Informații dosare ce cuprind 2836/108/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2836/108/2023
Data înregistrării: 18 septembrie 2023, ora 12:58:00
Data ultimei modificări: 5 septembrie 2025, ora 11:30:49
Instanță: Tribunalul Arad
Secție: SECTIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
CARIERA DE PIATRĂ SA - Debitor
ADMINISTRATOR JUDICIAR EXPERT SPRL - Lichidator
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ARAD - Intimat
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
SC LUSCAN COM SRL - Creditor
AJFP ARAD - Creditor
SC TAG-AUDIT SRL - Creditor
SC CET HIDROCARBURI SA ARAD - Creditor
FIADE SRL - Creditor
QMB ENERG SRL PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR FINECO INSOLVENCY SPRL - Creditor
COMPACT PRODUCT SRL - Creditor

Ședințe:
11 decembrie 2025, ora 09:00
Complet: C5-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

4 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C5-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei: Având în vedere concluziile raportului de activitate din data de 26.06.2025, Stabileşte un termen administrativ de control la data de 11.12.2025, pentru continuarea procedurii, propunerea unui plan de reorganizare sau trecerea la faliment. Totodată, atrage atenţia administratorului judiciar că potrivit art. 59 din lege are obligaţia de a depune rapoarte lunare privind descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile. Ca atare, pune în vedere acestuia să depună lunar câte un raport de activitate, sub sancţiunea aplicării unei amenzi judiciare conform art. 60 alin. 2 din lege.

26 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C5-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei: Având în vedere concluziile ultimului raport de activitate depus la dosar, Stabileşte un nou termen administrativ de control la data de 04.09.2025, pentru continuarea procedurii, finalizarea evaluării bunurilor debitoarei, propunerea unui plan de reorganizare şi soluţionarea definitivă a dosarului nr. 3513/108/2021.

20 martie 2025, ora 09:00
Complet: C5-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei: Având în vedere concluziile raportului depus la data de 19.03.2025, Stabileşte un nou termen administrativ de control la data de 26.06.2025, pentru continuarea procedurii şi soluţionarea dosarului asociat a3 respectiv a dosarului nr. 3513/108/2021.

27 ianuarie 2025, ora 11:14
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Procesul verbal încheiat în data de 10.12.2024 prin care s-a dispus repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe rolul completului de judecată C1-sindic (Termen administrativ), măsură avizată prin Hotărârea colegiului de conducere al Tribunalului Arad nr. 10/05.12.2024, în urma pensionării domnului judecător Debreni Cristian Desideriu, membru al completului C1 Sindic-Termen administrativ, care a depus cerere de eliberare din funcţie, începând cu data de 16.12.2024, constată repartizată cauza nr. 2836/108/2023 privind procedura insolvenţei debitorului CARIERA DE PIATRĂ SA la complet C5 - Sindic (Termen administrativ) – judecător sindic Ana Maria Neagu. Stabileşte termen administrativ de control la data de 20.03.2025.

4 noiembrie 2024, ora 11:08
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC CARIERA DE PIATRĂ SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să urmărească depunerea la dosar a planului de reorganizare al debitoarei, atunci când acesta este depus de un alt participant la procedură; - să publice în termen de 5 zile de la depunerea planului de reorganizare un anunţ referitor la acesta în BPI, cu indicarea persoanei care l-a propus, a datei când se va vota cu privire la plan în adunarea creditorilor, precum şi a faptului că este permisă votarea prin corespondenţă. Şedinţa adunării creditorilor în care se va exprima votul asupra planului de reorganizare se va ţine în termen de 20 - 30 de zile de la publicarea anun?ului; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 27.01.2025, ora 11.14, pentru continuarea procedurii.

7 august 2024, ora 11:09
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC CARIERA DE PIATRĂ SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să urmărească depunerea la dosar a planului de reorganizare al debitoarei, atunci când acesta este depus de un alt participant la procedură; - să publice în termen de 5 zile de la depunerea planului de reorganizare un anunţ referitor la acesta în BPI, cu indicarea persoanei care l-a propus, a datei când se va vota cu privire la plan în adunarea creditorilor, precum şi a faptului că este permisă votarea prin corespondenţă. Şedinţa adunării creditorilor în care se va exprima votul asupra planului de reorganizare se va ţine în termen de 20 - 30 de zile de la publicarea anun?ului; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 04.11.2024, ora 11.08, pentru continuarea procedurii.

25 iunie 2024, ora 11:26
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC CARIERA DE PIATRĂ SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să urmărească depunerea la dosar a planului de reorganizare al debitoarei, atunci când acesta este depus de un alt participant la procedură; - să publice în termen de 5 zile de la depunerea planului de reorganizare un anunţ referitor la acesta în BPI, cu indicarea persoanei care l-a propus, a datei când se va vota cu privire la plan în adunarea creditorilor, precum şi a faptului că este permisă votarea prin corespondenţă. Şedinţa adunării creditorilor în care se va exprima votul asupra planului de reorganizare se va ţine în termen de 20 - 30 de zile de la publicarea anun?ului; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 07.08.2024, ora 11.09, pentru continuarea procedurii.

21 mai 2024, ora 09:00
Complet: C1-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea formulată de administratorul judiciar provizoriu EXPERT S.P.R.L. Executorie de drept. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea în B.P.I. În caz de formulare, cererea de apel se va depune la Tribunalul Arad. Dată în şedinţa camerei de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 21.05.2024.

20 mai 2024, ora 11:14
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC CARIERA DE PIATRĂ SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - întocmirea raportului de evaluare al bunurilor din patrimoniul debitorului de către evaluatorul selectat prin A.G.C. - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să urmărească depunerea la dosar a planului de reorganizare al debitoarei, atunci când acesta este depus de un alt participant la procedură; - să publice în termen de 5 zile de la depunerea planului de reorganizare un anunţ referitor la acesta în BPI, cu indicarea persoanei care l-a propus, a datei când se va vota cu privire la plan în adunarea creditorilor, precum şi a faptului că este permisă votarea prin corespondenţă. Şedinţa adunării creditorilor în care se va exprima votul asupra planului de reorganizare se va ţine în termen de 20 - 30 de zile de la publicarea anun?ului; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 25.06.2024, ora 11.26, pentru continuarea procedurii.

25 martie 2024, ora 11:02
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC CARIERA DE PIATRĂ SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - întocmirea raportului de evaluare al bunurilor din patrimoniul debitorului de către evaluatorul selectat prin A.G.C. - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să urmărească depunerea la dosar a planului de reorganizare al debitoarei, atunci când acesta este depus de un alt participant la procedură; - să publice în termen de 5 zile de la depunerea planului de reorganizare un anunţ referitor la acesta în BPI, cu indicarea persoanei care l-a propus, a datei când se va vota cu privire la plan în adunarea creditorilor, precum şi a faptului că este permisă votarea prin corespondenţă. Şedinţa adunării creditorilor în care se va exprima votul asupra planului de reorganizare se va ţine în termen de 20 - 30 de zile de la publicarea anun?ului; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 20.05.2024, ora 11.14, pentru continuarea procedurii.

13 februarie 2024, ora 09:00
Complet: C1-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulate de practicianul în insolvenţă Expert SPRL, în calitate de administrator judiciar provizoriu al debitorului SC CARIERA DE PIATRĂ S.A., şi în consecinţă: Ia act de înlocuirea administratorului special în persoana doamnei Tila Ştefania-Alina. Fără cheltuieli de judecată. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad Dată în camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 13.02.2024.

12 februarie 2024, ora 11:13
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei S.C. Cariera de Piatră S.A., - în procedura generală, în observaţie: 1) Dispune: - fixarea unui termen de judecată pentru a se soluţiona cererea administratorului judiciar privind înlocuirea administratorului special, la data de 13.02.2024, ora 09:00. - se menţine termenul administrativ din data de 25.04.2024.

16 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C1-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Confirmă desemnarea administratorului special al debitorului CARIERA DE PIATRĂ S.A. în persoana domnului Cucu Constantin Daniel. Confirmă comitetul creditorilor debitorului CARIERA DE PIATRĂ S.A. constituit din: ANAF – preşedinte, Luscan Com SRL – membru şi reprezentantul salariaţilor – membru. Executorie de drept. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea în B.P.I. În caz de formulare, cererea de apel se va depune la Tribunalul Arad. Dată în şedinţa camerei de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 16.01.2024.

15 ianuarie 2024, ora 11:04
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC CARIERA DE PIATRĂ SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să convoace adunarea creditorilor în vederea confirmării administratorului judiciar definitiv şi stabilirii onorariului acestuia; - să urmărească depunerea la dosar a planului de reorganizare al debitoarei, atunci când acesta este depus de un alt participant la procedură; - să publice în termen de 5 zile de la depunerea planului de reorganizare un anunţ referitor la acesta în BPI, cu indicarea persoanei care l-a propus, a datei când se va vota cu privire la plan în adunarea creditorilor, precum şi a faptului că este permisă votarea prin corespondenţă. Şedinţa adunării creditorilor în care se va exprima votul asupra planului de reorganizare se va ţine în termen de 20 - 30 de zile de la publicarea anun?ului; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 25.03.2024, ora 11,02 , pentru continuarea procedurii. - Alte dispoziţii: - stabileşte termen în camera de consiliu fără citare la data de 16.01.2024 pentru confirmare comitet creditori şi adm special

20 noiembrie 2023, ora 09:30
Complet: C1-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 15.01.2024, ora 11:04, pentru continuarea perioadei de observaţie, întocmirea tabelelor de creanţe şi depunerea unui eventual plan de reorganizare.

2 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: C1-sindicD
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul CARIERA DE PIATRĂ S.A., pentru deschiderea procedurii generale. În temeiul art.71 alin 1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului CARIERA DE PIATRĂ S.A.. În temeiul art. 73 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Numeşte administrator judiciar pe EXPERT S.P.R.L., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu o retribuţie de 6.000 lei, până la prima adunare a generală a creditorilor. În temeiul disp. art. 66 al. 7 din Legea nr. 85/2015, califică cererea de deschidere a procedurii formulată de creditorul LUSCAN COM S.R.L., ca fiind o declaraţie de creanţă . În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea prezentei încheieri către instanţa judecătorească în a cărei jurisdicţie se află sediul debitoarei în vederea aplicării disp. art. 75 din Legea nr. 85/2014. În baza art. 85 din Legea nr.85/2014 constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare. În temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului : asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 24.11.2023. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 15.12.2023. Constată că termenul limită pentru depunerea contestaţiilor la tabelul preliminar este de 7 zile de la publicarea acestuia în B.P.I., eventualele contestaţii urmând a fi timbrate fiecare cu câte 200 lei, taxă judiciară de timbru sub sancţiunea anulării ca netimbrate; contestatorul urmând a depune la dosar, sub sancţiunea aplicării unei amenzi judiciare, dovada comunicării cu confirmare de primire, a câte unui exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc cu lichidatorul judiciar, creditorul a căruia creanţă este contestată şi cu administratorul special. În acest sens, pârâţii chemaţi în judecată vor depune în termen de 10 zile de la comunicare întâmpinare sub sancţiunea prevăzută de art. 208, al. 2 C.pr.civ. şi vor face dovada comunicării acesteia cu contestatorul, lichidatorul judiciar şi cu administratorul special, cu confirmare de primire, sub sancţiunea aplicării unei amenzi judiciare. Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 15.01.2024, ora 09,05 . Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 20.12.2023 ora 14 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului. Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 20.11.2023. Fixează la data de 02 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară . Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare : - prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv - a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art. 45, lit. o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp. art. 60, al. 2 şi 3, respectiv art. 57, al. 4 din Legea nr. 85/2014. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar. Dispune administratorului judiciar să convocare adunarea generală a asociaţilor debitorului, în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar în 5 zile de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării. Dispune practicianului în insolvenţă efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii. In temeiul art. 39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 101, al. 2 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 902, al. 2 pct. 16 C.civ., în situaţia în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, dispune ca lichidatorul judiciar să trimită instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse conform art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea procedurii de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica eventuala propunere de intrare în faliment prin procedura simplificată debitorului, prin administrator special şi creditorilor, prin B.P.I., depunând la instanţă, odată cu cererea dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport, respectiv pentru dezbaterea eventualelor opoziţii la deschiderea procedurii la data 20.11.2023, ora 09,30, SALA 219. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad. Creditorii notificaţi conform art. 100 din Legea nr. 85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10 zile de la comunicarea de către pra0cticianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art. 100, al.1, lit. a din Legea nr. 85/2014. În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar. Dată în camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 02.10.2023.



Pagina principală