plopana, nr. 118, jud. Bacău, J4/365/2010, CUI 26822056. În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei LERA PRODUCT SRL pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege. Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat. Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei în baza unui plan de reorganizare. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe CII CRUCIANU MARIANA CARMEN, cu sediul în Bacău, str. Neagoe Vodă nr. 24/B/7, jud. Bacău, care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014. Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor. Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită: • termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 01 octombrie 2016; • cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; • termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 21 octombrie 2016 • termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 15 noiembrie 2016; • locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 26 octombrie 2016. În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale. Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei. În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi: - prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment; - în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014 - alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege; - desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. - probleme diverse. Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei. Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează. Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014: • căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului; • acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi. • acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii. În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”. Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996. În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic. Repartizează ciclic dosarul la completul CF 3 U, în baza art. 104 alin. 1 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti şi a Deciziei nr. 67/19.07.2016 a Preşedintelui Tribunalului Bacău, urmând a se fixa de completul stabilit termen pentru analiza stadiului procedurii. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii.



Pagina principală