Informații dosare ce cuprind 32425/3/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 32425/3/2024
Data înregistrării: 19 septembrie 2024, ora 14:06:00
Data ultimei modificări: 6 mai 2025, ora 13:52:02
Instanță: Tribunalul București
Secție: Secţia a-VII-a Civilă
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
GRUPUL REPARAŢII INDUSTRIALE ŞI MONTAJ EXCAVATOARE X SRL - Debitor
UZINA ROMINEX SRL - Creditor
ACHIZIŢIE ŞI DEZVOLTARE SRL - Creditor
ENGIE ROMANIA SA CU SEDIUL ALES LA CHIPER, CELESCU, BODAN, ADAM SCA - Creditor
CEC BANK SA - Creditor
APAREGIO GORJ SA - Creditor
SARCINĂ NICOLAE INTREPRINDERE INDIVIDUALĂ - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BUCUREŞTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRAŢIEI SECTOR 5 A FINANŢELOR PUBLICE - Creditor
ARTEGO SA - Creditor
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA MUNICIPIUL TARGU JIU - Creditor
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA MUNICIPIUL MOTRU - Creditor
SUCCES NIC COM SRL - Creditor
SUCCES DEZVOLTARE 1991 SRL - Creditor
TRUSTUL PENTRU SERVICII CU UTILAJE DIVERSE SRL - Creditor
G T P D SRL - Creditor
INFACO SRL - Creditor
SUCCES ALL SECURITY SRL PRIN SIOMAX SPRL - Creditor
POLARIS M. HOLDING SRL CU SEDIUL ALES LA PUNCT DE LUCRU - Creditor

Ședințe:
26 noiembrie 2025, ora 10:00
Complet: C5
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

2 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: C5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, îndeplinirea obligaţiilor şi atribuţiilor practicianului, soluţionarea dosarelor în care debitoarea este parte.

9 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei S.C. GRUPUL REPARAŢII INDUSTRIALE ŞI MONTAJ EXCAVATOARE X S.R.L. În temeiul art. 71 alin.1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitorului S.C. GRUPUL REPARAŢII INDUSTRIALE ŞI MONTAJ EXCAVATOARE X S.R.L. În baza art. 66 alin. 7 din Legea nr.85/2014 califică cererile creditoarelor ACHIZIŢIE ŞI DEZVOLTARE S.R.L. şi UZINA ROMINEX S.R.L. drept declaraţii de crean?a. Dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obliga?ia de în?tiin?are a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii - 15 zile de la primirea notificării, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 25.11.2024; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe – 16.12.2024; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 10.01.2025; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 23.12.2024. În baza art. 45 lit. d din Legea nr.85/2014, la solicitarea creditoarelor desemnează administrator judiciar provizoriu pe RESET MANAGEMENT IPURL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 raportat la art. 87 alin. 1 lit. a din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 3.500 lei din averea debitorului. În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 si art. 100 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului si oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asocia?ilor si funda?iilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătore?ti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, si tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceea?i lege. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar raportul prevăzut de art. 59 din Legea nr. 85/2014 cu minim 5 zile înainte de termenul de judecată acordat ?i să anexeze răspunsurile din partea DITL Sectoarele 1-6 şi/sau de la punctele de lucru şi/sau sediile secundare, Serviciul de Înmatriculări Auto, OCPI SECT 1-6 şi/sau de la punctele de lucru şi sediile secundare, ANCPI, REVISAL (cereri scutite de la plata taxelor ?i tarifelor în baza art. 96 din Legea 85/2014) din care să rezulte dacă debitoarea de?ine bunuri în patrimoniu sau contracte de muncă în derulare şi din partea AFP Sector 5 cu privire la documentele contabile înregistrate la aceasta instituţie si situaţia conturilor debitoarei la data deschiderii procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare. Fixează termen pentru analiza stadiului continuării procedurii la 02.04.2025, ora 10.00. Executorie. Cu drept de a formula apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii, ce se va depune la Tribunalul Bucureşti, Secţia a VII-a Civilă. Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţă publică astăzi, 09.10.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

2 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: Camera de Consiliu C5
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 09.10.2024.



Pagina principală