Informații dosare ce cuprind 3400/62/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
3400/62/2025
Data înregistrării:
4 septembrie 2025, ora 10:25:00
Data ultimei modificări:
29 octombrie 2025, ora 14:18:18
Instanță:
Tribunalul Brașov
Secție:
SECŢIA A II-A CIVILĂ, DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV ŞI FISCAL
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
R & F ASIST & CONSULTING SRL, PRIN REPREZ LEGAL - Creditor
G.F. ASIST SRL, PRIN REPREZ LEGAL - Debitor
Ședințe:
24 februarie 2026, ora 09:00
Complet: CIN7-MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
28 octombrie 2025, ora 11:00
Complet: CIN7
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditorul R & F ASIST & CONSULTING SRL, pentru deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă împotriva debitorul G.F. ASIST SRL.
În temeiul dispoziţiilor art.72 din Legea nr.85/2014 raportat la art.38 alin.2 din Legea nr.85/2014, dispune deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă împotriva debitoarei G.F. ASIST SRL şi intrarea în faliment a acesteia.
În baza art.145 alin.2 din Legea nr.85/2014 dispune dizolvarea societăţii debitoarei şi ridicarea dreptului său de administrare, constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea.
În baza art.75 din lege, constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei.
În baza art.74 din lege pune în vedere debitoarei să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la primirea notificării, toate actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din lege.
În temeiul art. 73 din lege, desemnează lichidator judiciar provizoriu pe Cabinet Individual de Insolvenţă ROŞU ALEXANDRU, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o retribuţie de 5000 de lei, pentru întreaga procedură.
Pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea în registrul comerţului a lichidatorului judiciar.
Lichidatorul judiciar va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64 din Legea nr.85/2014, examinând situaţia actelor şi operaţiunilor încheiate de societatea debitoare în cei doi ani anteriori deschiderii procedurii în conformitate cu prevederile ar.117 şi urm. din Legea nr.85/2014 şi a contractelor în derulare conform prevederilor art.123 şi urm. din Legea nr.85/2014.
Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu, atribuţia de conducere în tot a activităţii debitorului, precum şi atribuţia de a întocmi şi de a păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după data deschiderii procedurii.
Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societăţii debitoare în conformitate cu prevederile art.151-153 din lege şi de a efectua evaluarea acestora, urmând ca raportul de evaluare să fie întocmit şi depus la dosarul cauzei până la data de 30/12/2025. Lichidatorul judiciar va trimite spre publicare în BPI, în termen de 2 zile de la depunerea la dosarul cauzei, un anunţ cu privire la depunerea raportului de evaluare şi un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare, indicând în anunţ şi locaţia unde poate fi consultat raportul de evaluare de către creditori.
Stabileşte în sarcina lichidatorului atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării in aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei.
În temeiul dispoziţiilor art.147 raportat la art.100 din Legea nr.85/2014 dispune lichidatorului judiciar să notifice deschiderea procedurii falimentului faţă de societatea debitoare G.F. ASIST SRL tuturor creditorilor, debitoarei, Oficiului Registrului Comerţului în vederea efectuării menţiunii, instanţelor judecătoreşti de pe raza judeţului Braşov şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
În temeiul art. 99 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, notificarea se realizează potrivit Codului de procedură civilă, şi se publică, totodată pe cheltuiala averii debitorului într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate menţiunile prevăzute la art. 100 din lege.
Fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei pe data de 12/12/2025
Fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 22/12/2025 În anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe lichidatorul judiciar va menţiona în mod expres că termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicare în BPI şi va indica cerinţele prevăzute la art.111 alin.3 şi 4 din lege pentru depunerea contestaţiilor. Odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, lichidatorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele.
Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 16/01/2026
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 23/12/2025 la ora şi locul comunicat de lichidator, având următoarea ordine de zi: desemnarea lichidatorului judiciar/confirmarea lichidatorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia pe baza ofertei prezentate de acesta cu arătarea modalităţii de calcul, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu cauze.
Fixează la data de 5/12/2025 termenul pentru înregistrarea de către lichidatorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispoziţiilor art.169-173 din lege. Lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea de consultare a raportului de cauze la sediul său, pe cheltuiala solicitantului. Totodată, o copie de pe raportul de cauze va fi depusă la grefa Tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată societăţii debitoare.
Dă dispoziţie lichidatorului judiciar ca până pe data de 17/11/2025 cel târziu, să convoace adunarea asociaţilor societăţii debitoare G.F. ASIST SRL pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special.
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul urmând a fi deschis de lichidatorul provizoriu. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Executorie.
Acordă termen administrativ pentru verificarea stadiului procedurii la data de 24/02/2026.
Prezenta hotărâre se comunică de îndată lichidatorului judiciar desemnat în cauză, precum şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Braşov pentru publicare în BPI.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare prin BPI. Apelul se depune la Tribunalul Braşov.
Pronunţată azi, 28.10.2025, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pagina principală