Informații dosare ce cuprind 2800/110/2015

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2800/110/2015
Data înregistrării: 4 august 2015, ora 10:36:00
Data ultimei modificări: 4 septembrie 2025, ora 12:02:11
Instanță: Tribunalul Bacău
Secție: Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC VIVA FEED SRL - Debitor
SC VIVA FEED SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR IONESCU ŞI ASOCIAŢII S.P.R.L. - Debitor
AJFP BACĂU - Creditor
S.C. FERMA NR. 1 BIVOLARI S.R.L. - Creditor PREŞEDINTE AL COMITETULUI CREDITORILOR
S.C. ADISSEO FRANCE SAS PRIN MANDATAR COFFACE ROMÂNIA CREDIT MANAGEMENT SERVICES S.R.L. - Creditor
S.C. POPASUL TREBEŞ S.R.L.- MEMBRU AL COMITETULUI CREDITORILOR - Creditor
S.C. EON ENERGIE ROMÂNIA S.A. - Creditor
S.C. LEVIMOB LOGISTIC S.R.L. - Creditor
VITA VIS GMBH PRIN DULMAN & ASOCIAŢII - Creditor
S.C. BUNGE DANUBE TRADING S.R.L.- RADIAT DE PE CONCEPT LA 12.02.2021 - Creditor
S.C. PRO FEED S.R.L. PRIN AV. MIHAELA MATEI - Creditor
S.C. PROAGRO S.A. - Creditor
S.C. PRUTUL S.A. - Creditor
S.C. AGRO EXPERT S.R.L. - Creditor
COMPANIA REGIONALĂ DE APĂ BACĂU S.A. - Creditor
S.C. ALTIUS S.R.L - Creditor
S.C. TEHNOIND S.R.L. PRIN AV. LILIANA HURGHEŞ - Creditor
S.C. BRENNTAG S.R.L. - Creditor
S.C. AGROSUIND PROD S.R.L. - Creditor
S.C. CONBÂRLAD S.A. - Creditor
S.C. DSM NUTRIŢIONAL PRODUCTS S.R.L. PRIN AV.DOIN ANGHELESCU - Creditor
BANCA TRANSILVANIA S.A. -MEMBRU AL COMITETULUI CREDITORILOR - Creditor
LUPU MIHAIL - Creditor
LUPU VINTILĂ - BOGDAN - Creditor
BATINAS IONELA - Creditor
DGRFP IAŞI, PRIN AJFP BACĂU - Creditor
S.C. PTB ANIADAM SRL - Creditor
SC DSM NUTRITIONAL PRODUCTS SRL PRIN AV. DOIN ANGHELESCU - Creditor
CRAB SA - Creditor
SC BUSINESS MIX 99 SRL PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR MRL IAŞI - Creditor
BAGIAC TATIANA - Creditor
BUFNILA VASILE - Creditor
CEAUNAS IOAN - Creditor
CHIFOR CLAUDIA - Creditor
CIOCANEL MARIAN-SEBASTIAN - Creditor
CHIHAIA DORU BOGDAN - Creditor
CRACIUN ION - Creditor
FILIP GEORGE ANDREI - Creditor
GOLITA GHEORGHE - Creditor
LUPU MIHAIL - Creditor
MARZA VASILE - Creditor
MUTU ELENA - Creditor
PAUN MARIAN - Creditor
PRISTAVU LOGHIN - Creditor
PRUTEANU CEZAR - Creditor
PUSCALAU CONSTANTIN - Creditor
ROTARU VASILE - Creditor
TOMA DORINEL - Creditor
VRANCEANU MIHAI - Creditor
S.C. BUNGE ROMANIA S.R.L. - Creditor
UAT BUHUŞI - Creditor
SC CERALCOM SA - Creditor
ADISSEO FRASNCE SAS PRIN MANDATAR COFFACE ROMANIA CREDIT MANAGEMENT SERVICES SRL - Creditor

Ședințe:
15 septembrie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

26 mai 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 15 septembrie 2025, ora 12.00, complet CF3 2022,pentru continuarea procedurii, in vederea valorificării bunurilor ramase si soluţionarea dosarelor conexe.

24 februarie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 26 mai 2025, ora 12.00, CF3 2022 pentru continuarea procedurii si in vederea valorificării bunurilor ramase si solu?ionarea dosarelor conexe.

2 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 24 februarie 2025, ora 12.00, CF3 2022pentru continuarea procedurii si in vederea valorificării bunurilor rămase si soluţionarea dosarelor conexe.

23 septembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 02 decembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022 pentru continuarea procedurii si in vederea valorificării bunurilor rămase si solu?ionarea dosarelor conexe.

20 mai 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 23 septembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022, pentru continuarea procedurii şi în vederea valorificării bunurilor rămase şi soluţionarea dosarelor conexe.

26 februarie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 20.05.2024, ora 12:00, complet CF3 2022, pentru continuarea procedurii şi în vederea valorificării bunurilor rămase şi soluţionarea dosarelor conexe.

27 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 26.02.2024, ora 12:00, complet CF3 2022, pentru continuarea procedurii şi în vederea valorificării bunurilor rămase şi solutionarea dosarelor conexe. Pune în vedere lichidatorului judiciar de a depune dovada publicării în BPI a ultimului raport nr.2853/20.11.2023. Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 27.11.2023

18 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 27.11.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, în vederea continuării procedurii, valorificarea bunurilor debitorului şi solutionarea dosarului conex. Pune în vedere lichidatorului să depună dovada publicării în BPI a raportului 2885/13.09.2023 Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 18.09.2023.

19 iunie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 18.09.2023, ora 12:00, complet CF3 2022 în vederea continuării procedurii şi finalizarea dosarului în care este parte societatea debitoare, se rectifică citativul cu privire la sediul LEVIMOB. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 19.06.2023.

30 martie 2023, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 19.06.2023, ora 12:00, complet CF3 2022 în vederea continuării procedurii, pentru solutionarea dosarului având ca obiect actiune în constatare în care este implicată debitoarea, pentru valorificarea bunurilor, de asemenea, pune în vedere lichidatorului judiciar de a depune la dosar dovada publicării în BPI a rapoartelor, inclusiv a celui cu nr. 732 VF/1322/22.03.2023. Pronuntată în sedintă publică, astăzi, 30.03.2023

15 decembrie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 30.03.2023, ora 13:00, complet CF3 2022 în vederea valorificării bunurilor. Pronunţată în şedintă publică, astăzi, 15.12.2022.

15 septembrie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen la data de 15.12.2022, ora 13:00 pentru a fi continuată procedura de valorificare a bunurilor. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 15.09.2022.

16 iunie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii de faliment se acordă termen administrativ de control la data de 15.09.2022, ora 13:00 complet CF3 2022. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 16.06.2022

24 martie 2022, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că se solicită termen pentru continuarea procedurii de solutionare a actiunii în constatarea şi continuarea valorificării bunurilor debitoarei, tribunalul admite cererea şi acordă termen de judecată la data de 16.06.2022, ora 13:00, complet CF3 2022. Pronuntată în sedintă publică, astăzi, 24.03.2022.

16 decembrie 2021, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen la data de 24.03.2022, ora 14:00, complet CF3 în vederea solutionării actiunii în constatare promovată pe rolul Judecătoriei Buhuşi, pentru a se solutiona litigiile în care este implicată debitoarea şi a se continua executările silite, pentru a se întocmi pe măsura valorificărilor raport asupra fondurilor şi plan de distributie, pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a raportului de activitate din 08.12.2021 Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 16.12.2021.

9 septembrie 2021, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea insolventei, pentru a se solutiona actiunea în constatare promovată pe rolul Judecătoriei Buhusi retinând motivul expus de lichidatorul judiciar pentru care a supsendat organizarea licitatiilor în vederea valorificării bunurilor rămase în patrimoniul debitoarei, pentru a se solutiona litigiile în care este implicată debitoarea si a continua executările silite, pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a raportului de activitate din 03.09.2021, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ în data de 16.12.2021, ora 14.00, complet CF3.

17 iunie 2021, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru valorificarea bunurilor rămase în patrimoniul debitoarei,conform deciziilor luate de creditori,pentru a se întocmi pe măsura valorificărilor raport asupra fondurilor ?i plan de distributie, pentru a se solutiona litigiile în care este implicată debitoarea ?i continua executările silite, pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a raportului asupra fondurilor ?i a planului de distributie din 11.06.2021, acordă termen la data de 09.09.2021, ora 14.00 .

11 martie 2021, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru valorificarea bunurilor rămase în patrimoniul debitoarei,conform deciziilor luate de creditori,pentru a se solutiona litigiile în care este implicată debitoarea, pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a tabelului definitiv consolidat actualizat la 05.03.2021, pentru a se depune proces-verbal de licitatie ?i extras al contului de lichidare ?i pentru a se indica ce sume au fost încasate în contul debitoarei în total, pentru a se întocmi raport asupra fondurilor ?i plan de distributie, acordă termen la data de 17.06.2021, ora 14.00

17 decembrie 2020, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru valorificarea bunurilor rămase în patrimoniul debitoarei,conform deciziilor luate de creditori, acordă termen la data de 11.03.2021, ora 14.00

10 septembrie 2020, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se explica în următorul raport de activitate care sunt cheltuielile curente în sensul art.5 punct 2 ?i 21 din Legea nr. 85/2014, care s-a impus a fi achitate conform documentelor din care rezultă la care s-a făcut referire în raportul de activitate din 1 iulie 2020 , raport prin care se precizează că s-au achitat cu titlu de cheltuieli curente ?i pentru a se preciza de ce s-a apreciat că nu este necesar să fie întocmit raport asupra fondurilor ?i plan de distributie, pentru a se publica în BPI raportul de activitate continând precizările solicitate, pentru a se arăta în următorul raport stadiul solu?ionării litigiilor pe rol privind pe debitoare, pentru a se depune la dosar contractul de vânzare cumpărare autentificat referitor la valorificarea imobilului ?i a bunurilor mobile din acesta conform art. 158 alin 2 din Legea insolventei, acordă termen la data de 17 decembrie 2020, ora 14

4 iunie 2020, ora 15:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru întrunirea Adunării Generale a creditorilor din 05.06.2020, pentru modificarea strategiei de valorificare, pentru a se valorifica bunurile potrivit deciziei creditorilor, pentru a se depune la dosar dovezile de îndeplinire a formalităţilor de asigurare a publicităţii licitaţiilor şi pentru a se depune procese verbale de licitaţie, urmând ca pe măsura valorificării să se întocmească raport asupra fondurilor şi plan de distribuţie,pentru a se preciza în următorul raport de activitate dacă autovehiculul aflat în posesia fostului administrator statutar a fost predat şi pentru a se realiza evaluarea acestuia, acordă termen administrativ în data de 10.09.2020, ora 14.00.

12 martie 2020, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2014, pentru a se valorifica bunurile conform deciziei creditorilor, pentru depunerea la dosar a dovezilor de îndeplinire a formalităţilor de asigurare a publicitatii licitaţiilor, pentru depunerea proceselor verbale de licitaţie, pentru întocmire raport asupra fondurilor şi a planului de distribuţie pe măsura valorificărilor, instanţa constată cauza în stare de amânare şi acordă termen administrativ în data de 4 iunie 2020

5 decembrie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea insolven?ei, prin rezoluţie, reţinând că a fost convocată Adunarea creditorilor pentru a se stabili metoda de vânzare, pentru a se întocmi tabelul actualizat cu plăţile efectuate în cursul reorganizării , cu luarea în considerare a dispoziţiilor din dosarele asociate, constată cauza în stare de amânare şi va acorda termen administrativ în data de 12.03.2020, urmând a se depune dovada publicării în BPI a tabelului actualizat şi în măsura în care se va întruni Adunarea Creditorilor procesul verbal al acesteia.

12 septembrie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru evaluarea bunurilor şi stabilirea metodei de vânzare, termen administrativ: 05.12.2019.

16 mai 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 12.09.2019, pentru a se rectifica citativul în sensul introducerii în cauză a DGRFP Iaşi - AJFP Bacău în temeiul disp. art. 30 din OG 207/2015 şi a Ordinului 2719/2018, pentru a se inventaria bunurile şi a se întocmi tabel al creanţelor, depunerea pr.verbal al adunării creditorilor din 13.05.2019.

21 februarie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: DOSAR NR. 2800/110/2015 În temeiul prevederilor art. 145 alin. 1 lit. C raportat la art. 143 alin. 1 din Legea 85/2014, deschide procedura falimentului în formă generală împotriva debitoarei debitoarea VIVA FEED SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii şi ridicarea dreptului de administrare. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea 85/2014 desemnează provizoriu, până la prima adunare generală a creditorilor, în calitate de lichidator judiciar pe IONESCU ŞI ASOCIAŢII SPRL, cu sediul în Bacău, acesta având atribuţiile prevăzute de art. 64 din Lg. 85/2014, precum şi cele de la art. 58 din lg. 85/2014 compatibile cu calitatea de lichidator. Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin. 1 şi 2 din Legea 85/2014. În temeiul art. 146 alin. 1 din Legea 85/2014 lichidatorul judiciar va notifica toţi creditorii menţionaţi în lista depusă de debitor / administratorul judiciar prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitoarea şi O.R.C. Bacău iar sentinţa se va publica, pe cheltuiala debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Notificarea va cuprinde termenele stabilite de art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014: - termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii sau al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii, la data de 07 aprilie 2019, - termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 07 mai 2019, - termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat la data de 06 iunie 2019, - termen de depunere a contestaţiilor la tribunal va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar - termenul stabilit pentru prima şedinţă a adunării creditorilor, a cărei ordine de zi va include confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, 12 mai 2019. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca in tabelele de creanţe pe care le va întocmi să fie trecute datele de identificare ale creditorilor conform art. 6 alin. 2 din HG 460/2005. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin. 1 lit. c) din Lg. 85/2014. Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin.1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii, sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, precum şi, dacă este cazul, stadiul inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. După rămânerea definitivă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”. Dispune ca unităţile poştale şi de curierat să comunice la sediul lichidatorului judiciar desemnat întreaga corespondenţă adresată debitoarei. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. Pune în vedere debitoarei să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar toate informaţiile cerute de lichidator şi apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa sub sancţiunea prev. de art. 60 alin. 2 din Legea 85/2014. În acest sens lichidatorul va notifica debitoarea - prin administratorul statutar conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2014. Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special sau administratorul statutar dacă unul special nu a fost desemnat, conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar. După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului. După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptătiţi, vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996. În temeiul art. 45 lit. h) teza a doua coroborat cu art. 58 alin.2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei autorizează lichidatorul judiciar pentru sesizarea organelor de cercetare penală în legătură cu săvârşirea unor infracţiuni. Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii în data de: 16.05.2019. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ, azi, 21.02.2019.

14 februarie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 21.02.2019, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 14.02.2019.

17 ianuarie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de 14.02.2019, ora 13, pentru a se cita părţile prin BPI cu menţiunea că se va pune în discuţie cererea de trecere în faliment.

11 octombrie 2018, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 17.01.2019, pentru continuarea implementării planului de reorganizare, pentru a se depune rapoartele trimestriale.

14 iunie 2018, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.10.2018, pentru continuarea implementării planului de reorganizare, pentru a se publica în BPI raportul de activitate.

8 februarie 2018, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la 14.06.2018, pentru implementarea planului de reorganizare, depunere rapoarte trimestriale, cheltuielile aprobate şi avizate de comitetul creditorilor, conform art. 144 din Legea insolvenţei.

19 octombrie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare judiciară a debitoarei VIVA FEED SRL cu sediul în Buhuşi, , propus de către administratorul judiciar IONESCU ŞI ASOCIAŢII SPRL, cu sediul în Bacău,, jud. Bacău. De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului şi se va limita doar la acele activităţi comerciale pentru care debitoarea dispune de baza materială necesară. Debitoarea îşi va conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar şi în conformitate cu planul confirmat până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic. Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, conform art. 144 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte termen la data de 08.02.2018, pentru implementarea planului. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C:proc.civ, azi, 19.10.2017.

5 octombrie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 19.10.2017, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 05.10.2017.

7 septembrie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 05.10.2017, pentru continuarea procedurii.

8 iunie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acordă termen la data de 7.09.2017.

27 aprilie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, acordă termen la data de 8.06.2017.

26 ianuarie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, acordă termen la data de 27.004.2017.

10 noiembrie 2016, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar al debitoarei VIVA FEED SRL, IONESCU ŞI ASOCIAŢII SPRL. Desemnează evaluator pentru bunurile mobile şi imobile din patrimoniul debitoarei VIVA FEED SRL Cabinetul individual de evaluare, audit, expertiză contabilă şi practician în insolvenţă Arbănaş Mocanu Dorin Vasilică, având termen de realizare a lucrării 20 de zile, tariful pentru realizarea lucrării 11990 lei (nefiind plătitor de TVA). Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 10.11.2016.

6 octombrie 2016, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acordă termen la data de 26.01.2017.

9 iunie 2016, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acordă termen la data de 6.10.2016

14 aprilie 2016, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 9.06.2016.

14 ianuarie 2016, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acordă termen la data de 14.04.2016.

24 septembrie 2015, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei VIVA FEED SRL. Respinge ca inadmisibilă în principiu cererea de intervenţie în interes propriu formulată de către creditoarea BRENNTAG SRL prin care solicită respingerea cererilor de deschidere a procedurii formulate de debitoare şi creditoarea FERMA NR. 1 BIVOLARI. În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei VIVA FEED SRL pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege. Ca urmare a soluţiei date cererii debitoarei, califică cererea creditoarei FERMA NR. 1 BIVOLARI SRL ca fiind declaraţie de creanţă, asupra căreia va aprecia administratorul judiciar. Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat. Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei în baza unui plan de reorganizare. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe IONESCU ŞI ASOCIAŢII SPRL, cu sediul în Bacău, str. Mioriţei, nr. 2, jud. Bacău, care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014. Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor. Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită: • termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 08 noiembrie 2015; • cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; • termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 28 noiembrie 2015; • termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 23 decembrie 2015; • locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 03 decembrie 2015. În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale. Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei. În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi: - prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment; - în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014 - alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege; - desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. - probleme diverse. Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei. Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează. Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014: • căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului; • acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi. • acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii. În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”. Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996. În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic. În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată pentru analiza stadiului procedurii la data de 14.01.2016, CF 3. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 24.09.2015.

10 septembrie 2015, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 24.09.2015. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 10.09.2015.



Pagina principală