Informații dosare ce cuprind 304/1259/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 304/1259/2022
Data înregistrării: 7 noiembrie 2022, ora 13:00:00
Data ultimei modificări: 4 iulie 2025, ora 10:05:49
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
PAMNIC COM SRL, PRIN ADMINISTRATOR POPESCU NICOLAE PAUL - Debitor
SOC. BILARDI FEED SRL-NU MAI FIG. ÎN TAB. DEF. AJUSTAT DIN 15.11.2024 - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE A JUDEŢULUI ARGEŞ - Creditor
SOC. URBAN&ASOCIAŢII SRL-NU MAI FIG. ÎN TAB. DEF. AJUSTAT DIN 15.11.2024 - Creditor
BANCA TRANSILVANIA-NU MAI FIG. ÎN TAB. DEF. AJUSTAT DIN 15.11.2024 - Creditor
Popescu Nicolae Paul-CR. RAMASA 0 CF. TAB. DEF. AJUSTAT DI - Creditor
CREANŢE SALARIALE - Creditor

Ședințe:
20 mai 2025, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 178 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă a debitoarei PAMNIC COM SRL, fără radierea debitoarei din registrul comerţului. În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă administratorul judiciar de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de garanţii, acţionari sau asociaţi. În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finan?elor Publice Argeş, Oficiului Registrului Comerţului Argeş şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei OCPI Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii. Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014. Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Arge?. Pronun?ată astăzi 20.05.2025, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.

15 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei, în reorganizare judiciară: - constată că în cauză a fost acordat termen de judecată la data de 20.05.2025 pentru discutarea cererii de închidere a procedurii.

17 decembrie 2024, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei, în reorganizare judiciară: Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să prezinte spre aprobare comitetului creditorilor rapoarte trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi a cheltuielilor; să înregistreze rapoartele la dosar (conform disp. art. 144 din Legea nr. 85/2014); să precizeze în mod expres dacă debitoarea şi-a îndeplinit toate obligaţiile de plată asumate prin planul de reorganizare confirmat; să menţioneze dacă debitoarea desfăşoară activitate; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să supravegheze activitatea debitoarei şi să urmărească derularea planului de reorganizare şi să întocmească şi să depună raportul asupra situaţiei financiare a averii debitoarei aferent fiecărui trimestru (să menţioneze, în mod expres, dacă s-au achitat corespunzător ratelor aferente trimestrului respectiv); să depună dovezile în acest sens (conform disp. art. 141 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014); - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 15.04.2025 pentru continuarea procedurii.

15 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge ca lipsită de interes cererea de trecere la faliment. Pune în vedere administratorului judiciar Mit Insolv SPRL să analizeze cererile şi să ia măsurile corespunzătoare care se impun în următorul raport de activitate. Menţine termenul administrativ stabilit în cauză la data de 17 Decembrie 2024. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, realizată prin Buletinul Procedurilor de insolvenţă. Pronunţată în şedinţa publică din 15 Octombrie 2024.

1 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea formulată de administratorul judiciar Mit Insolv SPRL, prin reprezentant, prin care solicită acordarea unui nou termen de judecată la care urmează să fie discutată cererea de trecere la faliment formulată de către creditoarea Bilardi Feed SRL şi pune în vedere debitoarei să depună la dosar mijloace de probă din care să rezulte achitarea sumei de 121.000 lei, respectiv o sumă care să depăşească creanţa eşalonată pentru creditoarea Bilardi Feed SRL. Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 15 Octombrie 2024, ora 10:00, Sala 4. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din 01 Octombrie 2024.

10 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei, în reorganizare judiciară: Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să prezinte spre aprobare comitetului creditorilor rapoarte trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi a cheltuielilor; să înregistreze rapoartele la dosar (conform disp. art. 144 din Legea nr. 85/2014); să precizeze în mod expres dacă debitoarea şi-a îndeplinit toate obligaţiile de plată asumate prin planul de reorganizare confirmat; să menţioneze dacă debitoarea desfăşoară activitate; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să supravegheze activitatea debitoarei şi să urmărească derularea planului de reorganizare şi să întocmească şi să depună raportul asupra situaţiei financiare a averii debitoarei aferent fiecărui trimestru (să menţioneze, în mod expres, dacă s-au achitat corespunzător ratelor aferente trimestrului respectiv); să depună dovezile în acest sens (conform disp. art. 141 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014); - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 17.12.2024 pentru continuarea procedurii.

30 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 45 alin. 1 lit. k rap. la art. 139 alin. 1 lit. C din Legea nr. 85/2014, confirmă planul de reorganizare privind pe debitoarea PAMNIC COM SRL, propus de administratorul judiciar MIT INSOLV SPRL, plan aprobat de Adunarea generală a creditorilor la data 08.03.2024 (procesul-verbal al adunării creditorilor debitoarei PAMNIC COM SRL întocmit de administratorul judiciar MIT INSOLV SPRL şi publicat în Buletinul procedurilor de insolvenţă nr. 4582/11.03.2024 prin care s-a aprobat planul de reorganizare). Cu cale de atac apelul în termen de 7 zile de la comunicare prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 30.04.2024.

16 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 30.04.2024, având nevoie de timp pentru a delibera. Cu cale de atac odată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi 16.04.2024.

12 martie 2024, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei: Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor / autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens; - să depună procesul-verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat planul de reorganizare şi cererea de confirmare adresată judecătorului-sindic; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Dispune: - se stabileşte termen administrativ la data de 10.09.2024 pentru continuarea procedurii.

7 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei: Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor / autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens; - să urmărească stadiul dosarului asociat având ca obiect contestaţia formulată cu privire la tabelul preliminar de creanţe; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Dispune: - se stabileşte termen administrativ la data de 12.03.2024 pentru continuarea procedurii.

4 iulie 2023, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei: Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor / autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Dispune: - se stabileşte termen administrativ la data de 07.11.2023 pentru continuarea procedurii.

14 martie 2023, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei: Constată că potrivit menţiunilor din cuprinsul procesului verbal al Adunării Generale a Asociaţilor din data de 14.11.2022 a fost desemnat administrator special d-na Mitrache Alexandra. Constată că potrivit menţiunilor din cuprinsul Procesului Verbal al Adunării Creditorilor nr. 48 din data de 20.01.2023 a fost confirmat în calitate de administrator judiciar MIT INSOLV SPRL, cu un onorariu de 3000 lei / lună, exclusiv TVA. Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens; - să analizeze oportunitatea formulării unei acţiuni privind atragerea răspunderii administratorului statutar având în vedere concluziile raportului cauzal; - să urmărească stadiul dosarelor asociate în care este parte debitoarea; - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. - Dispune: - se stabileşte termen administrativ la data de 04.07.2023 pentru continuarea procedurii.

8 noiembrie 2022, ora 10:00
Complet: C3CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea PAMNIC COM SRL – prin reprezentant legal Popescu Nicolae Paul. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei PAMNIC COM SRL, cu sediul în Sat Lăicăi Comuna Cetăţeni, Str. Poieniţei nr.1, jud. Argeş, înregistrată în Registrul Comerţului sub nr. J3/817/1993, CUI 3997644. În temeiul art. 73 din lege, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu MIT INSOLV SPRL, cu sediul în Bucureşti, Str. Gen. Andrei Popovici nr.10, bl.7, sc.B, et.2, ap. 20, Sector 1, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu o retribuţie lunară de 1000 lei, la care se adaugă TVA, plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Menţine debitorului dreptul de administrare. În temeiul art.99 cu referire la art.100 din lege: Dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă. În temeiul art.100 din lege notificarea va cuprinde: - termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii – 10 zile de la primirea notificării; - termenul de soluţionare a opozitiilor- 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora, - termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă: 23.12.2022; declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării; - termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 16.01.2023; Tabelul preliminar va fi publicat în B.P.I.; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I.; - termenul de întocmire a tabelului definitiv de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor – 09.02.2023. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 20.01.2023. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 29.11.2022, raportul prev. de art.92 din lege, şi până la 19.12.2022, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.1 din lege. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art. 59 din Legea nr. 85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolventei, iar conform art.58 lit.p din lege, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, 84 şi 96 din lege. În temeiul art. 77 alin. (3) din Legea nr.85/2014, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolventei. Pune în vedere debitorului prevederile art. 82, 84 din lege. În temeiul art. 101 alin. 2 din legea 85/2014 raportat la art.902 alin.2 pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei încheieri către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75. Stabileşte termen administrativ la data de 14.03.2023. Minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolventei se comunică, de îndată, administratorului judiciar numit provizoriu. Executorie. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată azi, 08.11.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.



Pagina principală