Informații dosare ce cuprind 2696/100/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2696/100/2023
Data înregistrării:
21 noiembrie 2023, ora 08:00:00
Data ultimei modificări:
23 iunie 2025, ora 09:40:48
Instanță:
Tribunalul Maramureș
Secție:
Secţia a II-a civilă de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
A.J.F.P. MM ÎN NUME PROPRIU ÎN BAZA MANDATULUI DE REPREZENTARE EMIS DE D.G.R.F.P. CLUJ NAPOCA - Creditor
SC HAPPY HOPPA SRL - Debitor
CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ BINDIU IOAN SEBASTIAN - Lichidator
Ședințe:
22 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: NCPC Complet specializat Falimente nr.4
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
2 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: NCPC Complet specializat Falimente nr.4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: derularea procedurii de reorganizare
27 noiembrie 2024, ora 8:30
Complet: NCPC Complet specializat Falimente nr.4
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare propus de debitoarea HAPPY HOPPA S.R.L., în insolvenţă, prin administrator special.
În temeiul art. 141 din Legea 85/2014 pune în vedere debitoarei obligaţia de a-şi conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar şi în conformitate cu planul de reorganizare confirmat.
În temeiul art. 144 din Legea 85/2014 stabileşte obligaţia administratorului judiciar C.I.I. Bindiu Ioan Sebastian, de a prezenta creditorilor, trimestrial, rapoarte cu privire la situaţia financiară a debitoarei, precum şi cu privire la cheltuielile efectuate pentru bunul mers al activităţii, rapoarte ce vor fi depuse şi în dosar nr. 2696/100/2023.
În temeiul art. 21 din Legea 26/1990 dispune înregistrarea prezentei hotărâri în Registrul Comerţului.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la data de 02.04.2025, ora 10.00, NCPC Complet specializat Falimente nr. 4, sala 76.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în B.P.I. Cererea de apel se depune la Tribunalul Maramureş, secţia a II a civilă, de contencios administrativ şi fiscal.
Pronunţată azi 27.11.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
13 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: NCPC Complet specializat Falimente nr.4
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la 27.11.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.
24 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: NCPC Complet specializat Falimente nr.4
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MARAMUREŞ în nume propriu în baza mandatului de reprezentare emis de D.G.R.F.P. CLUJ NAPOCA, în contradictoriu cu debitoarea S.C. HAPPY HOPPA S.R.L.
În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, deschide procedura generală împotriva debitoarei S.C. HAPPY HOPPA S.R.L.Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de în?tiin?are a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare.
Pune în vedere debitorului ca este obligat să depună în 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, la dosarul cauzei, actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În cazul în care debitorul nu va depune actele şi informaţiile arătate devin aplicabile dispoziţiile art. 82 alin. 2 şi art. 169 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014.
Fixează următoarele termene limită:
a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului –10.06.2024
b) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 01.07.2024
c) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 26.07.2024
d) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor — 08.07.2024
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe Cabinet Individual de Insolvenţă Bindiu Ioan Sebastian, cu sediul în Cavnic, str. Şoimului nr. 8, judeţul Maramureş, înregistrat sub nr. RFO I 2262/18.12.2008 la UNPIR, cu exercitarea atribuţiilor de supraveghere a activităţii debitorului în conformitate cu art. 5 pct. 66 şi art. 87 din Legea nr. 85/2014, până la ridicarea dreptului de administrare al debitorului.
Stabile?te onorariu provizoriu pentru administratorul judiciar provizoriu desemnat în sumă de 500 lei lunar dar nu mai mult de 7.000 lei, onorariu fix, pentru întreaga procedură, şi respectiv maxim 5% în cazul onorariului de succes, exclusiv TVA.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar sa efectueze notificările prevăzute de art. 100, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului şi ridicarea dreptului de administrare, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 74 raportat la art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdic?ie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, in termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceeaşi lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; in caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicata şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor săi permanenţi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termen administrativ de control pentru analiza stadiului continuării procedurii la data de 13.11.2024, NCPC Complet specializat Falimente nr. 4, sala 76, ora 09.00.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare prin publicare în B.P.I. Apelul se depune la Tribunalul Maramureş, Secţia a II-a Civilă de contencios administrativ şi fiscal.
Pronunţată azi 24.04.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pagina principală