Informații dosare ce cuprind 28348/3/2008
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
28348/3/2008
Data înregistrării:
23 iulie 2008, ora 00:00:00
Data ultimei modificări:
22 septembrie 2025, ora 14:08:16
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ABC PROFESIONAL DESIGN SRL - Creditor
SC ALUCO SYSTEMS SRL - Debitor
SC MERENIST PROFESIONAL SRL - PREŞEDINTELE COMITETULUI CREDITORILOR - Creditor
TOP RO EUROMAX 3L IPURL - Lichidator
Ședințe:
1 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C5
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
16 aprilie 2025, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, îndeplinirea atribuţiilor şi obligaţiilor lichidatorului judiciar
11 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, îndeplinirea obligaţiilor şi atribuţiilor practicianului
24 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, îndeplinirea obligaţiilor şi atribuţiilor practicianului, solu?ionarea dosarelor aflate pe rol şi în care debitoarea este parte.
10 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că prin hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucure?ti nr.7 din data de 14.12.2023 s-a decis amânarea dosarelor aflate pe rolul completelor de judecată, cu excepţia cauzelor având un caracter urgent, iar prezenta cauza nu se regăseşte în această categorie, respectiv a cauzelor având un caracter urgent, instanţa va amâna cauza şi va acorda termen
8 noiembrie 2023, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru solu?ionarea sesizării din oficiu cu privire la înlocuirea practicianului.
8 noiembrie 2023, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Constată că nu se impune sesizarea din oficiu a instan?ei.
Cu drept de a formula apel în termen de 7 de zile de la comunicare, ce se va depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 08.11.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
17 mai 2023, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen pentru continuarea procedurii la data de 08.11.2023, 09:00. Acordă termen în camera de consiliu la data de 08.11.2023, 09:00, pentru discutarea sesizării din oficiu privind înlocuirea practicianului.
1 februarie 2023, ora 10:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, pentru solu?ionarea dosarelor aflate pe rol şi în care debitoarea este parte, îndeplinirea obligaţiilor şi atribuţiilor practicianului.
9 noiembrie 2022, ora 10:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, îndeplinirea obligaţiilor şi atribuţiilor practicianului şi recuperarea creanţelor.
11 mai 2022, ora 10:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, recuperarea creanţelor, îndeplinirea obligaţiilor şi atribuţiilor practicianului.
12 ianuarie 2022, ora 11:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, pentru solu?ionarea dosarelor aflate pe rol şi în care debitoarea este parte şi îndeplinirea obligaţiilor şi atribuţiilor practicianului.
30 iunie 2021, ora 10:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, pentru solu?ionarea dosarelor aflate pe rol şi în care debitoarea este parte şi recuperarea creanţelor.
17 februarie 2021, ora 10:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, recuperarea creanţelor şi îndeplinirea obligaţiilor lichidatorului judiciar.
28 octombrie 2020, ora 10:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi pentru ca lichidatorul judiciar să îşi aducă la îndeplinire obligaţiile.
27 mai 2020, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
18 martie 2020, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:
11 martie 2020, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În baza Hotărârii CSM nr.191/10.03.2020 şi a Deciziei Preşedintelui Tribunalului Bucureşti nr.46/11.03.2020, preschimbă din oficiu termenul de la data de 18.03.2020 la data de 27.05.2020.
Pronunţată azi, 11.03.2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
20 noiembrie 2019, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
26 iunie 2019, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
13 martie 2019, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
14 noiembrie 2018, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
20 iunie 2018, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
21 martie 2018, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
6 decembrie 2017, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
28 iunie 2017, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
1 martie 2017, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
2 noiembrie 2016, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
8 iunie 2016, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
24 februarie 2016, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
21 octombrie 2015, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
13 mai 2015, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
6 mai 2015, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite excepţia lipsei calităţii procesuale active.
Respinge cerea formulată de creditoarea SC REFLEX FAŢADE SRL de înlocuire a TOP RO EUROMAX 3L IPURL din calitatea de lichidator judiciar al debitoarei SC ALUCO SYSTEMS SRL ca fiind introdusă de o persoană fără calitate procesuală activă.
Cu recurs în 7 zile de la comunicare.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 06.05.2015.
29 aprilie 2015, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 06.05.2015.
22 aprilie 2015, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 29.04.2015.
15 aprilie 2015, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 22.04.2015.
8 aprilie 2015, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 15.04.2015.
11 februarie 2015, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se oferi creditorilor posibilitatea de a se prezenta pentru a certifica semnătura de pe înscris.
14 ianuarie 2015, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru lipsă de procedură.
3 decembrie 2014, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
30 aprilie 2014, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt:
Pentru continuarea procedurii in vederea soluţionării contestaţiilor.
23 octombrie 2013, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Amână cauza, şi acordă termen în vederea soluţionării litigiilor aflate pe rol.
15 mai 2013, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Pentru depunerea la dosar a obiectivelor.
31 octombrie 2012, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
20 iunie 2012, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt:
Admite cererea .
Aprobă vânzarea autocamionului cu nr. de înmatriculare B- 98- NEA la preţul de 2000 euro inclusiv TVA.
Cu recurs.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 20.06.2012.
28 martie 2012, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
19 octombrie 2011, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
6 aprilie 2011, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Soluţionare
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorul judiciar TOP RO EUROMAX 3 L IPURL.
În baza art.107 alin.1 lit. A pct. b raportat la art. l al.2 lit. c din Legea nr. 85/2006 dispune începerea procedurii falimentului si sistarea stării de observaţie.
In temeiul art.107 alin.2 din L.85/2006 :
Dispune dizolvarea societăţii debitoare SC ALUCO SYSTEMS SRL.
Încetează atribuţiile administratorului judiciar desemnat în cauză şi dispune ca plata retribuţiei de 6000 lei exclusiv TVA aferentă pentru perioada de observaţie, să fie achitată din fondul O.R.C. Bucureşti conform art.4 al.4 din Legea 85/2006 şi art.6 şi 8 din normele metodologice de aplicare a art.4 din lege.
Numeşte lichidator judiciar pe TOP RO EUROMAX 3 L IPURL cu o retribuţie lunară de 2000 lei exclusiv TVA.
In temeiul art.108 din lege lichidatorul judiciar va notifica toţi creditorii menţionaţi la art.107 al.2 lit.”e” din lege, în termen de maxim 5 zile de la intrarea în faliment, respective debitoarea şi O.R.C. Bucureşti (art. 109 alin 1)
Notificarea va cuprinde termenele :
a)- termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii la data de 06.06.2011
b)- termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar la data de 06.07.2011.
c)- termen pentru întocmirea tabelului definitiv consolidat la data de 06.08.2011
d)- termen de depunerea contestaţiilor la tabelul suplimentar la data de 24.06.2011
fixat cu 10 zile înainte de definitivarea tabelului definitiv consolidat.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art.252 din L 31/1990 rep. şi dispune efectuarea menţiunilor la O.R.C. Bucureşti cu privire la reprezentanţii permanenţi ai lichidatorului judiciar.
Toate declaraţiile de creanţă vor fi însoţite de acte doveditoare şi vor fi supuse verificării, cu excepţia celor constatate prin titluri executorii şi a celor admise în tabelul definitiv
Creanţele exprimate sau consolidate în valută vor fi înregistrate la valoarea lor în lei la cursul B.N.R. existent la data deschiderii procedurii.
Ordonă lichidatorului judiciar să sigileze şi să inventarieze bunurile din averea debitoarei în condiţiile art.113 din lege, sau art. 114 din L, după caz.
Evaluarea bunurilor din averea debitoarei se va face în condiţiile art. 116 alin.3 din L în bloc, cât şi individual, în conformitate cu standardele internaţionale de evaluare şi ţinându-se seama de valoarea de piaţă în definiţia dată de Comitetul Internaţional pentru Standarde de Evaluare (I.V.S.C.) şi de Grupule European al evaluărilor de Active (T.E.G.V.A.)
Lichidarea bunurilor din averea debitoarei va începe de îndată după finalizarea inventarierii şi evaluării iar vânzarea lor se va face în condiţiile art.,116-118 din lege.
Valorile imobiliare vor fi vândute în condiţiile Legii nr.297/2004, cu modificări şi completări.
Fondurile obţinute din vânzarea bunurilor grevate de ipoteci, gajuri sau alte garanţii reale mobiliare ori drepturi de retenţie de orice fel vor fi distribuite în ordinea reglementată de art.121 din lege, iar creanţele stabilite în cazul falimentului se vor plăti conform art. 123 din L.
Celelalte creanţe vor fi distribuite în ordinea reglementată de art.123 din lege si art.4 anexa 4.8 din Ord.1692/C/2006.
În termen de 30 de zile de la numire,lichidatorul va întocmi un program de administrare a lichidării, iar la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, va prezenta comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare, respectiv un plan de distribuire către creditori, plata remuneraţiei sale si a celorlalte cheltuielile prevăzute de art.123 pct.1 din L85/2006.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, lichidatorul judiciar va întocmi un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului.
După soluţionarea eventualelor contestaţii, la raportul final şi aprobarea lui de judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptăţiţi, vor fi depuse de în contul prevăzut de art. 4 alin. 4 din L.
Aceste fonduri vor putea fi folosite în condiţiile art.4 alin.4 din lege.
La rămânerea ca irevocabilă a hotărârii de deschidere procedurii falimentului toate actele şi corespondenţa emise de debitoare şi lichidatorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile: română, engleză, franceza menţiunea:
“ ÎN FALIMENT “,
“ IN BANKRUPTCY”
“IN FAILLITE”
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, pe durata procedurii conform prev. L.16/96, iar după închiderea procedurii să selecteze şi să predea unităţilor abilitate cu păstrarea arhivelor, aceste documente, în baza unui proces - verbal de predare – primire şi să încunoştinţeze D.J. ale Arhivelor Naţionale pe raza căreia se află sediul debitoarei, aşa cum prevede art.11, 18, 18 indice 1, respectiv art.34 din aceeaşi lege.
Fixează termen la 19.10.2011 ora 09.00 la sediul Tribunalului pentru continuarea procedurii.
Cu recurs în 7 zile de la comunicare .
Pronunţată în şedinţă publică azi 06.04.2011
12 ianuarie 2011, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Soluţionare
Soluția pe scurt: Admite contestaţia la tabelul preliminar formulată de DITLS3 BUCUREŞTI.
Dispune înscrierea creanţei acestui creditor in tabelul definitiv în cuantum de 52.764 lei.
Admite contestaţia creditoarei SC TECHNOSTEEL CO SRL la tabel
Dispune înscrierea creanţei acestui creditor in tabelul definitiv în cuantum de 65.292,98 lei.
Admite contestaţia creditoarei SC DITRIS CONSTRUCT SRL la declaraţia de creanţă în cuantum de 172.966 lei a creditorului AFPS1 BUCUREŞTI.
Respinge declaraţia de creanţă a creditorului AFPS1 şi dispune efectuarea compensării creanţei cu suma de 323.964 lei pe care debitoarea o are de recuperat de la bugetul de stat.
Respinge contestaţia debitoarei la declaraţia de creanţă a creditorilor GEOCELPRO SRL, SC FAST ALPIN GROUP SRL şi SC DITRIS CONSTRUCT SRL, ca neîntemeiată.
Termen la 06.04.2011
Cu recurs.
Pronunţată în şedinţă publică azi 12.01.2011
1 septembrie 2010, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii
31 martie 2010, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
11 noiembrie 2009, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
9 septembrie 2009, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
13 mai 2009, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii de citare
14 ianuarie 2009, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
3 septembrie 2008, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție: Soluţionare
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de reclamanta creditoare SC ABC PROFESIONAL DESING SRL împotriva pîrîtei-debitoare SC ALUCO SYSTEMS SRL
În baza art.26 al.1, art.33 al.6, art.31 al.1-2 din Legea 85/2006, raportat la art.1 al.1 pct.1 şi art.3 pct.12 şi 24 din Legea nr. 85/2006 deschide procedura generală de insolvenţă pe o perioadă de observaţie de 60 de zile.
Desemneaza provizoriu pînă la prima adunarea a creditorilor, administrator judiciar pe TOP RO EUROMAX 3 L IPURL , cod de identificarea fiscală..., nr.de ordine în tabloul de insolvenţă, cu o retribuţie lunară de 2000 Ron exclusiv TVA , din averea debitoarei conform, art.19 şi 34 din Legea 85/2006 şi care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.20 din lege.
Pune in vedere administratorului judiciar prevederile art 252 din Legea 31/1990 republicata şi dispune menţionarea la O.R.C. Bucureşti a rprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar .
Administratorul judiciar va notifica : creditorii, debitoarea Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, actionarii/asociatii societatii debitoare, conf. Art. 61 din lege, art 1 alin 1 din HG 460/2005.
In temeiul art 62 alin 1 din lege, art 4 din HG 460/2005 si art 3, anexa 3.3. din Ord 1692/C/2006 al Ministerului Justitiei , notificarea va cuprinde :
1. termenul limita de depunere a cererii de admitere a creantei la 3.11.2008 2. termenul de verificarea creantelor, intocmire, afisare si comunicare a
tabelului preliminar al creantelor la , 3.12.2008
3.termenul de definitivare a tabelului creantelor la 3.01.2009
4.termenul pentru solutionarea contestatiilor la tabelul definitiv la 23.12.2008
5. locul si data, ora primei sedinte a adunarii generale a creditorilor .
Notificarea se va publica, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie si in Buletinul procedurilor de insolventa.
Dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în Registrul de publicitate, administratorul judiciar va emite instant autorităţilor, ori instituţiilor care deţin aceste registre o n copie de pe sentinţa de deschidere a procedurii pentru a se face menţiunea respectivă.
Pune în vedere debitoarei să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, actele prevăzute de art.28 al.1 din lege.
Pe baza documentelor depuse conform art 28 si art 35 din lege, si in urma examinarii situatiei economice a debitoarei, administratorul judiciar va intocmi in termen de 30 de zile, de la desemnare un raport de activitate prin care va propune fie intrarea in procedura simplificata, fie continuarea perioadei de observatie in cadrul procedurii generale, asa cum prevede art 54 din lege.
In functie de cuprinsul raportului si in conditiile si termenele prevazute de art 94 din lege, administratorul judiciar va elabora un plan de reorganizare.
In termen de 60 de zile de la desemnare, administratorul judiciar va intocmi un raport amanuntit asupra cauzelor si imprejurarilor care au dus la aparitia starii de insolventa , cu mentionarea persoanelor carora le-ar fi imputabile si asupra existentei premiselor angajarii raspunderii acestora, conform art 138 din lege, precum si asupra posibilitatii reale de reorganizare efectiva a activitatii debitoarei, ori a motivelor care nu permit reorganizarea, cu respectarea formalitatilor prevazut ede art 3, anexa 3.5 din Ord 1692/C/2006 al Ministerului Justitiei.
La fiecare termen de continuarea procedurii administratorul judiciar va prezenta un raport cuprinzand descrierea moduluiin care si-a indeplinit atributiile, precum si o justificare a cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii, sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, baza de raportare fiind luna intreaga, dar raportul poate cuprinde mai multe luni.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debigoarei,în conform.cu Legii 16/96, respectiv gruparea pe unitati arhivistice, pastrare si inventariere pe durata procedurii reorganizării si lichidarii judiciare,iar ulterior, de selectionare si întocmirea proces verbal prevăzut de art.11 din lege, predarea documentelor conform art.18 si 18 ind.1 cu încunoştiintarea D.J. ale Arhivelor Nationale asupra masurilor dispuse, conform art.34.
In vederea îndeplinirii atrib.sale, adm.jud.,va putea desemna persoane de specialitate, a căror numire, respectiv nivel de remuneratie vor fi supuse aprobarii jud.sindic sau a comitetului creditorilor, cu exceptia cazurilor în care acesta s-a stabilit,că vor fi achitate din fondul special constituit prev.de art.4 din lege;
Administratorul judiciar va inventaria patrimoniul debitoarei şi va lua măsuri pentru conservarea bunurilor, aplicând sigilii acolo unde este cazul, va întocmi bilanţul de deschiderea procedurii conform legii contabilităţii nr.82/1991din Legea contabilitatii, va depune diligenţe pentru recuperarea creanţelor debitoarei pe care le deţine asupra debitorilor.
Pe durata perioadei de observatie administratorul judiciar se va îngriji de redimentionarea organigramei ,astfel încît să corespundă acestei etape si va asigura continuarea activitatii în scopul obtinerii unui rezultat financiar cît mai bun posibil.
Debitoarea va putea sa continue desfasurarea activitatilor curente si poate efectua plati catre creditorii cunoscuti, care se incadreaza in conditiile obisnuite de exercitare a activitatii curente, pe durata perioadei de observatie, in conditiile art 49 din lege.
De la data deschiderii procedurii se suspenda de drept toate actiunile judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creantelor asupra debitoarei sau bunurilor sale, respectiv orice termene de prescriptie a acestor actiuni.
În acest scop dispune comunicarea sentintei de deschidere a procedurii la instanta judiciara in a caror jurisdictie se afla sediul debitoarei, respectiv tuturor bancilor unde debitoarea are deschise conturi pentru a se suspenda eventualele actiuni judiciare.
Administratorul judiciar va mentine sau denunta contractele încheiate de debitoare în functie de necesitate si oportunitatea lor, iar acoolo unde se impune va solicita anularea actelor frauduloase încheiate în dauna creditorilor si a oricăror transferuri susceptibile de a prejudiciar drepturile acestora.
Toate creantele vor fi supuse procedurii de verificarte, cu exceptia creantelor constatate prin titluri executoprii, respectiv a creantelor bugetare din titluri executorii necontestate în termenele prev.de legi speciale, pentru a se stabili legitimitatea, valoarea exactă si prioritatea fiecarei creante.
Creantele constînd în obligatii care nu au fost calculate în valoare marte, fără sau a căror valoare este supusă modificatii, vor fi calculate de către administratorul judiciar si înscrie în tabel de creante cu valoarea nominală pe care o aveau la data deschiderii procedurii .
Dispune ca administratorul judiciar sa intocmeasca si sa inregistreze la tribunal un tabel preliminar cuprinzand toate creantele impotriva averii debitoarei in conditiile art 72 din lege.
Interzice administratorilor debitorilor să înstrăineze actiunile ori partile lor sociale sau de interes detinute de debitor, fara acordul judecatorului sindic.
Dispune indisponibilizarea acestor valori mobiliare in registrele speciale de evidenţă sau în conturile înregistrate electronic.
Pana la data confirmarii unui plan de reorganizare, actiunile societatilor emitente in sensul Legii 297/2004 privind piata de capital, se suspenda de la tranzactionare cu incepere de la data primirii comunicarii de catre C.N.V.M.
Ordona tuturor bancilor la care debitoarea are disponibilitati in conturi sa nu dispuna de ele fara un ordin al administratorului judiciar, sub sanctiunea aplicarii unei amenzi judiciare de la 4.000 – 10.000 lei (RON).
Bunurile instrainate de administratorul judiciar vor fi dobandite libere de orice sarcini.
In temeiul art.1 lit.f din L.10/2001, privind retrogedarea imobilelor preluate abuziv, administratorul judiciar va verifica dacă debitoarea nu detine bunuri mobile în patrimoniu care au fost preluate abuziv în perioada 1945-1989 si care pot face obiectul unor cereri de restituire în natură formulată de cei îndreptatiti.
In baza art.7 ind.1 din OG.79/1999, ordonă organelor de politie, jandarmerie sau alti agenti ai fortei publice să acorde concursul lor la îndeplinirea efectivă a atributiilor adm.judiciar.
După rămînerea irevocabilă a hotarîrii de deschidere ,toate actele si corespondenta emise de debitor si adm.judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu si cu caractere vizibile ,în limba română, encgleză si franceză mentiunea „ IN INSOLVENTA”,” IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Obliga debitoarea sa puna la dispozitiai administratorului judiciar toate informatiile cu privire la activitatea si averea sa, precum si lisata cuprinzand platile si transferurile patrimoniale efectuate in cele, 120 de zile anterioare deschiderii procedurii.
In temeiul art 5 din HG 460/2005 si art 2 anexa 2.4 din ORD 1692/C/2006 o copie de pe hotararea de deschidere a procedurii se va comunica ORCB si in Buletinul procedurilor de insolventa.
Fixeaza termen pentru prima adunare a creditorilor la data 8.12.2008 de prezidata de administratorul judiciar cu urmatoarea ordine de zi (art 3 anexa 3.1 din Ord 1692/C/2006):
- prezentarea raportului intocmit de administratorul judiciar in conditiile art 59 si 54 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observatie sau de trecere la falimentprin procedura simplificata;
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori in conditiile art 16 al 4 si art 17 din lege;
- confirmarea administratorului judiciar desemnat provizoriu de judecatorul sindic sau alegerea unui alt administrator judiciar;
- probleme diverse.
La adunarea creditorilor vor participa si doi reprezentanti ai salariatilor.
In temeiul art 18 din lege, dupa deschiderea procedurii, dispune ca adunarea generala a actionarilor/asociatilor debitoarei sa desemneze un reprezentant (administrator special), persoana fizica sau juridica, care sa le reprezinte interesele.
Dispune ca administratorul judiciar sa deschida un cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii in termen de 2 zile de la notificarea procedurii, daca debitoarea nu se conformeaza acestei obligatii.
Fixeaza termen pentru continuarea procedurii la data de 14.01.2009 ora 09,00 la sediul tribunalului.
Cu recurs in 10 zile de la comunicare.
Pronuntata in sedinta publica, azi, 3.09.2008
Pagina principală