Informații dosare ce cuprind 34/1259/2021

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 34/1259/2021
Data înregistrării: 17 februarie 2021, ora 13:24:00
Data ultimei modificări: 22 mai 2025, ora 12:04:00
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
CIP & DORU TRANSPORT SRL - Debitor
MIT INSOLV SPRL-ÎNLOCUIT LA 11.11.2021 - Lichidator
RAIFFEISEN BANK SA - Creditor
DGRFP PLOIE?TI-AJFP ARGE? - Creditor
EUROPEAN INVESTMENT FUND INSTITU?IE FINANCIARA A UE-SEDIUL PROC ALES - Creditor
Crean?e salariale - Creditor
SOCIETATEA PROFESIONALĂ EXPERT COM SPRL - Lichidator

Ședințe:
18 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

22 mai 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CIP & DORU TRANSPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va men?iona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sanc?iunea amendării; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 34/1259/2021/a4, 34/1259/2021/a7, având ca obiect acţiune în anulare întemeiată pe dispoziţiile art. 117 si urm din Legea nr. 85/2014 Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 18.09.2025 pentru continuarea procedurii.

30 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CIP & DORU TRANSPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va men?iona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sanc?iunea amendării; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 34/1259/2021/a4, 34/1259/2021/a7, având ca obiect acţiune în anulare întemeiată pe dispoziţiile art. 117 si urm din Legea nr. 85/2014 Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 22.05.2025 pentru continuarea procedurii.

17 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CIP & DORU TRANSPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va men?iona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sanc?iunea amendării; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 34/1259/2021/a4, 34/1259/2021/a7, având ca obiect acţiune în anulare întemeiată pe dispoziţiile art. 117 si urm din Legea nr. 85/2014 Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 30.01.2025 pentru continuarea procedurii.

20 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CIP & DORU TRANSPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se va men?iona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014), sub sanc?iunea amendării; - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 34/1259/2021/a3, 34/1259/2021/a4, 34/1259/2021/a5, 34/1259/2021/a6, 34/1259/2021/a7, având ca obiect acţiune în anulare întemeiată pe dispoziţiile art. 117 si urm din Legea nr. 85/2014 Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 17.10.2024 pentru continuarea procedurii.

22 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CIP & DORU TRANSPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar Expert Com SPRL următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului; în rapoarte se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014) -să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 34/1259/2021/a3, 34/1259/2021/a4, 34/1259/2021/a5, 34/1259/2021/a6, 34/1259/2021/a7, aflate pe rolul Tribunalului Argeş, având ca obiect acţiune în anulare întemeiată pe dispoziţiile art. 117 si urm din Legea nr. 85/2014 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 20.06.2024 pentru continuarea procedurii

2 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele : ? Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 22 02 2024 . ? lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare.

6 iulie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CIP & DORU TRANSPORT SRL, în faliment - procedură simplificată, judecătorul sindic, Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: -să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului conform regulamentului de vânzare aprobat de adunarea creditorilor şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie; -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate; -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei; -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate; - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate aflate pe rolul Tribunalului Specializat Argeş; Dispune: - se stabile?te termen administrativ la data de 02.11.2023 pentru continuarea procedurii.

9 martie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CIP & DORU TRANSPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar EXPERT COM SPRL următoarele măsuri: - să întocmească procesul - verbal de inventariere bunuri în care să evidenţieze situaţia juridică a tuturor autoturismelor ce figurează înmatriculate pe numele debitoarei, şi, respectiv, radiate în perioada suspectă conform adresei de relaţii emisă de Direc?ia Regim Permise de Conducere ?i Înmatriculare a Vehiculelor – fila 193 dosar; să depună la dosarul cauzei procesul - verbal de inventariere astfel întocmit -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. a1 – a7 aflate pe rolul Tribunalului Specializat Argeş 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 06.07.2023 pentru continuarea procedurii

3 noiembrie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CIP & DORU TRANSPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar EXPERT COM SPRL următoarele măsuri: -să restituie deîndată (sub sancţiunea amenzii judiciare) societăţii CRIS-PER TRANS SRL suma de 5884,19 lei, reprezentând contravaloarea facturii nr. 673/22.02.2022, achitată în mod eronat în contul debitoarei, sumă care, de fapt, este nedatorată (conform înscrisurilor de la filele 77-79 vol.2 dosar, respectiv: cerere de restituire formulată de societatea CRIS-PER TRANS SRL, factură şi ordin de plată) - să întocmească (sub sancţiunea amenzii judiciare) procesul - verbal de inventariere bunuri în care să evidenţieze situaţia juridică a tuturor autoturismelor ce figurează înmatriculate pe numele debitoarei, şi, respectiv, radiate în perioada suspectă conform adresei de relaţii emisă de Direc?ia Regim Permise de Conducere ?i Înmatriculare a Vehiculelor – fila 193 dosar; să depună la dosarul cauzei procesul - verbal de inventariere astfel întocmit -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să urmărească soluţionarea dosarelor asociate nr. a1 – a6 aflate pe rolul Tribunalului Specializat Argeş 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 09.03.2023 pentru continuarea procedurii

30 iunie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CIP & DORU TRANSPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar EXPERT COM SPRL, sub sancţiunea amenzii judiciare, următoarele măsuri: - să întocmească procesul - verbal de inventariere bunuri în care să evidenţieze situaţia juridică a tuturor autoturismelor ce figurează înmatriculate pe numele debitoarei, şi, respectiv, radiate în perioada suspectă conform adresei de relaţii emisă de Direc?ia Regim Permise de Conducere ?i Înmatriculare a Vehiculelor – fila 193 dosar; să depună la dosarul cauzei procesul - verbal de inventariere astfel întocmit -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate - să urmărească soluţionarea dosarelor asociate nr. a1 – a6 aflate pe rolul Tribunalului Specializat Argeş 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 03.11.2022 pentru continuarea procedurii

10 martie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, de la termenul administrativ din data de 10.03.2022 Analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele : ? Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 30.06.2022. Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare. Măsuri în sarcina lichidatorului judiciar : o Va continua identificarea şi lichidarea bunurilor din averea debitorului în conformitate cu dispoziţiile art.154-168 din acelaşi act normativ, inclusiv desfă?urarea de ac?iuni (activităţi) în vederea recuperării crean?elor pe care debitorul insolvent le de?ine împotriva unor alte persoane. o Va depune la dosarul cauzei răspunsurile la adresele emise de institu?iile publice cu privire la bunurile debitorului.

11 noiembrie 2021, ora 10:00
Complet: C10-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă discutarea propunerii de închidere a procedurii formulată de lichidatorul judiciar după lămurirea situatiei juridice a autovehiculelor radiate în perioada suspectă, conform rezolutiei administrative a judecătorului sindic din data de 04.11.2021. În baza disp. art. 59 alin.3 din Legea nr. 85/2014 menţine la data de 10.03.2022 termenul administrativ de control acordat în cauză pentru continuarea procedurii.

11 noiembrie 2021, ora 10:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 45 alin 1 lit. e, art. 57 alin. (7) rap. la art. 63 din Legea nr. 85/2014, dispune înlocuirea lichidatorului judiciar provizoriu MIT INSOLV SPRL, cu lichidatorul judiciar EXPERT COM SPRL, desemnat de adunarea creditorilor din data de 19.10.2021, conform procesului-verbal al adunării creditorilor nr. 849/19.10.2021, publicat în BPI nr. 17831/22.10.2021. Numeşte lichidator judiciar definitiv societatea profesională EXPERT COM SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu un onorariu de 180 lei lunar, exclusiv TVA, plătit din averea debitoarei şi un onorariu de succes de 1% din sumele distribuite creditorilor. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare în ceea ce priveşte onorariul fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Dispune comunicarea numirii, noului lichidator judiciar, dar şi lichidatorului judiciar provizoriu înlocuit. Dispune încetarea atribuţiilor lichidatorului judiciar provizoriu MIT INSOLV SPRL, numit prin încheierea din data de 17.03.2021, pronunţată în prezenta cauză. Stabileşte onorariul lichidatorului judiciar provizoriu MIT INSOLV SPRL, la cuantumul de 2500 lei, la care se adaugă TVA potrivit legii, plata urmând a se face, în măsura în care nu s-a încasat onorariul stabilit, din fondurile obţinute în urma valorificării bunurilor debitoarei, cu ocazia întocmirii primului raport asupra fondurilor şi primului plan de distribuire, iar în lipsa disponibilităţilor în contul acesteia se va utiliza fondul de lichidare, urmând ca în acest caz nivelul, calculul şi plata onorariului să fie făcute în conformitate cu art. 39 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 şi OUG nr. 86/2006, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare şi proporţional cu perioada în care a fost numit lichidator judiciar provizoriu pe toată perioada desfăşurării procedurii, dar nu mai mult decât cuantumul care ar putea fi încasat din averea debitoarei dacă aceasta ar deţine fonduri. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 11.11.2021, la Tribunalul Specializat Argeş.

4 noiembrie 2021, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CIP & DORU TRANSPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar MIT INSOLV SPRL, sub sancţiunea amenzii judiciare, următoarele măsuri: - să întocmească procesul - verbal de inventariere bunuri în care să evidenţieze situaţia juridică a tuturor autoturismelor ce figurează înmatriculate pe numele debitoarei, şi, respectiv, radiate în perioada suspectă conform adresei de relaţii emisă de Direc?ia Regim Permise de Conducere ?i Înmatriculare a Vehiculelor – fila 193 dosar; să depună la dosarul cauzei procesul - verbal de inventariere astfel întocmit - să depună la dosar raportul nr. 288/19.04.2021 privind cauzele şi împrejurările care au determinat ajungerea debitoarei în insolvenţă întocmit conform art. 97 din Legea 85/2014, acest înscris neregăsindu-se la dosar până în acest stadiu al procedurii - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite - să indice modalitatea concretă în care autoturismele radiate au ieşit din patrimoniul debitoarei în perioada suspectă, conform adresei de relaţii emisă de Direc?ia Regim Permise de Conducere ?i Înmatriculare a Vehiculelor – fila 193 dosar, (radierea din circulaţie fiind ulterioară înstrăinării), cu depunerea de înscrisuri doveditoare în acest sens (respectiv acte de înstrăinare care au precedat radierea: factură, contract de vânzare - cumpărare etc) -în baza disp. art. 117 din Legea 85/2014, să analizeze necesitatea formulării unor acţiuni pentru anularea transferurilor patrimoniale ale autoturismelor radiate în perioada suspectă, în condiţiile în care procedura de faliment a debitoarei a fost deschisă la data de 17.03.2021, iar aceste autoturisme au fost radiate în perioada 31.12.2019 – 02.02.2021 (conform adresei de relaţii emisă de Direc?ia Regim Permise de Conducere ?i Înmatriculare a Vehiculelor – fila 193 dosar) -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei -să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate 2)Dispune: -în baza disp. art. 45 alin. 1 lit. e rap. la art. 63 alin. 1 şi art. 57 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, pentru soluţionarea cererii de confirmare a lichidatorului judiciar desemnat de adunarea creditorilor, - se stabileşte termen de judecată la data de 11.11.2021, Camera Consiliu, cu citarea părţilor prin BPI; - lichidatorului judiciar MIT INSOLV SPRL i se pune în vedere să depună la dosar dovada publicării în BPI a procesului verbal al adunării creditorilor din adunării creditorilor nr.849/19.10.2021 şi să precizeze dacă există contestaţii asupra legalităţii hotărârii adunării creditorilor -se stabileşte termen administrativ de control la data de 10.03.2022 pentru continuarea procedurii

8 iulie 2021, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei CIP & DORU TRANSPORT SRL, în faliment – procedură simplificată, 1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar MIT INSOLV SPRL, următoarele măsuri: - să convoace adunarea creditorilor în vederea confirmării lichidatorului judiciar definitiv -să îndeplinească toate actele de procedură şi să ia toate măsurile dispuse conform încheierii pronunţate la data de 17.03.2021 prin care s-a dispus deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă împotriva debitoarei - să întocmească procesul - verbal de inventariere bunuri - să revină cu adrese către unităţile administrativ teritoriale în raza cărora debitoarea are sediul social, şi, eventual, puncte de lucru, dar şi către Serviciul Public Comunitar Regim Permise De Conducere Şi Înmatriculare A Vehiculelor prin care să solicite relaţii privind bunurile debitoarei şi să depună la dosar răspunsul la aceste adrese - să emită adrese către instituţiile bancare în vederea identificării conturilor debitoarei şi să depună la dosar răspunsurile primite -să întocmească şi să depună rapoarte cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de Insolvenţă a extraselor rapoartelor de activitate -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei 2)Dispune: -se stabileşte termen administrativ de control la data de 04.11.2021 pentru continuarea procedurii

17 martie 2021, ora 10:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza a II-a raportat la art. 38 alin. 2 lit. e) din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea CIP & DORU TRANSPORT SRL, prin reprezentant legal Petcu Dorel, privind deschiderea procedurii insolvenţei în formă simplificată. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma simplificată împotriva debitoarei debitoarea CIP & DORU TRANSPORT SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din lege, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al acesteia. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d) din lege, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu societatea profesională MIT INSOLV SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu un onorariu lunar de 1.000 lei, la care se adaugă TVA în condiţiile legii, plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, calculul şi plăţile onorariului urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Termenul pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii, este de 10 zile de la primirea notificării prevăzută la art. 99 din lege. Opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru. În temeiul art.99 cu referire la art.100 din lege: Dispune lichidatorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitoare potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitoarei dar şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art. 100 din lege, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului - limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor, iar aceasta va cuprinde: - termenul pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii, respectiv 10 zile de la primirea notificării prevăzută la art. 99 din lege. Opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, - termenul de soluţionare a opozitiilor- respectiv 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora, - termenul limită pentru depunerea cererii de admitere a creanţelor, respectiv 04.05.2021. Declaraţiile se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, - termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor, respectiv 13.05.2021 - termenul limită pentru depunerea contestaţiilor la tabelul preliminar de către debitor, creditori, alte persoane interesate, care este 7 zile de la publicarea în BPI a acestui tabel, - termenul de definitivare a tabelului de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor, respectiv 08.06.2021. Contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, - prima şedinţă a adunării creditorilor, care va avea loc la data de 19.05.2021. După rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei, toate actele şi corespondenţa trimise de debitoare sau lichidatorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea „în insolvenţă”. Pune în vedere debitorului prevederile art. 82, 84 din lege. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 84, art. 96, ar. 151, art. 152, art. 153 alin. (1), art. 155, art. 156 alin. (1), art. 158 din lege. Lichidatorul judiciar provizoriu va efectua inventarierea bunurilor debitoarei în termenul cel mai scurt de la deschiderea procedurii insolvenţei şi va depune la dosar procesul-verbal de inventariere în termen de 48 de ore de la întocmirea sa. Lichidatorul judiciar provizoriu va depune, în temeiul art. 97 alin. (1) din lege, un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la insolvenţa debitoarei, cu mentionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabila, până la data de 27.04.2021. Lichidatorul judiciar provizoriu, în temeiul art. 59, art. 63 din Legea nr. 85/2014, va depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia, iar un extras din raport se va publica în BPI. În temeiul art. 76 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi în vederea aplicării dispoziţiilor art. 75 din lege. În temeiul art. 101 alin. 2 din legea 85/2014, raportat la art.902 alin.2 pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 86 din lege, dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar, În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolventei se comunică, de îndată, lichidatorului judiciar numit provizoriu. În baza disp. art. 59 alin.3 din Legea 85/2014, stabileşte termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 08.07.2021. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată în conformitate cu dispoziţiile art.396 alin.(2) din Codul de procedură civilă, astăzi, 17.03.2021.

4 martie 2021, ora 10:00
Complet: C10CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare, amână pronunţarea cauzei la data de 17.03.2021, pentru când stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Cu cale de atac odată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 04.03.2021, la Tribunalul Specializat Argeş.



Pagina principală