Informații dosare ce cuprind 2964/109/2018

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 2964/109/2018
Data înregistrării: 22 martie 2023, ora 11:52:00
Data ultimei modificări: 27 ianuarie 2025, ora 08:48:05
Instanță: Curtea de Apel Pitești
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: contencios administrativ și fiscal
Obiect: litigiu privind achiziţiile publice contr. achiziţii din 13.09.2011-plata sumei de 3.478.673,10 lei reprez.cota parte de 71% din profitul pe 2012 + dobânda legală + 1.445.000 lei daune interese
Stadiu procesual: Recurs

Părți:
SOCIETATEA FINANCIAR URBAN SRL - Recurent Reclamant
SALUBRITATE 2000 SA - Intimat Pârât

Ședințe:
16 ianuarie 2025, ora 08:30
Complet: C1-CC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea intimatei-pârâte Salubritate 2000 SA, formulată în contradictoriu cu recurenta-reclamantă FINANCIAR URBAN SRL, privind îndreptarea erorii materiale strecurată în decizia civilă nr. 862/R-CONT din 29.09.2023, pronunţată de Curtea de Apel Piteşti în dosarul nr. 2964/109/2018. Dispune îndreptarea erorii materiale strecurată în decizia civilă nr. 862/R-CONT din 29.09.2023, pronunţată de Curtea de Apel Piteşti în dosarul nr. 2964/109/2018, în sensul că, în partea din decizie care descrie procedura desfăşurată în faţa instanţei de fond (pagina 2 din decizie), la al şaselea alineat, în loc de cuvântul „respins” se va menţiona cuvântul „admite”. Îndreptarea se face în ambele exemplare ale hotărârii. Definitivă Pronunţată, azi, 16.01.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

15 ianuarie 2025, ora 08:30
Complet: C1-CC
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 16 ianuarie 2025, pronunţarea urmând a se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

13 ianuarie 2025, ora 08:30
Complet: C1-CC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Respinge cererea de lămurire. Definitivă. Pronunţată în condiţiile art.402 teza finală C.pr.civ., azi, 13.01.2025.

29 septembrie 2023, ora 08:30
Complet: C1
Tip soluție: cu casare
Soluția pe scurt: Admite recursul formulat de reurenta-reclamantă FINANCIAR URBAN SRL . Casează sentinţa recurată nr.895/18.11.2022 pronunţată de Tribunalul Argeş, precum şi încheierile din data de 27.09.2018 şi 04.10.2018 şi trimite cauza spre rejudecare la instanţa competentă, respectiv la Tribunalul Specializat Argeş. Respinge recursul împotriva încheierii din data de 23.05.2018. Definitivă. Pronunţată, azi, 29.09.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia păţilor de către grefa instanţei.

25 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: C1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la termenul din 29 septembrie 2023, urmând ca pronunţarea să se facă prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefă.

19 mai 2023, ora 08:30
Complet: Incidente Procedurale 1
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Admite abţinerea.Fără cale de atac. Pronunţată în şedinţă publică azi, 19.05.2023.

15 mai 2023, ora 09:30
Complet: C1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 25.09.2023, ora 10,00, la solicitarea părţilor, în vederea soluţionării cererii de abţinere formulată de domnul judecător Viorel Terzea. Părţile au termen în cunoştinţă, potrivit dispoziţiilor art.157 lit.i) coroborat cu art.229 alin.1 Cod procedură civilă. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 15 mai 2023, la Curtea de Apel Piteşti – Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal .



2. Numărul dosarului: 2964/109/2018
Data înregistrării: 15 mai 2018, ora 13:48:00
Data ultimei modificări: 22 martie 2023, ora 11:51:32
Instanță: Tribunalul Argeș
Secție: Secţia Civilă
Materie: contencios administrativ și fiscal
Obiect: litigiu privind achiziţiile publice contr. achiziţii din 13.09.2011-plata sumei de 3.478.673,10 lei reprez.cota parte de 71% din profitul pe 2012 + dobânda legală + 1.445.000 lei daune interese
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC FINANCIAR URBAN SRL - REPREZ. LEGAL PRIN ADMIN. GEORGE RIZEA SI CONV. PRIN SCA CATANICIU SI ASOCIATII - Reclamant
SC SALUBRITATE 2000 SA - Pârât

Ședințe:
18 noiembrie 2022, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Respinge cererea
Soluția pe scurt: Respinge acţiunea principală majorată formulată de reclamanta SC Financiar Urban SRL în contradictoriu cu pârâta SC Salubritate 2000 SA. Respinge cererea conexă formulată de SC Salubritate 2000 SA în contradictoriu cu SC Financiar Urban SRL. Respinge cererea reconvenţională la cererea conexă, formulată de SC Financiar Urban SRL în contradictoriu cu SC Salubritate 2000 SA Respinge ca neîntemeiate cererile de acordare a cheltuielilor de judecată. Cu drept de recurs în termen 15 zile de la comunicarea hotărârii. Cererea de recurs se depune la Tribunalul Arges. Pronunţată azi, 18 noiembrie 2022, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor, prin mijlocirea grefei instan?ei, la Tribunalul Argeş - Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

9 noiembrie 2022, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea pentru data de 18 noiembrie 2022. Cu drept de recurs odată cu fondul. Pronunţată azi, 09 noiembrie 2022, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor, prin mijlocirea grefei instan?ei, la Tribunalul Argeş - Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

27 octombrie 2022, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 09.11.2022, în condiţiile art.396 alin.2 Cod proc.civilă. Pronunţată azi, 27.10.2022, la Tribunalul Argeş - Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

8 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Ia act de faptul că părţile prin reprezentanţi nu formulează obiecţiuni cu privire la lucrarea de expertiză efectuată în cauză. Pune în vedere reclamantei SC FINANCIAR URBAN SRL să achite diferenţa de taxă judiciară de timbru în sumă totală de 15.060 lei (compusă din taxă de timbru datorată în plus în cuantum de 1.767 lei pentru primul petit, 5.965 lei pentru al doilea petit şi 7.328 lei pentru al treilea petit) şi să depună la dosarul cauzei dovada achitării taxei până la următorul termen de judecată, sub sancţiunea prev. de art. 36 alin.2 rap.la art. 34 alin.1 din O.U.G nr.80/2013. Amână judecarea cauzei la 27.10.2022. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 08 Septembrie 2022, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

9 iunie 2022, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de amânare a cauzei formulată de apărătorii părţilor. Amână judecarea cauzei la 08.09.2022. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 09 Iunie 2022, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

7 aprilie 2022, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Se emite adresă către expertul cauzei în sensul de a lămuri şi completa suplimentul la raportul de expertiză, cu precizarea că reclamanta a depus la dosar înscrisuri. Amână judecarea cauzei la 09.06.2022. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 07 Aprilie 2022, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

24 februarie 2022, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de amânare a cauzei formulată de apărătorul reclamantei. Menţine în sarcina reclamantei obligativitatea depunerii la dosar a următoarelor înscrisuri: - înscrisuri din care rezultă activităţile comune desfăşurate de Financiar Urban SRL şi Salubritate 2000 SA în baza Acordului de Asociere din 13.09.2011; - evidenţa contabilă a activităţilor desfăşurate în Asociere începând cu anul 2015; - licenţa pentru desfăşurarea activităţii de colectare şi transport a deşeurilor eliberate reclamantei Financiar Urban SRL pentru desfăşurarea activităţii de salubritate în baza Contractului încheiat cu Adi Servsal Argeş; - contractul de concesiune încheiat cu Asociaţia de Dezvoltare Intracomunitară Servsal Argeş pentru zona în care Financiar Urban SRL şi-a desfăşurat activitatea începând cu anul 2012 şi Anexa 3 la contract ce cuprinde „zona serviciului”; - contractul de concesiune nr.086/10.05.2012 încheiat cu Asociaţia de Dezvoltare Intracomunitară Servsal Argeş pentru zona în care Salubritate 2000 SA şi-a desfăşurat activitatea începând cu anul 2012 şi Anexa 3 la contract ce cuprinde „zona serviciului”; - actul adiţional nr.2 la Acordul de Asociere despre care se face vorbire în Actul adiţional nr.1 din 05.04.2017 – art.6 şi dovada de comunicare către pârâtă în decembrie 2016 a înscrisului „Act adiţional nr.2 la Acordul de asociere”. Amână judecarea cauzei la 07.04.2022. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 24 Februarie 2022, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

21 ianuarie 2022, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de pârâta SC SALUBRITATE 2000 SA. Pune în vedere reclamantei SC FINANCIAR URBAN SRL să depună la dosarul cauzei următoarele înscrisuri: -înscrisuri din care rezultă activităţile comune desfăşurate de Financiar Urban SRL şi Salubritate 2000 SA în baza Acordului de Asociere din 13.09.2011; -evidenţa contabilă a activităţilor desfăşurate în Asociere începând cu anul 2015; -licenţa pentru desfăşurarea activităţii de colectare şi transport a deşeurilor eliberate reclamantei Financiar Urban SRL pentru desfăşurarea activităţii de salubritate în baza Contractului încheiat cu Adi Servsal Argeş; -contractul de concesiune încheiat cu Asociaţia de Dezvoltare Intracomunitară Servsal Argeş pentru zona în care Financiar Urban SRL şi-a desfăşurat activitatea începând cu anul 2012 şi Anexa 3 la contract ce cuprinde „zona serviciului”; -contractul de concesiune nr.086/10.05.2012 încheiat cu Asociaţia de Dezvoltare Intracomunitară Servsal Argeş pentru zona în care Salubritate 2000 SA şi-a desfăşurat activitatea începând cu anul 2012 şi Anexa 3 la contract ce cuprinde „zona serviciului”; -actul adiţional nr.2 la Acordul de Asociere despre care se face vorbire în Actul adiţional nr.1 din 05.04.2017 – art.6 şi dovada de comunicare către pârâtă în decembrie 2016 a înscrisului „Act adiţional nr.2 la Acordul de asociere”. Admite obiecţiunile la raportul de expertiză formulate de pârâta SC SALUBRITATE 2000 SA. Dispune lămurirea şi completarea suplimentului la Raportul de expertiză contabilă judiciară în ceea ce priveşte obiectivul nr. 3, expertul urmând a stabili dacă au existat sau nu operaţiuni care implică livrări de bunuri şi/sau prestări de servicii reciproce între părţi şi, în caz afirmativ, să identifice respectivele operaţiuni cu referire directă la înscrisurile ce susţin astfel de concluzii. Dispune emiterea unei adrese către expertul cauzei în vederea lămuririi şi completării suplimentului la Raport, după depunerea, de către reclamantă a înscrisurilor solicitate. Prorogă discutarea cererii de majorare a onorariului, formulată de dna expert Drăgan Iulica după depunerea răspunsului la obiecţiuni. Pronunţată în şedinţa publică de la 21 ianuarie 2022, la Tribunalul Argeş - Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

6 ianuarie 2022, ora 10:15
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Rămâne în pronunţare asupra obiecţiunilor formulate cu privire la raportul de expertiză întocmit în cauză şi amână pronunţarea asupra acestora la data de 21.01.2022. Prorogă discutarea cererii de majorare onorariu expert, după pronunţarea asupra obiecţiunilor formulate. Rămâne în pronunţare şi asupra cererii de suplimentare a probatoriului formulată de apărătorul pârâtei în sensul de a se pune în vedere reclamantei prin apărător să depună la dosar şi alte înscrisuri. Admite cererea de amânare a cauzei formulată de apărătorul reclamantei pentru a lua cunoştinţă de conţinutul înscrisurilor depuse la termenul de astăzi. Amână judecarea cauzei la 24.02.2022, pentru când părţile au termen în cunoştinţă. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 06 Ianuarie 2022, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

11 noiembrie 2021, ora 09:15
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de amânare a cauzei formulată de apărătorul pârâtei. Se comunică pârâtei exemplar al înscrisurilor depuse la dosar de reclamantă prin apărător. Amână judecarea cauzei la 06.01.2022, pentru când părţile au termen în cunoştinţă. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 11 Noiembrie 2021, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

30 septembrie 2021, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererile de amânare a cauzei formulate de apărătorii părţilor pentru a lua cunoştinţă de conţinutul înscrisurilor comunicate reciproc la termenul de astăzi. Prorogă punerea în discuţie a suplimentului la raportul de expertiză pentru termenul viitor. Amână judecarea cauzei la 11.11.2021, pentru când părţile au termen în cunoştinţă. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 30 Septembrie 2021, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

17 iunie 2021, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererile de amânare a cauzei formulate de apărătorii părţilor. Amână judecarea cauzei la 30.09.2021, pentru când părţile au termen în cunoştinţă. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 17 Iunie 2021, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

20 mai 2021, ora 11:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de amânare a cauzei formulată de expertul Drăgan Iulica. Se revine cu adresă către expert în sensul de a efectua şi depune la dosar suplimentul la raportul de expertiză cu cel puţin 5 zile înainte de termenul acordat. Amână judecarea cauzei la 17.06.2021, pentru când părţile au termen în cunoştinţă. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 20 Mai 2021, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

11 martie 2021, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Se citează cu mandat de aducere numitul Voicu Adrian, cu menţiunea de a prezenta instanţei copii certificate în conformitate cu originalul de pe înscrisurile enumerate în adresa emisă de expertul contabil Drăgan Iulica către SC Salubris SA, adresă aflată în copie la fila 902. Odată cu citaţie se comunică martorului copia adresei aflate la fila 902. Se efectuează verificări în baza de date a evidenţei populaţiei pe baza datelor de identificare menţionate în adresa comunicată de Oficiul Registrului Comerţului Olt cu privire la adresa actuală la care locuieşte numitul Voicu Adrian pentru a fi citat. Se constată că SC Salubris SA, înregistrată în Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Olt sub nr.J28/1198/1994 atribuit în data de 03.12.1994, cod unic de înregistrare 6516214 şi sediul în mun.Slatina, Aleea Tineretului, nr.2A, judeţul Olt, nu s-a conformat solicitării instanţei de a depune înscrisuri necesare efectuării raportului de expertiză, motiv pentru care în baza art.187 alin.1 pct.2 lit.f Cod proc.civilă se aplică acestei societăţi o amendă judiciară în cuantum de 700 lei. Se revine cu adresă către SC Salubris SA cu exemplar al adresei depuse de expertul Drăgan Iulica şi aflată la fila 902. Se revine cu adresă către expertul Drăgan Iulica în sensul de a efectua şi depune la dosar lucrarea de expertiză. Amână judecarea cauzei la 20.05.2021, pentru când părţile au termen în cunoştinţă. Cu drept de reexaminare în termen de 15 zile de la comunicare pentru sancţiunea amenzii judiciare aplicate SC Salubris SA şi cu recurs odată cu fondul pentru celelalte dispoziţii. Pronunţată în şedinţa publică de la 11 Martie 2021, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

14 ianuarie 2021, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de amânare a cauzei formulată de apărătorii părţilor. Se revine cu adresă către expertul cauzei în sensul de a efectua şi depune la dosar completarea la raportul de expertiză. Se revine cu adresă către SC Salubris SA în sensul de a înainta expertului actele necesare efectuării lucrării, sub sancţiunea aplicării unei amenzi judiciare. Se emite adresă către Oficiul Registrului Comerţului în sensul de a comunica instanţei persoana care figurează ca preşedinte al consiliului de administraţie al SC Salubris SA. După primirea relaţiilor de la O.R.C se citează în calitate de martor persoana care figurează ca preşedinte al consiliului de administraţie al SC Salubris SA, cu menţiunea de a depune la dosar înscrisurile enumerate de către expert în adresa de la fila 902, necesare pentru finalizarea expertizei. Amână judecarea cauzei la 11.03.2021, C3 CAF NCPC, sala 2. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 14 Ianuarie 2021, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

5 noiembrie 2020, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Se vor efectua verificări la Oficiul Registrului Comerţului pentru a se afla datele de stare civilă ale reprezentantului legal al SC Salubris SA, în vederea citării ca martor, potrivit art.297 alin.2 Cod proc.civilă. Se revine cu adresă către expertul cauzei, cu menţiunea de a lua legătura cu reprezentantul legal al SC Salubris SA în vedere punerii la dispoziţie a înscrisurilor necesare întocmirii lucrării. Se revine cu adresă către SC Salubris SA în sensul de a pune la dispoziţia expertului înscrisurile necesare efectuării lucrării de expertiză. Amână judecarea cauzei la 14.01.2021, C3 CAF NCPC, sala 2. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 05 Noiembrie 2020, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

9 iulie 2020, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Se emite adresă către terţul SC Salubris SA în sensul de a comunica expertului cauzei înscrisurile utile întocmirii lucrării de expertiză şi să indice reprezentantul legal în vederea citării ca martor. Se revine cu adresă către expertul cauzei în sensul de a efectua şi depune la dosar lucrarea de expertiză dispusă de instanţă. Amână judecarea cauzei la 05.11.2020, C3 CAF NCPC, sala 6. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 09 Iulie 2020, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

28 mai 2020, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite obiecţiunile la lucrarea de expertiză întocmită de Drăgan Iulica, astfel cum au fost formulate de părţi prin apărători şi depuse în scris la dosarul cauzei. Se emite adresă către expert în sensul de a reface lucrarea de expertiză potrivit obiecţiunilor formulate de părţi prin apărători şi încuviinţate la termenul de astăzi. Prorogă discuţiile asupra onorariului de expert, pentru termenul viitor. Amână judecarea cauzei la 09.07.2020, C3 CAF NCPC, sala 6. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 28 Mai 2020, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

5 martie 2020, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Magistraţilor nr.5/04.02.2020 prin care Tribunalul Argeş a menţinut forma de protest constând în nesoluţionarea cauzelor aflate pe rolul instanţei, cu excepţia celor menţionate expres în această hotărâre, amâna pricina. Amână judecarea cauzei la 28.05.2020, C3 CAF NCPC, sala 6, ora 09:00. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 05 Martie 2020, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

23 ianuarie 2020, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Magistraţilor nr.1/16.01.2020 coroborată cu Hotărârea Adunării Generale a Magistraţilor nr.2/21.01.2020 prin care Tribunalul Argeş a adoptat o formă de protest constând în nesoluţionarea cauzelor aflate pe rolul instanţei, amână pricina. Amână judecarea cauzei la 05.03.2020, C3 CAF NCPC, sala 6, ora 09:00. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 23 Ianuarie 2020, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

5 decembrie 2019, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Încuviinţează obiecţiunile formulate de părţi şi pune în vedere expertului să întocmească variante multiple, două sau mai multe în funcţie de susţinerile părţilor, urmând ca instanţa să decidă asupra uneia sau alteia dintre acestea la momentul pronunţării. Pune în vedere expertului cauzei să aibă în vedere şi pronunţările anterioare ale instanţei cu privire la perioadele în care s-a considerat ca fiind prescrisă datoria. În ceea ce priveşte obiectivul nr.1, instanţa a dispus pe parcursul soluţionării cauzei ca expertul să aibă în vedere faptul că părţi în raportul juridic sunt patru societăţi, iar obiectivul a fost admis faţă de această împrejurare, motiv pentru care consideră necesar ca expertul să răspundă întocmai obiectivului, astfel cum a fost stabilit iniţial cu atât mai mult cu cât asupra obiectivelor părţile au purtat discuţii, în contradictoriu, în faţa instanţei şi atât în prezenţa expertului cauzei, cât şi a expertului consilier în camera de consiliu. Astfel, instanţa apreciază că nu există impedimente pentru ca expertul să poată răspunde întocmai obiectivelor încuviinţate. Se emite adresă către expert în sensul de a răspunde obiecţiunile încuviinţate de instanţă, cu prioritate, având în vedere vechimea dosarului. Ia act de eroarea materială menţionată de expertul consilier Bejliu. Prorogă discuţiile asupra cererii de suplimentare a onorariului provizoriu, pentru termenul viitor. Amână judecarea cauzei la 23.01.2020, C3 CAF NCPC, sala 6, ora 09:00, la cererea apărătorilor părţilor. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 05 Decembrie 2019, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

24 octombrie 2019, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de amânare a cauzei formulată de apărătorii părţilor pentru a lua cunoştinţă de conţinutul lucrării de expertiză. Se emite adresă către expertul cauzei în sensul de a depune la dosar toate înscrisurile comunicate de părţi şi care au fost avute în vedere la întocmirea lucrării. Prorogă discuţiile asupra cererii de majorare onorariu expert, pentru termenul viitor. Amână judecarea cauzei la 05.12.2019, C3 CAF NCPC, sala 6, ora 09:00. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 24 Octombrie 2019, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

12 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Se revine cu adresă către expertul cauzei, cu avertisment de amendă, în sensul de a efectua şi depune la dosar lucrarea de expertiză dispusă în cauză. De asemenea, pune în vedere expertului să ia legătura cu reprezentanţii SC Salubris SA în vederea comunicării înscrisurilor necesare efectuării lucrării de expertiză. Se emite adresă către SC Salubris SA prin care i se vor comunica datele de contact ale expertului Drăgan Iulica. Amână judecarea cauzei la 24.10.2019, C3 CAF NCPC, sala 6, ora 09:00. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 12 Septembrie 2019, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

6 iunie 2019, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Se revine cu adresă către expertul cauzei în sensul de a efectua şi depune la dosar lucrarea de expertiză dispusă de instanţă. Se revine cu adresă către SC Salubris SA în sensul de a lua legătura cu expertul desemnat şi împreună să identifice actele necesare efectuării lucrării de expertiză. Amână judecarea cauzei la 12.09.2019, C3 CAF NCPC, sala 6, ora 09:00. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 06 Iunie 2019, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

11 aprilie 2019, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de amânare a cauzei formulată atât de expertul desemnat, cât şi de părţi prin apărători pentru lipsa lucrării de expertiză dispusă în cauză. Admite cererea expertului cauzei privind emiterea unei adrese către SC Salubris SA în sensul de a pune la dispoziţia acestuia înscrisurile necesare efectuării lucrării de expertiză. Amână judecarea cauzei la 06.06.2019, la cererea apărătorilor părţilor. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 11 Aprilie 2019, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

28 februarie 2019, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Constată că obiectivele stabilite sunt foarte clare şi nu se impun precizări cu privire la acestea, iar dacă expertul are nelămuriri poate să solicite o discuţie în camera de consiliu. Respinge solicitarea apărătorului pârâtei-reclamante de la termenul anterior, în ceea ce priveşte aplicarea sancţiunii pentru nerăspunderea la întrebările interogatoriului pe aceeaşi filă. Se revine cu adresă către expertul cauzei, cu avertisment de amendă, în sensul de a efectua şi depune la dosar lucrarea de expertiză dispusă în cauză. Amână judecarea cauzei la 11.04.2019, la cererea apărătorilor părţilor. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 28 Februarie 2019, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

31 ianuarie 2019, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Va proroga pronunţarea asupra solicitării formulate de apărătorul pârâtei-reclamant în sensul de a nu se lua în considerare răspunsurile la interogatoriu întrucât nu au fost completate pe formular comunicat. Ia act de împrejurarea că expertul cauzei a depus la dosar o cerere pentru amânarea cauzei. Se revine cu adresă către expertul cauzei, cu avertisment de amendă, în sensul de a efectua şi depune la dosar lucrarea de expertiză dispusă de instanţă. Amână judecarea cauzei la 28.02.2019, C3 CAF NCPC, sala 6, ora 09:00. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 31 Ianuarie 2019, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

20 decembrie 2018, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite pentru pârâta-reclamantă SC Salubritate 2000 SA proba cu înscrisuri şi constată administrată această probă; proba cu interogatoriu şi pune în vedere apărătorului reclamantei-pârâte SC Financiar Urban SRL să depună la dosar răspunsul la interogatoriul comunicat odată cu cererea de chemare în judecată. Respinge proba cu martorul solicitat Katona Nandor. Admite obiectivele pentru expertiză, astfel cum au fost solicitate de ambele părţi, astfel: pentru reclamanta-pârâtă SC Financiar Urban SRL: 1) să se stabilească care a fost profitul realizat de asocierea dintre societăţile Financiar Urban SRL, Salubritate 2000 SA, Salurbis SA şi Edilul CGA SA din activitatea desfăşurată în baza contractelor de concesiune de la data semnării acordului de asociere din 13.09.2011 şi până în prezent. Calculul va trebui realizat distinct pe fiecare an, iar pentru anul 2018 pentru perioada ianuarie – octombrie; 2) să se stabilească care a fost profitul realizat de asocierea dintre societăţile Financiar Urban SRL, Salubritate 2000 SA, Salurbis SA şi Edilul CGA SA din activitatea desfăşurată în baza contractelor de concesiune de la data 05.04.2014 şi până în prezent; 3) să se stabilească care parte din acordul de asociere din 2009 a ţinut contabilitatea veniturilor şi cheltuielilor realizate de cele 4 societăţi din activităţile desfăşurate pentru executarea contractelor de concesiune şi cum a funcţionat desocotirea dintre părţile acordului de asociere din 13.09.2011; 4) să se stabilească ce sume s-au facturat şi ce sume s-au plătit între societăţile asociate cu ocazia desocotirii menţionate în obiectivul precedent de la data semnării acordului de asociere din 13.09.2011 şi până în prezent, respectiv de la data de 05.04.2014 şi până în prezent; 5) să se stabilească care a fost profitul realizat de Salubritate 2000 SA din activitatea desfăşurată în zona sa de activitate în baza contractelor de concesiune de la data semnării acordului de asociere din 13.09.2011 şi până în prezent şi care sunt sursele de profit. Calculul va trebui realizat distinct pe fiecare an, iar pentru anul 2018 pentru perioada ianuarie – octombrie; 6) să se stabilească care a fost profitul realizat de Salubritate 2000 SA din activitatea desfăşurată în zona sa de activitate în baza contractelor de concesiune de la data de 05.04.2014 şi până în prezent şi care sunt sursele de profit; 7) să se stabilească cuantumul cotei-părţi de 71% care revine societăţii Financiar Urban SRL din profitul obţinut din activitatea desfăşurată în baza contractelor de concesiune de la data semnării acordului de asociere din 13.09.2011 şi până în prezent; 8) să se stabilească cuantumul cotei-părţi de 71 % care revine societăţii Financiar Urban SRL din profitul obţinut din activitatea desfăşurată în baza contractelor de concesiune de la data de 05.04.2014 şi până în prezent; 9) să se stabilească data şi cuantumul sumelor plătite între asociaţii Financiar Urban SRL şi Salubritate 2000 SA din executarea contractelor de concesiune, atât pentru perioada 13.09.2011 şi până în prezent, cât şi pentru perioada 05.04.2014 şi până în prezent; 10) să se stabilească dacă suma de 928.338,47 lei menţionată în factura nr.9351/31.12.2013 stornată de Financiar Urban SRL, corespunde cu cota-parte de 71 % în profitul asocierii cuvenite reclamantei până la data emiterii facturii; 11) să se stabilească dacă după semnarea actului adiţional nr.1/05.04.2017 societatea Salubritate 2000 SA a făcut vreo plată către Financiar Urban SRL cu titlu de cotă-parte din profit. În caz afirmativ să se precizeze suma plătită şi data când a fost efectuată plata; 12) să se stabilească cuantumul sumei datorate de Salubritate 2000 SA societăţii Financiar Urban SRL cu titlu de cotă-parte de profit de 71 % atât pentru perioada 13.09.2011 şi până în prezent, cât şi pentru perioada 05.04.2014 şi până în prezent; 13) să se calculeze dobânda legală la sumele stabilite în obiectivul nr.12 începând cu data de 30.10.2017 şi până în prezent; 14) să se calculeze daunele-interese de 5000 lei/zi de întârziere, conform art.6 din actul adiţional nr.1/05.04.2017, de la data de 01.07.2017 şi până în prezent; 15) să se stabilească dacă pârâta Salubritate 2000 SA a utilizat şi utilizează în activitatea de salubrizare utilajele care aparţin celorlalte societăţi asociate şi să se identifice utilajele celorlalţi asociaţi pe care le foloseşte societatea pârâtă în prezent; pentru pârâta-reclamantă SC Salubritate 2000 SA: 1) să se stabilească dacă acordul de asociere încheiat între SC Financiar Urban SRL, SC Salubritate 2000 SA, SC Salubris SA şi SC Edilul CGA SA în scopul participării la licitaţia privind concesionarea serviciilor de colectare a deşeurilor municipale, transportul, operarea şi întreţinerea staţiei de transfer şi a punctului verde de colectare din judeţul Argeş decisă de Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) Servsal Argeş, poate genera crearea de datorii şi constituirea de creanţe cu efect de ieşiri de resurse financiare între semnatarii acordului de asociere ?; 2) să se calculeze o variantă în care să se determine profitul net încasat efectiv de SC Salubritate 2000 SA pentru perioada 05.04.2014 – la zi, luând în calcul faptul că societatea are aproximativ 200 de dosare pe rolul instanţelor pentru debite neachitate şi, de asemenea, din profitul net încasat s-au achitat către acţionarul majoritar Consiliul Local Piteşti în fiecare an dividende. Astfel, expertul urmează să scadă şi aceste sume; 3) să verifice expertul dacă SC Salubritate 2000 SA şi-a îndeplinit obligaţiile faţă de Adi Servsal Argeş, în baza resurselor proprii, fără aportul financiar sau material al niciunui membru din acordul asocierii şi să verifice dacă pentru maşinile puse la dispoziţie de SC Financiar Urban SRL, SC Salubritate 2000 SA a achitat chirie. Cenzurează obiectivele formulate de reclamanta SC Financiar Urban SRL şi aduce la cunoştinţa expertului această cenzură, în raport de soluţia pronunţată asupra excepţiei prescripţiei extinctive a dreptului la acţiune consemnată în încheierea din data de 04.10.2018. Stabileşte onorariu provizoriu pentru expertiza specialitatea contabilitate în cuantum de câte 1000 lei, în sarcina fiecărei părţi. Pune în vedere părţilor, prin reprezentant, să facă dovada consemnării onorariului provizoriu, în termen de 5 zile de la încuviinţarea probei cu expertiză. Numeşte expert prin tragerea la sorţi de pe lista comunicată de Biroul Local de Expertize Tehnice pentru a efectua expertiza tehnică specialitatea contabilitate, pe domnul Drăgan Iulică. Emite adresă către expert cu menţiunea de a cita părţile, conform dispoziţiilor prevăzute de art. 335 alin.1 C.pr.civ. şi de a efectua şi depune raportul de expertiză cu obiectivele menţionate, în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 C.pr.civ. Se emite adresă către Biroul Local de Expertize Tehnice în vederea comunicării că domnul expert Drăgan Iulică a fost desemnat să efectueze expertiza tehnică judiciară, în prezenta cauză. Admite pentru părţi experţi consilieri şi pune în vedere apărătorului reclamantei să depună, în termen de 5 zile începând cu data de astăzi, listă cu numele expertului consilier. Admite cererea formulată de apărătorul pârâtei în sensul de a depune la dosar înscrisurile pe care le va prezenta expertului, după efectuarea expertizei. Amână judecarea cauzei la 31.01.2019, C3 CAF NCPC, sala 6, ora 09:00. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 20 Decembrie 2018, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

22 noiembrie 2018, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Prorogă pronunţarea asupra cererii de suspendare a judecăţii cauzei de faţă până la soluţionarea excepţiilor invocate în cauza cu nr.6019/109/2018. Admite cererea de amânare formulată de apărătorul reclamantei, în sensul de a lua cunoştinţă de conţinutul sentinţei civile nr.6346/08.10.2018, depusă astăzi de către apărătorul pârâtei în susţinerea cererii de suspendare. Dispune îndreptarea încheierea de şedinţă în sensul celor arătate astăzi de judecătorul cauzei. Dispune restituirea către reclamantă a sumei de 3.194 lei achitată cu O.P. nr.766/20.06.2018. Revine asupra obligaţiilor stabilite în sarcina reclamantei în sensul de a face dovezi cu privire la susţinerile referitoare la ordinele de plată reprezentând taxa de timbru. Amână judecarea cauzei la 20.12.2018, C3 CAF NCPC, sala 6, ora 09:00. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 22 Noiembrie 2018, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

25 octombrie 2018, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Ia act de depunerea obiecivelor expertizei tehnice atât de către apărătorul reclamantei, cât şi de către apărătorul pârâtei. Dispune efectuarea de verificări atât în caietul grefierului, cât şi înregistrarea şedinţei de judecată, urmând a se dispune în consecinţă. Amână judecarea cauzei la 22.11.2018, C3 CAF NCPC, sala 6, ora 09:00, în vederea discutării cu prioritate a excepţiei de conexitate cu dosarul nr.6019/109/2018. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 25 Octombrie 2018, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal

4 octombrie 2018, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge exceptia inadmisibilitatii actiunii introductive si exceptia tardivitatii formularii actiunii. Admite exceptia prescriptiei extinctive a dreptului la actiune pentru sumele anterioare datei de 05.04.2014. Stabileste termen de judecata la data de 25.10.2018. Se citeaza partile . Cu drept de recurs odata cu fondul. Pronunţată în conditiile art. 396 alin2 NCPC, azi, 04.10.2018, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

27 septembrie 2018, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la 04.10.2018, în cond.art.396 alin.2 NCPC. Pronunţată azi, 27.09.2018.

21 iunie 2018, ora 09:00
Complet: C3-CAF-NCPC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererile de amânare a cauzei formulate de apărătorii părţilor. Prorogă discuţiile asupra competenţei instanţei, estimării duratei procesului, excepţiilor şi probatoriului, pentru termenul viitor. Amână judecarea cauzei la 27.09.2018. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 21 Iunie 2018, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

23 mai 2018, ora 09:30
Complet: C15-FOND-CIVIL
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite exceptia necompetentei functionale invocată din oficiu. Declină competenta de solutionare a cauzei Sectiei de Contencios Administrativ si Fiscal din cadrul Tribunalului Arges. Fără cale de atac. Pronuntată în sedintă publică, azi, 23.05.2018. .



3. Numărul dosarului: 2964/109/2018
Data înregistrării: 6 februarie 2024, ora 14:52:00
Data ultimei modificări: 23 octombrie 2025, ora 13:45:33
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: litigii cu profesioniștii
Obiect: pretenţii
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SOCIETATEA FINANCIAR URBAN SRL - Reclamant Reclamant
SALUBRITATE 2000 SA - Pârât Pârât

Ședințe:
11 noiembrie 2025, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

16 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 11 Noiembrie 2025, completul C3 fond, sala 4, ora 10:00, având în vedere Hotărârea nr. 3/26.08.2025 a Adunării Generale a Judecătorilor Tribunalului Specializat Argeş privind suspendarea soluţionării cauzelor, începând cu data de 27.08.2025. Se menţin măsurile dispuse în cauză la termenul de judecată anterior. Pronunţată în şedinţa publică din 16 Septembrie 2025.

20 mai 2025, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se revine cu adresă către doamna expert Cojocaru Ileana Valentina cu menţiunea de a efectua şi depune la dosar raportul de expertiză dispus în cauză. În vederea efectuării şi depunerii la dosar a raportului de expertiză în specialitatea contabilitate, Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 16 Septembrie 2025, ora 10:00, Sala 4, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 alin. 1 C. proc. civ.. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din 20 Mai 2025.

8 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se revine cu adresă către doamna expert Cojocaru Ileana Valentina cu menţiunea de a efectua şi depune la dosar raportul de expertiză dispus în cauză. În vederea efectuării şi depunerii la dosar a raportului de expertiză în specialitatea contabilitate, Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 20 Mai 2025, ora 10:00, Sala 4, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 alin. 1 C. proc. civ.. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din 08 Aprilie 2025.

14 martie 2025, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Încuviin?ează în parte obiectivele formulate de reclamanta SC FINANCIAR URBAN SRL, în vederea efectuării expertizei contabile. Încuviinţează obiectivele formulate de pârâta SALUBRITATE 2000 SA în vederea efectuării expertizei contabile. Dispune emiterea unei adrese către expertul desemnat potrivit menţiunilor din cuprinsul încheierii de la termenul de judecată din data de 11.03.2025, urmând a i se pune în vedere să răspundă în concret şi punctual la fiecare obiectiv, după cum urmează: A. Obiective formulate de reclamantă: 1. Sa se calculeze suma ce reprezintă amortizarea mijloacelor fixe achizi?ionate de SALUBRITATE 2000 S.A. în perioada 15.05.2015 - octombrie 2018, în afara celor care erau impuse in Contractul de Concesiune. 2. Sa se verifice daca suma calculata la Obiectivul nr. 1 a fost înregistrata integral drept cheltuiala, diminuând veniturile ob?inute de SALUBRITATE 2000 S.A din executarea serviciului de salubrizare şi prin urmare profitul asocierii. 3. Sa se precizeze daca suma calculata la Obiectivul nr. 1 trebuia înregistrata integral drept cheltuiala exclusiva a SALUBRITATE 2000 S.A. 4. Sa se stabilească daca, în afara veniturilor Asocierii SCDM rezultate din executarea contractelor de concesiune nr. 069/15.03.2012, nr. 067/15.03.2012, nr. 068/15.03.2012 si nr. 086/10.05.2012, societatea SALUBRITATE 2000 S.A. a avut şi venituri proprii şi din ce surse au provenit aceste venituri proprii. 5. Sa se calculeze cota parte de 71 % din suma ce reprezintă amortizarea bunurilor descrise in Obiectivul nr. l, care revine FINANCIAR URBAN SRL. 6. Sa se expliciteze modul cum a func?ionat desocotirea dintre părţile Acordului de asociere în perioada 15.05.2015 - 30.12.2018. 7. Sa se calculeze profitul realizat de asocierea dintre societă?ile FINANCIAR URBAN SRL, SALUBRITATE 2000 S.A., SALURBIS S.A si EDILUL CGA S.A. (denumita ASOCIEREA SCDM) din activitatea desfăşurată în baza celor 4 contracte de concesiune în perioada 15.05.2015 - octombrie 2018. 8. Sa se calculeze profitul realizat de SALUBRITATE 2000 S.A. din activitatea desfăşurată in zona sa de activitate in baza contractelor de concesiune in perioada 15.05.2015 - octombrie 2018 şi care a fast profitul realizat de societatea FINANCIAR URBAN SRL in zonele sale de operare in aceeaşi perioada. 9. Sa se calculeze cuantumul cotei-parti de 71% care revine societăţii FINANCIAR URBAN SRL din profitul ob?inut din activitatea desfăşurată de SALUBRITATE 2000 S.A. în baza contractelor de concesiune in perioada 15.05.2015 - octombrie 2018 şi cuantumul de 15% care revine SALUBRITATE 2000 S.A din profitul realizat de societatea FINANCIAR URBAN SRL in zonele sale de operare in baza contractelor de concesiune. În urma acestor calcule, expertul sa stabilească ce suma datorează societatea SALUBRITATE 2000 S.A. societăţii FINANCIAR URBAN SRL cu titlu de cota-parte de profit. 10. Sa se calculeze dobânda legala la sumele stabilite in obiectivul nr. 9, începând cu data scadentei (30 mai a anului următor celui in care au fost realizate) şi pana in prezent. 11. Sa se precizeze data plă?ii şi cuantumul sumelor plătite in baza Acordului de asociere intre asocia?ii FINANCIAR URBAN SRL si SALUBRITATE 2000 S.A. din executarea celor 4 contracte de concesiune in perioada 15.05.2015 - octombrie 2018. 12. Sa se stabilească daca SALUBRITATE 2000 S.A. îndeplinea singura condi?iile de eligibilitate pentru a participa la licita?ia pentru atribuirea vreunui lot din cele 4 loturi, conform cerin?elor din documenta?ia de atribuire a contractelor de concesiune. 13. Sa se precizeze cerin?ele de investi?ii din documenta?ia de achizi?ie publica pentru atribuirea celor 4 loturi ale contractelor de concesiune pentru care a depus oferte asocierea dintre societă?ile FINANCIAR URBAN SRL, SALUBRITATE 2000 S.A., SALURBIS S.A si EDILUL CGA S.A. (denumita ASOCIEREA SCDM). 14. Sa se precizeze care din aceste investi?ii aferente ofertei depuse de Asocierea SCDM au fost finan?ate de către societatea FINANCIAR URBAN SRL. 15. Sa se identifice care a fost aportul propriu al societăţii SALUBRITATE 2000 S.A. din investi?iile impuse de documenta?ia de licita?ie pentru executarea serviciului de salubrizare (1) la data semnării Acordului de asociere, (2) la data depunerii ofertelor la licita?ia de achizi?ie publica, respectiv (3) la data începerii executării contractelor de concesiune. 16.Sa se stabilească, conform ofertei depuse de asociere şi în baza documentelor existente, care dintre membrii asocierii au asigurat echipamentele necesare desfăşurării activită?ii in cele 4 loturi (gunoierele, recipiente, utilaje, etc.). 17. Sa se stabilească daca investiţiile ulterioare ale SALUBRITATE 2000 S.A. la desfăşurarea activită?ilor in zona sa de operare in perioada 15.05.2015 - octombrie 2018 au provenit din profitul asocierii ob?inut de aceasta din executarea contractelor de concesiune. B. Obiective formulate de pârâtă: 1. Sa se indice dispozi?iile legale aplicabile in materia asocierii in participa?iune prin raportare la Legea nr. 571/2003 si HG nr. 44/2003; Legea nr. 227/2015 si HG nr. 1/2016; Ordinul nr. 3512/2008; 2. Sa se stabilească daca, urmare a încheierii Acordului de Asociere, au fost întocmite documentele financiar contabile specifice asocierii si cine a fost persoana dintre asociaţi care le-a întocmit. 3. Sa se stabilească modalitatea de reflectare in contabilitatea FINANCIAR URBAN SRL a asocierii conform Acordului de asociere si a înregistrărilor contabile care reflecta asocierea cu toate părţile Acordului de asociere. 4. Sa se stabilească daca au existat sau nu opera?iuni care implica livrări de bunuri si/sau prestări de servicii reciproce intre toate părţile semnatare ale Acordului de asociere (exclusiv închirierile auto) si in caz afirmativ sa identifice in concret respectivele opera?iuni cu indicarea documentelor justificative si contabile. 5. Sa se stabilească daca in urma Acordului de Asociere s-au realizat sau nu venituri comune rezultate din activitati desfă?urate in comun, care este cuantumul acestora si documentele contabile ale Asocierii din care rezulta. 6. Sa precizeze expertul cum au fost înregistrate contabil veniturile comune realizate din Acordul de asociere in contabilitatea proprie a fiecărui membru al Asocierii. 7. Sa stabilească daca in urma Acordului de Asociere s-au realizat cheltuieli comune rezultate din activitati desfă?urate in comun, care este cuantumul acestora si înscrisurile contabile ale Asocierii din care rezulta. 8. Sa stabilească expertul cum au fost înregistrate cheltuielile comune rezultate din Acordul de asociere in contabilitatea proprie a fiecărui membru al Asocierii. 9. Sa se stabilească modalitatea in care a fost exercitat dreptul de deducere a TVA atât in ceea ce prive?te deducerea TVA cat si in privinţa colectării TVA pentru veniturile si cheltuielile Asocierii. 10. Sa se exprime un punct de vedere, in raport de actele depuse la dosar si actele contabile ale fiecărui membru al Asocierii, daca fiecare societate a ac?ionat in mod independent in nume propriu fata de ter?i si a ?inut contabilitatea proprie a veniturilor si cheltuielilor realizate din activitatea desfă?urata de fiecare membru al Asocierii in zona proprie de operare de exemplu: SALUBRITATE 2000 SA - Contract nr. 086/15.05.2012. 11. Sa arate expertul care este valoarea veniturilor si natura acestora si valoarea cheltuielilor si natura acestora realizate de fiecare societate din activitatea desfă?urata in nume propriu. 12. Sa arate expertul modalitatea in care a fost exercitat dreptul de deducere a TVA pentru achizi?ii, si a colectării TVA corespunzător cheltuielilor si veniturilor rezultate din activitatea desfă?urata in nume propriu. 13. Sa stabilească expertul, in raport de actele contabile, daca Acordul de Asociere din 13.09.2011 încheiat intre SC FINANCIAR URBAN SRL, SC SALUBRITATE 2000 SA , SC SALUBRIS SA si SA EDILUL CGA in scopul participării la licita?ia privind concesionarea serviciilor de colectare de?euri municipale, transport, operare si între?inere sta?ie transfer, a generat crearea de datorii si constituirea de crean?e cu efect de ie?iri de resurse financiare intre societă?ile semnatare ale Acordului de asociere? 14. Sa se stabilească daca SC FINANCIAR URBAN SRL si SC SALUBRITATE 2000 SA si-au îndeplinit in mod individual si independent, pe baza resurselor proprii si fara aportul financiar al celorlalte societati, obliga?iile de plata fata de ADI SERVSAL Argeş. 15. Sa se stabilească daca SC SALUBRITATE 2000 SA a achitat contravaloarea chiriei maşinilor închiriate de la SC FINANCIAR URBAN SRL si care este cuantumul total al chiriei achitate si daca veniturile ob?inute de FINANCIAR URBAN SRL se reflecta in contul de profit. 16. În raport de actele depuse la dosar de FINANCIAR URBAN SRL pentru termenul din 07.04.2022 sub denumirea „ Balanta de verificare centralizata” expertul sa stabilească: a) daca sumele înregistrate in conturile contabile ale FINANCIAR URBAN SRL reprezentând „cheltuieli asociere” au corespondent in „veniturile asocierii” sau in veniturile proprii ale FINANCIAR URBAN SRL (de exemplu: cheltuiala combustibil, piese de schimb, consumabile, obiecte de inventar, etc. asociere) b) daca sumele înregistrate in conturile contabile ale FINANCIAR URBAN SRL reprezentând „cheltuieli asociere” reprezintă cheltuieli proprii ale SC FINANCIAR URBAN SRL si care sunt înscrisurile din care rezulta natura cheltuielilor - facturile fiscale înregistrate de FINANCIAR URBAN SRL in contabilitatea proprie. c) daca sumele înregistrate in conturile contabile ale FINANCIAR URBAN SRL reprezentând „cheltuieli asociere” cuprind si sumele reprezentând cheltuielile efectuate de SALUBRITATE 2000 SA pentru derularea in nume propriu a Contractului nr. 086/10.05.2012 de exemplu: cheltuiala reprezentând c/v motorina; taxe si impozite; salarii; tichete de masa; contribu?ii la CAS si CASS; cu amortizarea; etc. 17. În raport de actele depuse la dosar de FINANCIAR URBAN SRL pentru termenul din 07.04.2022 sub denumirea „Balanta de verificare centralizata” expertul sa stabilească: a) daca sumele înregistrate in conturile contabile ale FINANCIAR URBAN SRL reprezentând ”venituri asociere” reprezintă venituri proprii ale SC FINANCIAR URBAN SRL si care sunt înscrisurile din care rezulta natura veniturilor facturile fiscale înregistrate de FINANCIAR URBAN SRL in contabilitatea proprie. b) daca sumele înregistrate in conturile contabile ale FINANCIAR URBAN SRL reprezentând „venituri asociere” cuprind si sumele reprezentând veniturile realizate de SALUBRITATE 2000 SA pentru derularea in nume propriu a Contractului nr. 086/10.05.2012. 18. Sa stabilească expertul care este cuantumul total al cheltuielii din Asociere suportata de FINANCIAR URBAN SRL si înregistrata in contabilitate, ce reprezintă aceasta în funcţie de natura de cheltuieli si care este suma totala a cheltuielilor efectuate de asocia?i pentru realizarea Contractelor de concesiune in perioada de referin?a. Sa se stabilească daca sumele înregistrate de financiar URBAN SRL cu titlu de cheltuieli din Asociere reprezinta procesul de 71% din totalul cheltuielilor raportate si înregistrate de to?i asociatii. 19. Sa se stabilească modalitatea in care FINANCIAR URBAN SRL si-a reflectat in contabilitatea proprie pretinsa crean?a solicitata prin ac?iune. În măsura în care expertul nu poate formula un răspuns în privinţa unui obiectiv determinat se va motiva pe scurt motivul imposibilităţii cu referire la înscrisurile ce fac obiectul analizei. Dispune ca expertul să întocmească lucrarea cu citarea păr?ilor, urmând a avea în vedere toate înscrisurile depuse la dosar. Pune în vedere expertului să depună la dosar lucrarea cu respectarea art. 336 alin. 1 Cpc, urmând a prioritiza efectuarea acesteia prin raportare la vechimea şi parcursul procesual al dosarului, sub sanc?iunea amenzii. Men?ine termenul de judecată acordat la data de 08.04.2025. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronun?ată astăzi 14.03.2025, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.

11 martie 2025, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Apreciază ca fiind necesară şi utilă soluţionării cauzei proba cu expertiză tehnică în specialitatea contabilitate, solicitată de ambele părţi. Încuviinţează atât pentru reclamanta-pârâtă, cât şi pentru pârâta-reclamantă câte un expert consilier şi pune în vedere părţilor să indice cu listă numele acestora. Desemnează în calitate de expert pe doamna Cojocaru Ileana Valentina, nr. 15 pe lista experţilor comunicată de BLET Argeş, care să efectueze raportul de expertiză în specialitatea contabilitate, cu obiectivele ce urmează a fi stabilite de instanţă. Stabileşte onorariu provizoriu pentru expert în sumă de 4000 de lei în sarcina ambelor părţi, urmând a fi achitată suma de 2000 de lei de către reclamanta-pârâtă şi suma de 2000 de lei de către pârâta-reclamantă. Pune în vedere părţilor, prin apărători, să achite onorariul de expert astfel cum a fost stabilit şi să depună la dosar dovezile în acest sens în termen de 5 zile. După depunerea la dosar a dovezii privind achitarea onorariului de expert, se emit adrese către expertul desemnat, respectiv Cojocaru Ileana Valentina, în vederea efectuării lucrării şi către Biroul Local de Expertize Tehnice Judiciare Argeş pentru a se comunica numele expertului desemnat în cauză prin tragere la sorţi în persoana doamnei Cojocaru Ileana Valentina. Admite cererea formulată de Salubritate 2000 SA. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. a) din OUG nr. 80 / 2013 dispune restituirea către petentă a sumei de 14.601 lei, achitată conform chitanţei nr. 0162939 / 05.11.2024, reprezentând taxă judiciară de timbru nedatorată. Amână pronunţarea asupra obiectivelor expertizei la data de 14.03.2025. Stabileşte termen în continuare la data de 08.04.2025, conform menţiunilor din cuprinsul încheierii de şedinţă de la termenul de judecată din data de 11.03.2025. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronun?ată în şedinţă publică, astăzi 11.03.2025.

12 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite excepţia prescripţiei dreptului material la acţiune, invocată de pârâta SALUBRITATE 2000 SA, pentru sumele ce fac obiectul cererii de chemare în judecată astfel cum a fost precizată, sume anterioare datei de 15.05.2015. Menţine termenul de judecată acordat la data de 11.03.2025, pentru când părţile au termen în cunoştinţă, urmând ca acestea să depună note de probatorii cu referire la obiectul şi stadiul procesual al cauzei, prin raportare la soluţia dată asupra excepţiei prescripţiei, conform menţiunilor din precedent. Cu cale de atac odată cu fondul cauzei. Pronun?ată astăzi 12.02.2025, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.

28 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra excepţiei prescripţiei la data de 12.02.2025. Stabileşte termen în continuare la data de 11.03.2025. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 28.01.2025.

12 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea soluţionării cererii de lămurire înregistrată la data de 11.11.2024 pe rolul Curţii de Apel Piteşti, Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 28 Ianuarie 2025, ora 10:00, Sala 4, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 alin. 1 C. proc. civ.. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din 12 Noiembrie 2024.

17 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere pârâtei-reclamante să achite taxa judiciară de timbru în cuantum de 14.600,66 lei, aferentă capătului II al cererii. De asemenea, pune în vedere pârâtei-reclamante Salubritate 2000 S.A. posibilitatea de a formula, în condiţiile legii, cerere de acordare a facilităţilor la plata taxei de timbru în termen de 5 zile, precum şi faptul că împotriva modului de stabilire a taxei judiciare de timbru poate face cerere de reexaminare în termen de 3 zile de la data comunicării taxei datorate. Prorogă discutarea celorlalte excepţii, după achitarea obligaţiilor privind taxa judiciară de timbru. Pune în vedere pârâtei-reclamante, prin apărători, să depună la dosar la următorul termen de judecată ambele taxe judiciare de timbru. Amână judecarea cauzei ?i acordă termen la data de 12 Noiembrie 2024, ora 10:00, Sala 4 pentru când păr?ile au termen în cuno?tin?ă potrivit disp. art. 229 C. proc. civ.. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din 17 Septembrie 2024.

25 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere pârâtei-reclamante Salubritate 2000 S.A. obligaţia de achita taxa judiciară de timbru în cuantum de 38.392 lei, cu privire la capătul I al cererii calculată potrivit valorii indicate în notele scrise. Pune în vedere pârâtei-reclamante Salubritate 2000 S.A. posibilitatea de a formula, în condiţiile legii, cerere de acordare a facilităţilor la plata taxei de timbru în termen de 5 zile, precum şi faptul că împotriva modului de stabilire a taxei judiciare de timbru poate face cerere de reexaminare în termen de 3 zile de la data comunicării taxei datorate. În ceea ce priveşte capătul II al cererii, pune în vedere pârâtei-reclamante Salubritate 2000 S.A. să-l evalueze şi să achite taxa judiciară de timbru la valoare potrivit art. 3 alin. 2 din OUG 80/2013. Pentru a se exercita eventuale cereri în privinţa obligaţiei de a achita taxa de timbru, amână cauza şi acordă un nou termen de judecată, urmând ca toate celelalte excepţii să fie discutate împreună în funcţie de conduita pe care o va avea partea cu privire la obligaţia de a achita taxa judiciară de timbru, pusă în vedere pentru prima dată la prezentul termen de judecată. Amână judecarea cauzei ?i acordă termen la data de 17 Septembrie 2024, ora 10:00, Sala 4, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 C. proc. civ.. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din 25 Iunie 2024.

28 mai 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere pârâtei Salubritate 2000 S.A., prin apărători, să precizeze, în scris, potrivit art. 194 alin. 1 lit. c) C. proc. civ. valoarea obiectului cererii după preţuirea sa, modul de calcul prin care s-a ajuns la determinarea acestei valori, cu indicarea înscrisurilor corespunzătoare, să-şi exprime în scris opinia dacă acţiunea este sau nu supusă timbrajului, iar în măsura în care se apreciază că este supusă timbrajului, pune în vedere acesteia să achite taxă judiciară de timbru calculată la valoare potrivit art. 3 din OUG 80/2013. Pune în vedere pârâtei Salubritate 2000 SA, prin apărători, să depună la dosar precizări scrise în sensul de a se menţiona dacă se menţin excepţiile invocate şi cu privire la dosarul nr. 6019/109/2018. Pune în vedere pârâtei, prin apărători, să depună la dosar, în scris, atât precizarea referitoare la obiectul cererii, dar şi cea referitoare la excepţiile care se mai susţin în dosarul nr. 6019/109/2018, cu cel puţin 7 zile înaintea termenului de judecată şi pune în vedere reclamantei, prin apărători, să ia cunoştinţă de conţinutul acestora prin intermediul dosarului electronic, astfel încât ca la următorul termen de judecată să poată fi discutate excepţiile. Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 25 Iunie 2024, ora 10:00, Sala 4, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 alin. 1 C. proc. civ.. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din 28 Mai 2024.

2 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se preciza în scris excepţiile care se mai susţin în cauză la acest moment procesual, Amână judecarea cauzei ?i acordă termen la data de 28 Mai 2024, ora 10:00, Sala 4, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 C. proc. civ.. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din 02 Aprilie 2024.



Pagina principală