Informații dosare ce cuprind 296/1259/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
296/1259/2024
Data înregistrării:
28 octombrie 2024, ora 14:48:00
Data ultimei modificări:
19 mai 2025, ora 10:32:58
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
EVOFARM DISTRIBUTIE SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR MARIU-GABRIEL NEAGU - Creditor
FARM OCTALEX STAR SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR TEACĂ CONSTANTIN - Debitor
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL REPREZENTATĂ LEGAL PRIN DL IULIAN TRANDAFIR - Creditor
Ședințe:
26 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:
8 mai 2025, ora 10:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Aprobă raportul nr. 15/2/DCI/2025 din data de 22.04.2025 întocmit de administratorul judiciar provizoriu Divizia Centrală de Insolvenţă privind propunerea de continuare a perioadei de observaţie din procedura generală.
Dispune continuarea perioadei de observaţie din procedura generală a debitorului Farm Octalex Star SRL.
Supusă numai apelului în termen de 7 de zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 08.05.2025.
27 martie 2025, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererile formulate de creditorii Evofarm Distributie SRL şi Alliance Healthcare Romania SRL.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitorului Farm Octalex Star SRL.
Menţine debitorului dreptul de administrare.
Desemnează practicianul în insolvenţă Divizia Centrală de Insolvenţă SRPL în calitate de administrator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.500 lei / lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile umând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat.
Administratorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii:
a) notifică deschiderea procedurii generale de insolvenţă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c) din Legea nr. 85/2014, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde:
1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opoziţiilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării;
2. termenul de soluţionare a opoziţiilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 12.05.2025; cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe: cel mult 20 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 02.06.2025;
5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI;
6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 30.06.2025;
7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 10.06.2025;
8. adresa de e-mail a administratorului judiciar provizoriu, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori.
b) întocmeşte şi depune raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 17.04.2025;
c) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 07.05.2025;
d) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii, inclusiv conturile bancare, de la autorităţile şi instituţiile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate (oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, administraţia judeţeană a finanţelor publice, primăria unde societatea are sediul/punct de lucru ş.a.);
e) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, în termen de cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 27.05.2025;
f) dispune evaluarea bunurilor debitorului, astfel încât această să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor şi transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere;
g) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune;
h) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură;
i) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI.
Administratorul judiciar îndeplineşte obligaţiile prevăzute de art. 18 din Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 şi art. 3, art. 4 din Normele metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, aprobate prin Ordinul M.A.I. nr. 151/2023.
Debitorul este obligat să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în termen de cel mult 10 zile de la deschiderea procedurii, respectiv până la 14.10.2024.
Debitorul este obligat să pună la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Suportarea cheltuielilor aferente procedurii se face din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti se păstrează într-un cont special de depozit bancar.
După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi corespondenţa emise de debitor sau administratorul judiciar cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective".
Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termen administrativ de control la data de 26.06.2025.
Executorie.
Supusă numai apelului, în termen de 7 de zile de la comunicare, care se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 27.03.2025.
13 martie 2025, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 27.03.2025.
Pronunţată în şedinţa publică, azi, 13.03.2025.
30 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 13.03.2025, pentru da posibilitatea soluţionării amiabile a litigiului.
Încuviinţează atât solicitarea de amânare formulată de către creditorul iniţial EVOFARM DISTRIBUTIE SRL, cât şi solicitarea formulată de către debitor.
Pune în vedere debitorului să depună dovada demersurilor întreprinse cu privire la creanţele pretinse de către cei doi creditori EVOFARM DISTRIBUTIE SRL şi Alliance Healthcare Romania SRL.
Dispune menţionarea în citativ, în calitate de creditor, a Alliance Healthcare Romania SRL care a formulat a doua cerere de deschidere a procedurii insolvenţei debitorului, urmând a fi efectuate cuvenitele modificări în cuprinsul dosarului şi evidenţa informatizată.
Pune în vedere ambilor creditori să precizeze dacă creanţele invocate au fost diminuate sau stinse după data formulării cererilor fiecăruia de deschidere a procedurii de insolvenţă.
Pronunţată în şedinţa publică din 30 Ianuarie 2025
12 decembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de a amânare formulată de părţi în vederea soluţionării amiabile a litigiului.
Comunică debitorului cererea nou formulată de către Alliance Healthcare Romania SRL, în format electronic, la adresele de poştă electronică indicate de administratorul debitorului.
Amână judecarea cauzei la 30.01.2025, ora 10.00.
Pronunţată în şedinţa publică din 12 Decembrie 2024
Pagina principală