Informații dosare ce cuprind 27130/302/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 27130/302/2022
Data înregistrării: 3 noiembrie 2022, ora 12:46:00
Data ultimei modificări: 21 martie 2023, ora 17:29:48
Instanță: Judecătoria Sector 5 București
Secție: .....
Materie: Civil
Obiect: cerere de valoare redusă
Stadiu procesual: Fond

Părți:
MEDIST SRL - Reclamant
CLINICA ROMGERMED SRL - Pârât

Ședințe:
16 februarie 2023, ora 13:00
Complet: C 8 civil 2022 camera de consiliu
Tip soluție: Admite in parte cererea
Soluția pe scurt: Admite, în parte, cererea de valoare redusă. Obligă pe pârâtă să plătească reclamantei suma de 5.313,4 lei, reprezentând contravaloarea facturilor fiscale neachitate: numărul 200238 din data de 29.07.2021, în cuantum de 1.071 lei, cu scadenţa la data de 28.08.2021; numărul 200381 din data de 10.11.2021, în cuantum de 3.171,40 lei, cu scadenţa la data de 10.11.2021; numărul 200448 din data de 16.12.2021, în cuantum de 1.071 lei, cu scadenţa la data de 15.01.2022, la care se adaugă penalităţi de întârziere în cuantum de 0,15% pe zi de întârziere, calculate de la scadenţa facturilor şi până la data achitării integrale a debitului principal, fără ca penalităţile de întârziere să depăşească dublul debitului principal. Obligă pe pârâtă să plătească creditoarei suma de 200 lei, cu titlu de cheltuieli de judecată (taxă judiciară de timbru). Executorie. Cu drept de a formula apel, în termen de 30 zile de la comunicare, ce se va depune la Judecătoria Sectorului 5 Bucureşti, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată astăzi, 16.02.2023, în condiţiile art. 396 alin. (2) Cod procedură civilă, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

16 ianuarie 2023, ora 9:00
Complet: C8 civil Adm
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: termen în Camera de Consiliu la data de 16.02.2023, fără citare

7 noiembrie 2022, ora 9:00
Complet: C8 civil Adm
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: termen administrativ fără prezen?a păr?ilor la data de 16.01.2023. Comunicare cerere



Pagina principală