Informații dosare ce cuprind 28440/3/2018

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 28440/3/2018
Data înregistrării: 22 august 2018, ora 10:14:00
Data ultimei modificări: 9 ianuarie 2025, ora 10:49:51
Instanță: Tribunalul București
Secție: Secţia a-VII-a Civilă
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) repartizat manual completului 12CC cf. disp.art.142 al.3 ROIIJ - cerere de modificare a planului de reorganizare judiciara
Stadiu procesual: Fond

Părți:
NEREUS MANAGEMENT SRL - Debitor
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI FISCALE PENTRU CONTRIBUABILI MIJLOCII BUCURESTI - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ DE IMPOZITE ŞI TAXE LOCALE SECTOR 1 - Creditor
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI - Creditor
SC ELECTRICA FURNIZARE SA - AGENTIA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE BUZAU - Creditor
CAPITAL INSOL SPRL-FILIALA ILFOV - Lichidator

Ședințe:
16 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Aprobă raportul final de activitate. În baza art. 175, alin. 2 din Legea nr. 85/2014, închide procedura insolvenţei împotriva debitoarei S.C. NEREUS MANAGEMENT S.R.L. Dispune radierea societăţii debitoare din Registrul Comerţului Bucureşti. În baza art. 179 din Legea nr. 85/2014, prezenta sentinţă de închidere a procedurii va fi notificată Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Bucureşti şi Oficiului Registrului Comerţului Bucureşti, în vederea efectuării menţiunii. În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar de orice îndatori ori responsabilităţi faţă de procedură, debitoare şi averea sa, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi. Executorie. Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti, Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 16.10.2024.

1 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare, în temeiul art. 396 alin 1 C.proc.civ., amână pronunţarea la data de 16.10.2024. Pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată azi, 01.10.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei de judecată.

18 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: prorogă discutarea cererii de închidere a proacedurii pentru ca practicianul în insolvenţă să ducă la îndeplinire dispoziţiile instanţei şi pentru când se vor cita crditorii prin BPI conform art. 167 din lege

19 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Repus pe rol
Soluția pe scurt: În baza art. 400 Cod proc. civ., dispune repunerea pe rol a cauzei în vederea suplimentării probatoriului cu privire la verificările efectuate referitoare la bunurile societăţii debitoare şi a arhivării documentelor societăţii debitoare. Acordă termen cauzei la data de 18.06.2024, oră estimată: 10:00, pentru când dispune citarea părţilor prin B.P.I., creditorii urmând a fi citaţi cu menţiunea că urmează a se discuta raportul final şi închiderea procedurii, conform art. 167, alin. 1, coroborat cu art. 175, alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Lichidatorul judiciar va fi citat prin B.P.I. pentru termen cu obligaţia de a transmite verificări actualizate cu privire la eventualele bunuri existente în patrimoniul debitoarei obţinute de la ANCPI- în urma consultării Registrului Proprietarilor la Nivel Naţional, precum şi de la DITL-urile Sectoarelor 1-6, la dosarul cauzei neregăsindu-se astfel de verificări cu privire la eventuale alte bunuri ale societăţii care ar putea figura înregistrate în evidenţele instituţiilor menţionate, precum şi cu obligaţia de a preciza expres şi concret în următorul raport de activitate dacă a efectuat demersuri în vederea arhivării documentelor contabile ale societăţii debitoare, iar, în caz negativ, cu obligaţia de a proceda la arhivarea documentelor debitoarei, conform Legii nr. 16/1996. Cu cale de atac odată cu fondul cauzei. Pronunţată azi, 19.04.2024, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei de judecată.

16 aprilie 2024, ora 11:00
Complet: C12
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare, în temeiul art. 396 alin 1 C.proc.civ., amână pronunţarea la data de 19.04.2024. Pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată azi, 16.04.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei de judecată.

9 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Având în vedere că prin hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti din data de 14.12.2023 s-a decis amânarea dosarelor aflate pe rolul completelor de judecată, cu excepţia cauzelor având un caracter urgent, iar prezenta cauza nu se regăseşte în această categorie, respectiv a cauzelor având un caracter urgent indicate în hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor, instanţa va dispune amânarea cauzei

26 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, pentru soluţionarea contestaţiei la măsura lichidatorului judiciar privind închiderea procedurii ce face obiectul dosarului nr. 28440/3/2018/a3, va proroga discutarea cererii de închidere a procedurii pentru când se avor cita creditorii prin BPI cu menţiunea că urmează a se discuta închiderea procedurii şi petnru ca practicianul în insolvenţă să ducă la îndeplinire dispoziţiile instanţei

13 iunie 2023, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, pentru a se cita creditorii prin BPI cu menţiunea că urmează a se discuta închiderea procedurii şi petnru ca practicianul în insolvenţă să ducă la îndeplinire dispoziţiile instanţei

11 aprilie 2023, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru ca practicianul în insolvenţă să ducă la îndeplinire dispoziţiile instanţei

10 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea valorificării

27 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea valorificării

29 martie 2022, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea valorificării

23 noiembrie 2021, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea valorificării

29 iunie 2021, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea valorificării

23 februarie 2021, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea valorificării

6 octombrie 2020, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea valorificării

19 mai 2020, ora 10:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea valorificării

31 martie 2020, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termenul a fost preschimbat la data de 19.05.2020.

11 martie 2020, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În baza HCSM nr 191/10.03.2020 ?i a Deciziei Pre?edintelui Tribunalului Bucure?ti nr. 46/11.03.2020, din oficiu preschimbă termenul din data de 31.03.2020 la 19.05.2020. Fără cale de atac Pronun?ată în ?edin?ă publică azi 11.03.2020

19 noiembrie 2019, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite propunerea administratorului judiciar privind intrarea în faliment a debitoarei în procedura generală. Dispune intrarea în faliment, în procedura generală, a debitoarei NEREUS MANAGEMENT SRL. Dizolvă societatea debitoare. Ridică dreptul de administrare al debitorului. Pune în vedere debitoarei următoarele obligaţii: - să predea gestiunea averii către lichidatorul desemnat, în termen de 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii; - să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la intrarea în faliment, actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din Legea nr.85/2014, cu excepţia celor prevăzute de lit.g) şi h) ale art.67 alin.1. Dispune întocmirea de către administratorul judiciar şi predarea către lichidator, în termen de maxim 10 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii. Stabileşte următoarele termene limită: 1. termenul de înregistrare a cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitorului născute după data deschiderii procedurii sau al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv –31.01.2019; 2. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar de creanţe –07.01.2020; 3. termenul de definitivare a tabelului definitiv consolidat -21.01.2020. Desemnează în calitate de lichidator judiciar pe CAPITAL INSOL SPRL FILIALA ILFOV, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64 din lege, cu o remuneraţie de 2.000 lei, exclusiv TVA, din averea debitoarei. Pune în vedere lichidatorului îndeplinirea următoarelor activităţi: - să îndeplinească formalităţile privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi; - să procedeze la sigilarea bunurilor din averea debitoarei; - să trimită o notificare, în condiţiile art.146 alin.1 din Legea nr.85/2014, privind intrarea debitoarei în procedura falimentului şi ridicarea dreptului de administrare al acesteia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art.145 alin.2 lit.e din lege, debitoarei şi oficiului registrului comerţului în care aceasta este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii, iar în temeiul art.76 din lege să trimită o notificare similară şi instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul comerţului şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art.75 din lege; - să deschidă un cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în cazul neîndeplinirii acestei atribuţii de către debitoare; - să înştiinţeze toate băncile la care debitoarea are disponibil în conturi cu privire la dispoziţia tribunalului de a nu dispune de conturile debitoarei fără un ordin în acest sens al judecătorului sindic sau al lichidatorului; Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la 31.03.2020. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, apel ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată azi 19.11.2019, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

24 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea convocării adunării creditorilor

28 mai 2019, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea implementării planului de reorganizare

29 ianuarie 2019, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare judiciară propus şi întocmit de debitoarea SC NEREUS MANAGEMENT SRL, prin administratorul special. Dispune executarea planului pentru o perioadă de 3 ani socotiţi de la data confirmării. Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la 28.05.2019. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI, apel ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 29.01.2019.

11 decembrie 2018, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru a se convoca adunarea creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a planului de reorganizare

4 septembrie 2018, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C12
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului NEREUS MANAGEMENT SRL. Dispune conexarea dosarului nr.27662/3/2018. Califică cererea formulată de creditorul MESSER GAZ SOLUTIONS SRL ca fiind declaraţie de creanţă. În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitorului NEREUS MANAGEMENT SRL. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la Încheierea de deschidere a procedurii - 15 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului –16.10.2018; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe –23.10.2018; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor –06.11.2018; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor –25.10.2018. Desemnează administrator judiciar provizoriu pe CAPITAL INSOL SPRL FILIALA ILFOV care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 raportat la art. 87 alin. 1 lit. a din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 1.500 lei, exclusiv TVA, din averea debitorului. În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceiaşi lege. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 11.12.2018. Executorie. Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, azi, 04.09.2018.



Pagina principală