Informații dosare ce cuprind 3164/105/2022/a1*

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 3164/105/2022/a1*
Data înregistrării: 26 octombrie 2022, ora 00:00:00
Data ultimei modificări: 7 februarie 2023, ora 12:05:06
Instanță: Tribunalul Prahova
Secție: Sectia a II-a civilă, de contencios administrativ si fiscal
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
PEARL FARM REAL ESTATE SRL PRIN ADMINISTRATOR STATUTAR ANDREI NICULAE - Debitor
CII CONSTANTIN VALERICĂ LICHIDATOR JUDICIAR AL DEBITOAREI PEARL FARM REAL ESTATE SRL - Lichidator Lichidator
CII CONSTANTIN VALERICA - Lichidator
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE PRAHOVA - Creditor
ENGIE ROMANIA SA - Creditor

Ședințe:
2 februarie 2023, ora 09:00
Complet: 9 FOND
Tip soluție: Conexat
Soluția pe scurt: Dispune atasarea prezentei cauze la dosarul nr. 3164/105/2022, având în vedere deschiderea procedurii de insolvenţă. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 02.02.2023.

11 noiembrie 2022, ora 9:00
Complet: 24 FOND-CC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei. În temeiul art.71 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei si de insolventa, Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei faţă de debitoarea SC PEARL FARM REAL ESTATE SRL, cu sediul în Municipiul Ploieşti, str. Constantin Brezeanu, nr. 10, camera 1, bl.21A, sc. A, et.2, ap. 10, judeţul Prahova, având număr de ordine în Registrul Comerţului J29/1806/2015 şi cod unic de înregistrare 25088300. În temeiul art. 73 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Desemnează administrator judiciar provizoriu pe C.I.I. Constantin Valerică, cu sediul în Câmpina, str. Muscelului, nr. 40, judeţul Prahova, ce va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o remuneraţie provizorie de 2500 lei. În temeiul art. 99 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, tuturor creditorilor indicaţi de aceasta şi Oficiului Registrului Comerţului în efectuării menţiunii şi prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă şi într-un ziar de largă circulaţie. În temeiul disp. art. 71 alin. 2 dispune ca administratorul judiciar să efectueze notificările prevăzute de disp. art. 100. Fixează următoarele termene: 1)16.12.2022, termen pentru depunerea de către administratorul judiciar a raportului privind cauzele şi împrejurările care au dus la apariţia insolvenţei cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, conform art. 97 alin. 1 din lege. 2) 10 zile de la primirea notificării, termen limită de depunere de către creditori a opoziţiilor şi termen de soluţionare a opoziţiilor 10 zile după formularea acestora; 3) 23.12.2022, termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, conform art. 100 lit. b din Legea nr. 85/2014; 4) 18.01.2023, termen limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor, potrivit art. 100 lit. c din Legea nr. 85/2014, 5) 07.02.2023, termen limită pentru definitivarea tabelului creanţelor conform art. 100 lit. d din Legea nr. 85/2014, 6) 19.01.2023, data şedinţei adunării creditorilor, ora şi locul urmând a fi stabilite de administratorul judiciar provizoriu, care va convoca toţi creditorii debitoarei, conform art. 100 lit. e din Legea nr. 85/2014. Administratorul judiciar va dispune efectuarea notificărilor prev. de art. 99 din Lege către toţi creditorii indicaţi de debitor în lista depusă conform art. 67 alin. 1 lit. c din lege Dispune deschiderea de către administratorul judiciar a unui cont bancar la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, conform art. 39 alin. 3 din lege. Pune în vedere administratorului judiciar să comunice prezenta sentinţă tuturor instanţelor în a căror circumscripţie îşi are sediul debitorul, precum şi băncilor la care acesta are deschise conturi bancare, în vederea suspendării tuturor acţiunilor judiciare sau extrajudiciare pentru realizarea creanţelor împotriva debitorului sau a bunurilor acestuia. Pentru respectarea principiului repartizării aleatorii al cauzelor de judecată dispune trimiterea cauzei la completul iniţial investit 9F-judecător Boghici Adriana. Fixează termen la 02.02.2023 şi pune în vedere administratorului judiciar să întocmească raport lunar cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile conform art. 59 din lege. Cu apel în 7 de zile de la comunicare care se va depune la Tribunalul Prahova. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 11.11.2022.

31 octombrie 2022, ora 9:00
Complet: 11 FOND - CC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de abţinere formulată de doamna judecător Boghici Adriana Constată incompatibilitatea doamnei judecător Boghici Adriana de a soluţiona prezenta cauză, conform art. 41 alin. 1 C.pr.civ. şi pe cale de consecinţa, dosarul se va înainta preşedintelui Secţiei în vederea repartizării sale în sistem aleatoriu unui alt judecător . Fără cale de atac. Dată în camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor azi, 31.10.2022.



Pagina principală