Informații dosare ce cuprind 321/1259/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
321/1259/2023
Data înregistrării:
18 septembrie 2024, ora 12:19:00
Data ultimei modificări:
11 noiembrie 2024, ora 10:11:30
Instanță:
Curtea de Apel Pitești
Secție:
Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
închiderea procedurii
Stadiu procesual:
Apel
Părți:
CONSORŢIUL CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ "CRĂCIUNEANU VIOREL" ŞI CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ "ORBIŞOR OVIDIU-GABRIEL" - Lichidator
CRIS ALVANTO TOP SRL - Intimat Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Apelant Creditor
SINCRON TRANS CONSTRUCT 2009 SRL - Intimat Creditor
Toma Gabriela - Intimat Creditor
Ședințe:
8 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: APEL 1-
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge, ca nefondat, apelul declarat de creditorul fiscal Direcţia Generală Regională a Finan?elor Publice Ploie?ti – Administraţia Judeţeană a Finan?elor Publice Arge?, împotriva Sentinţei nr. 284 din 5 iunie 2024, pronunţate de Tribunalul Specializat Argeş – judecător sindic, în Dosarul nr. 321/1259/2023, intimat fiind debitorul Cris Alvanto Top S.r.l. – prin lichidator judiciar Consorţiul – Cabinet Individual de Insolvenţă Crăciuneanu Viorel şi Cabinet Individual de Insolvenţă Orbişor Ovidiu-Gabriel.
Definitivă.
Pronunţată astăzi, 8 noiembrie 2024, la Curtea de Apel Piteşti, Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
2. Numărul dosarului:
321/1259/2023
Data înregistrării:
27 decembrie 2023, ora 12:42:00
Data ultimei modificări:
18 septembrie 2024, ora 12:33:19
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
CRIS ALVANTO TOP SRL - Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI REPREZENTATĂ DE ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
SINCRON TRANS CONSTRUCT 2009 SRL - Creditor
Toma Gabriela - Creditor
Ședințe:
5 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 174 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei CRIS ALVANTO TOP SRL.
În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar Consorţiul format din CII Crăciuneanu Viorel şi CII Orbişor Ovidiu Gabriel, de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi.
Lipsind disponibilităţile în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în condiţiile art. 39 din Legea nr. 85/2014 din fondul de lichidare, potrivit O.U.G. nr. 86/2006, astfel:
Dispune achitarea către lichidatorul judiciar Consorţiul format din CII Crăciuneanu Viorel şi CII Orbişor Ovidiu Gabriel a onorariului de 7000 lei, care se adaugă TVA şi a cheltuielilor de procedură în sumă de 215,17 lei.
În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunii de radiere şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei O.C.P.I. Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii.
Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 05.06.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.
15 mai 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Pentru soluţionarea cererii de închidere a procedurii insolvenţei, formulată de lichidatorul judiciar prin raportul nr. 2551/30.04.2024 se stabileşte termen de judecată la data de 05.06.2024, pentru când se citează părţile prin BPI.
10 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza a II-a raportat la art. 67 alin. 1 lit. g şi la art. 38 alin. 2 lit. e din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea CRIS ALVANTO TOP SRL, prin administrator.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma simplificată a debitoarei.
În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014, dispune dizolvarea debitoarei şi ridicarea dreptului de administrare al acesteia.
În temeiul art. 86 din Legea nr. 85/2014, dă dispozi?ii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgen?ă băncilor instituirea acestei interdic?ii.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, la propunerea debitoarei, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu Consorţiul format din Cabinet Individual de Insolvenţă Crăciuneanu Viorel şi Cabinet Individual de Insolvenţă Orbişor Ovidiu Gabriel, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 500 lei lunar, dar fără a depăşi 7000 lei pentru întreaga procedură, la care se adaugă TVA. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014 (să pună la dispozi?ia lichidatorului judiciar toate informa?iile ?i documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea ?i averea sa, precum ?i lista cuprinzând plă?ile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii ?i transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii).
Pune în vedere debitoarei ?i lichidatorului judiciar prevederile art. 83 ?i art. 84 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 96 din Legea nr. 85/2014, lichidatorul judiciar, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, va solicita rela?ii privind sediul principal al societă?ii, punctele de lucru sau alte loca?ii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfă?oară activită?i ale acestuia, precum ?i date privind administra?ia societă?ii, rela?ii privind bunurile patrimoniale ?i documentele privind activitatea societă?ii de la autorită?ile care de?in sau ar putea să de?ină informa?iile solicitate (acestea vor elibera informa?iile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activită?i).
În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014,
Lichidatorul judiciar provizoriu va efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului.
Dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune lichidatorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.
În temeiul art. 71 alin. 2 rap. la art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune lichidatorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c, de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii – 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulări);
- termenul de soluţionare a opoziţiilor - 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe, formulate potrivit art. 104 din Legea nr. 85/2014, se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 26.02.2024;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 08.03.2024;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 03.04.2024;
- prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 14.03.2024 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
- adresa de e-mail a lichidatorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori
Lichidatorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 20.02.2024, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014. Lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului în care este înregistrat debitorul ?i va fi comunicată debitorului.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare/lichidatorul judiciar a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Lichidatorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Lichidatorul judiciar va conduce activitatea debitoarei ?i va urmări încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitoarei.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 15.05.2024.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 10.01.2024, la Tribunalul Specializat Argeş.
28 decembrie 2023, ora 10:30
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 5/14.12.2023 a Adunării Generale a Judecătorilor Tribunalului Specializat Argeş, amână judecarea cauzei la data de 10 Ianuarie 2024, constatând că obiectul prezentei cauze nu se regăseşte printre cele considerate urgente.
Pronunţată în şedinţa publică din 28 Decembrie 2023.
Pagina principală