Informații dosare ce cuprind 2932/108/2021*
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
2932/108/2021*
Data înregistrării:
7 martie 2025, ora 13:00:00
Data ultimei modificări:
19 iunie 2025, ora 16:44:35
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) casat
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
COMUNA VLADIMIRESCU PRIN PRIMAR - Creditor CREDITOR
CRIALCOM EXPRES SRL - Debitor DEBITOR
CRIALCOM EXPRES SPRL PRIN ADM. JUD. SPRL SILVAN GĂVENEA, ADRIANA DOICIU ŞI ASOCIAŢII - Debitor DEBITOR
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
ONRC ARAD - Intimat
CARPATINA BEVERAGES SA - Creditor CREDITOR
DGRFP TIMISOARA / AJFP ARAD - Creditor CREDITOR
GRANDIS SRL - Creditor CREDITOR
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor CREDITOR
Gălăşel Cristian - Creditor CREDITOR
Ședințe:
9 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control.
19 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC CRIALCOM EXPRES SRL, - în faliment:
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit hotărârii creditorilor;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului,
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
- să depună la dosar procesul verbal al şedinţei adunării creditorilor convocată pentru data de 23.06.2026 şi, dacă va fi cazul, din data de 24.06.2025, precum şi dovada publicării acestuia/acestora în Buletinul procedurilor de insolvenţă, în vederea stabilirii retribuţiei practicianului în insolvenţă;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 09.10.2025, ora 09,00, pentru continuarea procedurii.
10 aprilie 2025, ora 09:45
Complet: C4-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art.60 alin.1 din Legea nr.85/2014, ia act de notificarea de la fila 8 din dosarul nr. 2932/108/2021* - în rejudecare, privind refuzul practicianului în insolvenţă - SILVAN GĂVENEA, ADRIANA DOICIU ?I ASOCIA?II SPRL pentru îndeplinirea atribuţiilor de lichidator judiciar pentru debitorul SC CRIALCOM EXPRES SRL aflată în procedură de faliment, in bankruptcy, en faillite, cu consecinţa desemnării unui alt practician în insolvenţă în calitate de lichidator judiciar provizoriu şi, pe cale de consecinţă:
Înlocuieşte, pe lichidatorul judiciar SILVAN GĂVENEA, ADRIANA DOICIU ?I ASOCIA?II SPRL cu practicianul în insolvenţă C.I.I. Talpai Loredana-Hortensia, care va îndeplini în continuare atribuţiile de lichidator judiciar pentru debitorul SC CRIALCOM EXPRES SRL aflată în procedură de faliment, in bankruptcy, en faillite.
În temeiul art.39 al.4 din Legea nr. 85/2014, stabileşte un onorariu pentru practicianul în insolvenţă SILVAN GĂVENEA, ADRIANA DOICIU ?I ASOCIA?II SPRL pentru desfăşurarea procedurii de 5.000 lei + TVA, şi dispune plata acestuia din fondul de lichidare, conform O.U.G nr.86/2014.
Dispune notificarea înlocuirii prin B.P.I.
Dispune citarea în cauză a noului practician în insolvenţă desemnat pentru debitor .
Dispune practicianului în insolvenţă înlocuit SILVAN GĂVENEA, ADRIANA DOICIU ?I ASOCIA?II SPRL ca, în termen de 5 zile de la comunicarea prezentei, să procedeze la comunicarea către noul practician desemnat în cauză C.I.I. Talpai Loredana-Hortensia a tuturor documentelor privind pe debitoarea SC CRIALCOM EXPRES SRL şi să facă ulterior dovada aferentă, prin depunerea la dosarul cauzei în termen de 5 zile de la predare, a procesului - verbal de predare primire.
Atrage atenţia noului lichidator desemnat în cauză, că, la data de 21 a fiecărei luni este fixat termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art.59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară iar termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic este de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia lichidatorului judiciar confirmat definitiv în procedură asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea să fie realizată şi publicată în B.P.I.
Pune în vedere noului practician în insolvenţă raportat la considerentele Deciziei civile nr. 10/15.01.2025 a Curţii de Apel Timişoara pronunţată în dosarul nr. 2932/108/2021, clarificarea aspectelor legate de existenţa şi posibilitatea de valorificare a celor 3 autovehicule evidenţiate în evidenţele fiscale ale UAT Comuna Vladimirescu.
Executorie de drept.
Cu apel în 7 de zile de la comunicarea prezentei hotărâri prin publicarea sa în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În cazul exercitării căii de atac cererea se va depune la Tribunalul Arad.
Stabileşte termenul administrativ de control la data de 19.06.2025, ora 09,00, în vederea continuării procedurii.
Pronunţată în şedinţa publică din data de azi, 10.04.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
Pagina principală