Informații dosare ce cuprind 3580/108/2021

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 3580/108/2021
Data înregistrării: 14 decembrie 2021, ora 13:45:00
Data ultimei modificări: 1 septembrie 2025, ora 10:05:31
Instanță: Tribunalul Arad
Secție: SECTIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
FILIP D IMPEX SRL - Debitor
NEVCOM INSOLVENCY IPURL LICH. JUD. AL DEBIT. SC FILIP D IMPEX SRL - Lichidator
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
ONRC ARAD - Intimat
DGRFP TIMIŞOARA - AJFP ARAD - Creditor
EON ENERGIE ROMÂNIA SA - Creditor
AVI VEST SRL - Creditor
MARATHON DISTRIBUTION GROUP SRL - Creditor
COMPANIA DE APĂ ARAD SA - Creditor
BIOTIM B&S SRL - Creditor
COMPANIA DE APĂ ARAD SA - Creditor
PRIMĂRIA ARAD - Creditor
PPC ENERGIE SA - Creditor
INDECO GRUP SRL - Creditor

Ședințe:
9 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control.

4 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control.

17 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C4-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TA: 09.10.2025, ora 09,00. Preschimbarea termenului administrativ de control de la data de 04.09.2025, ora 09,00, la data de 09.10.2025, ora 09,00.

10 aprilie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Filip D Impex SRL, - în procedura generală, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 04.09.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii şi în vederea valorificarea bunurilor debitoarei.

16 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Filip D Impex SRL, - în procedura generală, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 10.04.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii.

19 septembrie 2024, ora 10:45
Complet: C4-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 16.01.2025, ora 9,00, pentru valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei.

25 aprilie 2024, ora 09:55
Complet: C4-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art 145 alin.1 B din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, - planul propus de debitoare nu a fost acceptat şi confirmat ; Dispune începerea procedurii falimentului debitoarei SC ,,FILIP D IMPEX ,, SRL În temeiul art.145 alin.2 din Legea nr.85/2014 , desemnează lichidator pe practicianul în insolvenţă NEVCOM INSOLVENCY IPURL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64 din Legea nr.85/2014 . Dispune dizolvarea societăţii debitoare SC ,,FILIP D IMPEX,, SRL şi ridicarea dreptului de administrare al debitorului. Dispune tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar. Fixează termenul maxim de predare a gestiunii către lichidatorul, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei . Dispune predarea către lichidator, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei, a listei creanţelor născute în cursul procedurii. Dispune notificarea trecerii la faliment a debitorului către: asociaţii, acţionarii, creditorii şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad şi alte registre, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art.146 din Legea nr.85/2014, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai lichidatorului judiciar. Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de creanţă aferente creanţelor născute în cursul procedurii la data de 10.06.2026. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor născute în cursul procedurii, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor la data de 10.07.2024 . Fixează termenul limită pentru depunerea contestaţiilor împotriva tabelului suplimentar de 7 zile de la data publicării acestuia în B.P.I. Fixează termenul pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva tabelului suplimentar la data de 12.08.2024 . Fixează la data de 25 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art.59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar. Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare : - prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv - a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art.45 lit.o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician. Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp art.60 al.2 şi 3 respectiv art.57 al. 4 din Legea nr. 85/2014. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar. In temeiul art.151 din Legea nr.85/2014, dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 19.09.2024 , ora 10,45 . Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I. În caz de formulare, cerea de apel se va depune la Tribunalul Arad . Pronunţată în şedinţa publică azi, 25.04.2024 prin punerea la dispoziţia părţilor a soluţiei de către grefa instanţei .

28 martie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Filip D Impex SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie: 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; -ia act de raportul de evaluare al celor 22 de autoturisme din averea debitoarei, de la filele 1037-1102 2) Dispune: - Termen de judecată la data de 25.04.2024, ora 09,55, pentru pronunţare pe procedura simplificată a falimentului conf. art. 145, al. 1, lit.A pct. c) din Legea nr. 85/2014.

7 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Filip D Impex SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie: 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; -ia act de raportul de evaluare al celor 22 de autoturisme din averea debitoarei, de la filele 1037-1102 2) Dispune: - Termen administrativ de control la data de 28.03.2024, ora 09,00, pentru definitivarea evaluării tuturor bunurilor din averea debitoarei şi convocarea adunării creditorilor în vederea prezentării rapoartelor de evaluare, urmând ca ulterior să se întocmească tabelul definitiv de creanţe, totodată pentru parcurgerea procedurii prev. de art. 137, al. 2 din Legea nr. 85/2014 respectiv convocarea AGC pentru exprimarea votului asupra planului de reorganizare.

28 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Filip D Impex SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie: 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; -ia act de raportul de evaluare al celor 22 de autoturisme din averea debitoarei, de la filele 1037-1102 2) Dispune: - Termen administrativ de control la data de 07.12.2023, ora 09,00, pentru definitivarea evaluării tuturor bunurilor din averea debitoarei şi convocarea adunării creditorilor în vederea prezentării rapoartelor de evaluare, urmând ca ulterior să se întocmească tabelul definitiv de creanţe.

15 iunie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Filip D Impex SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie: 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; -ia act de raportul de evaluare al celor 22 de autoturisme din averea debitoarei, de la filele 1037-1102 2) Dispune: - Se va depune raportul de evaluare pentru celelalte bunuri mobile din averea debitoarei, de asemenea, se va depune raportul de evaluare a bunurilor imobile, precum şi tabelul definitiv de creanţe. În acest scop stabileşte termen administrativ de control la data de 28.09.2023, ora 09,00, pentru continuarea procedurii.

6 aprilie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Filip D Impex SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie: 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; -ia act de raportul de evaluare al celor 22 de autoturisme din averea debitoarei, de la filele 1037-1102 2) Dispune: - Se va depune raportul de evaluare pentru celelalte bunuri mobile din averea debitoarei, de asemenea, se va depune raportul de evaluare a bunurilor imobile, precum şi tabelul definitiv de creanţe. În acest scop stabileşte termen administrativ de control la data de 15.06.2023, ora 09,00, pentru continuarea procedurii.

23 februarie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Filip D Impex SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie : 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: - întocmirea, depunerea la dosar şi publicarea în B.P.I. a tabelului definitiv al creanţelor; - să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe; - să urmărească soluţionarea cererii/ cererilor de repunere în termen a declaraţiei/ declaraţiilor de creanţă şi să se procedeze în consecinţă; - să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 06.04.2023, ora 09,00, pentru continuarea procedurii.

15 decembrie 2022, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 3.02.2023, ora 9,00, pentru întocmirea tabelului definitiv şi continuarea procedurii.

6 octombrie 2022, ora 10:10
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 15.12.2022, ora 10,00 pentru continuarea procedurii şi pentru ca lichidatorul judiciar să îşi poată îndeplini atribuţiile potrivit Legii nr. 85/2014.

30 iunie 2022, ora 10:30
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen de judecată la data de 06.10.2022, ora 10,10, pentru ca practicianul în insolvenţă să-şi îndeplinească în continuare atribuţiile.

5 mai 2022, ora 09:50
Complet: C4-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp art.45 alin.1 lit.o din Legea nr.85/2014, admite cererea formulată de administratorul judiciar NEVCOM INSOLVENCY IPURL desemnat pentru debitoarea SC ,,FILIP D IMPEX,, SRL, Confirmă pe administratorul judiciar provizoriu NEVCOM INSOLVENCY IPURL , ca şi administrator judiciar definitiv pentru debitoarea SC ,,FILIP D IMPEX ,, SRL, Stabileşte pe seama administratorului judiciar un onorariu în sumă de 1.000 euro +TVA/lună şi un onorariu de succes în procent de 5 % +TVA din sumele recuperate/încasate pe întreaga procedură a insolvenţei . Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad. Pronunţată în şedinţa publică azi, 05.05.2022 prin punerea la dispoziţia părţilor a soluţiei de către grefa instanţei .

24 februarie 2022, ora 10:20
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În baza art. 52 si 53 alin 2 din Legea nr.85/2014, constată că, potrivit Procesului Verbal al Adunării generale a Asociaţilor din 22.12.2021 a fost numit în calitate de administrator special al debitoarei SC ,,FILIP D IMPEX ,, SRL d-na Filip Ana Dispune amânarea cauzei pentru data de 05 mai 2022, ora 09,50 pentru când se vor cita părţile prin BPI iar administratorul judiciar NEVCOM INSOLVENCY IPURL îsi va indeplini atributiile în vederea clarificării masei active si pasive a debitoarei. Executorie. Cu apel în 7 de zile de la comunicarea prezentei hotărâri prin publicarea sa în Buletinul procedurilor de insolvenţă. În cazul exercitării căii de atac cererea se va depune la Tribunalul Arad. Pronunţată în şedinţa publică azi, 24.02.2022 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei .

16 decembrie 2021, ora 10:05
Complet: C4-sindic-2021
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea SC ,,FILIP D IMPEX ,, SRL pentru deschiderea procedurii generale. În temeiul art.71 alin.1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului SC ,,FILIP D IMPEX SRL În temeiul art.73 din Legea nr.85/2014 numeşte administrator judiciar pe practicianul în insolvenţă NEVCOM INSOLVENCY IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, cu o retribuţie de 2.500 lei, până la prima adunare a generală a creditorilor. În baza art.85 din Legea nr.85/2014 constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare. În temeiul art.99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului: asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art.99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 31.01.2022. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 21.02.2022. Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 16.03.2022 . Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 23.02.2022 ora 13 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului. În temeiul art.92 alin.1 si 2 din Legea nr.85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse conform art. 67 sau art.74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea procedurii de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorului care a depus cererea introductivă şi debitorului, prin administrator special, depunând la instanţă, odată cu cererea dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Fixează la data de 16 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare : - prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv - a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art.45 lit.o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp art.60 al.2 şi 3, respectiv art.57 al.4 din Legea nr.85/2014. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar. Dispune administratorului judiciar să convocare adunarea generală a asociaţilor debitorului, în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar în 5 zile de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării. Dispune practicianului în insolvenţă efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii. In temeiul art. 39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 24.02.2022, ora 10.20 , sala 204. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad Creditorii notificaţi conform art.100 din Legea nr.85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art.100 al.1 lit.a din Legea nr. 85/2014. În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar. Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică azi, 16.12.2021.



Pagina principală