Informații dosare ce cuprind 3294/62/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
3294/62/2024
Data înregistrării:
30 iulie 2024, ora 11:49:00
Data ultimei modificări:
21 octombrie 2025, ora 10:30:20
Instanță:
Tribunalul Brașov
Secție:
SECŢIA A II-A CIVILĂ, DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV ŞI FISCAL
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC MADERAS IMPEX SRL, PRIN REPREZ LEGAL - Debitor
CONSILIUL LOCAL BRAŞOV – DIRECŢIA FISCALĂ BRAŞOV, PRIN REPREZENTANT LEGAL VOINESCU MARIAN - Creditor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV, PRIN REPREZENTANT LEGAL TIBERIU NISTOR - Creditor
Postai Daniel Ioan - Creditor
Ședințe:
25 februarie 2026, ora 13:00
Complet: CIN5-MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
15 octombrie 2025, ora 13:00
Complet: CIN5-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen administrativ de control la data de 25.02.2026/MA, Camera de consiliu, ora 13.
Fără prezenţa părţilor.
Menţine dispoziţiile de la termenul anterior, în sensul că:
Pune în vedere administratorului judiciar să să depună la dosar raportul de activitate cu dovada măsurilor întreprinse în procedură, cu cel puţin 5 zile înaintea termenului stabilit, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare, în caz de neconformare.
De asemenea, se va solicita administratorului judiciar să procedeze cu celeritate la analizarea cererii de creanţă depusă la dosar încă de la data de 19.06.2025 şi să dispună convocarea Adunării Creditorilor în vederea discutării înlocuirii evaluatorului desemnat în cazul în care acesta nu depune raportul de evaluare în luna octombrie şi să comunice la dosar dovada publicării raportului de activitate în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în condiţiile prevăzute la art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Dată în camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 15.10.2025.
30 aprilie 2025, ora 13:00
Complet: CI5-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de control la data de 15.10.2025/CIN5/MA, pentru întocmirea şi finalizarea evaluării bunurilor, întocmirea tabelului definitiv de creanţe şi elaborarea unui plan de reorganizare.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar raportul de activitate cu dovada măsurilor întreprinse în procedură, cu cel puţin 5 zile înaintea termenului stabilit, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare, în caz de neconformare.
De asemenea, să comunice la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în condiţiile prevăzute la art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
29 ianuarie 2025, ora 13:00
Complet: CI5-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de control la data de 30.04.2025/MA, pentru întocmirea finalizarea evaluării bunurilor, întocmirea tabelului definitiv de creanţe şi elaborarea unui plan de reorganizare.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar raportul de activitate cu dovada măsurilor întreprinse în procedură, cu cel puţin 5 zile înaintea termenului stabilit, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare, în caz de neconformare.
De asemenea, să comunice la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în condiţiile prevăzute la art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
16 octombrie 2024, ora 13:00
Complet: CI5-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen administrativ de control la data de 29.01.2025/MA, Camera de Consiliu, pentru continuarea procedurii, întocmirea tabelului definitiv de creanţe. Fără prezenţa părţilor. Pune în vedere administratorului judiciar să procedeze la întocmirea raportului prev. de art. 97 din legea insolvenţei şi să depună la dosar raportul de activitate cu dovada măsurilor întreprinse în procedură, cu cel puţin 5 zile înaintea termenului stabilit, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare, în caz de neconformare. De asemenea, să comunice la dosar dovada publicării raportului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în condiţiile prevăzute la art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
8 august 2024, ora 11:00
Complet: CI5-CC
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitoarea MADERAS IMPEX SRL, având ca obiect deschiderea procedurii generale a insolvenţei şi în consecinţă:
Constată ca debitoarea este în stare de insolvenţă şi a solicitat deschiderea procedurii generale de insolvenţă.
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei MADERAS IMPEX SRL.
Desemnează administrator judiciar provizoriu societatea profesională CENTU SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, precum şi celelalte obligaţii prevăzute în Legea nr.85/2014.
Stabileşte onorariu provizoriu al administratorului judiciar la suma de 7.000 de lei pentru întreaga procedură şi un onorariu de succes de 1% din sumele distribuite creditorilor .
Administratorul judiciar va întocmi şi va prezenta judecătorului sindic în termen de 20 de zile de la desemnarea sa raportul prevăzut de art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 şi în termen de 40 de zile de la desemnarea sa un raport privind cauzele şi împrejurările apariţiei stării de insolvenţă a debitoarei precum şi persoanele cărora le este imputabilă.
Dispune notificarea deschiderii procedurii generale a insolvenţei debitoarei, creditorilor debitorului, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Braşov, în vederea efectuării cuvenitelor menţiuni, instanţelor judecătoreşti din raza Tribunalului Braşov, băncilor autorizate la care debitorul are conturi deschise, conform prevederilor Codului de Procedură Civilă. Prezenta se va publica într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Dispune trimiterea tuturor notificărilor şi efectuarea demersurilor de publicare de către administratorul judiciar, conform prevederilor art.100 din Legea nr.85/2014, precum şi a celorlalte prevederi cuprinse în Legea nr.85/2014.
Dispune ca administratorul judiciar să inventarieze bunurile debitoarei conform art.101 din Legea nr.85/2014.
Dispune depunerea la dosar de către debitoare a tuturor documentelor şi informaţiilor debitoarei, conform art.67 alin.1 din Legea nr.85/2014, în termen de 10 zile, de la data notificării prezentei.
Dispune ca debitoare să pună la dispoziţia administratorului judiciar şi creditorilor care deţin cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de creanţe de către creditori la data de 12.09.2024.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, înregistrarea şi publicarea tabelului preliminar al creanţelor de către administratorul judiciar la data de 17.10.2024.
Fixează termenul limită pentru întocmirea, înregistrarea, depunerea tabelului definitiv al creanţelor de către administratorul judiciar la data de 14.11.2024.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 22.10.2024 şi dispune ca administratorul judiciar să convoace creditorii debitoarei.
Dispune deschiderea de către debitoare şi/sau administratorul judiciar a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii.
Stabileşte termen pentru verificarea activităţii societăţii debitoare la data 16.10.2024, în Camera de Consiliu -MA.
Cu drept de apel în termen de 7 de zile de la comunicare pentru debitoare şi de opoziţie pentru creditori conform art.71 al.2 din Legea nr.85/2014.
Pronunţată azi, 08.08.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pagina principală