Informații dosare ce cuprind 349/110/2018
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
349/110/2018
Data înregistrării:
12 februarie 2018, ora 14:27:00
Data ultimei modificări:
3 februarie 2025, ora 15:31:43
Instanță:
Tribunalul Bacău
Secție:
Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC OPAL DYALL SRL - Debitor
SC OPAL DYALL IPURL, PRIN ADM. JUDICIAR MK INSOLVENŢĂ - Debitor
SC MARA B SRL - Creditor
SC OKLA FOOD DISTRIBUTION SRL - Creditor
E ON ENERGIE ROMÂNIA SA - Creditor
DASCĂLU NARCIS - reprezentant al salariaţilor creditori - Creditor reprezentant al salariaţilor creditori ai SC OPAL DYALL SRL
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU - Creditor
E.ON ENERGIE ROMÂNIA SA - Creditor
PRIMĂRIA MĂGIREŞTI - Creditor
Ședințe:
29 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art. 174 din Legea nr. 85/2014 privind procedura insolven?ei, închide procedura falimentului împotriva debitoarei SC OPAL DYALL SRL.
Dispune radierea debitoarei din Registrul Comerţului.
În temeiul art. 180 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei, descarcă lichidatorul judiciar MK Insolventa IPURL de orice îndatoriri şi responsabilităţi.
În temeiul art. 179 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei, dispune notificarea prezentei hotărâri către creditori, DGRFP Iaşi – AJFP Bacău, ORC de pe lângă Tribunalul Bacău sau altor registre pentru efectuarea menţiunilor din oficiu şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Se vor acorda cheltuielile de lichidare în măsura justificării, potrivit Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 402 C.proc.civ, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 29.01.2025.
15 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronun?area pentru data de 29.01.2025, pronun?area urmând a fi făcută prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin,2 C.proc.civ.
Pronunţată prin punerea solu?iei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art.402 C.proc.civ., astăzi 15.01.2025
20 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Repus pe rol
Soluția pe scurt: În temeiul dispozi?iilor art. 400 cod proc. civilă, dispune repunerea pe rol pentru a se solicita lichidatorului judiciar precizări în scris referitoare la temeiul de drept indicat în raportul cu propunerea de închidere a procedurii de faliment nr. MK C. 302/13.09.2024, având în vedere că în procedura de faliment a debitoarei SC OPAL DYALL SRL au fost încasate anumite sume de bani.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună la dosarul cauzei proces verbal al adunării creditorilor din care să rezulte că niciun creditor nu ?i-a manifestat intenţia de avansare a sumelor de bani pentru continuarea procedurii sau acoperirea cheltuielilor administrative, urmând a se depune la dosar dovada publicării în BPI a procesului-verbal al Adunării creditorilor (astfel cum prev. art. 174 Lg. nr. 85/2014); să depună la dosar dovada că debitoarea nu figurează în eviden?ele fiscale cu bunuri de valorificat.
Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să formuleze pentru termenul următor raport de activitate care să conţină aceste precizări la raportul de închidere şi să îl publice în BPI până la termenul următor, sens în care să depună la dosar dovada publicării în BPI.
Dispune citarea prin BPI a tuturor părţilor cu menţiunea că se va pune în discuţie raportul cu propunerea de închidere, sub rezerva formulării şi publicării în BPI a raportului conţinând precizările solicitate, pentru termenul din data de 15.01.2025, ora 09:00.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronun?ată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 20.11.2024.
18 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 20.11.2024 ora 9:00, pentru când se vor cita părţile prin BPI cu men?iunea închiderii procedurii
15 mai 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei in vederea continuarii procedurii
14 februarie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor ramase in patrimoniul debitoarei, amână judecarea cauzei la data de 15.05.2024.
11 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei la data de 14.02.2024 in vederea continuarii procedurii de faliment şi valorificarii bunurilor din patrimoniul debitoarei.
14 iunie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.10.2023 ora 9.00, complet cf 1 2022, pentru continuarea procedurii
15 martie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 14.06.2023 ora 9.00 pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor, se va cita lichidatorul judiciar cu menţiunea de a întocmi şi depune la dosarul cauzei, rapoarte de activitate lunare
7 decembrie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 15.03.2023, ora 9.00, pentru continuarea procedurii
16 noiembrie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
19 octombrie 2022, ora 12:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Preschimbă, din oficiu, termenul de judecată pentru data de 07.12.2022, ora 09:00, urmând a fi citate părţile pentru noul termen.
Fără cale de atac.
Dată în camera de consiliu, pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei azi, 19.10.2022.
15 iunie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 16.11.2022, ora 9.00 pentru continuarea procedurii
16 martie 2022, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 15.06.2022 pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor
17 noiembrie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 16.03.2022 ora 9.00, pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor
16 iunie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 17.11.2021 ora 9.00 pentru continuarea procedurii dee valorificare a bunurilor
10 martie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 16.06.2021 ora 9.00, complet Cf 1, pentru continuarea procedurii şi valorificarea bunurilor.
25 noiembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 10.03.2021 ora 9.00, pentru continuarea procedurii
23 septembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul prevederilor art. 145 alin. 1 lit. C coroborat cu art. 143 alin. 1 din Legea 85/2014, dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei S.C. Opal Dyall S.R.L. , înregistrată la registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău sub nr. J4/1153/2013, CUI 32529930.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 63 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu, până la prima adunare a creditorilor lichidator judiciar al debitoarei pe MK INSOLVENŢA I.P.U.R.L., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 4.000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere lichidatorului prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 74 din Legea 85/2014 pune în vedere debitoarei să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, actele prevăzute de art. 67 alin. 1 din lege.
Pune in vedere lichidatorului judiciar necesitatea respectării prevederilor art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
Pune în vedere debitoarei ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar documentele prevăzute de art. 67 din Legea 85/2014, precum şi toate informaţiile şi documentele solicitate de lichidator sub sancţiunea prevăzută de art. 82 din Legea 85/2006. Spre această finalitate lichidatorul judiciar va notifica debitoarea prin administrator special conform art. 42 alin. 1 şi 9 din Legea 85/2014, precum şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, la sediul debitoarei şi al domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art. 59 alin. 1 din lege.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2006.
Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special, conform art. 42 alin.1 şi 9 din Legea 85/2014, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 alin. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului.
După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptăţiţi vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014.
Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin. 1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, cu menţionarea onorariului încasat şi a modalităţii de calcul a acestuia.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin.1 lit. c) din Lg. 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în BPI toate actele de procedură pe care le va întocmi, în extras sau integral, după caz, ?i să depună la instan?ă dovada publicării acestora.
După rămânerea irevocabilă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
Fixează termen de judecată pentru verificarea stadiului procedurii în data de: 25.11.2020 ora 9,00 CF1.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 23.09.2020.
.
16 septembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În baza art. 123 alin. 4 din HCSM 1375/2015 prin raportare la prevederile art. 22 alin. 1 lit. c din HCSM nr. 325/2005 amână pronunţarea pentru data de 23.09.2020 pronunţarea hotărârii urmând a se face prin punerea la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, cu precizarea că soluţia va fi publicată şi pe portalul instanţelor de judecată, www.portal.just.ro.
Pronunţată în şedinţă publică, azi 16.09.2020
2 septembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În baza art. 123 alin. 4 din HCSM 1375/2015 prin raportare la prevederile art. 22 alin. 1 lit. c din HCSM nr. 325/2005 amână pronunţarea pentru data de 16.09.2020 pronunţarea hotărârii urmând a se face prin punerea la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, cu precizarea că soluţia va fi publicată şi pe portalul instanţelor de judecată, www.portal.just.ro.
Pronunţată în şedinţă publică, azi 02.09.2020.
24 iulie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 02.09.2020 ora 9.00 pentru când se vor cita părţile cu men?iunea că se va pune în discuţie deschiderea procedurii de faliment
10 iunie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 24.07.2020, ora 09:00, CF1 si pune in vedere administratorului judiciar să convoace creditorii, pentru a vota dacă sunt de acord cu intrarea societăţii in procedura de faliment.
27 mai 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 10.06.2020 ora 9.00 pentru când se va pune în discuţie intrarea în faliment a debitoarei
26 februarie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 27.05.2020 pentru continuarea procedurii
13 noiembrie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 26.02.2020 pentru continuarea procedurii
19 iunie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare judiciară a debitoarei S.C. OPAL DYALL S.R.L. înregistrată la registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău sub nr. J4/1153/2013, CUI 32529930, propus de către administratorul special Oprişan Dumitru.
De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului.
Conducerea activităţii debitoarei va fi asigurată de administratorul special Oprişan Dumitru sub supravegherea administratorului judiciar MK Insolvenţa IPURL, în conformitate cu planul confirmat până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic.
Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, conform art. 144 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte termen la data de 13.11.2019 ora 9,oo CF1, pentru verificarea implementării planului.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C:proc.civ, azi, 19.06.2019.
5 iunie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În baza art. 123 alin. 4 din HCSM 1375/2015 prin raportare la prevederile art. 22 alin. 1 lit. c din HCSM nr. 325/2005 amână pronunţarea pentru data de 19.06.2019 pronunţarea hotărârii urmând a se face prin punerea la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, cu precizarea că soluţia va fi publicată şi pe portalul instanţelor de judecată, www.portal.just.ro.
Pronunţată în şedinţă publică, azi 05.06.2019.
8 mai 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 05.06.2019 pentru când se vor cita creditorii prin BPI cu menţiunea că se va pune în discuţie confirmarea planului de reorganizare
27 martie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 08.05.2019 pentru continuarea procedurii.
28 noiembrie 2018, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
12 septembrie 2018, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru întocmirea tabelului definitiv şi a planului de reorganizare, amână cauza la data de 28.11.2018.
10 mai 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea declaraţiei de abţinere formulate de preşedintele completului, constată cauza în stare de amânare.
22 februarie 2018, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei OPAL DYALL SRL.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei OPAL DYALL SRL pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege.
Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat.
Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei în baza unui plan de reorganizare.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe MK INSOLVENŢĂ SPRL, cu sediul în Bucureşti, care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită:
• termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 08 aprilie 2018;
• cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
• termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 28 aprilie 2018
• termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 23 mai 2018;
• locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 03 mai 2018.
În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale.
Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei.
În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi:
- prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment;
- în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege;
- desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- probleme diverse.
Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează.
Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014:
• căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului;
• acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi.
• acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii.
În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea
În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar
În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic.
În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată pentru analiza stadiului procedurii la data de 10.05.2018.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 22.02.2018.
Pagina principală