Informații dosare ce cuprind 344/1285/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
344/1285/2022
Data înregistrării:
5 aprilie 2022, ora 11:03:00
Data ultimei modificări:
11 mai 2023, ora 09:28:42
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA - Creditor
AKAMAI RETALS SRL - Debitor
AKAMAI RETALS SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR CII GHERMAN CRISTIAN VASILE - Lichidator
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO SA - Creditor
Ședințe:
20 martie 2023, ora 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de lichidatorul judiciar Cabinetul Individual de Insolvenţă Gherman Cristian Vasile în cadrul procedurii simplificate a falimentului privind pe debitoarea AKAMAI RENTALS S.R.L.
Dispune închiderea procedurii falimentului debitoarei AKAMAI RENTALS S.R.L.
Dispune radierea debitoarei AKAMAI RENTALS S.R.L. din evidenţele Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj.
Dispune notificarea prezentei sentinţe Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Cluj şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj şi tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Încuviinţează onorariul lichidatorului judiciar în valoare de 5.000 lei, precum şi cheltuielile de procedură în valoare de 149,90 lei şi dispune plata acestora din fondul de lichidare conform de art.39 alin.4 din Legea nr. 85/2014.
Descarcă lichidatorul judiciar de îndatoriri şi responsabilităţi.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată azi, 20.03.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
14 martie 2023, ora 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: AMÂNĂ PRONUNŢAREA LA DATA DE 20.03.2023.
10 ianuarie 2023, ora 11:20
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în procedură la data de 14.03.2023, sala 249, ora 11:00, în vederea rămânerii definitive a soluţiei pronunţate în dosarul asociat nr. 344/1285/2022/a1, având ca obiect cerere de antrenare a răspunderii.
1 noiembrie 2022, ora 11:20
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în procedură la data de 10.01.2023, sala 249, ora 11:20 pentru soluţionarea, în mod definitiv, a cererii de antrenare răspundere, obiect al dosarului asociat 344/1285/2022/a1.
20 septembrie 2022, ora 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Aprobă raportul întocmit de administratorul judiciar C. I. I. G. C. V..
Dispune intrarea în faliment în procedură simplificată a debitoarei A. R. S.R.L. şi confirmă în calitate de lichidator judiciar C. I. I. G. C. V., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64 din Legea nr.85/2014.
Dispune dizolvarea debitoarei A. R. S.R.L.
Dispune ridicarea dreptului de administrare a debitoarei.
Dispune notificarea, de către lichidator a intrării în faliment tuturor creditorilor notificaţi conform art.99 din Legea nr.85/2014, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii, precum şi aducerea la îndeplinire a prevederilor art.147 alin.2 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termen pentru examinarea stadiului procedurii pentru data de 01.11.2022, sala 249, ora 11:20.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare.
Cererea de apel se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată azi, 20.09.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
21 iunie 2022, ora 11:40
Complet: F4
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea D. G. R. F. P. C.-N. şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei a debitoarei A. R. S.R.L.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu C. I. I. G. C. V., ce va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.63 din Legea nr.85/2014, instrumentând prezenta procedură de faliment în formă simplificată până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr.85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1.000 lei + eventual TVA, plus un onorariu de succes de 5% + eventual TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii plafonat la suma de 5.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art.118 alin.1 lit. a) din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor, în condiţiile prevăzute de dispoziţiile art.52 din Legea nr.85/2014 care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.56 din Legea nr. 85/2014.
Constată că de la data deschiderii procedurii sunt suspendate de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare şi de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei, cu excepţia celor prevăzute de lege.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, această din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, sub sancţiunea prevăzută de art.86 alin.2 din Legea nr.85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemnte preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art.169-173 din Legea nr.85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art.58 lit. b) din Legea nr.85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art.101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art.99-100 din Legea nr.85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 08.08.2022, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 30.08.2022, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la data de 20.09.2022.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar la data de 05.09.2022, ora 12:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitoarei şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Stabileşte termen de judecată pentru examinarea stadiului procedurii, soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru dezbaterea raportului pentru data de 20.09.2022, sala 249, ora 11,00.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 21.06.2022.
Pagina principală