Informații dosare ce cuprind 308/1259/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
308/1259/2023
Data înregistrării:
12 decembrie 2023, ora 12:22:00
Data ultimei modificări:
30 iulie 2025, ora 14:23:41
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SEDA INVEST SRL, REPREZENTATĂ PRIN DIRECTOR GENERAL - Creditor
CONALM 2005 SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR DOBRE ALEXANDRU - Debitor
CIPCOS MAR COMPLEX SRL - Creditor
ARABESQUE SRL - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
DGRFP-AJFP ARGEŞ - Creditor
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN SA - Creditor
ALVIMAR COMIMPEX - Creditor
ANGLO-ROM SRL - Creditor
BRAVO INTERNATIONAL RO SRL - Creditor
CERAMUS SA - Creditor
DAKOTA EST SRL - Creditor
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL - Creditor
DUNCA CONSTRUCT SRL - Creditor
EXPERT EXTREME PAINTS SRL - Creditor
FREE STAR SRL - Creditor
GALIC ELECTRIC SISTEM SRL - Creditor
ISOPAN EST SRL - Creditor
MEDA SRL - Creditor
MEDA MUNTENIA SRL - Creditor
METATOOLS SRL - Creditor
MUNTENIA ROOFS SRL - Creditor
PLASTIC PREST 5G SRL - Creditor
PREMIER COM SRL - Creditor
PREMIER DISTRIBUTION GROUP SRL - Creditor
ROMSTAL IMEX SRL - Creditor
SELENA ROMÂNIA SRL - Creditor
SERSTIL SRL - Creditor
STEEL BUSINESS PROFILES SRL - Creditor
STEHOS ACERO SRL - Creditor
SWISSPOR SA - Creditor
WISE PAVAJE SRL - Creditor
VENUS DSH IMPORT EXPORT - Creditor
Angelescu Maria Magdalena - Creditor
ADEPLAST SRL - Creditor
DACOTRANS SRL - Creditor
DEM ELECTRONIC SRL - Creditor
ELBI ELECTRIC LIGHTING SRL - Creditor
FIBROTEHNICA TEHNOLOGY SRL - Creditor
INFONET AG SRL - Creditor
LOSAN DEPOT SRL - Creditor
Manolescu Cătălin Nicolae - Creditor
MAX BAU MATERIALE SRL - Creditor
METAL BUSINESS WORK SRL - Creditor
REGATA SRL - Creditor
ROMETAL DIANIS SRL - Creditor
ROMSTAL IMEX SRL - Creditor
SALUBRIS SA - Creditor
SENTOSA IMPEX SRL - Creditor
SIPEX COMPANY SRL - Creditor
ŞOIMUL SECURITI PROTECT SRL - Creditor
SOUDAL SRL - Creditor
TRUTZI SRL - Creditor
Dobre Alexandru - Creditor
Ionescu Marian - Creditor
Ședințe:
22 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
2 iulie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 308/1259/2023
Termen administrativ: 02.07.2025
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CONALM 2005 SRL., perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar FIRANESCU INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să analizeze oportunitatea formulării unei acţiuni privind atragerea răspunderii administratorului statutar având în vedere concluziile raportului cauzal
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 22.10.2025.
Judecător sindic,
19 martie 2025, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 308/1259/2023
Termen administrativ: 19.03.2025
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CONALM 2005 SRL., perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar FIRANESCU INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să analizeze oportunitatea formulării unei acţiuni privind atragerea răspunderii administratorului statutar având în vedere concluziile raportului cauzal
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează
- să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014)
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 02.07.2025.
Judecător sindic,
27 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că prin sentinţa nr. 519 pronunţată la data de 13.11.2024 s-a dispus intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei CONALM 2005 SRL.
13 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 pct A lit b şi c din Legea nr. 85/2014, admite propunerea de deschidere a procedurii de faliment a debitoarei CONALM 2005 SRL, propunere formulată de administratorul judiciar FIRANESCU INSOLVENCY SPRL.
Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei CONALM 2005 SRL.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014,
Dispune dizolvarea societăţii debitoare.
Ridică dreptul de administrare al debitoarei.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv FIRANESCU INSOLVENCY SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1000 lei lunar, plătit din averea debitorului. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile.
Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi oficiului registrului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 30 decembrie 2024, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 30 ianuarie 2025;
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 03 martie 2025.
Judecător sindic,
În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli.
În temeiul art. 59 alin. 1 şi alin. 2 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 13.11.2024.
6 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 308/1259/2023
Termen administrativ: 06.11.2024
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CONALM 2005 SRL., perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar FIRANESCU INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să analizeze oportunitatea formulării unei acţiuni privind atragerea răspunderii administratorului statutar având în vedere concluziile raportului cauzal
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva
- să urmărească soluţionarea cererii de trecere la faliment şi să ia măsurile corespunzătoare, respectiv:
- să întocmească tabelul suplimentar şi tabelul consolidat definitiv
- să convoace adunarea creditorilor în vederea discutării confirmării sale în calitate de lichidator judiciar definitiv
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează
- să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunurilor, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin 2 din Legea nr. 85/2014)
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, în baza disp. art. 145 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei, pentru a supune dezbaterii părţilor în şedinţă publică, propunerea privind intrarea în faliment a debitorului,
Dispunem:
- stabilirea termenului de judecată la data de 27.11.2024;
- se citează părţile: debitoarea, prin administrator judiciar, creditorii, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu menţiunea discutării propunerii privind intrarea în faliment a debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 19.03.2025.
Judecător sindic,
3 iulie 2024, ora 10:00
Complet: C5 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dosar nr. 308/1259/2023
Termen administrativ: 03.07.2024
Rezoluţie
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CONALM 2005 SRL., perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar FIRANESCU INSOLVENCY SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul;
- în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare
- în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului.
- să analizeze cererea formulată de PLASTIC PREST 5G SRL şi să formuleze un răspuns în cuprinsul următorului raport de activitate
- să analizeze oportunitatea formulării unei acţiuni privind atragerea răspunderii administratorului statutar având în vedere concluziile raportului cauzal
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Ia act că adunarea generală a hotărât desemnarea în calitate de administrator judiciar a FIRĂNESCU INSOLVENCY SPRL cu onorariu fix lunar de 1000 lei plus tva dar nu mai mult de 12.000 lei + TVA pentru întreaga procedură de observaţie (proces verbal al adunării creditorilor din data de 03.06.2024).
Ia act că a fost constituit un comitet al creditorilor format din : Banca Transilvania – preşedinte, CIPCOS MAR COMPLEX SRL – membru, SELENA ROMANIA SRL – membru, SIPEX COMPANY SRL – membru şi Dobre Alexandru - membru
Acordă un termen administrativ de control la data de 06.11.2024.
Judecător sindic,
20 martie 2024, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Anulează cererea formulată de creditoarea SEDA INVEST SRL ca netimbrată.
În temeiul art. 70 din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de creditoarea CIPCOS MAR COMPLEX SRL, având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitoarei CONALM 2005 SRL.
Respinge cererea de obligare a debitoarei la plata unei cauţiuni ca rămasă fără obiect.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei CONALM 2005 SRL
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu FIRANESCU INSOLVENCY SPRL , care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitoarea este obligată să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, respectiv până la data de 20 mai 2024, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe.
În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune administratorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
Judecător sindic,
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 07 mai 2024;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 28 mai 2024;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 25 iunie 2024;
- prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 03 iunie 2024.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 10 aprilie 2024, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 30 aprilie 2024, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 03 iulie 2024.
Administratorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 20.03.2024.
7 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C5-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Din oficiu, instanţa invocă excepţia netimbrării cererii formulată de creditorul SEDA INVEST SRL, urmând a se pronunţa şi a da efectul prin hotărârea finală.
Se comunica debitorului cererea formulată de creditorul CIPCOS MAR COMPLEX SRL, cu menţionarea obligaţiei de a depune întâmpinare în termen de 15 zile de la primirea cererii, sub sancţiunea decăderii prevăzută de art.208 alin.2 din C.pr.civilă şi a posibilităţii de a formula contestaţie în termen de 10 zile de la primirea cererii.
Se comunică cererea formulată de creditorul CIPCOS MAR COMPLEX SRL organului fiscal competent.
Se citează creditorul CIPCOS MAR COMPLEX SRL şi debitorul.
Amână judecarea cauzei la 20.03.2024
Pronunţată în şedinţa publică din 07 Februarie 2024
Pagina principală