Informații dosare ce cuprind 277/1259/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 277/1259/2024
Data înregistrării: 9 octombrie 2024, ora 15:43:00
Data ultimei modificări: 1 iulie 2025, ora 12:36:22
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
PLATINUM BUSINESS PROJECT SRL - Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PITEŞTI - Creditor
ORANGE ROMANIA SA - Creditor
WURTH ROMANIA SRL - Creditor
BUILD ONE A.G. SRL - Creditor
INTERCOM 1996 SRL - Creditor
TRUTZI SRL - Creditor
TRUTEXIM SRL - Creditor

Ședințe:
9 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:

12 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic dispune: A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 09.10.2025; B. Administratorul judiciar: 1. va supraveghea activitatea debitorului în conformitate cu planul de reorganizare confirmat; 2. va notifica tuturor creditorilor rapoartele trimestriale asupra situaţiei financiare a debitorului, prezentate de administratorul special; 3. va prezenta situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor; 4. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă. C. Administratorul special: 1. va asigura respectarea planului de reorganizare confirmat; 2. va prezenta trimestrial comitetului creditorilor rapoarte asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi le va înregistra la grefa tribunalului specializat, împreună cu dovada prezentării lor comitetului creditorilor.

8 mai 2025, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare a debitorului Platinum Business Project SRL, propus de către debitor, aprobat de adunarea creditorilor conform procesului-verbal nr. 753/27.03.2025 publicat în BPI nr. 6657/28.03.2025. Supusă numai apelului, în termen de 7 de zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 08.05.2025.

24 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra propunerii de confirmare a planului de reorganizare la 08.05.2025. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 24.04.2025.

20 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, termen administrativ de control – 12.06.2025; B. administratorul judiciar Expert Com SPRL: - va întocmi şi publica anunţul referitor la planul de reorganizare propus de debitor; - va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI.

30 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Confirmă administratorul judiciar Expert Com SPRL, desemnat de adunarea creditorilor debitorului Platinum Business Project SRL prin hotărârea din data de 30.12.2024, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu un onorariu fix de 150 lei/lună, exclusiv TVA şi un onorariu de succes de 1% din sumele din sumele distribuite creditorilor, exclusiv TVA, fără a depăşi 7.000 lei, exclusiv TVA, pentru întreaga procedură. Începând cu data de 30.01.2025, încetează atribuţiile administratorului judiciar provizoriu Projuridic IPURL, desemnat prin încheierea din data de 17.10.2024. Dispune achitarea către administratorul judiciar provizoriu Projuridic IPURL a onorariului de 4.500 lei, la care se adaugă TVA, din averea debitorului sau, în lipsa disponibilităţilor, din fondul de lichidare, în condiţiile legii. Minuta încheierii se comunică, de îndată, către Projuridic IPURL şi Expert Com SPRL. Executorie. Supusă numai apelului în termen de 7 de zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 30.01.2025.

16 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 30.01.2025. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 16.01.2025.

28 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Aprobă raportul nr. 34/277/07.11.2024 întocmit de administratorul judiciar provizoriu Projuridic IPURL privind propunerea de continuare a perioadei de observaţie din procedura generală. Dispune continuarea perioadei de observaţie din procedura generală a debitorului Platinum Business Project SRL. Supusă numai apelului, în termen de 7 de zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 28.11.2024.

17 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul Platinum Business Project SRL. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitorului Platinum Business Project SRL. Menţine debitorului dreptul de administrare. Desemnează practicianul în insolvenţă Projuridic IPURL în calitate de administrator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu fix de 1.500 lei / lună, suportat din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se utilizează fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat. Administratorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii: a) notifică deschiderea procedurii generale de insolvenţă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c) din Legea nr. 85/2014, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde: 1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opoziţiilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării; 2. termenul de soluţionare a opoziţiilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; 3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 2.12.2024; cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; 4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe: cel mult 20 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 23.12.2024; 5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI; 6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 20.01.2025; 7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 30.12.2024; 8. adresa de e-mail a administratorului judiciar provizoriu, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. b) întocmeşte şi depune raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 7.11.2024; c) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 27.11.2024; d) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii, inclusiv conturile bancare, de la autorităţile şi instituţiile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate (oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, administraţia judeţeană a finanţelor publice, primăria unde societatea are sediul/punct de lucru ş.a.); e) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, în termen de cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 17.12.2024; f) dispune evaluarea bunurilor debitorului, astfel încât această să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor şi transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere; g) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune; h) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură; i) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI. Administratorul judiciar îndeplineşte obligaţiile prevăzute de art. 18 din Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 şi art. 3, art. 4 din Normele metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, aprobate prin Ordinul M.A.I. nr. 151/2023. Debitorul este obligat să pună la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Suportarea cheltuielilor aferente procedurii se face din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti se păstrează într-un cont special de depozit bancar. După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi corespondenţa emise de debitor sau administratorul judiciar cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective". Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Minuta încheierii se comunică, de îndată, administratorului judiciar provizoriu. Fixează termen administrativ de control la data de 20.02.2025. Executorie. Supusă numai apelului, în termen de 7 de zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 17.10.2024.



Pagina principală