Informații dosare ce cuprind 3107/3/2020
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
3107/3/2020
Data înregistrării:
5 februarie 2020, ora 10:27:00
Data ultimei modificări:
16 aprilie 2025, ora 16:49:10
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC WERTYKL PROIECT SRL - CU SEDIUL ALES LA PUNCT DE LUCRU - Debitor
TURMAC INSOLVENCY IPURL - Lichidator
SC SIMA VM IMPEX SRL CU SEDIUL ALES LA ROMANIUC BUSINESS SOLUTIONS SRL - Creditor
VATAVU MARIAN INTREPRINDERE INDIVIDUALA - Creditor
SC TOI TOI & DIXI SRL - Creditor
DIRECTIA IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 5 - Creditor
LUCRU CU UTILAJE SRL - Creditor
HILTI ROMÂNIA - Creditor
SC SERVSISTEM SRL - Creditor
MULTISERVICE COMPANY ASIST SRL CU SEDIUL ALES LA SOFT COLLECTION MANAGEMENT SRL - Creditor
PURE AQUAMIN SRL - Creditor
COCOSILA LIVIU CRISTIAN PRIN MANDATAR COCOSILA DANIELA - Creditor
COCOŞILĂ DANIELA - Creditor
SC ''POLARIS M HOLDING'' SRL - Creditor
SC PREFABRICATE PARMA & PAVER SRL - Creditor
SEMMELROCK STEIN+DESIGN SRL CU SEDIUL ALES - Creditor
SC CROS CONSTRUCT SRL CU SEDIUL ALES - Creditor
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 4 - Creditor
STEEL MASTER SRL CU SEDIUL ALES - Creditor
ROSTEM UTIL CONS SRL - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BUCUREŞTI ÎN REPREZENTAREA ADMINISTRAŢIEI FISCALE PENTRU CONTRIBUABILI MIJLOCII BUCUREŞTI - Creditor
LABORATORUL CENTRAL SA - Creditor
SC BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
BALINT TRANS SRL - Creditor
SC MEM IMPEX SRL - Creditor
SC DOKA ROMANIA TEHNICA COFRAJELOR SRL - Creditor
MOTORACTIVE IFN SA - Creditor
MIHALEX & CLC SRL - Creditor
MARBLE HOUSE SRL - Creditor
HRX BUSINESS SUPORT SRL - Creditor
SC BEST EYES CONSTRUCT SRL - Creditor
CRH CIMENT ROMANIA SA PRIN BERECHET RUSU HIRIŢ SPARL - Creditor
MD MECANO CONSTRUCT SRL - Creditor
MULTINVEST AG ANTREPRENORIAT GENERAL SRL - Creditor
ING BANK N.V PRIN ING BANK N.V AMSTERDAM, SUCURSALA BUCUREŞTI - Creditor
FAZAKAS ARPAD I.I - Creditor
WHITE HORSE SECURITY SRL - Creditor
RAVAGO ROM SRL CU SEDIUL ALES LA C.I CLIZA MARTA CLAUDIA - Creditor
ALGECO SRL - CU SEDIUL ALES LA CABINET AVOCAT NEDELCU MARY-ANCA - Creditor
METROPOLIS INVESTITII IMOBILIARE SRL CU SEDIUL ALES LA SCA STRATULAT ALBULESCU - Creditor
ARABESQUE SRL CU SEDIUL ALES - Creditor
SC RESA EUROFOSTER SRL - Creditor
TECNICAS DE DESALINIZACION DE AGUAS SA PRI SCA ŢUCA ZBÂRCEA & ASOCIAŢII - Creditor
EDE REAL CONSTRUCT SRL - Creditor
DEDU IULIAN PETRU ADMIN. SPECIAL AL WERTYKL PROIECT SRL - Debitor
RAI AUREL – ROBERT ADMIN. SPECIAL AL WERTYKL PROIECT SRL - Debitor
Ședințe:
20 iunie 2025, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
16 aprilie 2025, ora 9:00
Complet: Camera de Consiliu C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Respinge cererea de prelungire a termenului pentru depunerea planului de reorganizare, ca ne?ntemeiată.
Cu drept de apel în termen de 7 de zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 16.04.2025.
21 martie 2025, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru expirare a termenului de depunere a eventualului plan de reorganizare
22 noiembrie 2024, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea soluţionării definitive a dosarului asociat aflat pe rol, întocmirii tabelului definitiv şi depunerii unui plan de reorganizare
27 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: ?n baza art. 58 lit.m) din Legea nr. 85/2014 confirmă tranzactia încheiată la data de 18.06.2024 între debitorul SC Wertykil Proiect SRL, prin administrator special şi administrator judiciar, şi Multinvest AG Antreprenoriat General SRL.
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei, astăzi, 27.09.2024.
5 aprilie 2024, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea soluţionării contestaţiilor la tabelul preliminar, întocmirii tabelului definitiv şi depunerii unui plan de reorganizare
12 octombrie 2023, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt:
In baza art. 58 lit.m) din Legea nr. 85/2014 confirmă tranzactia încheiata 03.07.2023 între debitorul SC Wertykil Proiect SRL, prin administrator special şi administrator judiciar, şi Medin Imob Invest SRL, astfel: „TRANZACŢIE
(„Tranzacţia”)
I Părţile Tranzacţiei
- Societatea WERTYKL PROIECT S.R.L., reprezentată prin Dl. Rai Aurel Robert, administrator special, şi TURMAC INSOLVENCY SPRL, prin asociat coordonator Dna. Turmac Mihaela, administrator judiciar; In calitate de (şi menţionată în continuare)
Creditor;
Şi
- Societatea MEDIN IMOB INVEST S.R.L., reprezentată prin Dl. Dingler Florian Fricdrich, administrator;
în calitate de (şi menţionată în continuare) Debitor;
Având în vedere: (a) Faptul că în Dosarul nr. 17535 / 94 / 2020, Tribunalul Ilfov, a fost pronunţată Decizia nr. Civilă nr. 3523 / 25.05.2023 (acţiune în răspundere contractuală) prin care a fost admisă cererea Creditorului;
(b) Faptul că părţile au negociat în mod prealabil clauzele şi termenii Tranzacţiei;
Am convenit, în condiţiile art. 1270, alin. (1): „Contractul valabil încheiat are putere de lege între părţile contractante.", art. 2267, alin. (1): „Tranzacţia este contractul prin care părţile
previn sau sting un litigiu, inclusiv în faza executării silite, prin concesii sau renunţări reciproce (a drepturi ori prin transferul unor drepturi de la una la cealaltă.''' şi următoarele din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, următoarea tranzacţie:
II. Obiectul Tranzacţiei
(1) Debitoarea se obligă:
să înregistreze factura nr. 530 / 18.10.2018 în registrele sale contabile şi fiscale; să achite sumele de 77.747,22 RON - debit principal, 3.350 RON - onorariu expert judiciar, 1.000 RON - onorariu avocaţial şi 20.000 RON - dobândă legală penalizatoare în cuantum de 50% în maxim 3 zile bancare de la data încheierii Tranzacţiei.
(2) Creditoarea se obligă:
să renunţe la orice altă sumă cu titlu dc dobândă legală penalizatoare, cu condiţia însă a încasării integrale şi la termen a tuturor sumelor de mai
sus.
(III. Alte clauze
(1) Părţile, prin reprezentanţii lor, declară că au încheiat Tranzacţia conform propriei voinţe, îi înţeleg şi îi acceptă pe deplin efectele, beneficiind în prealabil de consultanţa / asistenţa propriilor consilieri juridici şi/sau avocaţi.
(2) Părţile convin să soluţioneze în mod amiabil orice neînţelegere dintre ele, relativ la încheierea, executarea şi/sau încetarea Tranzacţiei, în condiţiile legii, iar în cazul în care nu se va ajunge la un consens să apeleze la instanţele de judecată competente.
(3) Tranzacţia a fost redactată în limba română şi limba engleză, părţile convenind că versiunea în limba română va prevala în orice situaţie, şi fost încheiată prin corespondenţă, azi, 03.07.2023, în
3 (trei) exemplare, din care 2 pentru Creditor şi I pentru Debitor”.
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată azi, 12.10.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei.
6 octombrie 2023, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 12.10.2023 pentru cererea de confirmare a tranzacţiei.Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
12 aprilie 2023, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către administratorul judiciar.
In conformitate cu art. 45 lit. d) şi r) din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 38 din OUG nr. 86/2006, stabileşte, cu titlu provizoriu din averea debitorului, un onorariu pentru perioada de observaţie la suma de 1000lei / luna + TVA.
Pune în vedere administratorului judiciar să convoace adunarea creditorilor cu ordine de zi: stabilire onorariu modificat .
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată azi, 12.04.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei.
7 aprilie 2023, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 12.04.2023 pentru solu?ionarea cererii formulată de practicianul în insolvenţă.Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
31 martie 2023, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 07.04.2023 pentru solu?ionarea cererii formulată de practicianul în insolvenţă.Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
28 octombrie 2022, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea soluţionării contestaţiilor, întocmirii tabelului definitiv şi depunerii unui plan de reorganizare
3 iunie 2022, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Consfinţeşte tranzacţia părţilor
Soluția pe scurt: In baza art. 58 lit.m) din Legea nr. 85/2014 confirmă tranzactia încheiata 01.04.2022 între între Tecnicas de Desalinizacion de Aguas SA şi Wertykl Proiect SRL, prin lichidatorul judiciar, astfel:
“CONTRACT DE TRANZACŢIE
Acest Contract de tranzacţie („Contractul") este încheiat astăzi, 01 Aprilie 2022., de către şi între: 1.Tecnicas de Desalinizacion de Aguas SA şi 1. Wertykl Proiect SRL, (denumită în continuare "Wertykl") .
Având în vedere că:
1. h urma derulării relaţiilor comerciale desfăşurate între părţi acestea au invocat pretenţii reciproce;
2. h vederea valorificării acestor pretenţii au fost iniţiate mai multe litigii, după cum urmează:
Dosar nr. 10323/302/2017, aflat în recurs, pe rolul Curţii de Apel Bucureştif
Dosar nr. 16782/300/2020, suspendat de către Judecătoria Sectorului 2 Bucureşti la data de
04.11.2020, până la soluţionarea definitivă a dosarului nr. 10323/302/2017;
Dosar nr. 11687/300/2021, suspendat de către Judecătoria Sectorului 2 Bucureşti la data de
29.09.2021, până la soluţionarea definitivă a dosarului nr. 10323/302/2017.
Dosar nr. 3107/3/2020, aflat pe rolul Tribunalului Bucureşti, secţia a VII-a civilă, având ca obiect procedura insolvenţei Wertykl.
3. Părţile intenţionează să soluţioneze pe cale amiabilă toate litigiile având ca obiect pretenţii reciproce astfel încât să stingă toate şi orice pretenţii materiale şi de orice altă natură, dispute sau litigii prezente şi/sau viitoare în legătură cu cele menţionate mai sus, în termenii prevăzuţi în prezentul Contract.
4. Părţile au ajuns la un acord cu privire la concesiile reciproce, astfel cum acestea sunt evidenţiate la pct. I şi II ale prezentului Contract.
5. Acordul prealabil al părţilor asupra concesiilor asumate a fost aprobat de creditorii Wertykl în cadrul adunării desfăşurate în data de 22 Martie 2022, astfel cum rezultă din procesul verbal publicat în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă nr. 5108 din 22 Martie 2022. (de la pag.14/24 la pag.17/24)
6. Cu respectarea prevederilor art. 58 alin. (1) lit. m) din Legea nr. 85/2014, prezenta tranzacţie se încheie
sub condiţia rezolutorie a confirmării de către judecătorul sindic.
în temeiul dispoziţiilor art. 2.267 şi urm. din Codul civil, Părţile au convenit următoarele:
I. Obiectul tranzacţiei
7. Referitor la pretenţiile Wertykl ce fac obiectul dosarului nr. 16782/300/2020 suspendat, Tedagua se obligă să achite suma de 72.665,67 lei, iar Wertkyl îşi asumă faptul că, în urma încasării sumei menţionate nu mai are nicio pretenţie materială şi/sau de orice altă natură şi nu va iniţia nicio altă dispută sau litigiu viitor în legătură cu pretenţiile ce fac obiectul dosarului nr. 16782/300/2020.
8. Referitor la pretenţiile Wertykl ce fac obiectul dosarului nr. 11687/300/2021, suspendat, Tedagua se obligă să achite suma de 22.413 lei, iar Wertykl îşi asumă faptul că, în urma încasării sumei menţionate, nu mai are nicio pretenţie materială şi/sau de orice altă natură şi nu va iniţia nicio altă dispută sau litigiu viitor în legătură cu pretenţiile ce fac obiectul dosarului nr. 11687/300/2021.
9. Referitor la pretenţiile Wertykl ce fac obiectul dosarului nr. 10323/302/2017, Tedagua a achitat suma de 99.509,87 lei, la data de 20.04.2021, conform OP, iar Wertykl declară că, în urma încasării sumei menţionate nu mai are nicio pretenţie materială şi/sau de orice altă natură şi nu va iniţia nicio altă dispută sau litigiu viitor în legătură cu pretenţiile ce fac obiectul dosarului nr. 10323/302/2017.
10. Referitor la creanţa în cuantum 16.782,84 lei cu care Tedagua este înregistrat în tabelul definitiv de creanţe al Wertykl întocmit în dosarul nr. 3107/3/2020 având ca obiect procedura insolvenţei Wertykl, Tedagua declară că renunţă în mod definitiv la valorificarea creanţei în cadrul procedurii de insolvenţă, solicitând în mod expres şi definitiv înlăturarea sa din tabelul de creanţe, asumându-şi că nu mai are nicio pretenţie materială şi/sau de orice altă natură şi că nu va iniţia nicio altă dispută sau litigiu viitor în legătură cu creanţa înregistrată în tabelul întocmit în procedura Wertykl ce face obiectul dosarului nr. 3107/3/2020.
II. Declaraţiile, garanţiile şi obligaţiile Părţilor
11. Subscrisa Tedagua, prin reprezentant legal, declar şi garantez că:
a) Reprezentantul legal are capacitatea de a dispune de drepturile ce formează obiectul prezentului Contract de tranzacţie şi deţine, conform legii române aplicabile şi prevederilor actelor constitutive, autoritatea necesară pentru a încheia prezentul Contract de tranzacţie;
b) fei exprimă acordul liber de a încheia prezentul Contract, cu intenţia de a fi angajat de prevederile acestuia şi cu intenţia de a beneficia, de bună voie şi în cunoştinţă de cauză, de toate drepturile aferente şi de a-şi asuma toate obligaţiile prevăzute în Contract.
c) Se obligă să efectueze plăţile menţionate la art. 7 şi 8 din prezentul Contract în termen de 10 (zece) zile de la data intrării în vigoare a prezentei tranzacţii.
d) Se obligă să depună la dosarul nr. 3107/3/2020 cererea menţionată la art. 10. în termen de 10 (zece) zile de la data intrării in vigoare a prezentului Contract.
e) Se obligă să depună la dosarul nr. 10323/302/2017, cerere de renunţare la judecata recursului promovat în termen de 10 (zece) zile de la data intrărirîn vigoare a prezentului Contract.
f) Dosarele nr. 10.323/302/2017, nr.16782/300/2020, nr. 11687/300/2021 şi nr. 3107/3/2020 sunt singurele dispute existente între părţi, iar prin prezentul Contract Tedagua urmăreşte şi acceptă că se sting orice pretenţii materiale şi sau de orice altă natură şi că nu va iniţia nicio altă dispută sau litigiu viitor în legătură cu pretenţiile ce fac obiectul dosarelor menţionate.
12. Subscrisa Wertykl, prin reprezentanţi legali, declară şi garantează că:
a) Reprezentanţii legali au capacitatea de a dispune de drepturile ce formează obiectul prezentului Contract de tranzacţie şi deţin, conform legii române aplicabile şi prevederilor actelor constitutive, autoritatea necesară pentru a încheia prezentul Contract de tranzacţie, în conformitate cu hotărârea creditorilor din data de 22 Martie 2022, sub condiţia rezolutorie a confirmării tranzacţiei de către judecătorul sindic;
b) tei exprimă acordul liber de a încheia prezentul Contract, cu intenţia de a fi angajat de prevederile acestuia şi cu intenţia de a beneficia, de bună voie şi în cunoştinţă de cauză, de toate drepturile aferente şi de a-şi asuma toate obligaţiile prevăzute în Contract.
c) Se obligă să depună în dosarul nr. 16782/300/2020 cerere de repunere pe rol, însoţită de cerere de renunţare la judecata privind toate şi orice pretenţii materiale şi/sau de orice altă natură în legătură cu pretenţiile ce fac obiectul dosarului menţionat, în termen de 10 zile de la data intrării în vigoare a prezentului Contract.
d) Se obligă să depună în dosarul nr. 11687/300/2021 cerere de repunere pe rol, însoţită de cerere de renunţare la judecata privind toate şi orice pretenţii materiale şi/sau de orice altă natură în legătură cu pretenţiile ce fac obiectul dosarului menţionat, în termen de 10 zile de la data intrării în vigoare a prezentului Contract.
e) Dosarele nr. 10.323/302/2017, nr.16782/300/2000, nr. 11687/300/2021 şi nr.3107/3/2020 sunt singurele dispute existente între părţi, iar prin prezenta tranzacţie Wertykl urmăreşte şi acceptă că se sting orice pretenţii materiale şi sau de orice altă natură şi că nu va iniţia nicio altă dispută sau litigiu viitor în legătură cu pretenţiile ce fac obiectul dosarelor menţionate.
III. Intrarea în vigoare a Contractului de tranzacţie
13. Contractul de tranzacţie se va semna în termen de 10 (zece) zile de la publicarea în BPI a procesului verbal
de aprobare a tranzacţiei de către adunarea creditorilor, cu condiţia inexistenţei vreunei contestaţii faţă de hotărârea de aprobare a tranzacţiei şi va intra în vigoare, producându-şi efectele, la data rămânerii definitive a hotărârii prin care judecătorul sindic a confirmat prezenta tranzacţie.
IV. Notificări
14. Orice notificare transmisă de către Părţi în temeiul sau în legătură cu prezentul Contract va fi considerată valabilă doar dacă va fi transmisă în scris la adresele menţionate în partea introductivă a prezentului
Contract.
15. In cazul în care notificarea se face pe cale poştală sau prin curier, ea va fi transmisă prin scrisoare
recomandată cu confirmare de primire şi se va considera primită de destinatar la data menţionată de oficiul
poştal primitor sau de către serviciul de curierat pe această confirmare.
16. Notificările verbale nu se iau în considerare de niciuna dintre Părţi dacă nu sunt confirmate prin intermediul
uneia dintre modalităţile prevăzute la alineatele precedente.
/ j
V. Legea aplicabilă şi soluţionarea diferendelor //
17. Prezentul Contract va fi guvernat şi interpretat în conformitate cu legea română.
18. Orice litigiu care rezultă din sau în legătură cu prezentul Contract (inclusiv referitor la încheierea, executarea ori desfiinţarea lui) şi care nu poate fi soluţionat pe cale amiabilă de către Părţi, va fi soluţionat de către instanţele judecătoreşti de drept comun.
VI. Clauze diverse
19. Noi, părţile contractante, declarăm că am citit Contractul de Tranzacţie, că acesta corespunde voinţei noastre depline şi neviciate, neexistând neclarităţi şi ambiguităţi la momentul exprimării acordului de voinţă, că am luat cunoştinţă de dispoziţiile Legii 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, de dispoziţiile Legii 87/1994 privind evaziunea fiscală, asumându-ne întreaga răspundere că cele cuprinse în prezentul act sunt reale şi că în mod irevocabil nu mai avem pretenţii reciproce.
20. Părţile recunosc în mod expres faptul că toate şi oricare din prevederile prezentului Contract de Tranzacţie au fost citite şi negociate de acestea sau în numele şi pe seama acestora înainte de semnarea sa.
21. Părţile se obligă sa păstreze confidenţialitatea informaţiilor legate de prezentul Contract de Tranzacţie, de orice natură ar fi acestea (i.e financiară, juridică şi/sau operaţională, etc).
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată în sedinţă publică azi, 03.06.2022.
14 ianuarie 2022, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea soluţionării contestaţiei aflată pe rol, întocmirii tabelului definitiv şi depunerii unui plan de reorganizare
10 septembrie 2021, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea soluţionării contestaţiilor aflate pe rol şi pentru a se depune un plan de reorganizare
19 martie 2021, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea soluţionării contestaţiilor aflate pe rol şi pentru a se depune un plan de reorganizare
13 noiembrie 2020, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea soluţionării contestaţiilor aflate pe rol şi pentru a se depune un plan de reorganizare
31 iulie 2020, ora 10:00
Complet: C13
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii, în vederea soluţionării contestaţiilor aflate pe rol
8 mai 2020, ora 9:00
Complet: C13
Tip soluție: Repus pe rol
Soluția pe scurt: Suspendat de drept în baza art.63 alin.11 din Decretul Preşedintelui României nr.240/14.04.2020 privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României, pe toată perioada stării de urgenţă.
7 februarie 2020, ora 9:00
Complet: Camera de Consiliu C13
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului .
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, deschide procedura generala impotriva debitorului.
In temeiul art. 66 alin 7 din Legea nr. 85/2014, califica ca declaratie de creanta cererea creditorului Viorel Paul Costache SRL.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 15 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 20.03.2020; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar de creanţe – 03.04.20207; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 17.04.2020; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 09.04.2020.
Desemneaza, potrivit art. art. 45 alin 1 lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa, administratirjudiciar provizoriu pe Turmac Insolvency IPURL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 3100 lei din averea debitorului.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceiaşi lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declara?iilor de crean?e, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Sec?iei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucure?ti, cât ?i în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Sec?iei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucure?ti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta letrica ce va fi indicata de acesta prin notificare___________
Fixează termen administrativ de control pentru analiza stadiului continuării procedurii la 08.05.2020.
Executorie.
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, azi, 07.02.2020.
Pagina principală