Informații dosare ce cuprind 29/1259/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
29/1259/2023
Data înregistrării:
28 ianuarie 2025, ora 14:32:00
Data ultimei modificări:
12 martie 2025, ora 11:02:52
Instanță:
Curtea de Apel Pitești
Secție:
Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
închiderea procedurii
Stadiu procesual:
Apel
Părți:
TEMPO INSOLV SPRL - Lichidator
AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS SRL - PRIN DIRECTOR GENERAL DRAGOS CONSTANTIN CHIRITA - Intimat Creditor
ACTIVE DOMENIUS LOGISTIC SRL - PRIN ADMINISTRATOR CRISAN GHIOC RAREŞ - Intimat Debitor
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN SA - Intimat Creditor
DGRFP PLOIESTI - ADMINISTRATIA JUDETEANĂ A FINANTELOR PUBLICE ARGEŞ - Apelant Creditor
PRIMĂRIA PITEŞTI - Intimat Creditor
INVESTCAPITAL LTD - Intimat Creditor
Ședințe:
11 martie 2025, ora 10:00
Complet: APEL 7-
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge apelul ca nefondat.
Definitivă.
Pr.cf.art.402 teza finală Cpc.
2. Numărul dosarului:
29/1259/2023
Data înregistrării:
2 februarie 2023, ora 13:04:00
Data ultimei modificări:
28 ianuarie 2025, ora 14:39:11
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS SRL, PRIN DIRECTOR GENERAL DRAGOS CONSTANTIN CHIRITA - Creditor
ACTIVE DOMENIUS LOGISTIC SRL, REPREZENTATĂ LEGAL DE ADMINISTRATOR CRISAN GHIOC-RAREŞ - Debitor
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN SA - Creditor
ANAF PITEŞTI - Creditor
PRIMĂRIA PITEŞTI - Creditor
INVESTCAPITAL LTD - Creditor
Ședințe:
19 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 118 din lege)
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de lichidatorul judiciar privind închiderea procedurii insolvenţei debitoarei.
Dispune închiderea procedurii insolvenţei debitoarei şi radierea acesteia din registrul comerţului.
Descarcă lichidatorul judiciar, în măsura prevăzută de lege, de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitor şi averea lui, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi.
În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare în ceea ce priveşte onorariul fix aferent întregii proceduri, în cuantum de 10.000 lei plus TVA şi cheltuielile de procedură în cuantum de 673,4 lei, plăţile urmând a fi făcute în baza documentelor justificative ce se vor prezenta în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă , cu dispoziţiile art.38 alin.(5) din OUG nr. 86/2006 privind organizarea activităţii practicienilor în insolvenţă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu cele ale art.115-118 din Hotărârea nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare.
Dispune notificarea sentinţei de închidere a procedurii:
- DIRECTIEI GENERALE REGIONALE A FINANTELOR PUBLICE PLOIESTI- ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE ARGES,
- OFICIULUI REGISTRULUI COMERTULUI, în vederea efectuării menţiunii,
- OFICIULUI DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA, în vederea notării, dacă este cazul, a închiderii procedurii,
- tuturor creditorilor, prin publicare în BPI.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel se va depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi 19.11.2024.
1 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014,
de la termenul administrativ din data de 01.10.2024
Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele:
Stabileşte termen de judecată în şedinţa publică din 19.11.2024, cu citarea părţilor, pentru soluţionarea cererii de închidere a procedurii.
10 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C11CC-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Respinge cererea.
Cu drept de apel în 7 de zile de la comunicare, cererea se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi 10.09.2024.
4 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014,
de la termenul administrativ din data de 04.06.2024
Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele:
Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 01.10.2024.
Stabileşte termen de judecată în şedinţa camerei de consiliu din 10.09.2024, fără citarea părţilor, pentru soluţionarea cererii de amendare a administratorului statutar.
Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.
Măsuri în sarcina lichidatorului judiciar:
Va continua identificarea şi lichidarea bunurilor din averea debitorului în conformitate cu dispoziţiile art.154-168 din acelaşi act normativ, inclusiv desfăşurarea de acţiuni (activităţi) în vederea recuperării creanţelor pe care debitorul insolvent le deţine împotriva unor alte persoane.
5 martie 2024, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Rezoluţie
în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014,
de la termenul administrativ din data de 05.03.2024
Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele:
Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 04.06.2024.
Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.
Măsuri în sarcina lichidatorului judiciar:
Va continua identificarea şi lichidarea bunurilor din averea debitorului în conformitate cu dispoziţiile art.154-168 din acelaşi act normativ, inclusiv desfăşurarea de acţiuni (activităţi) în vederea recuperării creanţelor pe care debitorul insolvent le deţine împotriva unor alte persoane.
Va depune la dosarul cauzei răspunsurile la adresele emise de instituţiile publice cu privire la bunurile debitorului.
21 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi menţine termenul administrativ acordat pentru continuarea procedurii de insolvenţă la data de 05.03.2024.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică din 21 Noiembrie 2023.
7 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Aprobă raportul administratorului judiciar privind propunerea de intrare a debitorului în faliment.
Admite cererea administratorului judiciar privind intrarea în faliment a debitorului .
În temeiul art.97 alin.(5), art.145 alin.(1) lit. D din Legea nr.85/2014, dispune intrarea în faliment prin procedura generală a debitorului.
În temeiul art.145 alin.(2) din Legea nr.85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridică dreptul de administrare al debitorului.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu TEMPO INSOLV SPRL, cu un onorariu de 1000 lei/lună, exclusiv TVA, plătit din averea debitorului. În lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare în ceea ce priveşte onorariul fix, calculul onorariului şi plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidatorul judiciar provizoriu, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii - de 10 zile.
Dispune predarea către lichidatorul judiciar, în termen de 5 zile de la data pronunţării prezentei încheieri, a listei cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
Dispune lichidatorului judiciar provizoriu să efectueze notificarea intrării în faliment a debitorului, tuturor creditorilor, debitorului, dar şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunilor.
În temeiul art. 146 alin. (2) din Legea nr. 85/2014, notificarea va cuprinde:
- termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor prevăzute la art. 146 alin. (3), respectiv 22.12.2023;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar, respectiv 22.01.2024;
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, respectiv 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat, respectiv 22.02.2024.
În temeiul art. 151- art. 153 din Legea nr. 85/2014, dispune sigilarea, potrivit legii, şi inventarierea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 160 din lege, dispune lichidatorului judiciar, întocmirea, la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, a raportului asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, şi a planului de distribuire între creditori care vor fi prezentate comitetului creditorilor sau creditorilor, dacă nu s-a desemnat comitetul creditorilor. Raportul va prevedea şi plata remuneraţiei lichidatorului şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. (1) pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz.
În baza art.86 din lege, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acesta fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 902 alin. (2) pct. 16 din C.civ., dispune notarea ridicării dreptului de administrare, în cartea funciară deschisă pe numele debitoarei.
Termen administrativ pentru continuarea procedurii la 05.03.2024.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi 07.11.2023 .
3 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie
în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014,
de la termenul administrativ din data de 03.10.2023
Analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele:
Stabileşte termen de judecată în şedinţa publică din data de 21.11.2023, cu citarea păr?ilor pentru solu?ionarea cererii de intrare în faliment.
Ia act de confirmarea administratorului judiciar provizoriu, potrivit dispoziţiilor art. 57 alin.(2) şi (3) din Legea nr.85/2014.
Măsuri în sarcina administratorului judiciar:
Va analiza oportunitatea formulării cererii de atragere a răspunderii pentru intrarea în insolvenţă.
Va întocmi şi va depune la dosarul cauzei cererea de intrare în faliment.
6 iunie 2023, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererile creditorilor de deschidere a procedurii insolvenţei debitoarei ACTIVE DOMENIUS LOGISTIC SRL.
În temeiul art.72 alin.(6) raportat la art.5 pct.29 şi pct.46, cu referire la art.38 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei ACTIVE DOMENIUS LOGISTIC SRL.
În temeiul art. 45 alin.(1) litera d) teza penultimă şi art.73 din Legea nr.85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe TEMPO INSOLV SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, cu o retribuţie lunară fixă de 1000 lei, exclusiv TVA, plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art.39 alin.(4) din Legea nr.85/2014 şi OUG nr.86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare.
Menţine debitorului dreptul de administrare.
În temeiul art.99 cu referire la art.100 din Legea nr.85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă.
Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi va trebui, în acelaşi timp :
- trimisă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii; dacă creditorii cu sediul sau cu domiciliul în străinătate au reprezentanţi în ţară, notificarea va fi trimisă acestora din urmă;
- publicată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
În temeiul art.100 din Legea nr.85/2014 notificarea va cuprinde:
- termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii – 10 zile de la primirea notificării;
- termenul de soluţionare a opoziţiilor - 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
- termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă – 24/07/2023; declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării;
- termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 14/08/2023;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I.;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor – 07/09/2023.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 18/08/2023.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 27/06/2023, raportul prev. de art.92 din Legea nr.85/2014, şi până la 17/07/2023, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.(1) din Legea nr.85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art.59 din Legea nr.85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolvenţei, iar conform art.58 alin.(1) lit. p) şi q) din Legea nr.85/2014, evaluarea acestora se va realiza până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor, administratorul judiciar provizoriu urmând a transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să respecte prevederile art.83, 84 şi 96 din Legea nr.85/2014.
În temeiul art.77 alin. (3) din Legea nr.85/2014, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolvenţei.
Pune în vedere debitorului să respecte prevederile art.82 şi 84 din Legea nr.85/2014.
În temeiul art. 101 alin.(2) din Legea nr.85/2014 raportat la art.902 alin.(2) pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar provizoriu va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art.75.
Stabileşte termen administrativ la data de 03.10.2023.
Minuta sentinţei privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică de îndată administratorului judiciar numit provizoriu.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi 06.06.2023.
25 aprilie 2023, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Reia procedura de citare cu părţile.
Citează debitoarea la sediul procesual ales.
Amână judecarea cauzei şi acordă termen de judecată la data de 06.06.2023.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică din 25 Aprilie 2023 la Tribunalul Specializat Argeş.
Pagina principală