Informații dosare ce cuprind 32341/3/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 32341/3/2024
Data înregistrării: 19 septembrie 2024, ora 11:24:00
Data ultimei modificări: 30 aprilie 2025, ora 08:57:01
Instanță: Tribunalul București
Secție: Secţia a-VII-a Civilă
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ARGUS ALCAMADO SRL - Debitor
DIRECTIA GENERALA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2 - Creditor
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI SECTOR 2 A FINATELOR PUBLICE - Creditor
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1 - Creditor
NICE CFT SRL - Creditor
ADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU - Creditor
HORMANN ROMANIA SRL - Creditor

Ședințe:
1 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C5
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

19 martie 2025, ora 10:00
Complet: C5
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: În baza art. 92 al. 4 din Legea 85/2014 aprobă concluziile raportului administratorului judiciar. În temeiul art. 145 alin. 1 lit. D din Legea nr. 85/2014 dispune intrarea în faliment prin procedura simplificată a debitorului S.C ARGUS ALCAMADO S.R.L. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 ridică dreptul de administrare al debitorului şi dispune dizolvarea societăţii debitoare. Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi trimiterea de notificări tribunalelor din alte judeţe în care debitorul are bunuri în vederea sigilării, în sarcina lichidatorului judiciar. Stabileşte un termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment pentru predarea gestiunii averii de la debitor către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate până la intrarea în faliment, precum şi lista cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii. Numeşte în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe RESET MANAGEMENT SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o remuneraţie de 3.500 lei din averea debitorului. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i lichidatorului judiciar. În temeiul art. 252 din legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale: pune în vedere lichidatorului judiciar îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. În temeiul art. 147 alin 1 din Legea nr. 85/2014 dispune ca lichidatorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 2 şi 3 din lege, privind intrarea debitorului în faliment prin procedura generală, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia către: toţi creditorii menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. (2) lit. e), ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii ; debitor ; registrul unde debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 01.10.2025, ora 09.00, cu citarea părţilor. Cu drept de a formula apel, în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul va fi depus la Tribunalul Bucureşti - Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată în şedinţă publică, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţii prin mijlocirea grefei instanţei, azi 19.03.2025.

2 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei S.C. ARGUS ALCAMADO S.R.L. În temeiul art. 71 alin.1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitorului S.C. ARGUS ALCAMADO S.R.L. Dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obliga?ia de în?tiin?are a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii - 15 zile de la primirea notificării, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 18.11.2024; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe – 09.12.2024; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 04.01.2025; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 16.12.2024. În baza art. 45 lit. d din Legea nr. 85/2014, la cererea debitoarei, desemnează administrator judiciar provizoriu pe RESET MANAGEMENT IPURL care va îndeplini atribu?iile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu exercitarea atribu?iilor de supraveghere a activită?ii debitorului în conformitate cu art. 5 pct. 66 şi art. 87 din Legea nr. 85/2014 până la ridicarea dreptului de administrare al debitorului, cu o remuneraţie de 3.500 lei din averea debitorului. În temeiul art. 147 alin. 1 raportat la art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 100 din lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura simplificată, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 74 raportat la art. 67 alin 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalită?ilor privind men?ionarea la registrul comer?ului a reprezentan?ilor permanen?i ai săi. Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar raportul prevăzut de art. 59 din Legea nr. 85/2014 cu minim 5 zile înainte de termenul de judecată acordat ?i să anexeze răspunsurile din partea DITL Sectoarele 1-6 şi/sau de la punctele de lucru şi/sau sediile secundare, Serviciul de Înmatriculări Auto, OCPI SECT 1-6 şi/sau de la punctele de lucru şi sediile secundare, ANCPI, REVISAL (cereri scutite de la plata taxelor ?i tarifelor în baza art. 96 din Legea 85/2014) din care să rezulte dacă debitoarea de?ine bunuri în patrimoniu sau contracte de muncă în derulare şi din partea AFP Sector 2 cu privire la documentele contabile înregistrate la aceasta instituţie si situaţia conturilor debitoarei la data deschiderii procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare. Fixează termen pentru analiza stadiului continuării procedurii la 19.03.2024, ora 10.00. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 de zile de la comunicare, ce se va depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 02.10.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.



Pagina principală