Informații dosare ce cuprind 35/1259/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
35/1259/2024
Data înregistrării:
14 mai 2025, ora 13:49:00
Data ultimei modificări:
26 iunie 2025, ora 14:09:51
Instanță:
Curtea de Apel Pitești
Secție:
Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
închiderea procedurii
Stadiu procesual:
Apel
Părți:
CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENTA MARA MARIA - Lichidator
VEST SPRINT EXPRESS SRL - PRIN ADMINISTRATOR MIHAI REMUS FLORIN - Intimat Debitor
Mihai Remus Florin - Intimat Creditor
DGRFP PLOIEŞTI PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Apelant Creditor
Ședințe:
19 iunie 2025, ora 10:30
Complet: APEL 3-
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge apelul, ca nefondat.
Definitivă.
Pronunţată conform art. 402 teza finală CPC.
2. Numărul dosarului:
35/1259/2024
Data înregistrării:
22 februarie 2024, ora 12:37:00
Data ultimei modificări:
22 mai 2025, ora 12:39:19
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
VEST SPRINT EXPRESS SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR MIHAI REMUS-FLORIN - Debitor
Mihai Remus-Florin - Creditor
DGRFP PLOIEŞTI PRIN AJFP ARGEŞ - Creditor
Ședințe:
22 mai 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Constată că procedura a fost închisă.
20 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C14-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de lichidatorul judiciar CII Mara Maria, privind închiderea procedurii insolven?ei debitoarei S.C. VEST SPRINT EXPRESS SRL.
Dispune închiderea procedurii insolven?ei debitoarei S.C. VEST SPRINT EXPRESS SRL şi radierea debitoarei din Registrul comer?ului.
Descarcă lichidatorul judiciar, în măsura prevăzută de lege, de orice îndatoriri sau responsabilită?i cu privire la procedură, debitor şi averea lui, creditori, titulari de drepturi de preferin?ă, ac?ionari sau asocia?i.
Dispune notificarea sentin?ei de închidere a procedurii:
- DIRECTIEI GENERALE REGIONALE A FINANTELOR PUBLICE PLOIESTI- ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE ARGES,
- OFICIULUI REGISTRULUI COMERTULUI, în vederea efectuării men?iunii,
- OFICIULUI DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA, în vederea notării, dacă este cazul, a închiderii procedurii,
- tuturor creditorilor, prin publicare în BPI.
Plata onorariului lichidatorului judiciar în cuantum de 6000 lei + TVA pentru perioada 13.03.- 13.09.2024 şi decontarea cheltuielilor de procedură în cuantum de 85 lei se va face din fondul de lichidare, plă?ile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei şi de insolven?ă, cu dispozi?iile art. 38 alin.(5) din OUG nr. 86/2006 privind organizarea activită?ii practicienilor în insolven?ă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cu cele ale art.115-118 din Hotărârea nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolven?ă şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Na?ionale a Practicienilor în Insolven?ă din România, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare.
Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Arge?.
Pronun?ată astăzi 20.02.2025, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
30 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei, faliment - procedura simplificată,
1. Faţă de cererea de închidere a procedurii formulată de lichidatorul judiciar, pentru discutarea propunerii de închidere a procedurii insolven?ei, potrivit disp. art. 174 din Legea nr. 85/2014,
- se stabile?te termen de judecată la data de 20.02.2025 - ?edin?ă publică;
- se citează, prin Buletinul procedurilor de insolven?ă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, ace?tia din urmă cu men?iunea discutării raportului final şi a cererii de închidere a procedurii insolven?ei, urmând a preciza dacă în?eleg să avanseze sumele necesare continuării procedurii, dacă în?eleg să formuleze obiec?iuni cu privire la raportul final, în caz afirmativ acestea urmând a fi depuse la dosar cu minim 5 zile înaintea termenului de judecată acordat;
2. Pune în sarcina lichidatorului judiciar, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 22.05.2025 pentru continuarea procedurii.
3 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei, faliment - procedura simplificată,
Pune în sarcina lichidatorului judiciar, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
- va analiza oportunitatea formulării cererii de închidere a procedurii.
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 30.01.2025 pentru continuarea procedurii.
20 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C14 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei, faliment - procedura simplificată,
Ia act că potrivit procesului verbal al Adunării creditorilor nr.134/16.05.2024 a fost confirmat lichidatorul judiciar CII Mara Maria, cu onorariu fix de 1000 lei lunar, la care se adugă TVA în condiţiile legii.
Pune în sarcina lichidatorului judiciar, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei societăţii debitoare către un operator economic autorizat în prestarea de servicii arhivistice;
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 03.10.2024 pentru continuarea procedurii.
14 martie 2024, ora 10:00
Complet: C14CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin.(1) teza a II-a raportat la art. 38 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 85/2014, admite cererea.
Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma simplificată a debitoarei VEST SPRINT EXPRESS SRL.
În temeiul art. 145 alin. (2) din Lege, dispune dizolvarea societă?ii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare a acesteia.
În temeiul art. 45 alin. (1) lit. d) din Lege, desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe CII Mara Maria, care va îndeplini atribu?iile prevăzute de art. 64 din Lege, cu o retribu?ie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA în condi?iile legii, plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilită?ilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, calculul şi plă?ile onorariului urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin.(4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare.
Termenul pentru depunerea de către creditori a opozi?iilor la deschiderea procedurii, este de 10 zile de la primirea notificării prevăzută la art. 99 din lege. Opozi?iile formulate se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Lege dispune lichidatorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii simplificate de insolven?ă tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitoare potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitoarei dar şi oficiului registrului comer?ului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea men?iunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circula?ie şi în BPI.
În temeiul art. 100 din Lege, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel pu?in 10 zile înainte de împlinirea termenului limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a crean?elor, iar aceasta va cuprinde:
- termenul pentru depunerea de către creditori a opozi?iilor la deschiderea procedurii, respectiv 10 zile de la primirea notificării prevăzută la art. 99 din lege. Opozi?iile formulate se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru,
- termenul de solu?ionare a opozi?iilor - respectiv 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora,
- termenul limită pentru depunerea cererii de admitere a crean?elor, respectiv 29.04.2024. Declara?iile se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru,
- termenul limită pentru verificarea crean?elor, întocmirea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al crean?elor, respectiv 10.05.2024,
- termen limită pentru depunerea contesta?iilor la tabelul preliminar de către debitor, creditori, alte persoane interesate, care este 7 zile de la publicarea în BPI a acestui tabel. Contesta?iile se vor timbra conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, iar la contesta?ie se va anexa, în original, dovada achitării taxei judiciare de timbru în cuantum de 200 lei, sub sanc?iunea anulării contesta?iei, Totodată, se pune în vedere contestatorului că are posibilitatea de a formula, în condi?iile legii, cerere de acordare a facilită?ilor la plata taxei judiciare de timbru, în termen de 5 zile de la data la care i s-a comunicat taxa datorata, dar si posibilitatea de a formula cerere de reexaminare împotriva modului de stabilire a taxei judiciare de timbru, în termen de 3 zile de la data comunicării taxei datorate,
- termenul de definitivare a tabelului de crean?e şi solu?ionare a contesta?iilor, respectiv 05.06.2024,
- prima ?edin?ă a adunării creditorilor, care va avea loc la data de 16.05.2024.
După rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere a procedurii insolven?ei, toate actele şi coresponden?a trimise de debitoare sau lichidatorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, men?iunea „în insolven?ă”.
Pune în vedere debitoarei să respecte prevederile art. 82, 84 din Legea nr.85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să respecte prevederile art. 84, art. 96, art. 151, art. 152, art. 153 alin. (1), art.155, art. 156 alin .(1) şi art. 158 din Legea nr.85/2014.
Lichidatorul judiciar provizoriu va efectua inventarierea bunurilor debitoarei în termenul cel mai scurt de la deschiderea procedurii insolven?ei şi va depune la dosar procesul-verbal de inventariere în termen de 48 de ore de la întocmirea sa.
Lichidatorul judiciar provizoriu va depune, în temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr.85/2014, un raport amănun?it asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la insolven?a debitoarei, cu men?ionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabila, până la data de 13.04.2023.
Lichidatorul judiciar provizoriu, în temeiul art. 59 şi art. 63 din Legea nr.85/2014, va depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va men?iona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia, iar un extras din raport se va publica în BPI.
În temeiul art. 76 din Legea nr.85/2014 privind procedura de insolven?ă, dispune comunicarea prezentei încheieri către instan?ele judecătore?ti în a căror jurisdic?ie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi în vederea aplicării dispozi?iilor art. 75 din Legea nr.85/2014.
În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr.85/2014 raportat la art. 902 alin. (2) pct. 16 Cod civil, dacă debitoarea are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune.
În temeiul art. 86 din Legea nr.85/2014, dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar,
În temeiul art. 39 alin. (2) din Legea nr.85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilită?i băne?ti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolven?ei se comunică, de îndată, lichidatorului judiciar numit provizoriu.
Stabile?te termen administrativ la data de 20.06.2024.
Executorie.
Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Arge?.
Pronun?ată astăzi, 14.03.2024, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei
Pagina principală