Informații dosare ce cuprind 335/1285/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
335/1285/2024
Data înregistrării:
14 mai 2024, ora 11:05:00
Data ultimei modificări:
4 iunie 2025, ora 12:03:39
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS SRL - Creditor
DEAROM FRIGO TRANS SRL - Debitor
DEAROM FRIGO TRANS SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR CII MIHAELA LUPU - Debitor
ALPHA BANK ROMANIA SA - Creditor
PRIMARIA MUNICIPIULUI DEJ - Creditor
DGRFP CLUJ NAPOCA - Creditor
SMART DIESEL SRL - Creditor
AVANT LEASING IFN SA - Creditor
Ședințe:
23 octombrie 2025, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
22 mai 2025, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru solutionarea definitiva a cererii de antrenare a raspunderii personale materiale, obiect al dosarului asociat a1, aflat in procedura prealabila.
8 mai 2025, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:
10 aprilie 2025, ora 12:00
Complet: F17 CC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Dispune preschimbarea termenului acordat în data de 08.05.2025 pentru data de 22.05.2025, F17, ora 11.00, sala 249, dată pentru care se vor cita părţile prin BPI, debitoare fiind DEAROM FRIGO TRANS S.R.L., aducându-li-se la cunoştinţă conţinutul prezentei încheieri.
Fără cale de atac.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 10.04.2025.
6 februarie 2025, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că a fost întocmit tabelul definitiv ce a fost publicat în BPI nr.23069/19.12.2024. Acordă termen pentru clarificarea situa?iei patrimoniale a debitoarei pentru data de 8 mai 2025.
12 decembrie 2024, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act ca a fost întocmit raportul cauzelor din care rezultă incidenţa art.169 lit.d din Legea nr.85/2014 ce a fost publicat în BPI nr.20543/18.11.2024.
Ia act ca a fost întocmit tabelul preliminar al crean?elor publicat în BPI nr. 21123/25.11.2024
Ia act ca la data de 29.11.2024, adunarea generala a creditorilor a confirmat lichidatorul judiciar si a stabilit onorariul acestuia la suma de 3000 lei+tva pentru intreaga procedura +5%+tva din sumele încasate în contul de insolvenţă ca urmare a recuperării de creanţe şi valorificării bunurilor, procesul verbal fiind publicat în BPI nr.21734/03.12.2024.
Acordă termen în vederea publicării ?i afi?ării tabelului definitiv în forma celui preliminar pentru data de 06.02.2025.
7 noiembrie 2024, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Aprobă raportul de activitate întocmit de administratorul judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă LUPU MIHAELA în cadrul procedurii insolvenţei debitoarei DEAROM FRIGO TRANS S.R.L., în baza dispoziţiilor art. 92 din Legea nr. 85/2014 cuprinzând propunerea de intrare a debitoarei în faliment, şi în consecinţă:
Dispune, în baza dispoziţiilor art. 145 alin. 1 lit. D, intrarea debitoarei DEAROM FRIGO TRANS S.R.L, în faliment forma simplificată şi confirmă în calitate de lichidator judiciar, administratorul judiciar care va îndeplini atribuţiile prev. de art. 64 din Legea nr. 85/2014.
Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar.
Dispune dizolvarea debitoarei DEAROM FRIGO TRANS S.R.L.
Fixează termenul maxim de predare a gestiunii averii de la debitoare către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii pentru data de 30.03.2021.
Dispune în sarcina lichidatorului notificarea intrării în faliment în condiţiile art. 147 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, debitoarei, tuturor creditorilor notificaţi în conformitate ce prev. art. 99 şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii precum şi îndeplinirea atribuţiilor prev. de art. 147 alin 2-4 din acelaşi act normativ.
Dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Dispune în sarcina lichidatorului obligaţia de a depune rapoarte lunare privind modul de îndeplinire a atribuţiilor sale, cu justificarea cheltuielilor.
Îndreaptă eroarea materială strecurată în sentin?a civilă nr. 1760/10.10.2024 în sensul că, în loc de "Constată fixat termen în vederea soluţionării contestaţiilor formulate împotriva tabelului preliminar şi afişării tabelului definitiv al creanţelor declarate împotriva averii debitoarei pentru data de 18.12.2024, ora 11.00, sala 249" se va men?iona "Constată fixat termen în vederea soluţionării contestaţiilor formulate împotriva tabelului preliminar şi afişării tabelului definitiv al creanţelor declarate împotriva averii debitoarei pentru data de 12.12.2024, ora 11.00, sala 249"
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare ce se va depune la registratura Tribunalului Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor, prin mijlocirea grefei instan?ei, azi, 07.11.2024.
24 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: F17
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de îndreptare a erorii materiale din dispozitivul sentin?ei civile nr. 1760/2024 din data de 10.10.2024 pronunţată în dosarul nr. 335/1285/2024 al Tribunalul Specializat Cluj, formulată de creditoarea AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS S.R.L., cu privire la datele de identificare ale administratorului judiciar provizoriu, în sensul că:
- sediul este în Bucure?ti, str Carol Knappe nr.67, sector 1 ?i sediul de coresponden?ă în Bucure?ti, str.Mântuleasa nr.17, sector 2 în loc de str.Mihai Eminescu, mun.Râmnicu Vâlcea, jud.Vâlcea cum din eroare s-a menţionat,
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronun?ată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei, astăzi, 24.10.2024.
10 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea AFFINITY TRANSPORT SOLUTIONS S.R.L., în contradictoriu cu debitoarea DEAROM FRIGO TRANS S.R.L. şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei DEAROM FRIGO TRANS S.R.L..
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVEN?Ă MIHAELA LUPU cu sediul în str.Mihai Eminescu, mun. Râmnicu Vâlcea, jud.Vâlcea care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014.
Fixează onorariu lunar provizoriu în favoarea administratorului judiciar în cuantum de 1.500 lei exclusiv TVA şi onorariu de succes de 5% din sumele atrase în procedură, exclusiv TVA.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare.
Dispune desemnarea administratorului special.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului preliminar al creanţelor la data de 20 noiembrie 2024, termenul de verificare, întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar al creanţelor, la data de 27 noiembrie 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 18 decembrie 2024.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVEN?Ă MIHAELA LUPU, la data de 29 noiembrie 2024, ora 10:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către administratorul judiciar provizoriu în BPI şi de a se prezenta la fiecare termen în procedura.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare şi fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 7 noiembrie 2024, ora 11, sala 249.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 10 octombrie 2024.
Pagina principală