Informații dosare ce cuprind 292/1285/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 292/1285/2024
Data înregistrării: 24 aprilie 2024, ora 10:41:00
Data ultimei modificări: 21 august 2025, ora 10:59:04
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA - Creditor
GFT AUTO CONSULTING SRL - Debitor
CII GEORGIU IOANA ALEXANDRA - Lichidator

Ședințe:
23 septembrie 2025, ora 11:00
Complet: F16
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

8 aprilie 2025, ora 11:00
Complet: F16
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei pentru data de 23 septembrie 2025, sala 102, ora 11:00 in vederea solutionarii dosarului asociat avand ca obiect antrenarea raspunderii fostului administrator statutar.

3 decembrie 2024, ora 11:00
Complet: F16
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei pentru data de 08 aprilie 2025, sala 102, ora 11:00 in vederea formularii cererii de atragere a raspunderii fostului administrator conform sustinerilor lichidatorului judiciar.

8 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: F16
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei DGRFP Cluj-Napoca şi, în consecinţă: Dispune deschiderea procedurii simplificate a insolvenţei faţă de debitoarea GTF AUTO CONSULTING SRL. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu CII Georgiu Ioana Alexandra, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de faliment în formă simplificată până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1.000 lei + eventual TVA plus un onorariu de succes de 5% + eventual TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii, plafonat la suma de 7.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. (1) lit. a) din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă conform art. 64 lit. a) din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune dizolvarea debitoarei. Dispune ridicarea dreptului de administrare al debitoarei. Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor. Dispune comunicarea prezentei hotărâri instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, această din urmă obligaţie fiind în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia lichidatorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. (2) din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind lichidatorului judiciar provizoriu. Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 11.11.2024, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 18.11.2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 03.12.2024. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul lichidatorului judiciar provizoriu, la data de 20.11.2024, ora 12:00. Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI. Stabileşte termen de judecată pentru examinarea stadiului procedurii şi soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului preliminar de creanţe pentru data de 03.12.2024. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea urmând a fi depusă la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 08.10.2024.



Pagina principală