Informații dosare ce cuprind 2688/108/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2688/108/2023
Data înregistrării: 30 august 2023, ora 08:40:00
Data ultimei modificări: 15 octombrie 2025, ora 11:02:06
Instanță: Tribunalul Arad
Secție: SECTIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
GTO GROUP SRL - Debitor
FIDES ADVISOR IPURL - Lichidator
ONRC ARAD - Intimat
JUDECATORIA ARAD - Intimat
DGRFP TIMIŞOARA - AJFP ARAD - Creditor
MUNICIPIUL ARAD - DIRECŢIA VENITURI - Creditor
SHELL HUNGARY ZRT - Creditor
TRUCK ELEMENTS EXPRESS SRL - Creditor
BT LEASING TRANSILVANIA IFN SA - Creditor
DELPACK INVEST - Creditor
DUVENBECK LOGISTIK SRL - Creditor
Oarcea Mircea - Creditor

Ședințe:
15 ianuarie 2026, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

9 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 3 din data de 26.08.2025 a Adunării generale a magistraţilor din cadrul Tribunalului Arad prin care s-a stabilit adoptarea unor forme de protest, reţinând că prezenta cauză nu se încadrează în lista cauzelor urgente stabilite prin această hotărâre, stabileşte termen administrativ de control la data de 15.01.2026, ora 09,00

5 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC GTO Group SRL, - în procedura generală, în faliment: 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori; - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; - să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 09.10.2025, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru valorificarea bunurilor rămase în patrimoniul debitoarei, depunerea la dosar a dovezilor privind distribuirea sumelor şi pentru îndeplinirea celorlalte atribuţii legale.

13 martie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC GTO Group SRL, - în procedura generală, în faliment: 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori; - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; - să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 05.06.2025, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru valorificarea bunurilor rămase în averea debitoarei, depunerea la dosar a dovezilor privind distribuirea sumelor şi pentru îndeplinirea celorlalte atribuţii legale

5 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC GTO Group SRL, - în procedura generală, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori; - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; - să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 13.03.2025, ora 09,00, pentru continuarea procedurii. - Alte dispoziţii: Pentru valorificarea bunurilor rămase în averea debitoarei, depunere la dosar a dovezilor privind distribuirea sumelor, şi pentru îndeplinirea celorlalte atribuţii legale

3 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC GTO Group SRL, - în procedura generală, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori; - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; - să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 05.12.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii. - Alte dispoziţii: Pentru valorificarea bunurilor din averea debitoarei şi pentru îndeplinirea celorlalte atribuţii legale

13 iunie 2024, ora 10:10
Complet: C4-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 03.10.2024, ora 9,00, pentru valorificarea bunurilor mobile din averea debitoarei.

11 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 13.06.2024, ora 10,10, pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei.

15 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art.45 lit.o din Legea nr.85/2014, confirmă practicianul în insolvenţă –Fides Advisor IPURL, în calitate de lichidator judiciar pentru debitoarea SC SC GTO GROUP SRL. Constată că, s-a stabilit un onorariu pentru desfăşurarea procedurii de 2.000 lei + TVA/lună şi un onorariu de succes de 7 % din sumele recuperate/încasate pe întreaga procedură a insolvenţei. Faţă de Raportul lunar de activitate al practicianului în insolvenţă din 12.02.2024 , pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei Dispune amânarea cauzei pentru data 11 .04 2024 , ora 10,00 pentru când se vor cita părtile prin BPI . Executorie. Cu apel în 7 de zile de la comunicarea prezentei hotărâri prin publicarea sa în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În cazul exercitării căii de atac cererea se va depune la Tribunalul Arad. Pronunţată în şedinţa publică din data de 15.02.2024 .

7 decembrie 2023, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 15.02.2024, ora 10,00, pentru ca practicianul în insolvenţă să-şi îndeplinească în continuare atribuţiile prevăzute de Legea nr. 85/2014.

14 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea S.C,,GTO GROUP ,, SRL, pentru deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă şi, pe cale de consecinţă: În temeiul art.71 alin.1 din Legea nr.85/2014 dispune deschiderea procedurii simplificate de faliment împotriva debitoarei S.C,,GTO GROUP ,, SRL, În temeiul art.73 din Legea nr.85/2014 numeşte lichidator judiciar provizoriu al debitoarei pe practicianul în insolvenţă Fides Advisor IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64 din Legea nr.85/2014, cu o retribuţie de 2.000 lei, până la prima Adunare Generală a Creditorilor . În baza art.85 din Legea nr.85/2014 constată că debitorului îi este ridicat dreptul de administrare. În temeiul art.99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului: asociaţilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art.99 din Legea nr.85/2014, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 23 octombrie 2023. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 02 noiembrie 2023 . Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la data de 23 noiembrie 2023 . Fixează data primei şedinţe a Adunării creditorilor la data de 06 noiembrie 2023 ora 12 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului. Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art.97 din Legea nr.85/2014 la data de 16 octombrie 2023 . Fixează la data de 12 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art.59, raportat la art. 64 din Legea nr.85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar . Atrage atenţia lichidatorului numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare : - prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv - a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a Adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art.45 lit.o din Legea nr.85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician. Atrage atenţia lichidatorului asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp art.60 al.2 şi 3, respectiv art.57 al.4 din Legea nr.85/2014. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către lichidatorul judiciar. Dispune acestuia să convoace Adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării. Dispune lichidatorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii. În temeiul art.39 din Legea nr.85/2014 , dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 07 decembrie 2023, ora 10:00 . Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad. Creditorii notificaţi conform art.100 din Legea nr.85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art.100 al.1 lit. a din Legea nr. 85/2014. În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar, în condiţiile art.142 alin.2 lit.b din HOTĂRÂREA nr.1375 din 17 decembrie 2015 pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti. Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică azi 14.09.2023 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei.



Pagina principală