Informații dosare ce cuprind 30/1259/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 30/1259/2022
Data înregistrării: 16 februarie 2022, ora 15:14:00
Data ultimei modificări: 8 mai 2025, ora 13:22:12
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL - Debitor
ART PRO INSOLV SPRL-ÎNLOCUIT LA 23.06.2022 - Lichidator
DREPTURI SALARIALE - Creditor
EXIM BANK SA-IN NUME PROPRIU - Creditor
ROCREDIT IFN SA - Creditor
A.J.F.P. ARGEŞ - Creditor
Posada-Tita Gheorghe Cosmin - Creditor
ROLLS BAGS PLAST AG SRL - Creditor
EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL - Lichidator
CEC BANK - Creditor
EXIM BANK SA-IN NUMELE ŞI CONSTUL STATULUI ROMÂN - Creditor

Ședințe:
4 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

8 mai 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL, faliment procedura generală, Ia act că la data de 28.02.2025 a fost înregistrată în Registrul formelor de organizare ale UNPIR divizarea totală a EUROSMART Filiala Prahova SPRL, prin transmiterea parţială a portofoliului ce include şi societatea AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL către IDEVO SPRL. Dispune operarea modificărilor menţionate mai sus atât în sistemul Ecris, cât şi în cuprinsul actelor de procedură viitoare. 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar IDEVO SPRL, următoarele măsuri: -să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului ?i să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare ?i procesele-verbale de licita?ie -în cazul valorificării bunurilor, să întocmească ?i să prezinte adunării creditorilor raportul asupra fondurilor ob?inute ?i planul de distribu?ie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului ?i se publică în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă -să întocmească ?i să depună rapoarte lunare, cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, inclusiv cele legate de urmărirea opera?iunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informa?ii privind respectarea obliga?iilor fiscale, referitoare la ob?inerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autoriza?iilor pentru desfă?urarea activită?ii, a actelor de control încheiate de organe de control ?i onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. I din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolven?ă a extraselor rapoartelor de activitate 2)Dispune: - se stabile?te termen administrativ de control la data de 04.09.2025 pentru continuarea procedurii

16 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL, faliment procedura generală, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, următoarele măsuri: -să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului ?i să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare ?i procesele-verbale de licita?ie -în cazul valorificării bunurilor, să întocmească ?i să prezinte adunării creditorilor raportul asupra fondurilor ob?inute ?i planul de distribu?ie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului ?i se publică în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă -să întocmească ?i să depună rapoarte lunare, cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, inclusiv cele legate de urmărirea opera?iunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informa?ii privind respectarea obliga?iilor fiscale, referitoare la ob?inerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autoriza?iilor pentru desfă?urarea activită?ii, a actelor de control încheiate de organe de control ?i onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. I din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolven?ă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze ?i să depună eventuale cereri privind procedura insolven?ei Împotriva debitoarei (potrivit disp. art. 143 din Legea nr. 85/2014) 2)Dispune: - se stabile?te termen administrativ de control la data de 08.05.2025 pentru continuarea procedurii

26 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL, faliment procedura generală, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, următoarele măsuri: -să efectueze demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului ?i să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare ?i procesele-verbale de licita?ie -să întocmească ?i să depună rapoarte lunare, cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, inclusiv cele legate de urmărirea opera?iunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informa?ii privind respectarea obliga?iilor fiscale, referitoare la ob?inerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autoriza?iilor pentru desfă?urarea activită?ii, a actelor de control încheiate de organe de control ?i onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. I din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolven?ă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze ?i să depună eventuale cereri privind procedura insolven?ei Împotriva debitoarei (potrivit disp. art. 143 din Legea nr. 85/2014) 2)Dispune: - se stabile?te termen administrativ de control la data de 16.01.2025 pentru continuarea procedurii

16 mai 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL, faliment procedura generală, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, următoarele măsuri: -să întocmească ?i să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, inclusiv cele legate de urmărirea opera?iunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informa?ii privind respectarea obliga?iilor fiscale, referitoare la ob?inerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autoriza?iilor pentru desfă?urarea activită?ii, a actelor de control încheiate de organe de control ?i onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. I din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolven?ă a extraselor rapoartelor de activitate - să formuleze ?i să depună eventuale cereri privind procedura insolven?ei Împotriva debitoarei (potrivit disp. art. 143 din Legea nr. 85/2014) - să efectueze demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului ?i să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publica?iile de vânzare ?i procesele-verbale de licita?ie -se stabile?te termen administrativ de control la data de 26.09.2024 pentru continuarea procedurii

25 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL, faliment -procedura generală, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, următoarele măsuri: -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei (potrivit disp. art. 143 din Legea nr. 85/2014) - să efectueze demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 30/1259/2022/a2 -se stabileşte termen administrativ de control la data de 16.05.2024 pentru continuarea procedurii

19 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL, faliment -procedura generală, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, următoarele măsuri: - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei (potrivit disp. art. 143 din Legea nr. 85/2014) - să efectueze demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie - să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 30/1259/2022/a2 -se stabileşte termen administrativ de control la data de 25.01.2024 pentru continuarea procedurii Ia act că prin hotărârea adunării creditorilor din data de 10.08.2023 ( procesul verbal nr. 1996/10.08.2023) a fost confirmat lichidatorul judiciar Eurosmart Filiala Prahova SRL cu un onorariu fix de 8000 euro +TVA pentru întreaga procedură de faliment şi un onorariu variabil de 5%+TVA din sumele efectiv distribuite creditorilor în cadrul procedurii de valorificare de active şi recuperări de creanţe. Se desprind filele 1-8 şi se ataşează în dosarul nr. 21/1259/2022

29 iunie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL, faliment -procedura generală, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, următoarele măsuri: - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei (potrivit disp. art. 143 din Legea nr. 85/2014) - să întocmească tabelul suplimentar şi tabelul consolidat definitiv - să convoace adunarea creditorilor în vederea discutării confirmării sale în calitate de lichidator judiciar definitiv - să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014 - să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează - să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014) - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie -se stabileşte termen administrativ de control la data de 19.10.2023 pentru continuarea procedurii

25 mai 2023, ora 09:00
Complet: C10-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014, admite propunerea de deschidere a procedurii de faliment a debitoarei AQUILA LOGISTIC&QUALITY SRL, propunere formulată de administratorul judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL. Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei AQUILA LOGISTIC&QUALITY SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014, Dispune dizolvarea societăţii debitoare. Ridică dreptul de administrare al debitoarei. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1000 lei lunar, plătit din averea debitorului. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile. Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii. În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi oficiului registrului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 10 iulie 2023, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 10 august 2023; - termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar; - termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 11 septembrie 2023. În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli. În temeiul art. 59 alin. 1 şi alin. 2 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate. Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 25.05.2023.

23 februarie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL, procedura generală – perioada de observaţie, 1)Pune în sarcina administratorului judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, următoarele măsuri: -să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare în termenul legal, sau să analizeze îndeplinirea condiţiilor privind formularea cererii de intrare în faliment în procedură generală - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite -să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor mobile, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi a regulamentului de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin. 2 din Legea nr. 85/2014) -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei (potrivit disp. art. 143 din Legea nr. 85/2014) - să urmărească soluţionarea dosarului asociat nr. 30/1259/2022/a1 având ca obiect contestaţie împotriva tabelului definitiv de creanţe 2)Dispune: -se emite adresă către OCPI Argeş pentru a se comunica dacă pe numele debitoarei sunt deschise cărţi funciare pentru înscrieri active -se emite adresă către Direc?ia Regim Permise de Conducere ?i Înmatriculare a Vehiculelor cu sediul în Bucure?ti, ?oseaua Pipera nr. 49, sector 2, prin care se solicită relaţii privind autovehiculele înmatriculate pe numele debitoarei -se stabileşte termen administrativ de control la data de 29.06.2023 pentru continuarea procedurii

18 ianuarie 2023, ora 10:00
Complet: C10-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite obiecţiunile formulate de creditorul RoCREDIT IFN SA la raportul de evaluare mobiliară nr. 2033/23.11.2022 întocmit de exp. evaluator Arsene Ionuţ Valentin. Dispune completarea raportului de evaluare în sensul de a se preciza dacă pot fi identificate în patrimoniul debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL şi bunurile mobile ce constituie garanţia creditorului RoCREDIT IFN SA, reprezentate de: derulator hârtie igienică reciclabilă cu nr. serie 460 şi nr. de inventar 1; utilaj de producţie a produselor din hârtie BANZIC cu nr. de inventar 200006; derulator hârtie igienică reciclabilă cu nr. serie 460 şi nr. de inventar 1; derulator hârtie igienică reciclabilă cu nr. serie 459 şi nr. de inventar 2; utilaj de producţie a produselor din hârtie BANZIC cu nr. de inventar 200007. În cazul în care bunurile mai sus menţionate sunt identificate în patrimoniul debitoarei, să se procedeze la evaluarea acestora. Cu drept de apel în termen 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 18.01.2023, la Tribunalul Specializat Argeş.

5 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: C10-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare, amână pronunţarea cauzei la data de 18.01.2023, pentru când stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Cu cale de atac odată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 05.01.2023, la Tribunalul Specializat Argeş.

20 octombrie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL, procedura generală – perioada de observaţie, 1)Pune în sarcina administratorului judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, următoarele măsuri: - să întocmească de urgenţă tabelul definitiv de creanţe, având în vedere că la data de 27.05.2022 a expirat termenul de depunere a acestui tabel -să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare în termenul legal, sau să analizeze îndeplinirea condiţiilor privind formularea cererii de intrare în faliment în procedură generală -să emită adresă către Direc?ia Regim Permise de Conducere ?i Înmatriculare a Vehiculelor cu sediul în Bucure?ti, ?oseaua Pipera nr. 49, sector 2, prin care să solicite relaţii privind autovehiculele înmatriculate pe numele debitoarei şi să depună la dosar răspunsul primit la această adresă - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite - să continue demersurile pentru evaluarea bunurilor mobile ale debitorului identificate conform procesului - verbal de inventar din data de 11.04.2022 şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor mobile, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi a regulamentului de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin. 2 din Legea nr. 85/2014) -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei (potrivit disp. art. 143 din Legea nr. 85/2014). 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 23.02.2023 pentru continuarea procedurii

23 iunie 2022, ora 10:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 45 alin 1 lit. e, rap. la art. 57 alin. (7) din Legea nr. 85/2014, dispune înlocuirea administratorului judiciar provizoriu ART PRO INSOLV SPRL, cu administrator judiciar EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, desemnat de adunarea creditorilor din data de 06.05.2022, (proces-verbal adunare creditori nr.1341/06.05.2022, publicat în BPI nr. 9021/25.05.2022). Numeşte administrator judiciar societatea profesională EUROSMART FILIALA PRAHOVA SPRL, cu sediul în Bucureşti, str. Maior Gheorghe Şonţu nr.6, parter, sector 1, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu un onorariu fix de 700 euro lunar plus TVA şi onorariu de succes de 3% plus TVA din sumele distribuite creditorilor, plătite din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare în ceea ce priveşte onorariul fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Dispune comunicarea numirii, noului administrator judiciar, dar şi administratorului judiciar înlocuit. Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, numit prin încheierea de şedinţă din data de 23.02.2022, pronunţată în cauză. Stabileşte onorariul administratorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL la cuantumul de 4000 lei, la care se adaugă TVA potrivit legii, plata acestuia urmând a se face, în măsura în care nu s-a încasat onorariul stabilit, din fondurile obţinute în urma valorificării bunurilor debitoarei, cu ocazia întocmirii primului raport asupra fondurilor şi primului plan de distribuire, iar în lipsa disponibilităţilor în contul acesteia, se va utiliza fondul de lichidare, urmând ca în acest caz nivelul, calculul şi plata onorariului să fie făcute în conformitate cu art. 39 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 şi OUG nr. 86/2006, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare şi proporţional cu perioada în care a fost numit administrator judiciar provizoriu pe toată perioada desfăşurării procedurii, dar nu mai mult decât cuantumul care ar putea fi încasat din averea debitoarei dacă aceasta ar deţine fonduri. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 23.06.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.

16 iunie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL, procedura generală – perioada de observaţie, 1)Pune în sarcina administratorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL, următoarele măsuri: -să îndeplinească toate actele de procedură şi să ia toate măsurile dispuse conform încheierii de şedinţă din 23.02.2022 prin care s-a dispus deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei - să întocmească de urgenţă, sub sancţiunea amenzii, tabelul definitiv de creanţe, având în vedere că la data de 27.05.2022 a expirat termenul de depunere a acestui tabel -să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare în termenul legal, sau să analizeze îndeplinirea condiţiilor privind formularea cererii de intrare în faliment în procedură generală -să emită adresă către Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor cu sediul în Bucureşti, Şoseaua Pipera nr. 49, sector 2, prin care să solicite relaţii privind autovehiculele înmatriculate pe numele debitoarei şi să depună la dosar răspunsul la această adresă - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate 2) Ia act că prin Decizia asociatului unic din 18.03.2022 a fost desemnat administratorul special dl. Posadă – Tiţa Gheorghe - Cosmin (hotărâre asociat unic nr.804/18.03.2022) 3) Dispune: a)În baza disp. art. 45 alin. 1 lit. e rap. la şi art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, pentru soluţionarea cererii de confirmare a administratorului judiciar desemnat de adunarea creditorilor se stabileşte termen de judecată la data de 23.06.2022, Camera Consiliu, cu citarea părţilor prin BPI b)se stabileşte termen administrativ de control la data de 20.10.2022 pentru continuarea procedurii

23 februarie 2022, ora 10:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I raportat la art. 67 al.1 lit. g) din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL – prin reprezentant legal Posadă – Tiţa Gheorghe - Cosmin. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei AQUILA LOGISTIC & QUALITY AG SRL, cu sediul în Mun. Piteşti, Pasaj Teiuleanu nr.18, birou 3, scara A, etaj 2, ap.4, jud. Argeş, înregistrată în Registrul Comerţului sub nr. J3/967/2010, CUI 27441815. În temeiul art. 73 din lege, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu societatea profesională ART PRO INSOLV SPRL, cu sediul în loc. Câmpulung, Şoseaua Naţională nr.179, jud. Argeş, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu un onorariu de 1000 lei/lună, exclusiv TVA, plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare în ceea ce priveşte onorariul, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. În temeiul art.99 cu referire la art.100 din lege: Dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă tuturor creditorilor, debitorului şi registrului comerţului pentru efectuarea menţiunii. În temeiul art.100 din lege notificarea va cuprinde: - termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă: 11.04.2022, declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării; - termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 02.05.2022; Tabelul preliminar va fi publicat în B.P.I.; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I.; - termenul de întocmire a tabelului definitiv de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor – 27.05.2022. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 06.05.2022. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 16.03.2022, raportul prev. de art.92 din lege, şi până la data de 05.04.2022, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.1 din lege. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art. 59 din Legea nr. 85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolventei, iar conform art.58 lit.p din lege, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, 84 şi 96 din lege. În temeiul art. 77 alin. (3), pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolventei. Pune în vedere debitorului prevederile art. 74, 82, 84 din lege. În temeiul art. 101 alin. 2 din Legea 85/2014 raportat la art.902 alin.2 pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar provizoriu va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75. În temeiul art. 66 alin. 7 din lege, califică cererea creditorului ROCREDIT IFN SA, înregistrată la data de 22.02.2022, drept declaraţie de creanţă. În baza disp. art. 59 alin.3 din Legea 85/2014, stabileşte termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 16.06.2022. Minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolventei se comunică, de îndată, administratorului judiciar numit provizoriu. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 23.02.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.

17 februarie 2022, ora 10:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare, amână pronunţarea cauzei la data de 23.02.2022, pentru când stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Cu cale de atac odată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 17.02.2022, la Tribunalul Specializat Argeş.



Pagina principală