Informații dosare ce cuprind 286/1259/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
286/1259/2022
Data înregistrării:
21 octombrie 2022, ora 12:27:00
Data ultimei modificări:
1 august 2025, ora 13:17:34
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL - Debitor
BANCA TRANSILVANIA CU SEDIUL PROCESUAL ALES ÎN PITEŞTI - Creditor
DGRFP-AJFP ARGEŞ - Creditor
MINISTERUL FINANŢELOR ÎN CALITATE DE REPREZ.AL STATULUI ROMÂN - Creditor
ING BANK - Creditor
CIC TRUCK TRANS SRL-CREANŢĂ ÎNLĂTURATĂ - Creditor
BLACKBULL COM RO BUSINESS SRL - Creditor
HIDROAGRIFER SRLPRIN SCA RĂDULEŢU ŞI GHEORGHE SIMION - Creditor
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN REPREZ. DE SCA MOLDOVEANU ŞI ASOCIAŢII - Creditor
G&M ROAD BUILDING ENGINEERING SRL CU SEDIUL PROC.ALES LA PCT.DE LUCRU - Creditor
ILEANA IMPEX SRL - Creditor
SELF GESPI SRL - Creditor
TRACT ALL RENT SRL - Creditor
TRAVOS GENERAL CONTRACTOR SRL CU SEDIUL ALES LA AV. VIOREL GĂINĂ - Creditor
TRIPLAST SRL - Creditor
BUILD WATER SRL CU SEDIUL PROCESUAL ALES ÎN DEVA - Creditor
PRIMĂRIA CURTEA DE ARGEŞ - Creditor
MIAS COM SRL - Creditor
Ședințe:
8 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
11 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 286/1259/2022
Termen administrativ: 11.06.2025
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL.,faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ANTEUS EXPERT SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să evalueze situaţia recuperării în integralitate a garanţiilor de bună execuţie de la cealaltă societate
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat a2
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 08.10.2025.
Judecător sindic,
5 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 286/1259/2022
Termen administrativ: 05.02.2025
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL.,faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ANTEUS EXPERT SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să evalueze situaţia recuperării în integralitate a garanţiilor de bună execuţie de la cealaltă societate
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să analizeze cererea formulată de creditorul G&M ROAD BUILDING ENGINEERING si să ofere un răspuns în cuprinsul următorului raport de activitate
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 11.06.2025.
Judecător sindic,
9 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 286/1259/2022
Termen administrativ: 09.10.2024
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL.,faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ANTEUS EXPERT SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să evalueze situaţia recuperării în integralitate a garanţiilor de bună execuţie de la cealaltă societate
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 05.02.2025.
Judecător sindic,
5 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 286/1259/2022
Termen administrativ: 14.02.2024
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL.,faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ANTEUS EXPERT SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să evalueze situaţia recuperării în integralitate a garanţiilor de bună execuţie de la cealaltă societate
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 09.10.2024.
Judecător sindic,
14 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 286/1259/2022
Termen administrativ: 14.02.2024
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL.,faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ANTEUS EXPERT SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat a1
- să evalueze situaţia recuperării garanţiilor de bună execuţie de la cealaltă societate
- să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează
- să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014)
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 05.06.2024.
Judecător sindic,
5 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 286/1259/2022
Termen administrativ: 05.10.2023
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL.,faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ANTEUS EXPERT SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să evalueze situaţia recuperării garanţiilor de bună execuţie
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 14.02.2024.
Judecător sindic,
28 iunie 2023, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 286/1259/2022
Termen administrativ: 28.06.2023
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL.,faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ANTEUS EXPERT SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Ia act că adunarea generală a creditorilor a confirmat lichidatorul judiciar ANTEUS EXPERT SPRL, cu un onorariu lunar de 1000 lei/lună şi un onorariu variabil de 5% din sumele distribuite creditorilor, la ambele adăugându-se TVA conform prevederilor legale ( proces verbal adunare creditori din data de 26.06.2023).
Ia act că a fost desemnat administrator special al societăţii Gheorghe Petre (proces verbal din data de 25.10.2022).
Acordă un termen administrativ de control la data de 05.10.2023.
Judecător sindic,
5 aprilie 2023, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art. 63 rap. la art. 60 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 ia act de refuzul practicianului în insolvenţă EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL de numire în calitate de lichidator judiciar provizoriu.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu ANTEUS EXPERT SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Dispune comunicarea numirii noului lichidator judiciar.
Dispune achitarea către lichidatorului judiciar provizoriu EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL a onorariului de 2916,14 lei şi a cheltuielilor de procedură în cuantum de 545,70 lei, cu ocazia întocmirii primului plan de distribuire. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, onorariul ce se va achita din fondul de lichidare ORC Argeş, în conformitate cu dispoziţiile art. 38 alin. 4 şi 5 din OUG nr. 86/2006 va fi stabilit de judecătorul sindic prin hotărârea de închidere a procedurii.
Cu cale de atac apelul în termen de 7 zile de la comunicare prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 05.04.2023.
8 martie 2023, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. D rap. la art. 98 alin. 3 şi art. 97 alin. 2 şi 5 din Legea nr. 85/2014, aprobă concluziile raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei întocmit de administratorul judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL publicat în BPI nr. 1664/30.01.2023, privind propunerea de intrare în faliment în procedura generală a debitoarei PDA TOP CONSULTING SRL (propunere aprobată de adunarea generală a creditorilor din data de 14.02.2023).
Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei PDA TOP CONSULTING SRL.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014,
Dispune dizolvarea societăţii debitoare.
Ridică dreptul de administrare al debitoarei.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, cu un onorariu lunar de 1000 lei + tva, şi care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014. În lipsa disponibilită?ilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile.
Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
Dispune notificarea intrării în faliment.
În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 24 aprilie 2023, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 25 mai 2023;
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 26 iunie 2023.
În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli.
În temeiul art. 59 alin. 1 şi alin. 2 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 08.03.2023.
22 februarie 2023, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 286/1259/2022
Termen administrativ: 22.02.2023
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească tabelul definitiv
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să depună răspunsul la adresa către instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor şi primaria de la sediul debitoarei
- să convoace adunarea creditorilor în vederea desemnării administratorului judiciar/lichidatorului judiciar definitiv şi a stabilirii onorariului acestuia
- să depună procesul verbal al asociatilor prin care a fost desemnat administratorul special
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
-
În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, în baza disp. art. 145 alin. 1 lit. D din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei, pentru a supune dezbaterii părţilor în şedinţă publică, propunerea privind intrarea în faliment a debitorului,
Dispunem:
- stabilirea termenului de judecată la data de 08.03.2023;
- se citează părţile: debitoarea, prin administrator judiciar, creditorii, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea discutării propunerii privind intrarea în faliment a debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 28.06.2023.
14 decembrie 2022, ora 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererile.
Prelungeşte termenul de întocmire şi depunere a raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL şi termenul de efectuare a inventarierii cu o perioadă de 40 de zile.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 14.12.2022.
2 noiembrie 2022, ora 10:00
Complet: C5CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL, prin reprezentant legal, Gheorghe Petre.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei PDA TOP CONSULTING CONSTRUCT SRL.
În temeiul disp. art. 66 alin. 7 din Legea nr. 85/2014, cererea formulată de creditorul UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN SA este înregistrată în dosarul nr. 286/1259/2022 şi va fi calificată ca declaraţie de creanţă.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, respectiv până la data de 03 ianuarie 2023, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv de creanţe.
În temeiul art. 101 alin. 2 din Legea 85/2014 raportat la art. 902 alin. 2 pct. 16 Cod civil, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/ 2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării);
Judecător sindic,
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 19 decembrie 2022;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 09 ianuarie 2023;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 06 februarie 2023.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 16 ianuarie 2023 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 23 noiembrie 2022, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 13 decembrie 2022, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 59 şi art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate.
De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”;
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 22 februarie 2023.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 02.11.2022.
Judecător sindic,
Pagina principală