Informații dosare ce cuprind 330/1285/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
330/1285/2024
Data înregistrării:
13 mai 2024, ora 09:50:00
Data ultimei modificări:
14 iulie 2025, ora 19:39:42
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
HOLVER SRL - Creditor
VALDEVELOP SRL - Debitor
ADMINISTRATOR JUDICIAR PROVIZORIU SOLVENS SPRL - Lichidator
OTP BANK ROMANIA SA - Creditor
IMPULS LEASING ROMANIA IFN - Creditor
GLOBAL DESIGN SRL - Creditor
AGENŢIA PENTRU FINANŢAREA INVESTIŢIILOR RURALE - Creditor
IDEAL FEROLUC SRL - Creditor
D.G.R.F.P. CLUJ-NAPOCA PRIN AFPJ CLUJ - Creditor
ACCESORIA GROUP S.R.L - Creditor
VID COMSERV SRL - Creditor
Ședințe:
2 aprilie 2025, ora 12:00
Complet: F5
Tip soluție: Scoate cauza de pe rol
Soluția pe scurt: Dispune scoaterea de pe rol a dosarului nr. 330/1285/2024, ca urmare a schimbării sentinţei civile nr. 2368/18 decembrie 2024 pronunţate de Tribunalul Specializat Cluj în dosarul nr. 330/1285/2024 prin decizia civilă nr. 152/6 martie 2025 pronunţată de Curtea de Apel Cluj în dosarul nr. 330/1285/2024/a1 în sensul respingerii cererii formulatr de creditoarea HOLVER SRL, având ca obiect deschiderea procedurii insolvenţei debitoarei VALDEVELOP SRL.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 2 aprilie 2025.
JUDECĂTOR SINDIC,
5 martie 2025, ora 13:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen acordat pentru solutionarea apelului împotriva hotărârii de deschidere a procedurii. Pronuntată la data de 5 martie 2024.
22 ianuarie 2025, ora 12:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea perioadei de observatie.
18 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: F5
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea HOLVER SRL, având ca obiect deschiderea procedurii insolvenţei debitoarei VALDEVELOP SRL SRL, şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei debitoarei VALDEVELOP SRL.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu SOLVENS SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu de 2.500 lei + eventuala TVA / lună, plus un onorariu de succes de 5% + eventuala TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 10.000 lei + eventuala TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor debitoarei.
Dispune ridicarea dreptului de administrare a debitoarei VALDEVELOP SRL.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 29 ianuarie 2025, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 12 februarie 2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar provizoriu în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 5 martie 2025.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul debitoarei, în com. Floreşti, satul Floreşti, str. Sub Cetate, nr. 23H, ap. 2, jud. Cluj, la data de 17 februarie 2025, ora 14:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 22 ianuarie 2025, sala 249, ora 12:00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 18 decembrie 2024.
13 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere viciul de procedură intervenit în cauză cu debitoarea V. SRL. Pronunţată în şedinţa publică din data de 13 noiembrie 2024.
16 octombrie 2024, ora 13:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere viciul de procedură intervenit în cauză cu debitoarea V. SRL.
Pagina principală