Informații dosare ce cuprind 294/1285/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
294/1285/2024
Data înregistrării:
24 aprilie 2024, ora 11:37:00
Data ultimei modificări:
26 august 2025, ora 13:30:01
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA - Creditor
EMUADMIN SRL - Debitor
CII GHERMAN CRISTIAN VASILE - Lichidator
MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA DIRECTIA IMPOZITE SI TAXE LOCALE - Creditor
Ședințe:
21 octombrie 2025, ora 11:00
Complet: F16
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
13 mai 2025, ora 11:00
Complet: F16
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei pentru data de 21 octombrie 2025, sala 102, ora 11:00 in vederea solutionarii definitive a cererii de atragere a raspunderii fostului administrator statutar.
14 ianuarie 2025, ora 11:00
Complet: F16
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei pentru data de 13 mai 2025, sala 102, ora 11:00 in vederea formularii cererii de atragere a raspunderii fostului administrator statutar.
3 decembrie 2024, ora 11:00
Complet: F16
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Aprobă cererea administratorului judiciar CII Gherman Cristian Vasile, în cadrul procedurii insolvenţei privind pe debitoarea EMUADMIN SRL, şi, în consecinţă:
Dispune intrarea în faliment în procedură simplificată a debitoarei EMUADMIN SRL şi confirmă în calitate de lichidator judiciar CII Gherman Cristian Vasile, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014.
Dispune dizolvarea debitoarei EMUADMIN SRL.
Dispune ridicarea dreptului de administrare a debitoarei.
Dispune notificarea, de către lichidator a intrării în faliment tuturor creditorilor notificaţi conform art. 99 din Legea nr. 85/2014, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii, precum şi aducerea la îndeplinire a prevederilor art. 147 alin. (2) din Legea nr. 85/2014.
Fixează termen pentru examinarea stadiului procedurii pentru data de 14.01.2025.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin intermediul grefei, azi, 03.12.2024.
8 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: F16
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei DGRFP Cluj-Napoca şi, în consecinţă:
Deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei EMUADMIN SRL.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CII Gherman Cristian Vasile, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1.000 lei, plus eventual TVA, plus un onorariu de succes de 5%, fără TVA, din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 7.000 lei, conform de art. 121 alin. (1) lit. a) din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 15.11.2024, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea, comunicarea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la data de 29.11.2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 14.01.2025.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor în locul stabilit de administratorul judiciar provizoriu, la data de 04.12.2024, ora 12:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru 03.12.2024.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 08.10.2024.
Pagina principală