Informații dosare ce cuprind 3320/110/2016
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
3320/110/2016
Data înregistrării:
14 octombrie 2016, ora 14:36:00
Data ultimei modificări:
10 martie 2025, ora 16:01:53
Instanță:
Tribunalul Bacău
Secție:
Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
RAFO SA - Debitor
RAFO SA PRIN LICHIDATOR JUDICIAR CITR FILIALA BUCUREŞTI SPRL - Debitor
RESULT-4-YOU BVBA PRIN REPREZENTANT PALADE GABRIEL - Creditor
PMG HOLDING GMBH - MEMBRU AL COMITETULUI CREDITORILOR - Creditor
AXA SECURITY S.R.L. PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR IONIŢĂ & VASILE SPRL- MEMBRU AL COMITETULUI CREDITORILOR - Creditor
SINDICATUL RAFINORUL PENTRU CREDITORII SALARIAŢI - Creditor
PETROCHEMICAL HOLDING GMBH - PREŞEDINTELE COM. CREDITORILOR - Creditor
S.C. FUNDAMENTA SRL, CESIONAR AL SC SALUBRI SA - Creditor
DGRFP IAŞI - Creditor
ADMINISTRATIA BAZINALĂ DE APĂ SIRET - Creditor
UAT COMUNA MOGOŞOAIA - Creditor
UAT COMUNA SOCODOR - Creditor
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI BRAŞOV - Creditor
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TG. JIU - Creditor
COMUNA MIHAI VITEAZU - Creditor
DIRECŢIA DE IMPOZITE ŞI TAXE LOCALE GIURGIU - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ DE IMPOZITE ŞI TAXE LOCALE, SECTOR 1 - Creditor
INSPECŢIA DE STAT PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE ŞI INSTALAŢIILOR DE RIDICAT - Creditor
MUNICIPIUL CRAIOVA - Creditor
MUNICIPIUL GALAŢI - Creditor
MUNICIPIUL LUPENI - Creditor
MUNICIPIUL ONEŞTI - Creditor
MUNICIPIUL ORADEA - Creditor
ORAŞUL BICAZ - Creditor
PRIMĂRIA COMUNEI AFUMAŢI - Creditor
PRIMĂRIA COMUNEI BACIU - Creditor
PRIMĂRIA COMUNEI FRĂTEŞTI - Creditor
PRIMĂRIA COMUNEI HALMEU - Creditor
PRIMĂRIA COMUNEI ITEŞTI - Creditor
PRIMĂRIA COMUNEI KOGĂLNICEANU - Creditor
MUNICIPIUL CAREI - Creditor
MUNICIPIUL DEVA - Creditor
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PETROŞANI - Creditor
PRIMĂRIA COMUNEI PUFEŞTI - Creditor
UAT COMUNA SĂNDULENI - Creditor
UAT SĂCUIENI - Creditor
U.A.T. BRADU - Creditor
U.A.T. MUNICIPIUL CARACAL - Creditor
U.A.T. COMUNA CORBII MARI - Creditor
U.A.T. COMUNA SCOARŢA - Creditor
U.A.T. COMUNA RACOVA - Creditor
BUTNARU VALENTIN - Creditor
APA SERV VALEA JIULUI SA - Creditor
APA CANAL SA ONEŞTI - Creditor
ASOCIAŢIA DE PROPRIETARI MĂRĂŞEŞTI 1C AFJ - Creditor
AZALEE EXPERT AUDIT SRL - Creditor
CEZ VANZARE SA - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALAŢIILOR DE RIDICAT ŞI RECIPIENTUL SUB PRESIUNE SA - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA - DRDP BUCUREŞTI - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA - DRDP CLUJ - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA - DRDP CRAIOVA - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA - DRDP IAŞI - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA - DRDP TG. JIU - Creditor
COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE CFR SA - Creditor
COMPANIA ROMPREST SERVICE SA - Creditor
COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA SA - Creditor
CRESCENDO INTERNAŢIONAL SRL - Creditor
DATA LAND SRL - Creditor
DEPOZITARUL CENTRAL SA - Creditor
ELECTRICA FURNIZARE SA - Creditor
PPC ENERGIE MUNTENIA S.A FOSTĂ ENEL ENERGIE MUNTENIA SA - Creditor
ENERGO MONTAJ SA - Creditor
FIRST CLASS COMPANY SRL - Creditor
E.ON ENERGIE ROMÂNIA SA - Creditor
GON COMMUNICATIONS SRL - Creditor
MIHORDEA ŞI PENIUC SPRL - Creditor
ORANGE ROMANIA SA - Creditor
PF MUNTEANU OVIDIU - Creditor
SERVSAL SA ONEŞTI - Creditor
SILNEF SECURITY SRL PRIN ADM. JUDICIAR RESTART SPRL - Creditor
SINDICATUL RAFINORUL. - Creditor
TELECOMUNICAŢII CFR SA - Creditor
TELEKOM ROMÂNIA COMMUNICATIONS SA - Creditor
PRIMĂRIA VOLUNTARI - Creditor
UNIVERSAL EDIL SA PRIN LICHIDATOR JUD. GENERAL ACTIV EXPERT IPURL - Creditor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU - Creditor
UROCO LTD, CESIONAR AL CREANŢEI PETROCHEMICAL HOLDING GMBH - Creditor
LUCHIAN LILIANA MIRELA, CREDITOR SALARIAT - Creditor
TICU LAURA-ROZA, CREDITOR SALARIAT - Creditor
STANCIU IOAN, CREDITOR SALARIAT - Creditor
UAT COMUNA SCOARŢA - Creditor
SALUBRI SA ALESD - Creditor
ABUCURII VASILE - Creditor
AGACHI LUMINIŢA - Creditor
ALUPEI ION - Creditor
AMARIUTEI CATALIN-ION - Creditor
AMARIUTIE PAUL - Creditor
ANDAR ADRIAN - Creditor
ANDONI ELENA - Creditor
BRESCAN NECULAE - Creditor
BREZEANU MARCEL OVIDIU - Creditor
BUCUR CONSTANTIN - Creditor
ANDREI DUMITRU - Creditor
ANGHEL NICOLETA-POLIANA - Creditor
ANTOHE CRISTINEL - Creditor
ANTOHE MARIA - Creditor
ANTOHI SORIN - Creditor
ANTON FANICA - Creditor
APOSTU CRISTINEL - Creditor
ARDELEANU CATALIN-VASILE - Creditor
Ședințe:
2 iunie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
3 martie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 02 iunie 2025, ora 12.00, CF3 2022 în vederea valorificării crean?elor debitoarei, realizarea distribu?iei sumei rămase si finalizarea dosarului în care este parte debitoarea.
9 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 03 martie 2025, ora 12.00, CF3 2022 în vederea valorificării crean?elor debitoarei, realizarea distribu?iei sumei rămase şi finalizarea dosarului în care este parte debitoarea.
30 septembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 09 decembrie 2024, ora 12.00, CF3u 2022
în vederea valorificării creantelor debitoarei, realizarea distributiei sumei rămase şi finalizarea dosarului în care este parte debitoarea.
27 mai 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 30 septembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022, pentru în vederea valorificării crean?elor debitoarei, realizarea distribu?iei sumei rămase şi finalizarea dosarului în care este parte debitoarea.
15 martie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Admite cererea formulată de petentul RAFO SA, prin lichidator judiciar CITR Filiala Bucure?ti SPRL.
Confirmă tranzac?ia încheiată între debitoarea RAFO SA şi BANCA ROMÂNĂ DE SCONT, la data de 14.02.2024.
Cu drept de apel, în ceea ce prive?te confirmarea tranzac?iei, în 7 zile de la comunicare, prin publicarea în BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal.
În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată pentru analiza stadiului procedurii la data de 27.05.2024.
Pronunţată azi, 15.03.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţii de către grefa instanţei.
11 martie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pe fondul cauzei, acordă termen la data de 27.05.2024, ora 12:00, complet CF3 2022 pentru continuarea procedurii.
In ceea ce priveşte cererea formulată de lichidatorul judiciar privind confirmarea tranzac?iei cu Banca Română de Scont Amână pronunţarea la data de 15.03.2024, urmând ca pronunţarea să se realizeze prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.Pronunţată, azi, 11.03.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.
26 februarie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 11.03.2024, ora 12:00, complet CF3 2022 pentru continuarea procedurii şi în vederea valorificării creantelor debitoarei, realizarea distributiei sumei rămase şi finalizarea dosarului în care este parte debitoarea.Se citează creditorii prin BPI cu mentiunea căse va pune în discutie confirmarea tranzactiei cu Banca Română de Scont depuse la dosar.
27 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 26.02.2024, ora 12:00, complet CF3 2022, pentru continuarea procedurii şi în vederea valorificării creantelor debitoarei, realizarea distributiei sumei rămase şi finalizarea dosarului în care este parte debitoarea.
Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 27.11.2023
18 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 27.11.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, în vederea continuării valorificării creantelor debitoarei, realizarea distributiei sumei rămase de distribuit şi finalizarea dosarului în care este parte debitoarea.
Pune în vedere lichidatorului că are obligatia să întocmească şi să depune la dosar rapoarte de activitate, a?a cum au fost trasate în sentinta civilă de dechidere a procedurii, sub sanctiunea amendării şi dovada publicării în BPI a acestora
Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 18.09.2023.
19 iunie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 18.09.2023, ora 12:00, complet CF3 2022 pentru continuarea valorificării crean?elor debitoarei, distribu?iei sumelor rămase de distribuit, finalizarea dosarelor în care este parte debitoarea, de asemenea se rectifică citativul şi se citează societatea debitoare prin lichidator SIERRA QUADRANT SPRL, fila 168, precizările vor fi înaintate ?i către lichidatorul debitorului RAFO.
Pronunţată în şedintă publică, astări, 19.06.2023.
30 martie 2023, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de control la data de 19.06.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, pentru continuarea demersurilor de lichidare, pentru a se recupera creantele debitoarei, pentru solutionarea litigiilor aflate pe rolul instantelor, urmând a se preciza stadiul solutionării acestora, pentru a se finaliza distributia sumelor rămase de distribuit, conform raportului asupra fondurilor şi planului de distributie din 01.09.2020, pune în vedere lichidatorului judiciar de a depune la dosar dovada publicării în BPI a raportului de activitate nr.333/24.03.2023.
Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 30.03.2023.
15 decembrie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 30.03.2023, ora 13:00, complet CF3 2022 în vederea continuării procedurii.
Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 15.12.2022.
15 septembrie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen la data de 15.12.2022, ora 13:00 pentru a fi continuată procedura de lichidare a debitoarei şi de distribuire a sumelor recuperate.
Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 15.09.2022.
21 aprilie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen la data de 15.09.2022, ora 13:00, complet CF3 2022, în vederea continuării demersurilor de lichidare. Pronuntată în şedinţă publică astăzi, 21.04.2022
14 aprilie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:
28 martie 2022, ora 9:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Admite sesizarea din oficiu de preschimbare a termenului de judecată acordat în prezenta cauză.
Preschimbă termenul de judecată fixat, din data de 14.04.2022 în data de 21.04.2022, ora 13;00, complet CF3 2022.
Se vor cita părţile pentru noul termen fixat.
Fără cale de atac.
Pronunţată în camera de consiliu, astăzi, 28.03.2022.
20 ianuarie 2022, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen administrativ pentru data de 14.04.2022, ora 13:00, complet CF32022 în vederea continuării demersurilor de lichidare, pentru a se recupera creantele debitoarei, pentru solutionarea litigiilor aflate pe rolul instantelor, urmând a se preciza stadiul solutionării acestora şi pentru a se finaliza distributia sumelor rămase nedistribuite conform Raportului asupra fondurilor şi a planului de distributie din 01.09.2020.
Pronuntată în sedintă publică, astăzi, 20.01.2022.
14 octombrie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen administrativ la data de 20.01.2022, ora 13, complet CF3, în vederea recuperării creantelor debitoarei, pentru a se solutiona litigiile aflate pe rolul instantei, pentru a se preciza în următorul raport de activitate stadiul solutionării acestuia, pentru a se distribui sumele conform raportului asupra fondurilor nr.4800 şi a planului de distributie 4801 din 01.09.2020, fată de solutionarea contestatiilor formulate, pentru valorificarea activelor şi întocmirea pe măsura valorificărilor a unui raport asupra fondurilor şi a planului de distributie.
Pronuntată în şedintă publică, azi,14.10.2021.
24 iunie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru recuperarea creantelor debitoarei, pentru a se solutiona litigiile aflate pe rolul instantelor, pentru a se întocmi pe măsura valorificărilor raport asupra fondurilor si plan de distributie,conform art. 160 alin 1 din Legea insolventei, sens în care să se formuleze precizări în următorul raport de activitate privind sumele aflate în soldul contului de lichidare, să se depună la dosar dovada publicării în BPI a raportului asupra fondurilor şi a planului de distributie precum şi raportul până la termenul următor, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen la 14.10.2021, ora 13.00.
15 aprilie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru recuperarea creantelor debitoarei, pentru a se solutiona litigiile aflate pe rolul instantelor, pentru a se întocmi pe măsura valorificărilor raport asupra fondurilor si plan de distributie, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen la 24.06.2021, ora 13.00
28 ianuarie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea insolventei, pentru a se formula de către lichidatorul judiciar raport de activitate care să includă justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, pentru se mentiona onorariul încasat al lichidatorului judiciar si modalitatea de calcul, mentiuni care nu se regăsesc în cuprinsul ultimului raport de activitate din 26 ianuarie 2021, pentru a se depune la dosar dovada de publicare în BPI a procesului -verbal al adunării creditorilor din 22 .10.2020, acordă termen la 15.04.2021, ora 13.00
8 octombrie 2020, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru introducerea în cauză si mentionarea pe citativ a cesionarilor succesivi ai creantei Petrochemical Holding GMBH, urmând a fi păstraţi în proces înstrăinătorii cu titlu particular succesivi,
În vederea solutionarii contestatiilor la hotărârea generală a creditorilor din 23. 07. 2020 şi a contestatiilor promovate împotriva raportului asupra fondurilor şi planului de distributie, respectiv contestatiile A31 ,A32 şi a33
Pentru a se depune la dosar dovada de publicare în BPI a procesului verbal al adunării creditorilor din 6 .10.2020, acordă termen la 28 ianuarie 2021, ora 13.00
25 iunie 2020, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a procesului verbal al Adunării generale a creditorilor din 16.06.2020, precum şi dovada de publicare în BPI a raportului de activitate pentru termenul anterior , întocmit în data de 10.06.2020,pentru a se finaliza procedura de inventariere şi pentru reevaluarea bunurilor, urmând a se depune la dosar procesul verbal de inventar , pentru a se evalua bunurile inventariate şi pentru a se soluţiona dosarele asociate, pentru a se valorifica bunurile cu respectarea deciziei luate de creditori, pentru ca lichidatorul judiciar să depună până la termen procesul verbal de inventariere, acordă termen administrativ la data de 08.10.2020, ora 13.00, complet CF3.
24 iunie 2020, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Respinge ca neîntemeiată cererea de preschimbare a termenului de judecată acordat în prezenta cauză formulată de petenta CITR FILIALA BUCUREŞTI SPRL, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei RAFO SA, motivele privind necesitatea acordării unui termen la o dată ulterioară urmând a fi analizate la termenul fixat din perspectiva dispoziţiilor art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014, ca o cerere de amânare a judecăţii.
Fără cale de atac, conform art. 465 C.proc.civ.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 24.06.2020.
11 iunie 2020, ora 13:30
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se solutiona dosarele asociate A 20 –A 29, pentru a se finaliza inventarul ?i a fi depus la dosar procesul verbal de inventar, pentru a se reevalua activele rămase în patrimoniul debitoarei, pentru a se depune la dosar raportul de evaluare ?i a se publica în BPI anun?ul cu privire la acest raport , re?inând mentiunile din raportul de activitate din 10 iunie 2020 în sensul că a fost reconvocată Adunarea Creditorilor pentru aprobarea unei proceduri de valorificare pentru anumite pachete de bunuri, acordă termen de judecată la data de 25 iunie 2020, ora 13.00, cu citare păr?i prin BPI.
7 mai 2020, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 63 alin.11 din Decretul Preşedintelui României privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 240 din 14 aprilie 2020, publicat în Monitorul Oficial al României nr.311/14.04.2020, „În temeiul prezentului decret, judecarea proceselor civile, altele decât cele prevăzute la alin. (1) se suspendă de plin drept pe durata stării de urgenţă, fără a fi necesară efectuarea vreunui act de procedură în acest scop”, în perioada 15 aprilie - 15 mai, urmând a se soluţiona numai cauzele de urgenţă deosebită, prezenta cauză neîncadrându-se în această categorie.
Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 63 alin. 13 din Decretul Preşedintelui României privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 240 din 14 aprilie 2020, „După încetarea stării de urgenţă, judecarea proceselor prevăzute la alin. (6) se reia din oficiu. În termen de 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, instanţa de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată şi citarea părţilor”, dispoziţii în aplicarea cărora instanţa, în 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, va lua măsuri pentru fixarea unui nou termen de judecată şi citarea părţilor.
16 ianuarie 2020, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere necesitatea soluţionării dosarelor asociate precum şi a contestaţiei împotriva Hotărârii Adunării Creditorilor privind confirmarea practicianului, pentru a se finaliza inventarul reţinând termenul stabilit de lichidatorul judiciar pentru finalizarea acestuia şi pentru reevaluarea activelor şi valorificarea bunurilor potrivit deciziei creditorilor, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ în data de 07.05.2020.
19 septembrie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge ca inadmisibilă, nefiind de competenţa instanţelor judecătoreşti, cererea formulată de administratorul judiciar al debitoarei RAFO SA, CITR FILIALA BUCUREŞTI SPRL, având ca obiect accesarea fondului de lichidare pentru avansarea unor sume de bani necesare achitării cheltuielilor curente ale debitoarei.
În temeiul prevederilor art. 145 alin. 1 lit. C raportat la art. 143 alin. 1 şi 3 din Legea 85/2014, deschide procedura falimentului în formă generală împotriva debitoarei RAFO SA.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii şi ridicarea dreptului de administrare.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea 85/2014 desemnează provizoriu, până la prima adunare generală a creditorilor, în calitate de lichidator judiciar pe CITR FILIALA BUCUREŞTI SPRL, acesta având atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea 85/2014 precum şi cele de la art. 58 din Legea 85/2014 compatibile cu calitatea de lichidator.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin. 1 şi 2 din Legea 85/2014.
În temeiul art. 146 alin. 1 din Legea 85/2014 lichidatorul judiciar va notifica toţi creditorii menţionaţi în lista depusă de debitor / administratorul judiciar prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitoarea şi O.R.C. Bacău, iar sentinţa se va publica, pe cheltuiala debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Notificarea va cuprinde termenele stabilite de art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014:
- termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii sau al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii, la data de 03 noiembrie 2019,
- termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi publicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 03 decembrie 2019,
- termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat la data de 02 ianuarie 2020,
- termen de depunere a contestaţiilor la tribunal va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar
- termenul stabilit pentru prima şedinţă a adunării creditorilor, a cărei ordine de zi va include confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu sau desemnarea altui lichidator, 08 decembrie 2019.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca în tabelele de creanţe pe care le va întocmi să fie trecute datele de identificare ale creditorilor conform art. 6 alin. 2 din HG 460/2005.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin. 1 lit. c) din Legea. 85/2014.
Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin.1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii, sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor menţiona şi informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor / autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se va depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
După rămânerea definitivă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”.
Dispune ca unităţile poştale şi de curierat să comunice la sediul lichidatorului judiciar desemnat întreaga corespondenţă adresată debitoarei.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
Pune în vedere debitoarei să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar toate informaţiile cerute de lichidator şi apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa sub sancţiunea prev. de art. 60 alin. 2 din Legea 85/2014. În acest sens lichidatorul va notifica debitoarea conform art. 42 alin.1 şi 10 din Legea 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special sau administratorul statutar dacă unul special nu a fost desemnat, conform art. 42 alin.1 şi 10 din Legea 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 al. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului.
După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptăţiţi vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, potrivit Legii 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmire a unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii în data de: 16.01.2020.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ, azi, 19.09.2019.
12 septembrie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 19.09.2019, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 12.09.2019.
27 iunie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 12 septembrie 2019 pentru a se rectifica citativul în sensul introducerii ca şi cesionar al creanţei SC UROCO LTD, pentru a se depune contractul de cesiune de creanţă încheiat cu creditorul Petrochemical Holding GMBH, pentru a se depune înscrisuri cu privire la încheierea planului de reorganizare cu termen în luna august 2019, pentru a se face dovada sediului procesual ales al cesionarului UROCO LTD de către înstrăinător.
6 iunie 2019, ora 14:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere solicitarea părţilor acordă termen pentru a se finaliza negocierile şi a se cita prin BPI părţile cu menţiunea că se va pune în discuţie cererea de intrare în faliment.
16 mai 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 6 iunie 2019, ora 14, pentru a se încheia negocierile purtate cu un investitor de nationalitate elveţiană, la cererea ambelor părţi - administratorul judiciar şi creditorul majoritar şi cu acordul creditorului bugetar care a solicitat intrarea debitoarei în faliment.
28 martie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 16 mai 2019, pentru a se emite adresă la AJFP Bacău şi către DGRFP Iaşi pentru a preciza cuantumul creanţelor neachitate potrivit planului de reorganizare şi întinderea creanţelor curente neachitate la zi şi cu privire la modul de soluţionare a cererii de compensare formulată de debitoare prin administratorul judiciar, precum şi sumele încasate la zi în urma înfiinţării popririi de la data de 18 martie 2019 până în prezent. Dispune citarea prin BPI a părţilor pentru termenul următor când se va pune în discuţie cererea de intrare în faliment formulată de DGRFP Iaşi.
17 ianuarie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 28.03.2018, faţă de lipsa de procedură cu administratorul special al debitoarei, pentru a se introduce în cauză AJFP Bacău în calitate de creditor, pentru a se comunica întâmpinările depuse la dosar.
6 decembrie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ÎNCH:
06.12.2018
Respinge ca neîntemeiată cererea de preschimbare a termenului de judecată acordat în prezenta cauză în 17.01.2019, cerere formulată de creditoarea DGRFP IAŞI.
Menţine termenul acordat pentru verificarea stadiului implementării planului de reorganizare în data de 17.01.2019.
Fără cale de atac.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 06.12.2018.
11 octombrie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 17.01.2019, pentru continuarea implementării planului de reorganizare.
14 iunie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă t. la 11.10.2018, pentru continuarea procedurii, implementarea planului de reorganizare, pentru valorificarea bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei.
22 februarie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: DOSAR NR. 3320/110/2016
Confirmă planul de reorganizare judiciară a debitoarei RAFO SA, cu sediul în Oneşti, jud. Bacău, propus de către administratorul judiciar al debitoarei, CITR FILIALA BUCUREŞTI SPRL, cu sediul în Bucureşti.
De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului şi se va limita doar la acele activităţi pentru care debitoarea dispune de baza materială necesară în vederea implementării prevederilor planului de reorganizare.
Debitoarea îşi va conduce activitatea prin administratorul judiciar în conformitate cu planul confirmat până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic.
Pune în vedere administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, conform art. 144 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte termen la data de 14.06.2018, CF 3, ora 13.00, pentru implementarea planului de reorganizare.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ, astăzi, 22.02.2018.
8 februarie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 22.02.2018, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 08.02.2018.
7 decembrie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea de suspendare a cauzei în temeiul dispoziţiilor art. 413 alin. 1 Cpc, având în vedere că în procedura insolvenţei nu sunt admisibile astfel de cereri. Pentru ca instanţa să se poată pronunţa cu privire la confirmarea planului de reorganizare, acordă termen la 08.02.2018.
7 septembrie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 07.12.2017, pentru continuarea procedurii.
8 iunie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acordă termen la data de 7.09.2017.
16 martie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de ridicare în parte a dreptului de administrare formulată de SINDICATUL RAFINORUL, în numele salariaţilor debitoarei RAFO SA, în contradictoriu cu debitoarea RAFO SA, prin administrator judiciar CITR FILIALA BUCUREŞTI SPRL, administratorul special al debitoarei, societatea de naţionalitate belgiană RESULT 4 YOU BVBA şi comitetul creditorilor compus din RESULT 4 YOU BVBA preşedinte, PMG HOLDING GMBH şi AXA SECURITY SRL membri.
Ridică în parte dreptul de administrare al debitoarei RAFO SA, exclusiv în ceea ce priveşte efectuarea plăţilor, în sensul că dreptul de a efectua plăţi din contul bancar şi din casierie va fi exercitat cu avizul prealabil al administratorului judiciar CITR FILIALA BUCUREŞTI SPRL.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ astăzi, 16.03.2017.
2 martie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 16.03.2017, pronunţarea urmând a fi făcută potrivit art. 396 alin. 2 C.proc.civ. prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 02.03.2017.
2 februarie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru analizarea cererii formulate de sindicatul angajaţilor debitoarei acordă termen la data de 2.03.2017 şi pentru continuarea procedurii acordă termen la data de 8.06.2017.
8 decembrie 2016, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de prelungire a termenelor de depunere a raportului privind cauzele şi împrejurările care au dus la apariţia insolvenţei şi de efectuare a inventarului formulată de administratorul judiciar al debitoarei RAFO SA, cu sediul în Oneşti, str. Industriilor, nr. 3, jud. Bacău, J4/538/1991, CUI 958772, CITR FILIALA BUCUREŞTI SPRL, cu sediul în Bucureşti, str. Gara Herăstrău, nr. 4, Green Court, et. 3, sector 2, RFO II-0401, nr. 2B0401/12.08.2009.
Prelungeşte termenul pentru depunerea raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei cu 40 de zile şi în consecinţă stabileşte termenul maxim pentru depunerea raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei în data de 16 ianuarie 2017.
Prelungeşte termenul pentru efectuarea inventarului patrimoniului debitoarei cu 60 de zile şi în consecinţă stabileşte termenul maxim pentru efectuarea inventarului patrimoniului debitoarei în data de 26 februarie 2017.
Menţine termenul de judecată pentru analiza stadiului procedurii stabilit prin încheierea de deschidere a procedurii la data de 02 februarie 2017.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău – Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 08.12.2016.
27 octombrie 2016, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge ca inadmisibilă în principiu, întrucât nu a solicitat deschiderea procedurii insolvenţei, cererea de intervenţie în interes propriu a intervenientului MUNICIPIUL ONEŞTI, cu sediul în Oneşti, bd. Oituz, nr. 17, jud. Bacău.
Admite cererea debitoarei RAFO SA.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei RAFO SA pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege.
Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat.
Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei în baza unui plan de reorganizare.
Ca urmare a soluţiei date cererii debitoarei, califică cererea de deschidere a procedurii formulată de creditoarea AXA SECURITY SRL, înregistrată sub nr. 2995/110/2016 (la care a fost ataşată cererea identică înregistrată sub nr. 3339/110/2016 urmare a admiterii excepţiei litispendenţei) conexată la prezenta cauză, ca fiind declaraţie de creanţă, asupra căreia va aprecia administratorul judiciar în condiţiile art. 102 şi urm. din Legea 85/2014.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe CITR FILIALA BUCUREŞTI SPRL, care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită:
• termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 11 decembrie 2016;
• cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
• termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 31 decembrie 2016;
• termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 25 ianuarie 2017;
• locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 05 ianuarie 2017.
În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale.
Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei.
În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi:
- prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment;
- în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege;
- desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- probleme diverse.
Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează.
Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014:
• căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului;
• acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi.
• acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii.
În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea
În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar
În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic.
În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată pentru analiza stadiului procedurii la data de 02 februarie 2017.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 27.10.2016.
Pagina principală