Informații dosare ce cuprind 2833/30/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2833/30/2021
Data înregistrării:
23 iunie 2021, ora 12:52:00
Data ultimei modificări:
6 august 2025, ora 14:23:50
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
CEC BANK SA - Creditor
PEDROALEXIA AGROMEC SRL - Debitor
PEDROALEXIA AGROMEC SRL - PRIN LICHIDATOR JUDICIAR AVF INSOLVENCY I.P.U.R.L., MEMBRU AL U.N.P.I.R. CU NR. 2A0656, ÎNSCRIS SUB NR. RFO II – 0656/2013, AVÂND C.U.I. 31246561 - Debitor
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIŞ - Creditor
PRIMARIA COMUNEI IECEA MARE - Creditor
FONDUL DE GARANTARE A CREDITULUI RURAL-I.F.N. SA - Creditor
Ședințe:
26 februarie 2026, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
5 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de conţinutul raportului de activitate depus la dosar pentru termenul de azi de lichidatorul judiciar şi de măsurile întreprinse de acesta.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 26/02/2026, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 19/02/2026, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea valorificării bunurilor mobile şi imobile aflate în patrimoniul debitoarei, respectiv:
- bunuri mobile – maşini şi utilaje;
- bunuri imobile – 3 construcţii, respectiv:
- teren extravilan Curţi construcţii în suprafaţă de 20.000 m.p. situat în localitatea Iecea Mare, judeţul Timiş, înscris în CF 400020;
- seră în suprafaţă de 10.094 m.p. situată în localitatea Iecea Mare, judeţul Timiş, înscrisă în CF 400020;
- hală depozitare şi ambalare legume situată în Iecea Mare, judeţul Timiş, înscrisă în CF 400020;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 05 Iunie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
28 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 05/06/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 29/05/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţia definitivă ce se vor pronunţa în dosarul în care debitoarea este parte, respectiv:
- dosar nr. 7741/1/2023, având ca obiect acţiune în anulare act administrativ procesul – verbal de constatare a neregulilor şi de stabilire a creanţelor bugetare nr. 10463/09.08.2021, Decizia de soluţionare a contestaţiei nr. 13033 A.F.I.R. / contract finanţare, formulată de reclamanta – debitoare – prin administrator judiciar în contradictoriu cu pârâta AGENTIA PENTRU FINANTAREA INVESTITIILOR RURALE, soluţionat de Curtea de Apel Timişoara prin Hotărârea nr. 749/2024/25.10.2024, prin respingerea cererii, sentinţă dată cu recurs în 15 zile de la comunicare;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea valorificării bunurilor mobile şi imobile aflate în patrimoniul debitoarei, respectiv:
- bunuri mobile – maşini şi utilaje;
- bunuri imobile – 3 construcţii.
Ia act că Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie – Secţia de Contencios Administrativ şi Fiscal prin Decizia nr. 2466/25.04.2024, a soluţionat dosarul nr. 774/1/2023, având ca obiect anulare act administrativ, fiind admis recursul declarat de pârâta debitoare S.C. PEDROALEXIA AGROMEC S.R.L. – prin lichidator judiciar AVF INSOLVENCY I.P.U.R.L. împotriva sentinţei civile nr. 22/26.01.2023, a Curţii de Apel Timişoara – Secţia de Contencios administrativ şi fiscal, pronunţată în dosarul nr. 1682/30/2022, casată sentinţa şi trimisă cauza spre rejudecare la aceeaşi instanţă.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Noiembrie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
4 aprilie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 28/11/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21/11/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, respectiv:
- dosar nr. 7741/1/2023, aflat pe rolul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, dosar constituit ca urmare a recursului formulat de debitoare împotriva sentinţei civile nr. 22/26.01.2023, pronunţată în dosarul nr. 1682/30/2022, având ca obiect acţiune în anulare act administrativ procesul – verbal de constatare a neregulilor şi de stabilire a creanţelor bugetare nr. 10463/09.08.2021, Decizia de soluţionare a contestaţiei nr. 13033 A.F.I.R. / contract finanţare, formulată de reclamanta – debitoare – prin administrator judiciar în contradictoriu cu pârâta AGENTIA PENTRU FINANTAREA INVESTITIILOR RURALE – termen 25.04.2024;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea valorificării bunurilor mobile şi imobile aflate în patrimoniul debitoarei, respectiv:
- bunuri mobile – maşini şi utilaje;
- bunuri imobile – 3 construcţii.
Ia act că au fost soluţionate dosarele în care debitoarea a fost parte, respectiv:
- dosar nr. 3106/30/2019, având ca obiect pretenţii prin care se tinde la recuperarea unor sume de bani – Respins recursul ca inadmisibil;
- dosar nr. 22972/325/2023, având ca obiect sechestru asigurator, aflat pe rolul Tribunalului Timiş – Respins apelul;
- dosar asociat nr. 2833/30/2021/a1, având ca obiect acţiune în anulare – Admisă excepţia prescipţiei dreptului material la acţiune. Respinsă cererea;
- dosar asociat nr. 2833/30/2021/a2, având ca obiect antrenare răspundere – Respinsă cererea.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 04 Aprilie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
19 octombrie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 04/04/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 28/03/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, respectiv:
- dosar nr. 3106/30/2019, având ca obiect pretenţii prin care se tinde la recuperarea unor sume de bani;
- dosar nr. 7741/1/2023, aflat pe rolul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, dosar constituit ca urmare a recursului formulat de debitoare împotriva sentinţei civile nr. 22/26.01.2023, pronunţată în dosarul nr. 1682/30/2022, având ca obiect acţiune în anulare act administrativ procesul – verbal de constatare a neregulilor şi de stabilire a creanţelor bugetare nr. 10463/09.08.2021, Decizia de soluţionare a contestaţiei nr. 13033 A.F.I.R. / contract finanţare, formulată de reclamanta – debitoare – prin administrator judiciar în contradictoriu cu pârâta AGENTIA PENTRU FINANTAREA INVESTITIILOR RURALE – termen 25.04.2024;
- dosar nr. 22972/325/2023, având ca obiect sechestru asigurator, aflat pe rolul Tribunalului Timiş – termen 23.10.2023;
- dosar asociat nr. 2833/30/2021/a1, având ca obiect acţiune în anulare – termen 19.10.2023;
- dosar asociat nr. 2833/30/2021/a2, având ca obiect antrenare răspundere – termen 19.10.2023;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea valorificării bunurilor mobile şi imobile aflate în patrimoniul debitoarei, respectiv:
- bunuri mobile – maşini şi utilaje;
- bunuri imobile – 3 construcţii.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 19 Octombrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
18 mai 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de hotărârea creditorilor, astfel cum a fost aceasta consemnată în procesul – verbal al şedinţei Adunării Creditorilor din data de 28.02.2023 şi, în consecinţă:
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. e) din Legea 85/2014,
Confirmă practicianul în insolvenţă AVF INSOLVENCY I.P.U.R.L., în calitate de lichidator judiciar definitiv al debitoarei, precum şi onorariul aprobat de creditori.
Prezenta Rezoluţie va fi comunicată Oficiului Registrului Comerţului Timiş, în vederea efectuării acestei menţiuni.
Ia act de raportul de activitate întocmit şi depus la dosar de administratorul judiciar.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 19/10/2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 12/10/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, respectiv:
- dosar nr. 3106/30/2019, aflat pe rolul Curţii de Apel Timişoara, având ca obiect pretenţii şi în care debitoarea are calitatea de apelantă – reclamantă şi prin care se tinde la recuperarea unor sume de bani – termen 15.06.2022;
- dosar nr. 7741/1/2023, aflat pe rolul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, dosar constituit ca urmare a recursului formulat de debitoare împotriva sentinţei civile nr. 22/26.01.2023, pronunţată în dosarul nr. 1682/30/2022, având ca obiect acţiune în anulare act administrativ procesul – verbal de constatare a neregulilor şi de stabilire a creanţelor bugetare nr. 10463/09.08.2021, Decizia de soluţionare a contestaţiei nr. 13033 A.F.I.R. / contract finanţare, formulată de reclamanta – debitoare – prin administrator judiciar în contradictoriu cu pârâta AGENTIA PENTRU FINANTAREA INVESTITIILOR RURALE, aflat în procedura de regularizare;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea evaluării bunurilor mobile şi imobile aflate în patrimoniul debitoarei, respectiv:
- bunuri mobile – 17 buc. maşini şi utilaje;
- bunuri imobile – 3 construcţii.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 18 Mai 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
12 ianuarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: HOT./12.01.2023
Aprobă raportul administratorului judiciar AVF INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Timi?oara, Bd. Revoluţiei de la 1989 nr. 5, et. 2, ap. 14, judeţul Timi?, membru al U.N.P.I.R. cu nr. 2A0656, înscris sub nr. RFO II – 0656/2013, având C.U.I. 31246561, desemnat pentru administrarea procedurii privind debitoarea S.C. PEDROALEXIA AGROMEC S.R.L., cu sediul în sat Iecea Mare nr. FN, comuna Iecea Mare, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/3795/2008, având C.U.I. 24652206 şi, în consecinţă;
În baza art. 145 al. 1 lit. B şi D din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa, dispune intrarea debitoarei S.C. PEDROALEXIA AGROMEC S.R.L., în faliment, în procedura generală.
În baza disp. art. 145 alin 2 lit. a din lege, dispune dizolvarea societăţii şi ridică dreptul de administrare al debitoarei.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu administratorul judiciar desemnat iniţial, respectiv practicianul în insolvenţă AVF INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Timi?oara, Bd. Revoluţiei de la 1989 nr. 5, et. 2, ap. 14, judeţul Timi?, membru al U.N.P.I.R. cu nr. 2A0656, înscris sub nr. RFO II – 0656/2013, având C.U.I. 31246561.
Fixează pentru lichidator atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea insolvenţei.
În temeiul art. 147 alin.1 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Pune în vedere lichidatorului să procedeze la notificarea trecerii debitoarei în faliment şi fixează, în temeiul art. 146 alin. 2 din Legea insolvenţei, următoarele termene:
Termenul – limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor prevăzute la art. 146 al. 3 Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în vederea întocmirii tabelului suplimentar la data de 27.02.2023.
Termenul de verificare a creanţelor prevăzute la art. 146 al. 3 din lege, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora la data de 28.03.2023.
Termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă a tabelului suplimentar.
Termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat al creanţelor la data de 27.04.2023.
În temeiul art. 151 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Dispune notificarea deschiderii procedurii de faliment, debitoarei, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timi?, pentru efectuarea menţiunii, precum şi publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 18.05.2023, pentru când lichidatorul judiciar va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere lichidatorului judiciar că neîndeplinirea culpabilă a obliga?iilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul – sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 12 Ianuarie 2023.
10 noiembrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea de intrare în faliment a debitoarei Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
7 iulie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
9 iunie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
24 februarie 2022, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
23 noiembrie 2021, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de AVF INSOLVENCY I.P.U.R.L. – în calitate de administrator judiciar provizoriu al debitoarei S.C. PEDROALEXIA AGROMEC S.R.L., cu sediul în sat Iecea Mare, nr. FN, comuna Iecea Mare, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/3795/2008, având C.U.I. 24652206 şi în consecinţă:
Stabileşte noi termene prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, astfel:
- termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 13.12.2021.
- termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 07.01.2022.
- termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 27.01.2022.
- debitoarea, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
- termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 16.02.2022.
- termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 03.01.2022.
- fixează data şedinţei adunării creditorilor la 01.02.2022, ora 12:00 la sediul administratorului judiciar şi convoacă creditorii debitoarei.
21 octombrie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: HOT. /21.10.2021
Admite cererea formulată de reclamanta – creditoare CEC BANKS.A., cu sediul în Bucureşti, Calea Victoriei nr. 13, sector 3, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/155/1997, având C.I.F. RO 361897 împotriva debitoarei S.C. PEDROALEXIA AGROMEC S.R.L., cu sediul în sat Iecea Mare, nr. FN, comuna Iecea Mare, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/3795/2008, având C.U.I. 24652206.
În temeiul art. 72 alin. 1 din Legea nr. 85/2014,
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. PEDROALEXIA AGROMEC S.R.L., cu sediul în sat Iecea Mare, nr. FN, comuna Iecea Mare, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/3795/2008, având C.U.I. 24652206.
În temeiul art. 45 al .1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă AVF INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Timi?oara, Bd. Revoluţiei de la 1989 nr. 5, et. 2, ap. 14, judeţul Timi?, membru al U.N.P.I.R. cu nr. 2A0656, înscris sub nr. RFO II – 0656/2013, având C.U.I. 31246561, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru acesta un onorariu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În temeiul art. 99 şi art. 100 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar a deschiderii procedurii debitoarei S.C. PEDROALEXIA AGROMEC S.R.L., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 10.11.2021.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 06.12.2021.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 28.12.2021.
Pune în vedere administratorului judiciar să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitoarea, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 14.01.2022.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 02.12.2021.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 30.12.2021, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi convoacă creditorii debitoarei.
Fixează primul termen după deschiderea procedurii la 24.02.2021, sala 174, complet C1NS/MA, ora afi?ată pe portal, pentru când vor fi citate părţile.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar potrivit art. 99 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 21 Octombrie 2021.
Pagina principală