Informații dosare ce cuprind 28852/3/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
28852/3/2025
Data înregistrării:
21 august 2025, ora 12:01:00
Data ultimei modificări:
5 noiembrie 2025, ora 14:32:58
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) Dosar repartizat manual Completului 8 CC, conform disp. art. 106 al.3 ROIIJ
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ATEŞPAN SRL - Debitor
NET DISTRIBUTION SRL - Creditor
COMPANIA ROMPREST SERVICE SA - Creditor
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 6 - Creditor
Ședințe:
19 februarie 2026, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
23 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C8
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de societatea debitoare ATEŞPAN SRL.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitoarei ATEŞPAN SRL.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu, la cererea debitoarei, pe FIDUCIA S.P.R.L., cu o remuneraţie provizorie de 5.000 lei din averea debitoarei, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei 08.12.2025; b) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe 29.12.2025; c) termenul de definitivare a tabelului creanţelor 23.01.2026; d) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor 05.01.2026.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de către debitoare în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitoarei, administratorului statutar al debitoarei (după verificarea prealabilă a domiciliului actual la Evidenţa Populaţiei) şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr.85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitoarei, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să convoace adunarea generala a acţionarilor/asociaţilor sau membrilor persoanei juridice pentru desemnarea, cu respectarea dispozi?iilor art. 52, alin. 2 din Legea nr. 85/2014, a administratorului special, in termen de maxim 10 de zile de la notificarea deschiderea procedurii.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declara?iilor de crean?e, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Sec?iei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucure?ti, cât ?i în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Sec?iei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucure?ti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta letrica ce va fi indicata de acesta prin notificare.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În baza art. 96 din Legea nr. 85/2014 lichidatorul judiciar va efectua verificări la DITL Sector 1, 2, 3, 4, 5 şi 6 Bucureşti, Serviciul Permise Auto, ANCPI, REVISAL şi AFP Sector 1-conturile bancare.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la data de 19.02.2026, ora 09:00, pentru când se citează părţile prin Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Executorie.
Cu drept de opoziţie în termen de 10 zile de la notificare. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 23.10.2025
4 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C8
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: În temeiul Hotărârii Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti nr. 3/26.08.2025, dispune amânarea judecării prezentei cauze până la data reluării activităţii de judecată.
Pagina principală