Informații dosare ce cuprind 3003/93/2014

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 3003/93/2014
Data înregistrării: 3 octombrie 2014, ora 10:37:00
Data ultimei modificări: 30 iunie 2025, ora 15:03:35
Instanță: Tribunalul Ilfov
Secție: Secţia I civilă
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC KEY LOGISTIC CENTER SRL - Creditor
SC AKPAROM SRL - Debitor
BANAFRUIT DISTRIBUTION SRL - Creditor
COMUNA CHIAJNA - Creditor

Ședințe:
15 ianuarie 2026, ora 10:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

26 iunie 2025, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Constată că administrator judiciar al societă?ii Akparom S.R.L. este practicianul în insolven?ă PRIMLAW INSOLVENCY S.P.R.L. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Ilfov – Sec?ia I Civilă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţe, în temeiul art. 396 alin.2 Cod procedură civilă, la data de 26.06.2025.

19 iunie 2025, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:

12 iunie 2025, ora 10:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Re?ine cauza în pronun?are asupra cererii formulate de către administratorul special. Amână pronun?area la data de 19.06.2025. Acordă termen în vederea continuării procedurii la data de 15.01.2026, ora 10:00. Pronun?ată în ?edin?ă publică, astăzi, 12.06.2025.

16 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi soluţionarea dosarelor asociate.

27 iunie 2024, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: Respinge cererea creditorului majoritar privind desemnarea în procedură a administratorului judiciar CII IORGULESCU GABRIEL, conform deciziei nr. 1/07.02.2024, publicată în BPI nr. 2727/12.02.2024, ca neîntemeiată. Cu drept de a formula apel, în termen de 7 zile de la comunicarea prezentei prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Ilfov. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, în temeiul art. 396 alin.2 Cod procedură civilă, la data de 27.06.2024.

13 iunie 2024, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 27.06.2024. Stabileşte termen pe fondul cauzei la data de 16.01.2025. Pronunţată în şedinţă publică, azi 13.06.2024

15 februarie 2024, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi soluţionarea litigiilor debitoarei.

14 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii

16 martie 2023, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, amână judecarea cauzei la data de 14.09.2023.

10 noiembrie 2022, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, amana judecarea cauzei la data de 16.03.2023.

16 iunie 2022, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

10 februarie 2022, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea dosareloa asociate.

14 octombrie 2021, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea dosarelor asociate.

27 mai 2021, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.

25 februarie 2021, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

15 octombrie 2020, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi soluţionarea dosarelor asociate.

14 mai 2020, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Stare de urgenta
Soluția pe scurt: Suspendat de drept în baza art. 42 alin. 6 din Decretul preşedintelui României nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României şi art. 63 alin. 11 din Decretul Preşedintelui României nr. 240/14.04.2020 privind prelungirea cu 30 de zile a stării de urgenţă pe teritoriul României.

12 martie 2020, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere hotărârea nr. 7 din data de 11 martie 2020 prin care s-a dispus suspendarea activităţii de judecată în perioada 12 martie 2020 – 10 aprilie 2020, cu excepţia cauzelor urgente, va amâna judecarea cauzei şi va acorda termen de judecată.

27 februarie 2020, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Avand in vedere hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Ilfov intrunita in sedinta din 13.02.2020, prin care s-a decis suspendarea activităţii de judecata pe perioadă nedeterminată, urmeaza a amâna judecarea cauzei.

16 ianuarie 2020, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea planului de reorganizare.

26 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi pentru soluţionarea dosarelor asociate.

16 mai 2019, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.

17 ianuarie 2019, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru soluţionarea dosarelor asociate.

27 septembrie 2018, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, pentru soluţionarea dosarelor asociate.

24 mai 2018, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

15 februarie 2018, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii.

26 octombrie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi soluţionarea litigiilor debitoarei

13 iulie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor.

27 aprilie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

26 ianuarie 2017, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru efectuare verificări.

24 noiembrie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi soluţionarea dosarului asociat

29 septembrie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: în vederea continuării procedurii, îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art.58

5 mai 2016, ora 16:30
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, pentru complinirea obligaţiilor legale şi judiciare stabilite de judecătorul sindic

7 aprilie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, pentru ca practicianul în insolventă să recepţioneze activitatea

10 martie 2016, ora 13:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedurii, prorogarea discutării cererii de inlocuire a administratorului judiciar.

11 februarie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru ca preşedintele comitetului creditorilor să pună la dispoziţia înscrisuri, pentru ca părţile să depună punct de vedere asupra cererii de înlocuire

14 ianuarie 2016, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru comunicarea cererii de inlocuire a cererii de înlocuire a administratorului judiciar.

8 octombrie 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.

11 iunie 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii

2 aprilie 2015, ora 09:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru emiterea de adrese

22 ianuarie 2015, ora 14:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acorda termen la data de 02.04.2015, ora 09:00.

15 ianuarie 2015, ora 09:00
Complet: F 7-CC insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea practicianului în insolvenţă Cabinet Individual de Insolvenţă IORGULESCU Gabriel in calitate de administrator judiciar al SC AKPAROM SRL . În baza disp. art 100 alin 2 din legea 85/2014, dispune majorarea termenelor anterior acordate, prevăzute la alin. (1) lit. b), c) şi e) cu câte 30 de zile. Pune în vedere administratorului statutar să comunice instanţei toate datele de referinţă privind societatea debitoare aşa cum au fost solicitate prin sentinţa de deschidere . Executorie. Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă Cererea de apel se va depune la Tribunalul Ilfov . (ART. 43 (1) Curtea de apel va fi instanţa de apel pentru hotărârile pronunţate de judecătorul-sindic. Hotărârile curţii de apel sunt definitive. (2) Termenul de apel este de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în BPI). Pronunţată în şedinţă publică, azi, 15.01.2015.

17 decembrie 2014, ora 12:30
Complet: F 7-CC insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de indreptare eroare materiala Dispune îndreptarea erorii materiale strecurate în dispozitivul încheierii pronunţate în sensul înlocuirii scrierilor efectuate: “ “ În baza art 45 alin 1 lit d, din Legea nr 85/2006, desemnează la cererea creditorului în calitate de ADMINISTRATOR judiciar pe CII JIDOVU NICU, 1B 4083- Bucureşti , Str. Zborului, nr.8 et.3 ap.9 sector 3, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 raportat la art. 87 alin. 1 lit. a din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie 8.000 de lei din averea debitorului (exclusiv TVA)..” , cu scrierile : „“ În baza art 45 alin 1 lit d, din Legea nr 85/2006, desemnează la cererea creditorului în calitate de ADMINISTRATOR judiciar pe CII IORGULESSCU GABRIEL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 raportat la art. 87 alin. 1 lit. a din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 8.000 de lei din averea debitorului (exclusiv TVA)...” Indreptarea se face in toate exemplarele hotararii. Pastreaza neschimbate celelalte mentiuni ale încheierii Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă Cererea de apel se va depune la Tribunalul Ilfov . (ART. 43 (1) Curtea de apel va fi instanţa de apel pentru hotărârile pronunţate de judecătorul-sindic. Hotărârile curţii de apel sunt definitive. (2) Termenul de apel este de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în BPI). Dispune comunicarea prezentei minute de urgenţă . Pronunţată în şedinţă publică, azi, 17.12.2014.

11 decembrie 2014, ora 12:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: Admite cererea creditorului KEY LOGISTIC CENTER SRL împotriva debitorului SC AKPAROM SRL, (aşa cum rezultă din furnizarea de informaţii ONRC -FILA 24). Califică celelalte cereri formulate de creditori existente la dosar drept declaraţii de creanţă ce urmează a fi analizate de administratorul judiciar În temeiul art.72 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, deschide procedura generală împotriva debitorului. În baza art 45 alin 1 lit d, din Legea nr 85/2006, desemnează la cererea creditorului în calitate de ADMINISTRATOR judiciar pe CII JIDOVU NICU, 1B 4083- Bucureşti , Str. Zborului, nr.8 et.3 ap.9 sector 3, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 raportat la art. 87 alin. 1 lit. a din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie 8.000 de lei din averea debitorului (exclusiv TVA). În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită câte o notificare la care în mod obligatoriu va ataşa în fotocopie prezenta hotărâre, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, ? tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), precum şi a celor rezultaţi a fi creditori ai societăţii după consultarea documentelor/evidenţelor contabile ale societăţii, sau a altor registre publice ; ? debitorului, atât la sediul social, cât şi la domiciliile/reşedinţele asociaţilor şi administratorilor, la care şi instanţa va comunica prezenta hotărâre, adrese ce vor fi regăsite de practicianul în insolvenţă prin consultarea dosarului, în măsura în care comunicările se vor întoarce fără a fi recepţionate de destinatar sau afişate la aceste adrese de pe teritoriul României, urmează ca afişările să se facă prin executor judecătoresc la aceste adrese, sau la alegere, chiar de către practicianul în insolvenţă sau un delegat al cabinetului acestuia, care va întocmi un proces verbal în care să se regăsească informaţii legate de modul de efectuare a comunicării( potrivit disp. art. 163 alin 1, alin 2, alin 3, teza 1, alin 6, alin 7, alin 8, şi art.164 NCPC); comunicarea poate fi făcută şi la alte adrese dacă rezultă că destinatarii pot fi găsiţi; ? Oficiului Registrului Comerţului sau, după caz, Registrului Societăţilor Agricole Ori Registrului Asociaţiilor Şi Fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii ; ? instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul comerţului, în vederea aplicării prevederilor art. 76 din lege; ? tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, precum şi pentru a se comunica lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut în ultimii 2 ani. Sub sancţiunea prevăzută de lege, în cazul creditorilor persoane juridice care nu vor răspunde acestei notificări în termen de 15 de zile de la data comunicării notificării, vor fi puse în mod gratuit la dispoziţia administratorului în termen de 25 zile de la data pronunţării prezentei, de către ONRC, certificate constatatoare (sau – „Furnizări de informaţii” ), cuprinzând datele extinse ale creditorilor persoane juridice, din care să rezulte sediul şi punctele de lucru declarate Sub sancţiunea prevăzută de lege, la aceste noi adrese (puncte de lucru şi sedii sociale) se va reveni de către administratorul judiciar cu notificări urmând că persoanele juridice creditoare să răspundă acestor noi notificări în maxim 15 de zile de la data predării de către administratorul judiciar a acestor noi notificări, la poştă (alte servicii de curierat, etc). . Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceiaşi lege, asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, sens în care să constate situaţia exactă a activului şi pasivului societăţii, să identifice bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în ultimii 2 ani-, sau pe care încă le mai deţine societatea , cu o valoare individuală, aşa cum a figurat înregistrat în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, să prezinte o situaţie la zi a creditorilor şi debitorilor societăţii şi un sold la zi al contului de casă şi de bancă al societăţii, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit ultimilor 6 balanţe întocmite de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC), În vederea îndeplinirii obligaţiilor anterior stabilite, administratorul judiciar se va adresa şi va solicita date şi înscrisuri şi de la orice entităţi, pentru date utile soluţionării cauzei, inclusiv de la următoarele organisme, care potrivit disp. art 255 alin 4 Cpc, art 297 Cpc,, art 300 Cpc- şi sub sancţ. aplicării disp art 187 alin 1 pnct 2 lit f) Cpc, urmează să le furnizeze de urgenţă şi fără plată, în mod direct / sau prin poştă , practicianului în insolvenţă (unui delegat) , care însă va furniza tuturor destinatarilor Codul Unic de Înregistrare al debitorului , împreună cu toate denumirile deţinute de debitor anterior (de aceea se impune ca prima solicitare să fie efectuată ONRC/ ORC Ilfov); ? ONRC/sau ORC Ilfov, pentru a se comunica - in istoric al evoluţiei datelor extinse ale societăţii din care să rezulte înregistrările iniţiale precum şi toate menţiunile extinse înregistrate în evidenţele ONRC cu privire la debitoare de la înfiinţare până în prezent (dacă compania e înregistrată la ONRC, în caz negativ – să se adreseze Registrului Societăţilor Agricole Ori Registrului Asociaţiilor Şi Fundaţiilor/ instituţiei care gestionează registrul Public privind compania pentru a consulta dosarul şi să prezinte o situaţie a modului în care a evoluat situaţia persoanelor care au făcut parte din companie cu indicarea datei la care au intrat/ au fost exclusi/s-au retras), - furnizări de informaţii sau/certificate constatatoare extinse pentru toate societăţile în care toţi foştii/actuali asociaţi şi administratori ai societăţii debitoare aflate în insolvenţă au deţinut sau deţin calitatea de asociat/administrator; ? Societăţii, prin reprezentanţii săi legali, Adunării Generale a Asociaţiei, Asociaţilor, (pentru punerea la dispoziţie a întregii documentaţii contabile, a tuturor contractelor încheiate, a registrelor, inclusiv a următoarelor documente ce urmează a fi ataşate raportului: ultimile 6 balanţe detaliate depuse de către debitoare la organele fiscale anterior datei deschiderii procedurii insolvenţei (din care să rezulte suma datorată fiecărui furnizor în parte şi denumirea furnizorului/ din care să rezulte suma datorată de fiecare client în parte şi denumirea clientului) ; -ultimele 3 registre inventar anuale întocmite/ depuse de societate;etc.) ? organelor fiscale competente (pentru comunicarea raportărilor societăţii, în formele depuse şi semnate!!!!!! de reprezentanţii societăţii, respectiv a -ultimilor 6 deconturi de TVA şi ultimilor 3 balanţe detaliate depuse de către debitoare la organele fiscale anterior datei deschiderii procedurii insolvenţei (din care să rezulte suma datorată fiecărui furnizor în parte şi denumirea furnizorului/ din care să rezulte suma datorată de fiecare client în parte şi denumirea clientului); - o listă a neconcordanţelor date de sistem la verificarea încrucişată a raportărilor potrivit declaraţiilor 300, 390 şi 394; - să indice dacă au fost efectuate controale cu privire la această societate debitoare şi în caz pozitiv să comunice actele de control efectuate, precum şi actele privind măsurile dispuse- în fotocopie; -precum şi o situaţie a raportărilor efectuate/neefectuate de societate pentru ultimii 5 ani . ? Direcţiilor de Taxe şi Impozite de la toate sediile şi punctele de lucru actuale/şi foste, ale debitorului (pentru comunicarea tuturor bunurilor cu care Societatea figurează precum şi pentru comunicarea tuturor bunurilor cu care Societatea a figurat în evidenţe, şi a debitelor restante – cu ataşarea documentelor de intrare /ieşire din patrimoniul societăţii/deciziilor de impunere şi a notelor de constatare ce au stat la baza emiterii deciziilor de impunere), ? Direcţiilor de Taxe şi Impozite de la toate domiciliile (actuale/ şi foste) ale asociaţilor şi administratorilor (actuali sau foşti ) pentru comunicarea tuturor bunurilor cu care au figurat în ultimii 3 ani precum şi pentru comunicarea tuturor bunurilor cu care figurează în evidenţe, – cu ataşarea documentelor de intrare /ieşire din patrimoniul acestora; ? Autorităţii Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (pentru comunicarea tuturor bunurilor imobile cu care debitorul insolvent figurează în evidenţe precum şi a tuturor bunurilor imobile cu care a figurat în evidenţe (cu ataşarea documentelor de intrare /ieşire din patrimoniul societăţii), ? Arhivei Electronice de Garanţii Mobiliare, pentru comunicarea tuturor datelor (istoricul acestora) cu care Societatea figurează sau a figurat în evidenţe – şi cu indicarea situaţiei la zi a acestora ? MAI- INSTITUŢIA PREFECTULUI MUNICIPIULUI BUCUREŞTI- SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR REGIM PERMISE DE CONDUCERE ŞI ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR, Autorităţii Aeronautice Civile Romane, Aeroclubul României, Autorităţii Navale Române (pentru a se comunica dacă Societatea a figurat sau figurează în evidenţe cu autovehicule, ambarcaţiuni sau mijloace de transport aerian, în calitate de proprietar/utilizator, sens în care să ne comunice datele de identificare ale acestor bunuri, data de fabricaţie, data înmatriculării, data transcrierii dreptului de proprietate pentru fiecare din proprietar- dacă a fost între timp înstrăinat), iar în măsura în care societatea mai figurează cu astfel de bunuri în evidenţe şi acestea nu pot fi sechestrate în mod efectiv de către lichidator, se vor efectua cereri de notare/aplicare a interdicţiei de înstrăinare la organul fiscal, la Organul de Poliţie Rutieră şi privilegiul şi dreptul de preferinţă al creditorilor înscrişi la masa credală în dosarul de insolvenţă la Arhiva Electronică de Garanţii Mobiliare; Deasemenea se vor efectua cereri adresate către IGPR-DPR, de identificare în traffic şi reţinere a certificatelor de înmatriculare şi a cărţilor de identitate. ? ANAF, prin Administraţiile Financiare în care s-au aflat sediile societăţii în ultimii 3 ANI, ŞI Direcţiei de Specialitate competentă- Direcţia Generală de Reglementare a Colectării Creanţelor Bugetare, pentru a ne comunica lista cu toate conturile pe care societatea le-a deţinut, precum şi lista cu toate conturile pe care societatea încă le mai deţine; ? tuturor instituţiilor bancare care funcţionează pe teritoriul României pentru a se comunica lista conturilor cu care societatea a figurat sau încă mai figurează în evidenţe, rulajele (extrasele de cont) desfăşurate cuprinzând datele extinse totalul rulajelor (soldurile) pentru fiecare an începând cu al treilea an anterior deschiderii procedurii şi până în prezent , şi o listă a datelor de identificare ale persoanelor împuternicite pe conturi); ? CGMB- Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor – Serviciul Actualizare, Valorificare Bază Date(după caz Oficiului Român pentru Imigrări,), pentru comunicarea datelor de domiciliu şi reşedinţă a persoanelor cu calitatea de asociat sau administrator, ? în măsura în care nu a fost predată contabilitatea întreagă practicianului în insolvenţă, se va emite o adresă inclusiv către IGPF- pentru a se comunica o listă a tuturor intrărilor şi ieşirilor în şi de pe teritoriul României a tuturor cetăţenilor (non UE), asociaţi şi administratori în cadrul debitorului; ? Administraţiei Fondului pentru Mediu- în măsura în care societatea a avut sau are un obiect de activitate autorizabil, pentru a ne comunica situaţia debitelor cu care societatea figurează în evidenţele acestora precum şi identitatea persoanei/lor care au făcut raportări, ? Inspectoratului Teritorial de Muncă, pentru a ne comunica situaţia debitelor cu care societatea figurează în evidenţele acestora precum şi identitatea persoanei/lor care au făcut raportări, lista salariaţilor şi fotocopii după contractele de muncă; ? Furnizorilor de servicii de telefonie (Orange, Vodafone, Telekom, RCS-RDS, etc), pentru a ne comunica debitele cu care figurează debitoarea, precum şi fotocopii după contractele încheiate cu aceasta, contracte în baza cărora au fost furnizate servicii începând cu al treilea an anterior deschiderii procedurii şi până în prezent ? Furnizorilor de utilităţi de la sediul debitorului (energie electrică, gaze, etc), pentru a ne comunica debitele cu care figurează debitoarea, precum şi fotocopii după contractele încheiate cu aceasta, contracte în baza cărora au fost furnizate servicii începând cu al treilea an anterior deschiderii procedurii şi până în prezent; Dovada efectuării solicitărilor anterior menţionate, totalitatea răspunsurilor şi înscrisurilor recepţionate, în fotocopii certificate, urmează a fi ataşate raportului, sub formă de anexe, şi vor fi puse la dispoziţia instanţei de către administratorul judiciar , spre ataşare la dosarul cauzei. De asemenea, ataşat raportului, sub formă de anexe, administratorul judiciar va cuprinde în raport şi următoarele date după ce vor fi fost verificate de către practician în evidenţele contabile ale debitorului cu indicarea eventualelor neconcordanţe: 1. lista cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului furnizor/ fişa partenerului creditor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 2. lista cuprinzând numele şi adresele debitorilor şi toate debitele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. În listă se va regăsi denumirea completă a partenerului comercial, Codul unic de identificare (CNP, CFiscal, etc,), nr. de înregistrare în Registrul Comerţului (alt registru după caz), sediul social complet, suma datorată aflată în sold ; fişa contului client/ fişa partenerului debitor- cuprinzând rulajele şi soldul intermediar după fiecare operaţiune, precum şi soldul final); 3. lista cuprinzând totalitatea biletelor la ordin girate către creditori sau de către debitori către societate 4. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le-a deţinut societatea în ultimii 2 ani- sau pe care încă le mai deţine societatea, cu o valoare individuală, aşa cum a figurat la momentul la care a avut cea mai mare valoare, înregistrată în contabilitate, superioară sumei de 20000 de lei Ron- şi să indice modul în care au fost înstrăinate în cazul în care nu mai fac parte din patrimoniul acesteia, (situaţia activelor societăţii); 5. lista cuprinzând bunurile (activele, mijloacele fixe, etc) pe care le deţinea societatea la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, însoţită de ultimele 3 registre inventar anuale întocmite de societate; 6. lista cuprinzând stocurile pe care le deţine societatea (inventar) la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, cu indicarea valorii contabile a fiecărei mărfuri în parte; 7. o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor”, sens în care dispune în sarcina debitorului prin reprezentanţii statutari anterior indicaţi să întocmească această listă şi să o reactualizeze permanent şi să o comunice instanţei la data de 25 a fiecărei luni- după ce va fi reactualizată. În cuprinsul acestei liste urmează să se regăsească inclusiv plăţi efectuate de către diverşi debitori către terţi (creditori ai societăţii aflate în insolvenţă. etc), plăţi efectuate în contul unor creanţe, respectiv debite pe care le are societatea aflată în insolvenţă, iar prin această metodă s-ar putea evita supravegherea acestor plăţi de către administratorul/administratorul desemnat de către instanţă. 8. Să indice care este suma totală pe care o are în contul casa, precum şi suma totală pe care o are în conturi la bănci societatea la data deschiderii insolvenţei împotriva acesteia, precum şi evoluţia acestora din urmă (rulajul), potrivit ultimelor 6 balanţe întocmite de societate depuse de către societate la organele fiscale (sau ORC),; 9. lista cuprinzând a) totalitatea actelor de transfer cu titlu gratuit, efectuate în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii; sunt exceptate sponsorizările în scop umanitar; b) totalitatea operaţiunilor în care prestaţia debitorului depăşeşte vădit pe cea primită, efectuate în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii; c) totalitatea actelor încheiate în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, cu intenţia tuturor părţilor implicate în acestea de a sustrage bunuri de la urmărirea de către creditori sau de a le leza în orice alt fel drepturile; d) totalitatea actelor de transfer de proprietate către un creditor pentru stingerea unei datorii anterioare sau în folosul acestuia, efectuate în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii, dacă suma pe care creditorul ar putea să o obţină în caz de faliment al debitorului este mai mică decât valoarea actului de transfer; e) totalitatea operaţiunilor de constituire a unui drept de preferinţă pentru o creanţă care era chirografară, în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii; f) totalitatea plăţilor anticipate ale datoriilor, efectuate în cele 6 luni anterioare deschiderii procedurii, dacă scadenţa lor fusese stabilită pentru o dată ulterioară deschiderii procedurii; g) totalitatea actelor de transfer sau asumarea de obligaţii efectuate de debitor într-o perioadă de 2 ani anteriori datei deschiderii procedurii, cu intenţia de a ascunde/întârzia starea de insolvenţă ori de a frauda un creditor. 10. lista cuprinzând totalitatea actelor sau operaţiunilor, încheiate în cei 2 ani anteriori datei deschiderii procedurii cu persoanele aflate în raporturi juridice cu debitorul: a) cu un asociat comanditat sau cu un asociat deţinând cel puţin 20% din capitalul societăţii ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a asociaţilor, în situaţia în care debitorul este acea societate în comandită, respectiv o societate agricolă, în nume colectiv sau cu răspundere limitată; b) cu un membru sau administrator, atunci când debitorul este un grup de interes economic; c) cu un acţionar deţinând cel puţin 20% din acţiunile debitorului ori, după caz, din drepturile de vot în adunarea generală a acţionarilor, în situaţia în care debitorul este respectiva societate pe acţiuni; d) cu un administrator, director sau un membru al organelor de supraveghere a debitorului, societate cooperativă, societate pe acţiuni cu răspundere limitată sau, după caz, societate agricolă; e) cu orice altă persoană fizică ori juridică, deţinând o poziţie de control asupra debitorului sau a activităţii sale; f) cu un coproprietar sau proprietar devălmaş asupra unui bun comun; g) cu soţul, rudele sau afinii până la gradul al patrulea inclusiv, ai persoanelor fizice enumerate la lit. a) - f). 11. lista cuprinzând toate conturile pe care societatea le-a deţinut în ultimii 2 ani. Urmare a datelor rezultate urmează ca administratorul special /administratorul judiciar să ia măsuri pentru notificarea creditorilor şi măsuri pentru recuperarea creanţelor. Dispune ca şi reprezentanţii statutari ai societăţii, să comunice instanţei toate aceste informaţii anterior arătate (fiecare filă va fi certificată pentru conformitate) cu referire la numărul de dosar al instanţei, cel târziu până la următorul termen de judecată ( lista de la poziţia 7 va fi comunicată lunar, în forma reactualizată). Pune în vedere administratorului judiciar să convoace adunarea generala a acţionarilor/asociaţilor sau membrilor persoanei juridice pentru desemnarea administratorului special in termen de maxim 10 de zile de la notificarea deschiderea procedurii. Fixează următoarele termene limită (art. 100): a) termenul-limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii, pronunţată ca urmare a cererii formulate de debitor, în condiţiile art. 71 alin. (1), precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului : stabilit pentru data de 14.01.2015, (care va fi de 45 de zile de la deschiderea procedurii, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă- În funcţie de circumstanţele cauzei şi pentru motive temeinice, judecătorul-sindic va putea hotărî o majorare a termenelor prevăzute la alin. (1) lit. b), c) şi e) cu maximum 30 de zile.) c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care nu va depăşi 20 de zile pentru procedura generală, stabilit pentru data de 05.02.2015 (sau, respectiv, 10 zile, în cazul procedurii simplificate, de la expirarea termenului prevăzut la lit. b)); d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care nu va depăşi 25 de zile, în cazul procedurii generale şi al celei simplificate, de la expirarea termenului corespunzător fiecărei proceduri, prevăzut la lit. c) stabilit pentru data de 01.03.2015; e) locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc în maximum 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la lit. c), stabilit pentru data de 11.02.2015. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar, raportul prevăzut de art. 59 alin.. 1 din Legea nr. 85/2014. Pentru a complinii aceste obligaţii, administratorul judiciar se poate adresa oricăror instituţii/destinatar persoană fizică sau juridică , cu solicitări, instituţiile fiind obligate să răspundă administratorului întocmai ca instanţei de judecată însăşi, sub sancţiunea sesizării organelor de urmărire penală pentru efectuarea de cercetări sub aspectul săvârşirii infracţiunii de Obstrucţionare a justiţiei. La prezentarea sau predarea de către societatea debitoare (prin reprezentanţi) către administratorul judiciar a actelor contabile(sau oricăror alte documente), se vor întocmi de către administrator procese verbale , semnate de toate părţile. Persoanele prezente vor fi identificate de către administratorul judiciar, prin prezentarea actelor de identitate. Procesele verbale întocmite vor fi anexate rapoartelor comunicate instanţei. În acest sens, oricărei solicitări/ notificări efectuate de către practicianul în insolvenţă, îi va ataşa o fotocopie certificată de acesta, după minuta judecătorului sindic pronunţată în prezentul dosar. Se pun în vedere părţilor şi destinatarilor acestor dispoziţii dispoziţiile Legii nr. 286 din 17 iulie 2009, privind Codul penal, intrată în vigoare la 1 februarie 2014. Potrivit art 271, (infracţiunea de Obstrucţionare a justiţiei) : (1) Persoana care, fiind avertizată asupra consecinţelor faptei sale: a) împiedică, fără drept, … instanţa să efectueze, în condiţiile legii, un act procedural, b) refuză să pună la dispoziţia instanţei în tot sau în parte, datele, informaţiile, înscrisurile sau bunurile deţinute, care i-au fost solicitate în mod explicit, în condiţiile legii, în vederea soluţionării unei cauze, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă. Potrivit art. 275 , (infracţiunea de Sustragerea sau distrugerea de probe ori de înscrisuri) : (1) Sustragerea, distrugerea, reţinerea, ascunderea ori alterarea de mijloace materiale de probă sau de înscrisuri, în scopul de a împiedica aflarea adevărului într-o procedură judiciară, se pedepseşte cu închisoarea de la 6 luni la 5 ani. (2) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează împiedicarea, în orice alt mod, ca un înscris necesar soluţionării unei cauze, emis de către un organ judiciar sau adresat acestuia, să ajungă la destinatar. Fixează termen în şedinţă publică la 22.01.2015, orele 14.00 În baza art 94 din Legea nr 85/2014, prezenta se va comunica reprezentanţilor statutari ai societăţii, (TUMER SEYHAN) la adresele de actualitate a acestora, acestora din urmă punându-li-se în vedere prin prezenta să se prezinte personal la interogatoriu la următorul termen de judecată, pentru a fi ascultaţi în calitate de reprezentanţi ai conducerii societăţii . Neprezentarea poate fi calificată ca abatere judiciară şi sancţionată ca atare, urmând să fie invitaţi cu mandat de aducere la un termen ulterior. Executorie. Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă Cererea de apel se va depune la Tribunalul Ilfov . (ART. 43 (1) Curtea de apel va fi instanţa de apel pentru hotărârile pronunţate de judecătorul-sindic. Hotărârile curţii de apel sunt definitive. (2) Termenul de apel este de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în BPI). Dispune comunicarea prezentei minute de urgenţă cu noul practician în insolvenţă. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 11.12.2014.

27 noiembrie 2014, ora 17:00
Complet: F 7 insolvenţă/drept societar
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a da posiblitate debitoarei sa ia cunostinta de cereea principala.



Pagina principală