Informații dosare ce cuprind 33871/301/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 33871/301/2023
Data înregistrării: 6 decembrie 2023, ora 12:10:00
Data ultimei modificări: 15 octombrie 2024, ora 09:01:30
Instanță: Judecătoria Sector 3 București
Secție: Judecatoria sect 3
Materie: Civil
Obiect: cerere de valoare redusă 327,51 LEI
Stadiu procesual: Fond

Părți:
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO SA - Reclamant
GEREBENEŞ IOAN - Pârât

Ședințe:
19 septembrie 2024, ora 13:00
Complet: Camera de consiliu 32 Civil
Tip soluție: Admite in parte cererea
Soluția pe scurt: Admite în parte cererea. Obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 327,51 lei, reprezentând echipamente. Respinge în rest cererea ca neîntemeiată. Obligă pârâtul la plata către reclamantă a sumei de 50 lei, reprezentând cheltuieli de judecată constând în taxă judiciară de timbru. Executorie de drept. Cu drept de apel în termen de 30 de zile de la comunicare, ce se depune la Judecătoria Sectorului 3. Pronunţată astăzi, 19.09.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

23 mai 2024, ora 13:00
Complet: Camera de consiliu 32 Civil
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se va cita reclamanta cu menţiunea de a achita diferenţa de taxă judiciară de timbru în cuantum de 150 de lei, având în vedere că taxa judiciară de timbru pe care o datorează prin raportare la valoarea întregii cereri de valoare redusă este de 200 de lei, urmând a i se atrage atenţia asupra sancţiunii anulării cererii în caz de necomplinire a acestui lips.

20 februarie 2024, ora 08:30
Complet: C 32 civil administrativ
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:

23 ianuarie 2024, ora 08:30
Complet: C 32 civil administrativ
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârile Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Judecătoriei Sectorului 3 Bucureşti din data de 15.12.2023 şi 11.01.2024 prin care s-a stabilit ca formă de protest amânarea tuturor cauzelor în materie civilă cu excepţia celor care au ca obiect suspendare provizorie a executării silite, asigurare dovezi, ordine de protecţie şi ordonanţe preşedinţiale, precum şi incidentele procedurale intervenite în legătură cu aceste cauze, având în vedere şi hotărârea Adunării Generale prin care s-a decis reluarea activităţii din data de 25.01.2024, întrucât obiectul prezentului dosar nu se încadrează în excepţiile enumerate mai sus, se va acorda termen administrativ la data de 20.02.2024.



Pagina principală