Informații dosare ce cuprind 3654/30/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
3654/30/2022
Data înregistrării:
24 august 2022, ora 09:25:00
Data ultimei modificări:
1 septembrie 2025, ora 18:30:35
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
VBH ROMCOM SRL - Creditor
REINERPLAST SRL - Debitor
SC MAR CO GLASS SRL - Creditor
REINERPLAST SRL - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR S.C.P. AD PRO MANAGEMENT S.P.R.L., ÎNREGISTRATĂ ÎN R.S.P. SUB NR. RFO – 0338, AVÂND C.I.F. RO 23796556 - Debitor
PORSCHE BANK ROMANIA SA - Creditor
A.J.F.P.TIMIŞ - Creditor
ALUKONIGSTAHL SISTEME DE ALUMINIU, OŢEL ŞI PLASTIC SRL - Creditor
MEESENBURG ROMANIA SRL - Creditor
SC DOLADELA DISTRIBUTIE SRL - LA AV. BORZA MĂDĂLINA LIANA ANDREEA - Creditor
ALUPLAST SRL - Creditor
SUNNY PLAST SRL - Creditor
Ședințe:
26 februarie 2026, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
5 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 26/02/2026, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 19/02/2026, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, eventual, demersurile efectuate în vederea recuperării creanţelor, respectiv:
- dosar nr. 41046/325/2024, aflat pe rolul Judecătoriei Timişoara, având ca obiect partaj judiciar, pârâţi fiind Guler Silviu Alin şi Guler Petronela – termen 24.06.2025;
- dosar nr. 3221/30/2024 disjuns din dosarul nr. 10045/325/2022, aflat pe rolul Tribunalului Timiş, având ca obiect pretenţii – fără termen;
- dosar nr. 42465/325/2024, aflat pe rolul Judecătoriei Timişoara, având ca obiect obligaţiei de a face – predare autoturism marca Volkswagen Passat – de pârâtul Guler Silviu Alin – termen 11.09.2025;
- dosar execuţional nr. 1258/2024, aflat pe rolul S.C. BEJ MATEI & ASOCIAŢII, respectiv rezultatul demersurilor efectuate pentru executarea sentinţei civile nr. 786/12.10.2023, rămasă definitivă prin decizia nr. 101/A/2024, prin care s-a dispus atragerea răspunderii personale a pârâtului Guler Silviu Alin pentru suma de 1.887.595 lei;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea identificării bunurilor aparţinând debitoarei;
- să indice, în concret, demersurile efectuate şi demersurile pe care le mai are de efectuat în prezenta procedură, faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei;
Ia act că dosar nr 18521/325/2023, aflat pe rolul Tribunalului Timiş – apel, având ca obiect pretenţii la termenul din data de 09.04.2025, în temeiul art. 411 al. 1 pct. 2 C.pr.civ. a fost suspendat.
Dispune comunicarea cu administratorul judiciar a cererii de plată a obligaţiilor curente în cuantum de 1.350 lei formulată de creditoarea ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ, înregistrată sub nr. JRD 21/27.05.2025 şi a înscrisurilor ataşate în dovedirea susţinerilor sale, căruia îi pune în vedere să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice creditoarei şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 05 Iunie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
28 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 05/06/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 29/05/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, eventual, demersurile efectuate în vederea recuperării creanţelor, respectiv:
- dosar nr 18521/325/2023, aflat pe rolul Tribunalului Timiş – apel, având ca obiect pretenţii – termen 14.02.2025;
- dosar nr. 41046/325/2024, aflat pe rolul Judecătoriei Timişoara, având ca obiect partaj judiciar, pârâţi fiind Guler Silviu Alin şi Guler Petronela – aflat în procedura de regularizare;
- dosar nr. 42465/325/2024, aflat pe rolul Judecătoriei Timişoara, având ca obiect obligaţiei de a face – predare autoturism marca Volkswagen Passat – de pârâtul Guler Silviu Alin – aflat în procedura de regularizare;
- dosar execuţional nr. 1258/2024, aflat pe rolul S.C. BEJ MATEI & ASOCIAŢII, respectiv rezultatul demersurilor efectuate pentru executarea sentinţei civile nr. 786/12.10.2023, rămasă definitivă prin decizia nr. 101/A/2024, prin care s-a dispus atragerea răspunderii personale a pârâtului Guler Silviu Alin pentru suma de 1.887.595 lei;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea identificării bunurilor aparţinând debitoarei;
- să indice, în concret, demersurile efectuate şi demersurile pe care le mai are de efectuat în prezenta procedură, faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Noiembrie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
14 martie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 28/11/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21/11/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, eventual, demersurile efectuate în vederea recuperării creanţelor;
- să indice, în concret, demersurile pe care le mai are de efectuat în prezenta procedură;
Se va lua act că prin raportul de activitate depus pentru termenul de azi administratorul judiciar s-a pronunţat cu privire la cererea de creanţă formulată de S.C. SUNNY PLAST S.R.L.
Dat fiind că din eroare, administratorul judiciar a indicat în adresa de înaintare a raportului de activitate întocmit pentru debitoarea S.C. GARBONI S.R.L., înregistrat sub nr. 80/04.03.2024, numărul prezentului dosar, în loc de nr. 2052/30/2023, instanţa dispune detaşarea filelor 94 – 95, vol. 3 şi înaintarea acestora la dosarul nr. 2052/30/2023, privind pe debitoarea S.C. GARBONI S.R.L., cu termen de judecată la data de 14.03.2024.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 14 martie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
9 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 14/03/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 07/03/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte;
- să indice, în concret, demersurile pe care le mai are de efectuat în prezenta procedură;
Se va lua act că prin raportul de activitate depus pentru termenul de azi administratorul judiciar s-a pronunţat cu privire la cererea de creanţă formulată de S.C. ALUPLAST S.R.L.
Se va lua act că administratorul judiciar s-a conformat dispoziţiilor instanţei de la termenul anterior, în sensul că a depus la dosar tabelul preliminar al creanţelor privind debitoarea.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 09 Noiembrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
8 iunie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art. 60 al. 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă;
Aplică lichidatorului judiciar S.C.P. AD PRO MANAGEMENT S.P.R.L., sancţiunea amenzii de 1.000 lei, cu darea în debit.
Cu cerere de reexaminare în 15 zile de la comunicare.
Ia act de raportul de activitate întocmit şi depus la dosar de lichidatorul judiciar.
În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 09/11/2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 02/11/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la:
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele asociate:
- nr. 3654/30/2022/a1, având ca obiect antrenare răspundere;
- nr. 3654/30/2022/a2, având ca obiect cerere sechestru;
- să indice, în concret, demersurile pe care le mai are de efectuat în prezenta procedură;
Pune în vedere administratorului judiciar S.C.P. AD PRO MANAGEMENT S.P.R.L. ca pentru termenul acordat să depună la dosar tabelul preliminar al creanţelor sub sancţiunea aplicării unei noi amenzi.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 08 Iunie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
27 aprilie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de hotărârea creditorilor, astfel cum a fost aceasta consemnată în procesul – verbal al şedinţei Adunării Creditorilor din data de 24.04.2023.
Prorogă confirmarea administratorului judiciar în mod definitiv astfel cum s-a hotărât de Adunarea Creditorilor din data de 24.04.2023, până la depunerea de către administratorul judiciar provizoriu a dovezii publicării în B.P.I. a procesului – verbal al Adunării Creditorilor din data de 24.04.2023 şi expirarea termenului de formulare a contestaţiilor.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 08/06/2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 31/05/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi.
Pune în vedere administratorului judiciar ca pentru termenul acordat să depună la dosar dovada publicării în B.P.I. a procesului – verbal nr. 157/21.04.2023 şi tabelul preliminar al crean?elor privind debitoarea, sub sancţiunea amendării.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 27 Aprilie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
9 martie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea.
Dispune majorarea termenelor prevăzute de art. 100 al. 1 lit. b), c) şi e) astfel:
- termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 29.03.2023;
- termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea şi publicarea în B.P.I. a tabelului preliminar al creanţelor la data de 19.04.2023;
- termenul limită pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la data de 08.05.2023;
- data şedinţei adunării creditorilor la data de 24.04.2023, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi convoacă creditorii debitoarei.
12 ianuarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: HOT./12.01.2023
Admite cererile formulate de reclamantele S.C. VBH ROMCOM S.R.L., cu sediul în Ungheni nr. 1P, judeţul Mureş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J26/627/1997, având C.U.I. 9719787 şi S.C. MAR CO GLASS S.R.L., cu sediul în comuna Giroc, str. Eroilor nr. 4, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/2384/2004, având C.U.I. 16695966 în contradictoriu cu debitoarea S.C. REINERPLAST S.R.L. şi, în consecinţă;
În temeiul art. 72 alin. 1 din Legea 85/2014,
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă faţă de debitoarea S.C. REINERPLAST S.R.L., cu sediul în sat Beregsău Mare nr. 337, comuna Săcălaz, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului sub nr. J35/150/2015, având C.U.I. 34004848.
În temeiul art. 45 al .1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006,
Desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă S.C.P. AD PRO MANAGEMENT S.P.R.L., cu sediul în Beregsău Mic nr. 197, judeţul Timi? şi sediul procesual ales în Ghiroda, str. Retezat nr. 3A, judeţul Timi?, înregistrată în R.S.P. sub nr. RFO – 0338, având C.I.F. RO 23796556, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, stabilind pentru acesta un onorariu provizoriu de 7.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În temeiul art. 99 şi art. 100 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar a deschiderii procedurii debitoarei S.C. REINERPLAST S.R.L., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă la data de 01.02.2023.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 27.02.2023.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 20.03.2023.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării acestuia.
Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei.
Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 07.04.2023.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 21.02.2023.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 23.03.2023, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi convoacă creditorii debitoarei.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar potrivit art. 99 din Legea 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 27.04.2023, pentru când administratorul judiciar va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere administratorului judiciar că neîndeplinirea culpabilă a obliga?iilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul – sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 12 Ianuarie 2023.
10 noiembrie 2022, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru îndeplinirea procedurii de citare cu debitoarea.
20 octombrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată în vederea comunicării cu debitoarea a cererii de deschidere a procedurii formulată de creditoarea S.C. MAR CO GLASS S.R.L.
Pagina principală