Informații dosare ce cuprind 3181/30/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
3181/30/2022
Data înregistrării:
21 iulie 2022, ora 09:15:00
Data ultimei modificări:
25 iulie 2025, ora 10:15:39
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DEFIGO ALLIANCE SRL - Debitor
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor
CIURUŞ VASILE - Creditor
Ședințe:
18 septembrie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
20 martie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 18.09.2025, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu la data de 11.09.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
-demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
-procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
-va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
-va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 20.03.2025.
3 octombrie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 20.03.2025, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu la data de 13.03.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
-demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
-procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
-va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
-va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 03.10.2024.
21 martie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 03.10.2024, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
? va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
? va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 21.03.2024.
16 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 21.03.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 16.11.2023.
15 iunie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de reorganizare, la data de 16.11.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 09.11.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la: demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 15.06.2023.
10 martie 2023, ora 10:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: Respinge obiec?iunile formulate de creditoarea Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Timiş, cu sediul în mun. Timişoara, str. Gheorghe Lazăr, nr. 9B, judeţul Timiş la planul de reorganizare.
În temeiul art. 45 lit. k) coroborat cu art. 139 din Legea nr. 85/2014,
Confirmă planul de reorganizare a activităţii propus de debitoarea Defigo Alliance S.R.L., cu sediul în municipiul Timişoara, bulevardul Liviu Rebreanu, nr. 30, cam. 7, Etaj 1, judeţ Timiş, J35/238/02.02.2017, CUI 36976486, reprezentată de administratorul judiciar provizoriu Cabinet Individual de Insolvenţă Brânzan Elena cu sediul în mun. Timişoara, str. Ioan Slavici, nr. 9, judeţul Timiş, CIF 2660129 în contradictoriu cu creditorii Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Timiş, cu sediul în mun. Timişoara, str. Gheorghe Lazăr, nr. 9B, judeţul Timiş şi Ciuruş Vasile.
În temeiul art. 141 din Legea nr. 85/2014,
Dispune conducerea activităţii de reorganizare a debitorului de către administratorul special şi dispune administratorului judiciar să supravegheze activitatea de reorganizare desfăşurată de debitor, conform planului propus.
În temeiul art. 144 alin. 1 din Legea nr. 85/2014,
Pune în vedere debitorului prin administrator judiciar să prezinte trimestrial rapoartele privind situaţia financiară a averii debitorului – Comitetului Creditorilor – spre aprobare, publicarea acestor rapoarte în Buletinul procedurilor de insolvenţă şi depunerea la dosarul cauzei – cu notificarea creditorilor - pentru luare la cunoştinţă.
În temeiul art. 144 alin. 2 din Legea nr. 85/2014,
Pune în vedere administratorului judiciar să prezinte situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, potrivit art. 144 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, cu avizarea Comitetului Creditorilor.
Acordă termen în data de 15.06.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când administratorul judiciar:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 08.06.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
- va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a prezentei sentinţe.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 10.03.2023.
2 martie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 10 martie 2023, sala 174, ora 10, pentru a se pune în discuţie obiecţiunile creditoarei AFP şi confirmarea planului de reorganizare.
Dispune citarea părţilor pentru termenul fixat.
17 noiembrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de confirmarea practicianului în insolvenţă şi a onorariului acestuia, de către creditori.
Încuviinţează cererea privind prelungirea cu 30 de zile a termenului de depunere a planului de reorganizare.
Acordă termen administrativ de control la data de 02.03.2023, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 23.02.2023, prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 17.11.2022.
28 iulie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea DEFIGO ALLIANCE S.R.L.
În temeiul art. 71 al. 1 si 2 din Legea privind procedura insolvenţei, dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă faţă de debitoarea DEFIGO ALLIANCE S.R.L.
Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă Cabinet Individual de Insolvenţă Brânzan Elena.Stabileşte termen administrativ de control la data de 17.11.2022.Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 28.07.2022.
Pagina principală