Informații dosare ce cuprind 36480/3/2021

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 36480/3/2021
Data înregistrării: 17 decembrie 2021, ora 11:05:00
Data ultimei modificări: 22 aprilie 2025, ora 10:53:47
Instanță: Tribunalul București
Secție: Secţia a-VII-a Civilă
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SIQUANDO CONSULTING SRL PRIN LICHIDATOR CII CLEJA ALINA SINZIANA - Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BUCUREŞTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRAŢIEI SECTOR 5 A FINANŢELOR PUBLICE - Creditor

Ședințe:
7 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: În baza art.174 alin.1 din Legea nr.85/2014 închide procedura insolvenţei împotriva debitoarei SIQUANDO CONSULTING SRL. Dispune radierea societăţii debitoare SIQUANDO CONSULTING SRL din Registrul Comerţului Bucureşti. În baza art.179 din Legea nr.85/2014 sentinţa de închidere a procedurii va fi notificată DIRECŢIEI GENERALE REGIONALE A FINANŢELOR PUBLICE BUCUREŞTI şi OFICIULUI REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL BUCUREŞTI, pentru efectuarea menţiunii şi va fi publicată în BPI. În baza art. 180 din Legea nr.85/2014 descarcă lichidatorul judiciar de orice îndatori ori responsabilităţi faţă de procedură, debitoare şi averea sa, creditori, titulari de drepturi de preferinţă, acţionari sau asociaţi. Dispune plata către lichidatorul judiciar CII ALINA CLEJA SINZIANA a sumei de 3000 lei reprezentând remuneraţie şi cheltuieli de procedură în cuantum de 195,8 lei din fondul prevăzut la art. 39 alin 4 din Legea nr.85/2014, conform şi în limita prevederilor statutare. Cu drept de a formula apel în termen de 7 de zile de la comunicare, apel care se depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 07.09.2023.

16 februarie 2023, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi soluţionarea definitivă a cererii de atragere a răspunderii patrimoniale.

24 noiembrie 2022, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi solutionarea cererii de atragere a răspunderii patrimoniale

23 iunie 2022, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul SC SIQUANDO CONSULTING SRL prin lichidator CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENTA CLEJA ALINA SINZIANA. În temeiul art. 145 alin. 1 raportat la art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune intrarea în faliment prin procedura simplificată a debitorului SC SIQUANDO CONSULTING SRL. Constată că debitorul este dizolvat anterior formulării cererii introductive. În temeiul art. 85 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 ridică dreptul de administrare al debitorului şi dispune dizolvarea societăţii debitoare. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i lichidatorului judiciar. Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului, în sarcina lichidatorului judiciar. Pune în vedere debitorului că este obligat să depună în 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, la dosarul cauzei, actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În cazul în care debitorul nu va depune actele şi informaţiile arătate devin aplicabile dispoziţiile art. 82 alin. 2 şi art. 169 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 10 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 5 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 08.08.2022; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar de creanţe –18.08.2022; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 12.09.2022; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 23.08.2022. Numeşte lichidator judiciar provizoriu pe CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENTA CLEJA ALINA SINZIANA, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 3.000 lei din averea debitorului. În temeiul art. 147 alin. 1 raportat la art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca lichidatorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 100 din lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura simplificată, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 74 raportat la art. 67 alin 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către lichidatorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. Fixează termen pentru analiza stadiului continuării procedurii la 24.11.2022, ora 09.00. Executorie. Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 23.06.2022

24 martie 2022, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: In temeiul art. 411 alin 1 pct. 2 c.pr.civ., dispune suspendarea judeca?ii pentru lipsa nejustificata a partilor. Cu drept de recurs pe toata durata suspendării. Pronunţată în şedinţă publică, azi 24 martie 2022



Pagina principală