Informații dosare ce cuprind 3536/108/2021

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 3536/108/2021
Data înregistrării: 8 decembrie 2021, ora 13:10:00
Data ultimei modificări: 7 noiembrie 2025, ora 14:32:08
Instanță: Tribunalul Arad
Secție: SECTIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ALFAHOLDING TRADING SRL - Debitor
CII BODEA MARIUS LICH. JUD, AL DEBIT. SC ALFAHOLDING TRADING SRL - Lichidator
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
ONRC ARAD - Intimat
AJFP ARAD - Creditor
PRIMĂRIA ARAD - Creditor
MERCEDES BENZ LEASING IFN SA - Creditor

Ședințe:
12 martie 2026, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

7 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art.60 al.2 din Legea nr.85/2014, aplică administratorului judiciar CII Crişan Ioana Monica, o amendă administrativă în cuantum de 1.000 lei pentru neîntocmirea raportului lunar prevăzut de art.59 din Legea nr.85/2014, pentru perioada 09 mai – 31 octombrie 2025. Cu drept de reexaminare în termen de 15 zile de la pronunţare în privinţa măsurii sancţionării cu amendă administrativă a lichidatorului judiciar CII Crişan Ioana Monica. Dată în şedinţa camerei de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 07.11.2025.

6 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:07.11.2025, ora 09,00 pentru aplicarea unei amenzi administrative practicianului în insolvenţă.

18 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 3 din data de 26.08.2025 a Adunării generale a magistraţilor din cadrul Tribunalului Arad, prin care s-a stabilit adoptarea unor forme de protest, prin amânarea judecăţii cauzelor aflate pe rol, cu excepţia celor de natură urgentă indicate în hotărâre, reţinând că prezenta cauză nu se încadrează în lista cauzelor urgente, se fixează termen administrativ de control la data de 06.11.2025, ora, 09,00.

9 mai 2025, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Faţă de situaţia de încetare, prin deces la data de 29 martie 2025, a calităţii de practician în insolvenţă, în condiţiile art.37 lit.b din OUG Nr. 86/2006 republicată, a d-lui Bodea Marius din cadrul Cabinetului Individual de Insolvenţă Bodea Marius confirmat în prezentul dosar; Înlocuieşte pe lichidatorul judiciar Cabinetul Individual de Insolvenţă Bodea Marius cu practicianul în insolvenţă – CII Crişan Ioana Monica şi care, astfel, va îndeplini în continuare atribuţiile de lichidator judiciar în cauză. În temeiul art. 39, al.4 din Legea nr. 85/2014, menţine retribuţia de 2.500 lei, până la prima adunare generală a creditorilor, stabilită prin Sentinţa civilă de deschidere a procedurii din 16.12.2021 în favoarea practicianului în insolvenţă CII Crişan Ioana Monica şi dispune plata acestuia din fondul de lichidare, conform O.U.G. nr. 86/2006. Constată că, până la data prezentei, Cabinetul Individual de Insolvenţă Bodea Marius nu a formulat vreo cerere de acordare a eventualelor cheltuielilor de procedură. Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 18.09.2025, ora 09:00, pentru când dispune citarea în cauză a noului practician în insolvenţă CII Crişan Ioana Monica desemnat pentru debitor. Dispune notificarea înlocuirii lichidatorului judiciar Cabinetul Individual de Insolvenţă Bodea Marius cu practicianul în insolvenţă - CII Crişan Ioana Monica si citarea în cauză a noului lichidator judiciar desemnat pentru debitor . Pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin planul de reorganizare. Executorie de drept. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad. Pronunţată în şedinţa publică azi, 09 mai 2025 .

8 mai 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Alfaholding Trading SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : Dispune: - stabileşte termen de judecată la data de 09.05.2025, ora 10,00, în vederea înlocuirii practicianului în insolvenţă faţă de situaţia de încetare, prin deces la data de 29 martie 2025, a calităţii de practician în insolvenţă, în condiţiile art.37 lit.b din OUG Nr. 86/2006 republicată, a d-lui Bodea Marius din cadrul Cabinetului Individual de Insolvenţă Bodea Marius, confirmat în prezentul dosar; - se stabileşte termen administrativ de control la data de 18.09.2025, ora 09,00, pentru îndeplinirea obligaţiilor stabilite prin planul de reorganizare.

30 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Alfaholding Trading SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 08.05.2025, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru îndeplinirea obligaţiilor din planul de reorganizare.

17 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Alfaholding Trading SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 30.01.2025, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru îndeplinirea obligaţiilor din planul de reorganizare.

13 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Alfaholding Trading SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 17.10.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.

28 martie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Alfaholding Trading SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 13.06.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.

7 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Alfaholding Trading SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 28.03.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.

28 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Alfaholding Trading SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 07.12.2023, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.

18 mai 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Alfaholding Trading SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - să supravegheze activitatea debitoarei; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - se stabileşte termen administrativ de control la data de 28.09.2023, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.

9 martie 2023, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 18.05.2023, ora 9,00, pentru desfăşurarea planului de reorganizare.

12 ianuarie 2023, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 09.03.2023, ora 10,00, pentru ca practicianul în insolvenţă să depusă rapoartele de expertiză aferente lunilor noiembrie-decembrie 2022.

20 octombrie 2022, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 12.01.2023, ora 10,00 pentru efectuarea plăţilor,

30 iunie 2022, ora 10:15
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În baza art.140 raportat la art.139 alin.1 lit.C din Legea nr. 85/2014, admite cererea administratorului judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă Bodea Marius şi pe cale de consecinţă : Confirmă planul de reorganizare al debitoarei SC ALFAHOLDING TRADING SRL plan ce a fost acceptat în Adunarea Generală a Creditorilor din data de 16.06.2022 , potrivit Procesului Verbal al Adunării generale a creditorilor debitorului SC ALFAHOLDING TRADING SRL de la f 329 dosar Vol II. Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 20.10.2022, ora 10,00 pentru verificarea îndeplinirii obligaţiilor impuse prin art.144 din Legea insolvenţei, respectiv a Programului de plăţi cuprins în Anexa 2 din Plan de la filele 311-312 din VOL II dosar de bază pentru anul I . Debitorul, prin administratorul special, sau, după caz, administratorul judiciar va trebui să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor. În termen de 5 zile de la aprobarea rapoartelor, comitetul creditorilor va putea convoca adunarea creditorilor pentru a prezenta măsurile luate de debitor şi/sau de administratorul judiciar, efectele acestora, precum şi să propună motivat alte măsuri. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad Pronunţată în şedinţa publică astăzi, 30 iunie 2022 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei.

2 iunie 2022, ora 11:40
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 30.06.2022, ora 10,15, pentru votarea planului de reorganizare.

5 mai 2022, ora 09:45
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 02.06.2022, ora 11,40 pentru votarea planului de reorganizare.

24 februarie 2022, ora 10:23
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În baza art. 52 si 53 alin 2 din Legea nr.85/2014, constată că, potrivit Procesului Verbal al Adunării generale a Asociaţilor debitorului SC ALFAHOLDING TRADING SRL din data de 31.01.2022 a fost numit în calitate de administrator special al debitoarei, d-na BLAGA LORENA . În temeiul disp art.45 alin.1 lit. e din Legea nr.85/2014, admite cererea formulată de lichidator judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă Bodea Marius desemnat pentru debitorul SC ALFAHOLDING TRADING SRL p. Ia act de confirmarea administratorului judiciar provizoriu Cabinet Individual de Insolvenţă Bodea Marius ca şi administrator definitiv pentru debitorul SC ALFAHOLDING TRADING SRL potrivit Procesului Verbal al Adunării generale a Creditorilor debitorului din data de 23.02.2022 . Ia act de faptul că, în baza aceluiaşi Procesu Verbal al Adunării generale a Creditorilor s-a stabilit în seama administratorului judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă Bodea Marius , un onorariu de 1.500 lei /lunar +TVA şi un onorariu de succes în procent de 5 % din sumele recuperate/încasate pe întreaga procedură a insolvenţei , neinclus TVA . Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data 05 mai 2022, ora 09.45 în vederea clarificării masei active si pasive a debitoarei , a efectuării inventarului si în vederea indeplinirii atributiilor legale . Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad. Pronunţată în şedinţa publică azi, 24.02.2022, prin punerea la dispoziţia părţilor a soluţiei de către grefa instanţei, conform art.402 teza finală C. proc. civ .

16 decembrie 2021, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea SC ALFAHOLDING TRADING SRL pentru deschiderea procedurii generale. În temeiul art.71 alin.1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului SC ALFAHOLDING TRADING SRL În temeiul art.73 din Legea nr.85/2014 numeşte administrator judiciar pe practicianul în insolvenţă Cabinetul Individual de Insolvenţă Bodea Marius , care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, cu o retribuţie de 2.500 lei, până la prima adunare a generală a creditorilor. În baza art.85 din Legea nr.85/2014 constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare. În temeiul art.99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului: asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art.99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 31.01.2022. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 21.02.2022. Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 16.03.2022 . Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 23.02.2022 ora 13 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului. În temeiul art.92 alin.1 si 2 din Legea nr.85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse conform art. 67 sau art.74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea procedurii de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorului care a depus cererea introductivă şi debitorului, prin administrator special, depunând la instanţă, odată cu cererea dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Fixează la data de 16 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare : - prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv - a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art.45 lit.o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp art.60 al.2 şi 3, respectiv art.57 al.4 din Legea nr.85/2014. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar. Dispune administratorului judiciar să convocare adunarea generală a asociaţilor debitorului, în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar în 5 zile de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării. Dispune practicianului în insolvenţă efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii. In temeiul art.39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 24.02.2022, ora 10.23, sala 204. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad Creditorii notificaţi conform art.100 din Legea nr.85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art.100 al.1 lit.a din Legea nr. 85/2014. În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar. Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică azi, 16.12.2021.



Pagina principală