Informații dosare ce cuprind 3355/108/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
3355/108/2021
Data înregistrării:
17 noiembrie 2021, ora 11:05:00
Data ultimei modificări:
24 aprilie 2025, ora 14:38:15
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi pe acţiuni
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
MS BUSINESS INTERMED SRL - Creditor
AGROSOFIA SRL - Debitor
AGROSOFIA SRL SEDIUL ALES - Debitor
CII LAZA MELANIA ÎN CALITATE DE ADM. JUDICIAR AL DEBITOAREI AGROSOFIA SRL - Lichidator
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
ONRC ARAD - Intimat
METSO OUTOTEC FINLAND OY - Creditor
AJFP ARAD - Creditor
TOP AGREGATE PROCTION SRL - Creditor
IDEA LEASING IFN SA - Creditor
AGROTEX SRL - Creditor
IPSO SRL - Creditor
Tornoreanu Cristian Dumitru - Creditor
BNP PARIBAS LEASING SOLUTION IFN SA - Creditor
LARA ACCOUNTING SRL - Creditor
EUROPEXPRES SRL - Creditor
MARAMOTUL TRANS SRL - Creditor
AGRII ROMÂNIA SRL - Creditor
Ședințe:
19 iunie 2025, ora 09:05
Complet: C4-sindic-2025
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
24 aprilie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MS Business Intermed SRL, - în procedura generală, în faliment:
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să depună la dosar şi să publice în B.P.I. procesul verbal al adunării creditorilor care va fi întocmit cu ocazia desfăşurării şedinţei adunării creditorilor convocată pentru data de 08.05.2025;
2) Dispune:
- fixarea unui termen de judecată pentru a se soluţiona propunerea de închidere a procedurii, sens în care se vor cita creditorii prin Buletinul procedurilor de insolvenţă potrivit dispoziţiilor art. 174 din Legea nr. 85/2014, la data de 19.06.2025, ora 09,05.
30 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MS Business Intermed SRL, - în procedura generală, în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului suplimentar al creanţelor;
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului consolidat al creanţelor;
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei;
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
- sesizarea de urgenţă a judecătorului-sindic în cazul în care constată că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile de procedură;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 24.04.2025, ora 09,00, pentru continuarea procedurii şi pentru a se intra în posesia bunurilor mobile a debitoarei menţionate în raportul de activitate depus pentru termenul din 17.10.2024.
- Alte dispoziţii: pentru soluţionarea dosarelor asociate şi pentru întocmirea şi depunerea raportului final de lichidare, şi a situaţiilor financiare finale.
17 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MS Business Intermed SRL, - în procedura generală, în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului suplimentar al creanţelor;
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului consolidat al creanţelor;
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei;
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
- sesizarea de urgenţă a judecătorului-sindic în cazul în care constată că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile de procedură;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 30.01.2025, ora 09,00, pentru continuarea procedurii şi pentru a se intra în posesia bunurilor mobile a debitoarei menţionate în raportul de activitate depus pentru termenul din 17.10.2024.
- Alte dispoziţii: pentru soluţionarea dosarelor asociate
13 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MS Business Intermed SRL, - în procedura generală, în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului suplimentar al creanţelor;
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului consolidat al creanţelor;
- să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe;
- să urmărească soluţionarea cererii/ cererilor de repunere în termen a declaraţiei/ declaraţiilor de creanţă şi să se procedeze în consecinţă;
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei;
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat având ca obiect antrenarea răspunderii patrimoniale;
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
- sesizarea de urgenţă a judecătorului-sindic în cazul în care constată că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile de procedură;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 17.10.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii şi pentru a verifica modul de soluţionare, în modul definitiv, a acţiunii în atragerea răspunderii fostului administrator, inclusiv pentru a se intra în posesia bunurilor mobile a debitoarei.
- Alte dispoziţii: pentru soluţionarea dosarelor asociate
28 martie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MS Business Intermed SRL, - în procedura generală, în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului suplimentar al creanţelor;
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului consolidat al creanţelor;
- să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe;
- să urmărească soluţionarea cererii/ cererilor de repunere în termen a declaraţiei/ declaraţiilor de creanţă şi să se procedeze în consecinţă;
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei;
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat având ca obiect antrenarea răspunderii patrimoniale;
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
- sesizarea de urgenţă a judecătorului-sindic în cazul în care constată că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile de procedură;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 13.06.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii şi pentru a verifica modul de soluţionare, în modul definitiv, a acţiunii în atragerea răspunderii fostului administrator, inclusiv pentru a se intra în posesia bunurilor mobile a debitoarei.
- Alte dispoziţii: pentru soluţionarea dosarelor asociate
7 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MS Business Intermed SRL, - în procedura generală, în faliment :
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului suplimentar al creanţelor;
- întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului consolidat al creanţelor;
- să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe;
- să urmărească soluţionarea cererii/ cererilor de repunere în termen a declaraţiei/ declaraţiilor de creanţă şi să se procedeze în consecinţă;
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei;
- să urmărească soluţionarea dosarului asociat având ca obiect antrenarea răspunderii patrimoniale;
- să procedeze la valorificarea bunului/ bunurilor potrivit regulamentului aprobat de creditori;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar;
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
- sesizarea de urgenţă a judecătorului-sindic în cazul în care constată că nu există bunuri în averea debitorului ori că acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cheltuielile de procedură;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 28.03.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii.
- Alte dispoziţii: pentru soluţionarea dosarelor asociate
28 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 07.12.2023, ora 9,00, pentru soluţionarea acţiunii în atragerea răspunderii care face obiectul dosarului nr. 3355/108/2021/a6.
18 mai 2023, ora 10:05
Complet: C4-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 28.09.2023, ora 10,00, pentru soluţionarea dosarului asociat având ca obiect atragerea răspunderii fostului administrator.
23 martie 2023, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorului judiciar - practician în insolvenţă CII LAZA MELANIA-RAMONA în calitate de administrator judiciar desemnat pentru debitoarea SC ,,AGROSOFIA ,,SRL
Aprobă raportul de activitate al administratorului judiciar de la filele 819 -820 prin care se propune intrarea debitoarei în faliment si în consecinţă: În temeiul art.145 al.1 lit.A b si c din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă; Dispune începerea procedurii falimentului debitoarei.
În temeiul art.145 alin.2 din Legea nr.85/2014 desemnează lichidator pe practicianul în insolvenţă CII LAZA MELANIA-RAMONA în calitate de lichidator judiciar desemnat pentru debitoarea SC ,,AGROSOFIA ,,SRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă .
Dispune dizolvarea societăţii debitoare SC ,,AGROSOFIA ,,SRL şi ridicarea dreptului de administrare al debitorului.
Dispune tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar.
Fixează termenul maxim de predare a gestiunii către lichidatorul, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei .
Dispune predarea către lichidator, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei, a listei creanţelor născute în cursul procedurii.
Dispune notificarea trecerii la faliment a debitorului către : asociaţii, acţionarii, creditorii şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad şi alte registre, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art.146 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai lichidatorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de creanţă aferente creanţelor născute în cursul procedurii la data de 05.05.2023 .
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor născute în cursul procedurii, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor la data de 05.06.2023.
Fixează termenul limită pentru depunerea contestaţiilor împotriva tabelului suplimentar de 7 zile de la data publicării acestuia în B.P.I.
Fixează termenul pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva tabelului suplimentar la data de 05 .07.2023 .
Fixează la data de 23 a fiecărei luni, termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art.59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare :
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art. 45 lit. o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp art. 60 al.2 şi 3 respectiv art.57 al.4 din Legea nr. 85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
In temeiul art.151 alin.1 din Legea nr.85/2014 , dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Pune în vedere lichidatorului să întocmească o situaţie privind creanţele salariale achitate până la data prezentei, respectiv să facă în continuare distribuirea sumelor încasate în urma valorificării bunurilor din averea debitorului.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 18.05.2023 , ora 10,05 .
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
În caz de formulare, cerea de apel se va depune la Tribunalul Arad .
Pronunţată în şedinţă publică din data de 23 martie 2023 , prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei .
26 ianuarie 2023, ora 10:10
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 23.03.2023, ora 10,00, pentru îndeplinirea în continuare a atribuţiilor prevăzute de Legea nr. 85/2014
15 decembrie 2022, ora 10:40
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 26.01.2023, ora 10,10 pentru ca fostul administrator SCP Insolvein SPRL să predea documentele administratorului judiciar provizoriu CII Laza Melania.
3 noiembrie 2022, ora 10:05
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 15.12.2022, ora 10,40 pentru ca fostul administrator SCP Insolvein SPRL să predea documentele administratorului judiciar provizoriu CII Laza Melania.
22 septembrie 2022, ora 10:15
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art.45 lit.e din Legea nr.85/2014, ia act de confirmarea practicianului în insolvenţă CII LAZA MELANIA-RAMONA în calitate de administrator judiciar desemnat pentru debitoarea SC ,,AGROSOFIA ,,SRL şi care va înlocui astfel pe administratorul judiciar numit iniţial, SCP Insolvein SPRL. Dispune practicianului în insolvenţă înlocuit SCP Insolvein SPRL ca, în termen de 5 zile de la comunicarea prezentei minute, să procedeze la predarea către practicianul în insolvenţă confirmat CII LAZA MELANIA-RAMONA a tuturor documentelor ce privesc prezenta cauză.
Stabileşte în sarcina practicianului în insolvenţă înlocuit SCP Insolvein SPRL obligaţia de a depune la dosar, pentru termenul următor, dovada comunicării către noul administrator judiciar desemnat pentru debitor, a tuturor actelor privind pe debitoare .
Constată că, potrivit hotărârii Adunării generale a creditorilor din 01.04.2022 s-a stabilit un onorariu pentru desfăşurarea întregii proceduri de 4.500 lei/lună şi un onorariu de succes de 7 % din sumele recuperate/încasate pe întreaga procedură a insolvenţei,
Dispune amânarea cauzei pentru data de 03.11.2022 , ora 10:05 pentru când se vor cita părţile prin BPI si pentru când noul administrator judiciar îsi va indeplini atributiile legale
Pentru depunerea Raportului lunar de activitate al practicianului în insolvenţă prin care să se arate dacă s-a intrat în posesia documentelor prev de art 67 din Legea nr.85/2014, si pentru depunerea Raportului privind cauzele şi împrejurările care au dus la starea de insolvenţă a debitoarei,
Dispune citarea în cauză a noului administrator judiciar desemnat pentru debitor .
Executorie.
Cu drept de apel în 7 de zile de la comunicarea prezentei hotărâri prin publicarea sa în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În cazul exercitării căii de atac cererea se va depune la Tribunalul Arad.
Dată în şedinţa publică astăzi, 22 septembrie 2022 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei.
2 iunie 2022, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 22.09.2022, ora 10,15, pentru soluţionarea definitivă a dosarului asociat.
14 aprilie 2022, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 02.06.2022, ora 10,00 pentru ca lichidatorul judiciar să îşi poată îndeplini atribuţiile potrivit Legii nr. 85/2014
18 ianuarie 2022, ora 09:00
Complet: C4-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge contestaţia debitoarei SC ,,AGROSOFIA ,,SRL contra cererii pentru deschiderea procedurii insolvenţei .
Admite cererea formulată de creditoarea SC M.C BUSINESS INTERMEDF SRL SRL în contradictoriu cu debitoarea SC ,,AGROSOFIA ,,SRL pentru deschiderea procedurii generale de insolvenţă şi, pe cale de consecinţă :
În temeiul art.71 alin.1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitoarei SC ,,AGROSOFIA ,,SRL Numeşte administrator judiciar pe SCP Insolvein SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu o retribuţie de 2.500 lei, până la prima Adunare Generală a Creditorilor.
În temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului: asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art.99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 02.03.2022.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 22.03.2022 .
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 15.04.2022 .
Fixează data primei şedinţe a Adunării Creditorilor la data de 24.03.2022, ora 13 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului.
Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art.97 din Legea nr. 85/2014 la data de 25.02.2022 .
Fixează la data de 18 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art.59 din Legea nr.85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare :
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art.45 lit.o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp art.60 al.2 şi 3, respectiv art.57 al.4 din Legea nr.85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune administratorului judiciar să convocare adunarea generală a asociaţilor debitorului, în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar în 5 zile de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării.
Dispune practicianului în insolvenţă efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
In temeiul art.39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 14.04.2022 , ora 10:00 .
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad
Creditorii notificaţi conform art.100 din Legea nr.85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art.100 al.1 lit.a din Legea nr. 85/2014.
În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar.
Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică azi, 18 ianuarie 2022 .
13 ianuarie 2022, ora 09:55
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: AP:18.01.2022 având nevoie de timp pentru a delibera.
9 decembrie 2021, ora 09:55
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:13.01.2022, ora 09,55 pentru legala citare a părţilor.
Pagina principală