Informații dosare ce cuprind 274/1259/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 274/1259/2023
Data înregistrării: 5 februarie 2025, ora 13:11:00
Data ultimei modificări: 18 martie 2025, ora 12:05:08
Instanță: Curtea de Apel Pitești
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: închiderea procedurii
Stadiu procesual: Apel

Părți:
CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ RAICU ILIE - Lichidator
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI - PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Apelant Creditor
SOMBOCU TRANS GLOBAL SRL - Intimat Debitor
ING BANK N.V. AMSTERDAM - SUCURSALA BUCUREŞTI - Intimat Creditor

Ședințe:
14 martie 2025, ora 8:30
Complet: APEL 1-
Tip soluție: Apel (alte soluţii)
Soluția pe scurt: Admite excepţia tardivităţii declarării apelului, invocată din oficiu. Anulează, ca tardiv, apelul declarat de creditorul fiscal Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş, împotriva Sentinţei nr. 544 din 20 noiembrie 2024, pronunţate de Tribunalul Specializat Argeş – judecător sindic, în Dosarul nr. 274/1259/2023, intimat fiind debitorul Sombocu Trans Global S.r.l. – prin lichidator judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă Raicu Ilie. Definitivă. Pronunţată astăzi, 14 martie 2025, conform art.402 teza a II-a Cod procedură civilă, la Curtea de Apel Piteşti – Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal.



2. Numărul dosarului: 274/1259/2023
Data înregistrării: 2 noiembrie 2023, ora 16:41:00
Data ultimei modificări: 5 februarie 2025, ora 13:12:27
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI, REPREZENTATĂ PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
SOMBOCU TRANS GLOBAL SRL - Debitor
ING BANK N.V. AMSTERDAM, SUCURSALA BUCUREŞTI - Creditor

Ședințe:
15 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Constată că prin sentinţa nr. 544/20.11.2024 a fost închisă procedura insolvenţei debitoarei.

20 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 118 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 174 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei SOMBOCU TRANS GLOBAL SRL. În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar CII Raicu Ilie, de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi. Lipsind disponibilităţile în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în condiţiile art. 39 din Legea nr. 85/2014 din fondul de lichidare, potrivit O.U.G. nr. 86/2006, astfel: Dispune achitarea către lichidatorul judiciar CII Raicu Ilie a onorariului de 10.000 lei, care se adaugă TVA şi a cheltuielilor de procedură în sumă de 53,90 lei. În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunii de radiere şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei O.C.P.I. Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii. Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014. Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 20.11.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.

11 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMBOCU TRANS GLOBAL S.R.L., procedura simplificată a falimentului, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII Raicu Ilie următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să indice în următorul raport de activitate, în concret, demersurile ce urmează a fi efectuate în procedura insolvenţei debitoarei; - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 15.01.2025.

15 mai 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMBOCU TRANS GLOBAL S.R.L., procedura simpificată a falimentului, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII Raicu Ilie următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Ia act că adunrea creditorilor a confirmat lichidatorul judiciar CII Raicu Ilie cu un onorariu de 1500 lei lunar +TVA pentru o perioadă de un an de la data desemnării şi 5% onorariu de succes +TVA ( proces verbal nr. 210/01.04.2024) Acordă un termen administrativ de control la data de 11.09.2024.

27 martie 2024, ora 09:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. D rap. la art. 92 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, aprobă concluziile raportului de activitate întocmit de administratorul judiciar CII Raicu Ilie, în baza disp. art. 92 din Legea nr. 85/2014, sub nr. 78/02.02.2024 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 27382/06.02.2024, privind propunerea de intrare în faliment în procedura simplificată a debitoarei SOMBOCU TRANS GLOBAL SRL. Dispune intrarea în faliment în procedura simplificată a debitoarei SOMBOCU TRANS GLOBAL SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014, Dispune dizolvarea societăţii debitoare. Ridică dreptul de administrare al debitoarei. Confirmă în calitate de lichidator judiciar pe administratorul judiciar desemnat, respectiv CII Raicu Ilie, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu onorariu fix de 1000 lei lunar, fără a depăşi suma de 7000 lei, exclusiv TVA, pentru întreaga procedură, onorariu plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare pentru plata onorariului fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Dispune notificarea intrării în faliment. În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, dă dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 147 alin. 1 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură simplificată a debitoarei şi ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acesteia, tuturor creditorilor notificaţi potrivit prevederilor art. 99 din Legea 85/2014, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Menţine termenele stabilite, pentru publicarea tabelului preliminar de creanţe şi de definitivare a tabelului de creanţe, prin hotărârea de deschidere a procedurii insolvenţei. În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar întocmirea la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi prezentarea comitetului creditorilor a unui raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi a unui planul de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli. Lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). De asemenea, lichidatorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 27.03.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.

17 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: În temeiul art. 70 rap. la art. 38 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de creditorul DGRFP având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitoarei SOMBOCU TRANS GLOBAL SRL. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală, a debitoarei SOMBOCU TRANS GLOBAL SRL. În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CII Raicu Ilie, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 700 lei pe lună, exclusiv TVA, plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare pentru plata onorariului fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Menţine debitoarei dreptul de administrare. În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitoarea este obligată să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune administratorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei. În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) –04.03.2024; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 25.03.2024; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); - termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 22.04.2024; - prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 01.04.2024 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia). - adresa de e-mail a administratorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 07.02.2024, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 27.02.2024, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 15.05.2024. Administratorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 17.01.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.



Pagina principală